Skoči na vsebino
Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

Mor? prej ?e ustrezen filter najdt :)

 

OEM katalo?ka filtra je FZ0121500, original stane 41?

 

Na Autodocu ima? 2 nachbau filtra cca 33?:

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/oem/fz0121500?gadw=1&gclid=Cj0KCQjwi43oBRDBARIsAExSRQECGXDwgCESCMVAreePpM24g9i8axr8p2Qml45C5kNgDj6FRCZuSu0aAo1NEALw_wcB

 

BTW: menjava je enostavna, edino ?e ima? 2 levi roki ;)

Aja, pa ?e bi blo slu?ajno olje zelo za?gano, je dobro dvakrat v kratkem ?asu menjat olje, ker z normalno menjavo ne dobi? vsega olja ven iz wandlerja, zato je ona Tim Ekart metoda dobra ker se prek naprave pre?rpava novo olje not staro ven.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

Ja v osnovi bi naj bilo dovolj samo izpust olja iz ?epa, samo jst ?e bi delal bi zihr tudi filter menjal. Tist karter dol vzet pa ma? glih 10min dela.

Olja bi naj ?lo 7,8L ?e je ?ist prazen, drga? pri menjavi skozi ?ep pa bi naj dolil 3,5 do 4,9L novega olja.

Liter olja stane 8?

https://www.ato24.de/en/mazda-getriebeoel-atf-fz-1-l.html

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

No saj to sem mislil mogoce narobe napisal, ce hoces narediti pravo menjavo mora karter dol. drugace ne mores do filtra.

Ni filter posebej, drain posebej.

Jaz sem pri Alhambri videl filter menjan na 60.000 kar je predpisano. Definitivno potreben menjave.Pa ne samo smeti, drobci, olje je stalno na visoki temperaturi, trenja velika. Malo off ampak podobna je zavorna tekocina, povozi jo cas in vlaga, zato menjava na dve leti.

Na motorju delam celo vsako leto ker je vse se bolj izpostavljeno (vse salcke zunaj na dezju, soncu..)

?e pod drain misli? ?ep za izpust pol ga ima na karterju.

No ko se olje spusti in vidis v karterju svinjarijo in za?gano olje pol ti je takoj jasno da menjava olja v menjalniku mora biti in ni lifetime!

Saj tudi magnet v karterju ni brezveze ane?

Je pa odvisno od lastnikov avta eni so bolj skrbni eni manj, eni pa itak avto prodajo ?ez 2-3let ain se jim jebe kaj bo z avtom ?ez 5-10let

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Adaptacija avtomatskega menjalnika
Napisano

Jao, nevem zakaj se v Slo tako vsi otepajo menjave olja v menjalnikih (avtomatskih in ro?nih), kot da je to izstrelitev na mars.

Te fore kao je do?ivljensko olje blabla, to lahko prodajajo frizerkam. To bi veljalo ?e je bi bila ?ivljenska doba avta 200k km.

 

Drga? pa Scania tule ima? navodilo za adaptacijo avtomata brez testerja, drga? se ponavadi dela s testerjem.

 

Preparation before servicing

1. Verify initial learning implementation necessity for replacement parts.

 

Replacement part

 

Initial learning necessity

 

Control valve body replacement

 

Necessary

 

Oil pressure switch replacement

 

Necessary

 

Automatic transaxle replacement

 

Necessary

 

ON/OFF solenoid replacement

 

Unnecessary

 

Coupler component replacement

 

Unnecessary

 

 

2. Apply the parking brake firmly, and set the wheel blocks for both the front and rear wheels.

3. Inspect the ATF level. (See AUTOMATIC TRANSAXLE FLUID (ATF) INSPECTION [FW6A-EL].)

4. Start the engine.

5. Warm-up the engine and allow the ATF temperature to reach 60?110 ?C.

Starting procedure for initial learning

1. Start the engine and wait for 30 s or more.

2. Perform the following steps (1) to (7) with the brake pedal depressed.

 

 

CAUTION:

 

When the brake fluid pressure sensor value is the specification or less, shut down the initial learning to assure safety. Accordingly, be careful of the following when performing the initial learning:

 

Strongly depress the brake pedal while performing the initial learning.

 

Do not depress the brake pedal again. Otherwise, the brake booster pressure will decrease and the brake force will weaken.

 

a. Shift the selector lever from the P position to the N position, press the push button start one time, and stop the engine.

 

 

b. Shift the selector lever from the N position to the M- position, press the push button start one time while holding the lever in the M- position, and wait for 5 s or more (ignition switch ON (engine on)).

 

 

c. Shift the selector lever from the M- position to the N position, press the push button start one time, and start the engine.

 

 

d. Shift the selector lever from the N position to the M+ position and wait for 5 s or more while holding the lever in the M+ position.

 

 

e. Select the selector lever from the M+ position to the M- position and wait for 5 s or more while holding the lever in the M- position.

 

 

f. When idle increase starts, shift the selector lever to the M position (manual position), and verify that M1 is displayed after the shift position indicator light flashes two times.

 

 

NOTE:

 

The initial learning implements after idle speed starts increasing. If idle speed does not start increasing, repeat the procedure from Step 1, "Start the engine and wait for 30 s or more.".

 

The shift position indicator light does not turn off while the initial learning is being implemented.

 

g. After the shift position indicator light flashes twice, shift the selector lever from the M position to the P position and stop the engine.

 

 

NOTE:

 

Be careful not to miss looking at the shift position indicator light because the light flashes only one time.

 

3. Release the brake pedal.

4. Clear the DTC using the M-MDS and switch the ignition off. (See ON-BOARD DIAGNOSTIC SYSTEM DTC INSPECTION [FW6A-EL].)

5. Switch the ignition ON (engine off or on) and verify that DTC P06B8:00 is not recorded using the M-MDS. (See ON-BOARD DIAGNOSTIC SYSTEM DTC TABLE [FW6A-EL].)

If the DTC P06B8:00 is displayed, repeat the procedure from Step 1.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Parking senzor
Napisano

Omg, pa kaj je to z Mazdo??

Nekaj naredijo dobro in pol to ukinejo ali spremenijo.

Pri moji 2gen M6 so sprednji senzorji vedno aktivni, lahko pa jih izklopim s tipko.

In zakaj za vraga so se pri 3.gen odlo?ili glih kontra narest??? Sva?ta no

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda5 menjava diskov
Napisano

Jaz sem mel prej EBC na M3 in ?e prej na Hondi pa so top!

Standardni EBC program Ultimax je isti rang kot ATE, s tem da ima EBC ?portni program ki je ?e bolj?i, plo??ice RedStuff, YellowStuff, ?portni diski dvodelni diski..... dost vozijo tudi na bolj hudih avtih ala Evo in Impreza STI.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda5 menjava diskov
Napisano

Narezanih jst ne bi nikakor imel za na cesto, za trackcar ja drga? pa so res glasni, pa sem prvo htel tud jst dat luknjane in narezane  ko sem menjaval zavore z mps, pa ?e dobro da nisem. Ker pravim kolega je dal samo narezane na GTIja in to je tko glasno da misli? da je kaj narobe z avtom, no bremza pa fenomenalno.

 

Moje priporo?ilo, je navadni kvalitetni diski in ene mal bolj agresivne plo??ice EBC Green stuff ali pa Red stuf, ali pa Ferodo DS2500 in bo zavorni u?inek zelo dober. Samo ?e da? agresivne plo??ice moraj biti diski tud mal bolj kvalitetni ?e ne jih zjebe (ATE so recimo vredu diski).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda5 menjava diskov
Napisano

Drga? najbolj?i zavorni u?inek je z narezanimi diski, samo so zelo glasni in pregrobi z plo??icami. Za normalno cestno vo?njo odsvetujem, jih ima kolega in primejo noro sam ko polno pohodi? bremzo jih zelo sli?i?, plo??ice pa po?irajo kot puter.

Luknjane mam jst na obeh M3 in M6 in so ok, se bolje hladijo drga? glede zavornega u?inka pa je isto kot polni diski.

Za bolj?i zavorni u?inek so pomembne plo??ice, ene grabijo bolj druge manj.

Drga? pa 278mm diski je min 15col, 300mm diski grejo min16col, 320mm diski so pa 17com min. Samo 320mm ima sam MPSka

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ne potegne kot bi moral
Napisano

Satje od dpfja sem zbil ven. Je blo povno rjavega pepela med rezami crnega popolnoma ni?. Mi je kr ?al da ga nism dal strajnarju spucat samo. Edino z nivojem olja bo pa mir.

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

?e si spraznil dpf oz zbil ven satovje, bo? moral prilagodit Ecu, ker ti pritiski ne bodo ?timali in verjetno ti bo javljalo napako.

Pa verjetno se ti bo nivo olja pravtako dvigoval, ?e bo ?e naprej delal regeneracije

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Saj sem napisal bolj v ?ali, ker se tukaj na forumu dost s porabo ukvarjamo, hehehe.

Mene tudi navadni atmosferci ve? ne prepri?ajo, zato zame pride v po?tev samo Turbo motor bencin ali dizel.

G192 sicer nisem vozil sem pa G165 in G145, pa mi ni ni? posebnega saj gre samo ?e ho?e? bolj dinami?ne vo?nje je mal len tudi nabijanje do rde?ega polja mu ni najbolj po godu, ni tko kot pri starih Hondah ko si ?util da motor vle?e do blokade.

?e dobro da imamo kupci izbiro razli?nih motorjev in razli?nih znamk, da pa? najdemo to kar na ustreza.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ne potegne kot bi moral
Napisano

Sam sem kupil obdlink mx+ in povezave nikaror nisem uspel vzpostaviti. Sedaj imam mazda IDS in preko ra?unalnika ni problema usb povezava. Bi pa rabil kabel mikro usb na usb-C da bi videl ali dela preko android apk.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

 

To ima? MX+ ki ima Wifi in BT, pa se ti ne pove?e z nobenim ne z BT ne z wifi??

Aja pa z nobenim pogramom ti ne pove?e??

 

Jst mam navadnega MX BT in se mi je do sedaj povezal z vsemi telefoni k sem jih priklopil (Samsung,LG, Huawei), ter 2 laptopa (Asus). Pravtako sem naro?il MX BT za enega tud na forumu in tudi njemu deluje brezproblema na telefonu.

 

BTW: ?e se ti z ni?emer ne pove?e ga reklamiraj saj ima 3 leta garancije, mogo?e pa si dobil kakega pokvarjenega.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.