Evo, po zadnjem pranju avta se je zadeva z levim ogledalom ponovila. Čeprav je bil motorček zamenjan v garanciji. Ni se odpiralo do konca. Našel sem tole in glej ga zlomka, res pomaga. Če bo komu pomagalo.
Meni pa kdaj za "rikverc" to napiše, no do sedaj 2x v 2 letih.
Pa zanima me, kdaj mi mrtvi kot ne deluje, mal sumim akumulator, ker če avto dolgo časa stoji potem ne dela. Po vožnji ali med njo če se ustavim in resetiram pa deluje.
Je pa vseeno pohvale vredna kilometrina brez okvar. 👍
Btw: 5w40 olje je verjetno bilo Acea C3 in ima več rezerve v kot 0w30, ta Total Ineo First 0w30 je Acea C1 in je bolj Eko naravnano olje, minimalno aditivov. Ekologija je terjala davek tudi pri zmogljivosti modernih olj.
Heh, lepota je pri takih namenskih avtih na zadnjem mestu😁
Če ima isto oznako ne vem,ker se nisem zanimal za to,je pa bilo rečeno na servisu,da je enak z razliko,da ima sedanji rezervoar za Adblue tekočino,prejšnji pa neko vrečko z tekočino pri motorju,ki se je menjala na 150-200k km odvisno od režima vožnje. Imel pa je dpf filter. Če se ti ljubi lahko pogledaš oziroma kje na netu najdeš pa bomo vidli,me res zanima!
C-Elisee 1.6 hdi 2015
C-Elisee 1.6 hdi 2020
Pri prvem so bili servisi na 20k km,na tem pa 15k. Še na prejšnjem C4 Picasso-ju 1.6 pa je bila menjava celo na 30k pa je šel brez problemov z motorjem 360k km! Imel pa je problem z menjalnikom,ki je bil robotoriziran ali kako se temu reče in je bil drek od dreka!💩
Saj avto bo zihr šel dokler boste avto imeli, službene ponavadi hitro menjujejo.
So pa taki službeni avti ponavadi kljub rednim servisom, dokaj zmozgani in v tvojem primeru (na podlagi vzorca) bi si upal trditi da je sam motor ko gre od vas prekomerno obrabljen, pa to ne leti na tebe ali tvojo vožnjo, ampak na dejstvo da ta motor (pre)hitro uniči olje in pač olje ne zdrži predpisanega intervala.
Kako dolgo pa imate ponavadi službene avte?
Se strinjam s tabo in tudi sam to vem.👍
Ponavadi jih imamo od 350k pa do 450k km.odvisno od tega kakšne okvare pričakujemo pri teh km. Nazadnje sem isti motor vozil do 430k km in je bil še ok,brez dimljenja s prvo sklopko in je bil še v dobrem stanju glede karoserije.👍.Bilo je pa skozi olje Total 5w 40. Delam pa cc 100k km na leto,nekje 70-80% AC. Mislim,da so ti Citroen motorčki super glede vzdržljivosti in nasploh ni nekih stroškov z tem avtom!(je pa grd)🥴 Bomo vidleli kako bo šel s tem 0w 30 oljem
Predvidevam da je v motorju polno usedlin, verjetno je olje že dosti prej zanič kot je interval. Zato olje več ne more v sebi držat nečistoč in se ustvarjajo usedline.
Ko se natoči novo olje začne počasi čistit te usedline in zato je v tem primeru olje polno nečistoč že pri 2000km.
Če primerjaš ta tvoj vzorec z mojim iz prvega posta od moje M6 dizel, je razlika kpt dan in noč.
Bomo videli ob naslednji kontroli pri 12k km, če bo isti rezultat? Če bo isti pomeni, da olje ni bog ve kaj za ta avto, če bo pa slučajno boljši, v kar dvomim, pa sploh niso menjal olja na zadnjem servisu! To bo tako kmalu CC, mesec-dva. Hvala @Aless
Evo,prejšnji teden pri 15k km naredili servis na Citruenčku 1.6 dizel,nalili olje Total 0w 30 in po 2k km včeraj vzel kapljico olja in rezultat je na sliki.
Verjamem ja,ampak jaz jo ne bom imel toliko časa,če pa slučajno (nikoli ne reci nikoli!) pa sigurno na 150-180k km,da je mir do 350k km,ko jo bo hudič vzel... in rja seveda 😁😁😁
Zanima po kolikšnem času je priporočljivo naredit veliki servis za mojo 3ko l. 2015 g100? Če se ne motim ima ta avto verigo in ne jermena in če naredim nekje 10 tisoč km na leto, verjetno ni za čakat 20 let za prvo menjavo da bo imel 200 tisoč tako kot piše na enem forumu na tej strani 😁 v priloženih navodilih nisem našel tega podatka.
Ker se šobe v mojem gorilcu ni dalo nastaviti bolj ven iz kurišča (kakšem mm ali dva), mi je človek predlagal, da Dunfoss 0.60/60 S šobo zamenjam s Steinen 0.55/60 HT. Za cca 15% sem zmanjšal še dovod zraka in od takrat je že 10 let in dela brez kakršnihkoli težav.
Ok sedaj razumem kako in kaj. Imaš krajši plamen in tudi manj gori pa tudi dlje časa ogreva do željene trmperature.👍
Tole me spomnilo na mojo peč na kurilno olje. Nekaj tednov po servisu je vedno začel zagrkavati vžig. Pa spet servis, vsak majster je klincal prejšnjega, a po njegovem odhodu ni bilo nič bolje. Potem sem po 10-tih letih zafrkavanja zadevo objavil na enem forumu, dobil na desetine nasvetov, ki niso rešili zadeve. Potem pa se je našel en serviser in povedal, da pozna te gorilce in kje je težava - v predolgi šobi. Kupil sem novo, ki jo je predlagal in od takrat dela kot urica.😊
Kako to misliš predolgi šobi? Prvič slišim,da so različno dolge ! Lahko kaj bolj natančno poveš 🤔
Kaksen podtlak v rezervoarju? Imel na eni toyoti podoben problem. Kjer je bila zadelana povezava z posodo z aktivnim ogljem.
To isto je bilo 15 let nazaj na službenem chrayslerjem voyager. Če si se peljal v eni rundi 200 ali več km ! Rešitev je bila izvrtanje male,male luknjice v pokrovček na tanku.
Bomo videli ob naslednji kontroli pri 12k km, če bo isti rezultat? Če bo isti pomeni, da olje ni bog ve kaj za ta avto, če bo pa slučajno boljši, v kar dvomim, pa sploh niso menjal olja na zadnjem servisu! To bo tako kmalu CC, mesec-dva. Hvala @Aless
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po koliko pa je tam?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani