Res je sem preveril. Nisem sicer preprican zapozicijske je pa prizgal ob pokritju senzorja vsaj zasencene. Nimam tak dolge roke da bi preveru se pozicijske ki se na steni ne vidijo.
Uglavnem predvidevam da to pri nas ni legalno, kolikor vem se zahtevajo vsaj dnevne oz.pozicijske lucke ali pa zasencene?
Ni res! ?ez dan so obvezne dnevne ali zasen?ene (dovolj samo spredaj) pozicijske niso zahtevane.
ena opcija je da ve?es Dnevne na pozicijo, potem pa da? rele, ki negira oz ko dobi kontakt iz kratkih lu?i prekine elektriko Dnevnim. Ampak na ta na?in ne bo? mogel narditi Homologacije za dnevne lu?i.
Mislim, da so nekateri morali zamenjati nek modul, da je avto delal kot mora potem pa ni problema. Mora JureS povedat kako je imel on na stari narejeno
Pri do pred kratkim sorodstveni blagovni znamki Ford (Focus) je za?elo pu??ati iz strehe nad prtlja?nikom. Voda je prodirala pri oblogah zadnjih stebri?kov, 10 cm po stropom na obeh straneh. Sum je padel na zadnje lu?i, vendar tam ni pu??alo. Popokali so spoji strehe in spodnjega dela karoserije. Popravilo je opravil li?ar s tesnilno-lepilno maso in sedaj je mir.
To se ni dogajalo niti pri zastavah. Pri njih, ?e je ?e pu??alo je bilo na tesnilih ?ip in vrat, nikakor pa ne na karoseriji.
Glede na sorodstveno povezavo Forda in Mazde v prej?njih letih, je mo?no, da gre za podobno napako.
To se je dogajalo tudi na CLIO II 5 vrat, samo ne vem ali je tudi teklo not je pa pokalo.
Sploh ni te?av z zamenjavo ?arometov, odklopi? konektorje, od?raufa? vijake in novega not.
Je pa pomembno, da potem pelje? na nastavitev ?arometov, kratkega in dolgega, ker je meni potem svetilo od triglava do beograda, kot se je izrazil na tehni?nem.
Nisi povedal zakaj i??e? enoto. ?e rabi? za priklop dalinskega centralnega, lahko kable priklopi? na ?op kablov, ki gre mimo vozni?kih vrat oz. pred njimi, kjer ima? tudi kable za blinkerje.
3. ?e ne hladi, potem je pa res mogo?e u?el plin. Jst ga dodam tam nekje na 2 leti, pa ugotavljam, da bi bilo bolj?e, da bi ga vsako leto. Letos ga je bilo samo ?e 1/3.
Kaj pa model? Kar navadne ali kaj drugega k so neke laser line, iridium, v power, g power....
Pogledal sem v knjigici od 323f in isto pri xedosu kje rje pisalo NGK BKR6E-11 za Toyoto pa pi?e NGK IFR6T11 (te so iridium) in take kupil pa ni bilo problema, lahko pa experimentira? pa bo? videl ali je kaj druga?e ampak normalno se original najbolje obnese.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa kak bo? ti avto prodal, ?e ga bo? celega raz?raufal?
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani