Sm sla potem tudi olje preverit, sicer je biu auto malo nagnjen ampak je ubistvu kazalo nad maxumum 🤷♀️ tudi mehanik je potem pogledal in mu je tut kazalo da je dost olja ....sicer se ne zastopim ravno na to ampak če na šipki kaže da je olja dovol ga je potem v celotnem delu kjer teče motor dvol?
To še nič ne pomeni. Če je sito zabasano, olje ne more skozi.
Olje je pa na palčki nad max zaradi nedokončanih regeneracije, ko se višek goriva meša z oljem. Tudi to ni najbolje za motor, kajti razredčeno olje z gorivom tako izgubi večino mazalnih sposobnosti.
Aja ima pa 273 prevoženih, so pa na servisu rekli da bi se pogonsko ketno menjal ce je slucajno raztegnjenja ...
U, lepi kilometri za dizla. 👍
Tukaj se lepo vidi, da motor vzdrži, problem so predpisani uradni servisi, kjer se ne zamenja preventivno ketne in vsega ostalega, kar smo že sami ugotovili na tem forumu, da je dobro postoriti.
Ta "čuden zvok" ne obeta nič dobrega. 😬 Vseeno upam, da ni res kaj hudega.
Avto ima 166000km servisi so bili delani na 15000km, sem pa avto dal na vleko zdej pa cakat do ponedeljka za pregled na servisu. Je pa 2013letnik 2.2d skyactiv, sicer ko sem ugasnil avto in ga cez kakih 5min samo prizgal ni bilo vec nobene opozorilne lucke.
Uf.. To so prav tej problematični motorji. Pa še servisi delani šele na 15000 km. Kot sem že napisal, najprej preglejte sito, če ni zabito že do konca. Vsekakor ne prižgati avta, ker lahko gre k vragu še turbina, ker ne prihaja olje do nje. Upam, da ne bo potrebno zamenjati odmičnih.
Uf... Kateri letnik je? Upam, da ni 2013? Tako sporočilo so imeli lastniki na motorjih, kjer so bile slabe odmične gredi. Kakor je že Aless napisal, niti metra več ne naredit s tem avtom. Poglejte res najprej oljno korito. Koliko km pa ima prevoženih?
Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo.
Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje.
Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km.
Tristo kilometrov je zelooo veliko. Normalna regeneracija pri vožnji po avtocesti se izvaja pri skayactiv motorju nekje od 170- 200 km. Če voziš nežno, skoraj brez gasa prideš na 250-260km.
1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.
Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.
Tudi sam priznam, da kar težko sam zaznam, da se izvaja regeneracija. Pa sem kar občutljiv v avtu 😁
Načeloma delam podobno kot Samuel - torej pri približevanju magičnih kilometrov, zaženem aplikacijo, da poskusim dokončati regeneracijo. Čeprav priznam, da se mi to zdi to (vsaj) smešno, da sem suženj avtomobilu. Zanimivo, da sem pri Passatu lažje zaznal regeneracijo. Pa ne vem, zakaj. Mislim, da je razlog v tem, da je Mazda precej bolj robata/glasna/ropotajoča in se regeneracije zato ne opazi. Pri Passatu je motor občutno mirnejši in tišji, vozi s precej manj vrtljaji in zato sem tam lažje zaznal, ko se je povečal hrup.
Kakorkoli že, še eno vprašanje - sam uporabljam Torque in v njem ne najdem nekaterih podatkov. Recimo EOP (Engine Oil Pressure), ki je verjetno kar zanimiv podatek, če bi bilo kaj narobe v sistemu. Ali pa Battery SOC.
Ali teh (in drugih) podatkov v Torque ni možno prikazovati?
Imaš en kup indicev, da, se regen. izvaja.
1.Trenutna poraba naraste.
2.Ko spustiš gas, se trenutna poraba ne vrne na 0 ampak prikaže nekje 0,2-0,3
3.Ko spustiš gas iz avpuhov globoko doni.
4.Ko menjaš v višjo prestavo, motor za trenutek "počepne", ne zagrabi takoj.
5.i-loop ne deluje(not ready)
6. Ikonica motorja ( pri i- loop) ni obarvana modre barve.
Alex niž lažjega, spariš vmesnik in telefon, poženeš aplikacijo, nastaviš parametre in gasa ;). Jaz recimo spremljam naslednje podatke (glej sliko). Predvsem me zanima regeneracija in pritisk olja. Ob koncu regeneracije običajno resetiram števec na avtu, ko se bližajo magični km pa ponovno poženem aplikacijo in skušam regeneracijo speljati v kosu do konca.
lp, Samo
Super. 👍 Itak ponavadi vem, kdaj bo regeneracija, če je vse v redu(so izjeme, kjer se podaljša.) Gremo v akcijo.
Imam M3 made in Japan debelih 7 let. Funkcijo avtomatskega zapiranja sem dal vgraditi kmalu po nakupu avta, ker sem tudi sam želel biti prepričan, da se je avto zaklenil. Ves ta čas se ogledala zložijo in odprejo brezhibno. Odprejo se šele ob zagonu avta, kar je precej pametneje kot pri naši novi CX 30, kjer se ogledala kar naprej odpirajo, tudi če samo nekaj vzamem iz prtljažnika.
Najbolj ogledalom pa tudi zadnji kameri škoduje pranje v avtopralnici oziroma, če sem precizen, predpranje z tlačnim čistilcem. Meni po pranju tudi po cel dan ni delovala zadnja kamera. Zato jo zdaj pred pranjem zaščitim z papirčkom in lepilnim trakom in delavcu v avtopralnici naročim naj pred špricanjem na ogledala in kamero zmanjša pritisk vode in raje malo več uporabi krpo.
Res je, da je pritisk vode sovražnik zapiranja ogledal. Po drugi strani je pa žalostno, da tega v vseh teh letih, pa je znana napaka, niso odpravili. 🙄
Mogoče tudi je tudi tvoj avto vedno bolj "bolan". 😁 Verjetno pa da ne.
Veliko bo jasno iz podatkov. Upam, da ti bo le uspelo nabaviti aplikacijo v kakšnem mesecu ali dveh 😜 Tistih 6€ si verjetno že rezerviral za gostovanje tega foruma na zmogljivejšem strežniku in sedaj se mora spet nabrati ...
Nikakor mi ne uspe kupit te aplikacije. Vedno pride kaj vmes, da pozabim. Je pa tudi res, da ni tako poceni in moram kaj šoldov prihraniti. 🤔
Po moje ni moja rdečka še nič "bolana", ker trenutno deluje vse, kot mora. Vsaj zdi se mi.
Meni pa je počasi postaja jasno. Regeneracijo sprožata 2 parametra, ko se približata vrednosti 6g/L in ki se izračunavata neodvisno: DPF_GEN in PM_ACC_DSG. Regeneracijo sproži tisti, ki se prej približa vrednosti 6g/L.
Pri "zdravih" avtih sproža regeneracijo DPF_GEN, ki jo računalnik izračuna glede na porabljeno gorivo (več porabljenega goriva, sorazmerno več saj). Pri tem parametru se regeneracija izvede na cca 17 l porabljenega goriva. Na avtocesti je velik upor zraka, zato večja poraba in zato so intervali krajši.
Včasih pa izgorevanje v "bolanem" avtu ni popolno in zato z isto porabljeno količino goriva, kot pri zdravem avtu, avto generira veliko več saj. Zato računalnik istočasno ugotavlja zamašenost DPF še na drug način, in sicer z razliko tlaka na začetku in koncu DPF filtra. Bolj ko je filter zamašen, večja je razlika tlaka. Ker je razlika tlaka odvisna tudi ob trenutne porabe goriva, obratov in še česa, računalnik upošteva tudi to, ko izračunava parameter PM_ACC_DSG (enačba meni ni znana). PM_ACC_DSG se pri "bolanih" avtih hitreje približuje vrednosti 6, kot DPF_GEN, zato se regeneracija izvaja hitreje kot na 17l porabljenega goriva.
Če so regeneracije prepogoste (na primer vsakih 50 km), računalnik javi napako DPF filtra ..
Primer "zdravega" avta (regeneracijo sproži 17l porabljenega goriva):
Primer "bolanega" avta (regeneracijo sproži prevelika tlačna razlika DPF filtra😞
Verjetno je res nekaj na temu.
Nisem še nabavil aplikacije, da bi to pogledal pri mojem avtu. 🙄
Mi je pa čudno, ker sem šel za gor po italijanski strani po avtocesti, nazaj tudi po avtocesti, samo po naši strani. In obakrat je bila hitrost "primerna". 🤔 Poraba za gor povprečje 6,5l/100 za domov pa 6,2 l/100. Vseeno je prevelika razlika pri regeneracijah po moje. 🤔
Ja, če se poslužuješ takega početja, da se kobacaš z avtom prek robnikov so 17" boljše. Ni pa nikakor zdravo za gume. Zna se zgoditi, da robnik uniči konstrukcijo v gumi in posledično take gume ne centriraš nikakor več. Meni se je to zgodilo enkrat na stari 6-ki. In to sem moral na robnik zaviti v skrajni sili. In smo gumo trikrat centrirali in vsakokrat slabše. Nato smo gumo sneli s feltne in z notranje strani gume se je videla majhna izboklina, kjer je prijel robnik.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To še nič ne pomeni. Če je sito zabasano, olje ne more skozi.
Olje je pa na palčki nad max zaradi nedokončanih regeneracije, ko se višek goriva meša z oljem. Tudi to ni najbolje za motor, kajti razredčeno olje z gorivom tako izgubi večino mazalnih sposobnosti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani