Jaz bi pa koristil garancijo saj,če so mu zdržale 100k in nimaš potem avta še 100k ne vem zakaj bi si delal strošek brez potrebe,mehaniku pa tako moraš in ti gre čas. Živčke pa malo na dopust.
Danes zjutraj sem se odločil,da na službenem 1.6 Citroenu vzamem kapljico olja in vidim kakšen bo rezultat. Se že suši in zaenkrat ne kaže prav lepo po prevoženih 12k km! Aja dizel je...
Ko smo pri zavornih diskih sem nekje na YouTubu gledal razpravo,da je velik problem za zvijanje diska pri vulkanizerjih ,če prvi vijak s kompresorjem na ful zategne pri montaži feltne in tako lahko tudi zvije disk. Za kaj takega je zelo malo dosti in so že čez par tisoč km problemi!
Jaz osebno še na nobenem avtu,niti službenem pa jih je bilo okoli cc20 nisem imel teh problemov.
V kratkem se odlocam za nakup Mazde 6 CD150 Challenge (2.2dizel, 150KM), rabljena, 2014 letnik, 166.000 kilometrov, karavan. Kupljena bo pri preprodajalcu, bila je menjana staro za staro, 1 lastnik, slovenski.
Preprodajalcu ze po defaultu verjamem samo vsako drugo besedo tako da bi rad takoj po nakupu avto preventivno servisiral. Po vasih izkusnjah, katere stvari bi bilo pametno takoj ko postanem nov lastnik preventivno zamenjat? Definitivno standardne stvari, olje, oljni filter, morda celo akumulator ker je se originalen...dal bom tudi usnjen volanski obroc obnovit, ampak to je bolj kozmeticno.
Katere mehanske stvari bi vi preventivno zamenjali?
Najlepsa hvala za vsak odgovor.
Če je z avtom drugače vse ok bi ga peljal na M.servis,da vidiš kako je bil servisiran in potem vidiš kako in kaj.Jaz bi še potem ostala zr.filtra in v kratkem ketno! Tako ali tako pa ti bodo dizlaši bolj natančno svetovali,aja pa dobrodošel,če prideš med nas.
@Binivizelno bi jaz ocenil tako, je pa res da prek slike je lahko odstopanje(trenutno gledam na telefonu) ti na dejanskem vzorcu najbolj lahko primerjaš barve območij.
1= 2
2= 2
3= 1
4= 1
Ta vzorec zgleda odlično razen nekaj majhnih nečistoč ki so so nabrale ob jedru(temen obroč okrog jedra), je olje enakomerno obarvano in se lepo od jedra do drugega območja, in nato če pogledaš naprej proti robu (kjer je čistejše olje) je barva onesnaženega območja malo temnejša, pomeni da ni dosti nečistoč. Vode ni videt, pravtako ni goriva.
Za te kilometre je olje še v zelo dobri kondiciji.
Glede merjenja območij za koeficiente si malo zgrešil. "D" sem ti označil na tvojem vzorcu. Tisto kar sem označil z rdečo je območje "čistega olja" ki se ne upošteva pri izračunih, kar se zdi smiselno.
@Aless najlepša ti dala 😉. Si mi dal celo boljše ocene kot sam sebi 😁.
Naslednjič izmerim pred servisom in bom videl kakšno bo olje in to pravilno!
Joj pa letnico sem zgrešil,še dobro,da na olje ne vpliva.
Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.
Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo
Jaz nima nikoli tako dolgo avta,bi jo pa sigurno kot je predpisano !😃
@Aless malo bom predložil svoje podatke in slike svojega kapljičnega merjenja,potem bi pa prosil za komentar na moje merjenje oziroma na tvoje ugotovitve stanje olja v mojem motorju.😉
V motorju olje Mazda orig. 5- 30w
V uporabi 6 mes.
Prevoženo cc 6000 km.
Prevoženo skupno 20k km.
Izsledki mojih izračunov in meritev po 24 urah so:( upam ,da točni).
d1= 11.5mm.
d=12.5 mm.
D=34.5 mm.
KWD-2=2.76 mm.
KMV = 0.92 mm.
Moja vizualna ocena je: ( na slikah je nekaj svetlobnega odstopanja od realnosti)
Takole, tudi jaz sem vzel motorju eno kapljico olja ob 18 uri.po navodilih. Moraš pa kar pohiteti,da prvo kapljico spraviš na papir iz višine 3cm! Mi je uspelo v drugem poskusu,ker me je prvič malo presenetilo 😁.
Jutri poslikam in objavim. Po nekaj urah se že vidijo krogi kot se morajo in upam,da se ne bodo veliko spremenili do jutri,ker izgleda zaenkrat vredu po prevoženih cc 6000km. Bom videl kakšno oceno bo dal mojster @Aless ga bom lepo prosil za oceno.
Za 1.6 bencin motor pred 15 leti vem da so ga vgrajeval v Focusa in M3, čigav je pa bil pojma nimam. Sigurno obstajajo kaki podatki! Jaz bi rekel, da so Skayactiv motorji Mazdini, saj jih tako reklamirajo!
To ne vem ampak vem,da so iz navadnih traktorjev na common rail sistem šli čisto zadnji in tudi potem imeli problem s šobami in obrabo določenih cilindrov! To je utrpela celotna vw skupina razen Škode,ker so zadnji šli na nov sistem in so težave s tem bile že odpravljene. 🥴Italijani so pa tako bili prvi s common rail sistemom !
hvala za dovolenje, lepe praznike in cepit se ne pozab spomlad... js grem zdej guglat kaj ima mazda v motorju poleg olja haha
Glej ,res grdo od tebe,sprašuješ in mi ti svetujemo pol se pa zajebavaš in norce delaš to je res podlo od enga,ki je gost tukaj. Drugače pa le poglej kaj je še poleg olja v Mazdi ,da boš videl kak se odlični bencinar nardi,ker vw zna nardit sam traktorski motor pa še to so se nekaj časa od Italijanov učil.💩
bini nic ne bo z mazdo... cx3 je res majhen in samo napihnjen... bw , cx 30 je pa nova 22K in ima mlincek 120 konjev ki ima lahko tezave...se še ne ve + da ne dobiš niti ogrevanih sedezev, ročna klima.. modra armatura fuj,... ugl,, ne se šalit, to ni vredno 15K ... bo kr še wc pr bajt brezskrbi....
Malo si pozabil na popust,ker dobiš za 22.5k že uno z več opreme in preverjenim 2.0 motorjem!
Ce ti je Mazda3 premali avto, potem nikar ne glej CX-3, ker je se manjsi ... Narejena je na osnovi Mazde 2 ... Je pa res, da je visja od trojke ... Ce ze Mazda, potem CX-30 ali CX-5 ...
to da se popravi ni problem, sam ce je skoz nekaj pol te mine vse skup in je pošteno da veš pred nakupom kaj te caka.... smo si razlicni, mene zelo moti da bi mogu krnaprej neke vpkolice delat in ke vozit.. . nimam ne casa ne zivcev , sploh pa ce je zadeva nova in stane prek 24 jurjev... bi mogl bit vse ok...
kaj pa cx3 2017... 120ks bencin... so te avti ok? al je tud skoz kj... glede na leta bi se ze kaj moralo pokazat
Pa ne,da se zanimaš za Mazdo? Jaz imam navadno M3 ne pa tisto visoko podhranjeno "avšo"
Meni služi vredu,imam pa samo 20k km in do sedaj nikoli nič 😃. Enga poznam,ki se mu lušči lak iz feltne,druga ok.
Veriga je po pregledu g. Pelka popolnoma ok, pustili jo bomo pri miru. Kakšne so nasploh izkušnje z večjo kilometražo teh 'novejših' modelov, obstajajo znani problemi? Avta ne mislim menjati, zadnja Vectra mi je služila skoraj pol milijona km, preden je zgnila od zunaj.
Mogoče pa je verigo menjal že prejšnji lastnik ,če je možno bi ga vprašal ,da si bolj siguren.
Nvm kaj imate spet proti dizlom??? V vsaki temi neko prepucavanje benc vs dizel🙄
Tisti ki nimajo dizlov itak največ vejo. Kao da vse crkne pri 50kkm, ja in pol pride Božiček z novo Mazdo bencinc🙄😁😁😁
Glede neuradnih mehanikov, pa je odvisno kok mu zaupaš menjavo verige. Če bo zajebal so posledice katastrofalne €€€, tko da jst bi raje dal 200€ več in imaš račun z garancijo na to delo, kot pa da daš enemu popoldancu k ti lahko zajebe mašino za tistih nekja € razlike.
Saj dizli so ok,ampak pri 220k km ne vem kak bi bilo s prvo ketnico,ker sem slišal ,da jih tudi trže že pred 200k km. Mislil sem pa na mehanike kot je Pelko in še kdo,ki ve kaj dela!
Imam M6 2013 s prevoženimi 220,000km in so mi na (uradnem) servisu priporočili preventivno menjavo verige, brez kontrole. Strošek okoli 800€.
Če mislite imet avto še nekaj časa bi jaz osebno menjal. Bi pa mogoče vprašal še kam drugam za ceno! Kak mehanik,neuradni ki šravfa tudi Mazde bi bil verjetno kaj cenej,saj ga nimaš več v garanciji!
Če bi imel pa dizla bi jo pa verjetno že vlekel za seboj
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz bi pa koristil garancijo saj,če so mu zdržale 100k in nimaš potem avta še 100k ne vem zakaj bi si delal strošek brez potrebe,mehaniku pa tako moraš in ti gre čas. Živčke pa malo na dopust.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani