Nope sem probal. Recimo v tretji sem imel. Pejlal sem se lih ene 30 ali 40. Je lepo po?asi pospe?eval.
In isto na AC recimo, se peljem 100 v peti, in pospe?ujem na 130. ?e pospe?ujem ro?no oz. no?no se da precej bolj odlo?no, kot pa s tempomatom..jaz bi rekel da je na ene 60% gasa ..s tempomatom.
Lahko stestiram-o z DH, ki bele?i kolk je dejansko odprta loputa za gas pri nas elektri?nih loputarjih, poka?e pa tudi pri zajlarjih, recimo ?e pospe?imo do 150, nastavimo tempomat ga"prekinemo" in spustimo recimo do 80 km/h in ga nazaj vklopimo, in bo ?katla bele?la kar nastavim in bomo dejansko vidl kako katermu dela gas na tempomat.
Sem pa nekaj let nazaj vozil volvaka V70 2.4 in je bolje pospe?eval ?e si pritisnil na gumb accel na tempomatu, kot na gasu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
to pa res isto sem jaz rekel, ko sem videl to pod avtom! Pravzaprav sem bil povr?en pri nakupu in niti podvozja nisem pogledal, sem si mislil Mazda pa to ja ne more bit ni? rjavo, potem pa na servisu vidim kaj je spodaj (?ok)! ?e bi to videl pri nakupu bi morda premislil ?e bi vzel M5, v opiciji je bila tudi Toyota Corolla Verso, samo mi sedaj ni ?al saj je super avto, moti me samo motor 1,8 je premalo navit
Jaz sem pred tem avto vozil Renault Megan star 7 let in je od spodaj, ko nov!
Meni je vzelo to cca. 10h ?asa
Kam ti ga lahko prpelem, bo? ?e sakerja po trebu??ku po?ohal in pomalal?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
S tempomatom bo? na ravnini na isti relaciji imel ziher zelo enako porabo ko pa na nogo, ve?jo porabo pa ima? po tempomantu ?e so vzponi in spusti na nogo bo ni?ja poraba, preverjeno.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
OK se strinjam da ?e si oblo?en da pije ve?. Ampak da ti pa ?ere kot meni npr. 9,2l brez ni? je pa tudi fuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllll. Sem ?e prav ?iv?en
A ni men ve? ljudi reklo kolk bom za benz zmetal na MPS-ki ?
Za 10 litrov se peljem kot ?lovek in precej prehitro, v?eraj Poljane - Grobnik - Poljane, parkrat krepko preko 2.., poln prtlja?nik ?are,6 platojev pir?ka, in 2 osebka, za reci pi?i 9,8 litra, po BC(ka?e od 0,5 do 1 litra preve?), danes bom videl to?no kolk ker grem tankat na isto pumpo kot v torek..
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vseeno je ta malo prehuda,mesto gor ali dol.Edino,?e ga tera? samo v klanec vbi bilo toliko v redu.
Prosim ?e se prizemljite, in ne pretiravate, pri 260+ konjih po mestu niti pod razno ne pridem blizu zgoraj napisani ?tevilki, pa tudi ?e bi pri?el, me nebi jebale ?obe,tesnila na ?obah, IMV ventil, oljna pumpa, DPF lampa, spe?l olje,.....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?
Verjetno je kaka ?oba. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mogo?e ima? prav, druga?e ?e kak?no leto sledim tudi itslijanski mazda forum in tam jih ima kar nekaj izklopljene egr-je pa ?e nobeden ni imel problemov zaradi tega...upam da tudi pri meni bo tako
Saj tudi ko doda? autu modul ali mu naredi? elektroniko se v zgorevsalnem prostoru pove?a temperatura, potem bi vsi ?ipani avti zaribali?
Mirne du?e "mogo?e" spusti?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
kako pa ti rata oprat podvozje? js pozimi ko sm v makedonij oper svto skoraj vsak dan na rocni. povej mi postopek pranja podvozja.
Kolega vulkanizer ima superduper avtomatsko avtopralnico, ki ima super sistem za pranje komplet podvozja-podna avta. 1X sem bil tam je en "spucanga" X5 not zapeljal, in mu je samo podvozje opral, pol je blo treba z lopato pokidat svinjarijo ki jo je na podvozju vozil sabo.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem pa nekaj let nazaj vozil volvaka V70 2.4 in je bolje pospe?eval ?e si pritisnil na gumb accel na tempomatu, kot na gasu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani