poraba olja ni problematicna, meni zdaj mal vec porabi ampak zato, ker moram zamenjat ene podlozke pri injektorjih (serijska napaka, skupaj z delom cca. 100 eur)
drugace pa, v najboljsih dnevih ni blo treba dolit med servisi (20.000km)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
med 121 in 136 ni neke hude razlike, 136 ima lepso krivuljo navora
145 je pa facelift model in ima "zloglasni" DPF filter, ima pa tudi 6. prestavo
moja ima cez 230.000km v 7mih letih
vozim se pretezno na relaciji ljubljana pristina, s precej visokim tempom
v rubriko menjano v garanciji spada:
-visokotalcna crpalka : crknila cist na zacetku, razlog neznano najbrz smola
-2x sencniki (od takrat bp)
-senzor airbaga pri sovozniku
-motorcek voznikove sipe
-motorcek za dvig luci (spet je crknil), motorcka sta made by bosch)
-merilec pretoka zraka
menjano izven garancije (ampak z dobrimi pogoji, ker pac servi BTC je zelo korekten servis)
-bat (pocil je slab material, kaj takega se ni blo=
-menjalnik (bla je okvara v eni pusi med 4. in 5. prestavo ampak je blo enostavneje in ceneje dobit nov rabljen menjalnik kot zamenjat tist del in se ukvarjat pol z razdiranjem itd itd)
Voznja sama je odlicna, podvozje je 1A, za moje pojme dalec najboljsi del na avtu in v mojem primeru brez napak
Moja poraba po teh kilometrih je dobrih 7
Za dizla gre zelo dobro, tudi zdaj
Ima veliko placa, imam 4 vratno varianto (te so dalec najboljse in najlepse ) in gre noter vse kar ces...kako je sele pri karavanu
Sam imam zelo malo mestnih vozenj, vse je bolj ali manj avtocesta (vidla je ze skoraj celo evropo), ceprav sem mel kar nekaj napak, je to se vedno najboljsi avto do zdaj, sploh glede na to, kar sem dobil za ceno (takrat je moja stala okol 20.000 eur)
vec se ne morem spomnit
tukaj se en video pri 230.000km
u fak napisal sem post s katerim bi bil tudi boss ponosen
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
tko da ti ne preostane nic drugega, kot da gres do kakega mazda servisa ali kleparja in ti bojo zrihtali zadnje blatnike (ce bo to pravilno izvedeno, ni kakih problemov)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Pozdravljeni sem kupil lita plati??a 17 col in nisem vedel et-ja in mi sedaj zadnje gume ob veliki te?i in luknji drgnejo. Na forumu ne zasledim nikjer et od mazde 6 letnik 2004. moje feltne imajo et 35.
saj se hecas ne?
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
A ni to pr Mercedesu, da ne pla?a? servisov...oziroma tole je zmotno mi?ljenje, ker pla?a? kar konkretno pri nakupu saj je primerljiva premium znamka dra?ja 10k? od recimo primerljive nepremium Mazde. Pet servisov do 100.000 je pa cca 1.500?, kar je dale? manj kot je dra?ji avto pri nakupu.
moram pa rec, da ves zakaj si dal tistih 5000 eur vec...
oba mecka in bmw se peljeta mnogo bolj od katerikoli mazde...
in ta servis je pri bmwju zdaj
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Glede tvojega na?ina razmi?ljanja o menjavi olja po 10.000 km, je to pa? tvoja stvar. Ta mene je na dan?nji stopnji razvoja maziv, ko je ?e v prece avtomobilih interval menjave 30 in ve? tiso? km, metanje denarja in prispevek k onesna?evabje okolja. Kako si pri?el do intervala 10.000 km, mar ne bi bilo ?e bolje na 5.000 km.
tle se pa strinjam z napisanim...
slovenija ne spada pod drzave s katastrofalnim gorivom, prasnatim cestam, ekstremnim temperaturam, da bi bla taka pogosta menjava (modernega) olja potrebna za (moderen) avto...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ja, pusca ti intercooler
na servisu menjajo, (steje se kot serijska napaka)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani