Skoči na vsebino
Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 25 minutami je Deeyan napisal:

 

Nvem, par ostalih tut daje original pa je slika drugacna 🤷‍♂️

Poizkusi  dat noter naslednjič katero izmed olj, ki nam jih za naše dizle  priporoča Aless. Vsako olje od priporočenih je  daleč bojše kot to, ki ga imaš trenutno noter. Pa boš videl, če bo kakšna razlika. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano

Tako bo prav, ja. 😊 Tukaj se vidi, koliko manj je feltne in koliko več je gume na, 17".

Če so ti všeč lepe feltne, imaš gor  19", če ti je bolj všečna črna guma, imaš 17".😊

pred 1 uro je Jest napisal:


CX-5 KF (torej drugi model) ima senzorje pred in po FL…

 

Na sestici sem imel dva kompleta, ampak samo zaraid tega, ker sem dobil dokaj ugodne 17 feltne… Sedaj imam samo ene feltne in jih dam premontirat… Ce bi gledal po tem, koliko se pozimi znucajo… potem se verjetno pozimi sploh ne bi vozil… ;) Ampak avto imam predvsem zato, da se vozim z njim… ne za to, da bi bil njegov suzenj in ga glancal ves cas ter se sekiral za vsako praskico ali umazanijo… 

Enako je z domovi. Eni imajo dom, da v njem živijo, drugi pa stalno nekaj delajo okoli hiš, jih olepšujejo, kosijo travo vsak dan... Skratka, so sužnji svojih domov. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

No ja, s tem se pa spet ne strinjam. Mogoče to velja za rdečo barvo vozila, določene oblike in barve 17" platišč pa gredo z drugimi barvami vozila prav lepo skupaj, na primer z belo. :) 

 

In še eno stvar sem pozabil glede prednosti 17". Nekoliko nižja verjetnost je, da jo poškoduješ ob robniku, saj je 17" platišče za 1 cm višje od tal (višina gum 55 mm namesto 45 mm pri 19").

image.png.1a93de0d42155a53701ea0099f499488.png

 

Hm... Tole z višino ne razumem. Tule je primerjava obeh. 

https://www.willtheyfit.com/index.php?width=225&aspect=55&diameter=17&wheelwidth=7.5&offset=50&width2=225&aspect2=45&wheel_size=19&wheel_width=7-5&offset2=45

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

No ja, s tem se pa spet ne strinjam. Mogoče to velja za rdečo barvo vozila, določene oblike in barve 17" platišč pa gredo z drugimi barvami vozila prav lepo skupaj, na primer z belo. :) 

image.png.1a93de0d42155a53701ea0099f499488.png

 

Hm... In kje vidiš ti na tej sliki kako lepoto ? 🤔 Sicer pa stvar okusa in estetike. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
pred 4 urami je kacnje napisal:

Sam imam podobno dilemo pri CX-5. Pri prejšnjih avtih sem vedno vozil samo z enimi platišči in pač menjal pnevmatike. Itak je dobro, da se scentrirajo, več kot sezono ali dve pa pri meni tudi ne zdržijo. Pri CX-5 sem dobil letne na 19 palčnih, zaradi udobja pa bi mogoče rajši imel 17 palčne. Je pa res, da to s seboj prinese dodatne stroške (nakup dodatnih platišč), pa malo več prostora za skladiščenje ...
Koliko se vam zdijo 17 palčne bolj udobne? Udobje je meni precej pomembnejše od videza.

Seveda so bolj udobne. Ne čutiš prav vsake luknjice na cesti. A so tudi bolj nenatančne in slabše vodljive kot 19". In predvsem izgledajo zelo grde na Mazdi 6. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Ni mi čisto jasno, zakaj je 19" platišč pozimi škoda oziroma zakaj avto pozimi (5 mesecev) ne rabi biti lep😁

Sol, kamenčki? Verjetno ne koristijo barvi. :jezicek:

Pozimi je cel dan tema in pol zime je avto umazan tako, da je vseeno kako izgleda. Še mene ne prizadene, ko je tajo grd. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
pred 41 minutami je Janez007 napisal:

Včasih smo zimske kupovali ožje od letnih in so tudi zaradi tega bolj zagazile v sneg (večji pritisk zaradi manjše naležne površine). Mazda 6 pa ima predpisano širino 225 (razen @Alex ove 😁 )in samo zaradi velikosti platišč glede učinkovitosti oprijema po mojem nič ne pridobiš ali izgubiš.

Mislim, da je pritisk zaradi nizko presečne gume vseeno manjši? Ali je večji? Ali enak? 

Hm, bi bilo zanimivo to izvedeti. Je pa škoda 19" colskih felten pozimi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano

Meni za pozimi ni važen izgled. Važno mi je, da ko je sneg, zagazim vanj in se avto ne zaustavi niti na kakem prelazu v Italiji. Če bi moral izbirati in ne bi hodil smučati, bi imel 19" čez celo leto. Ni ga lepšega, kot 6- ka in 19". 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano
pred 32 minutami je Aless napisal:

Saj nisem napisal po vrstnem redu, ampak sem samo naštel 3 olja ki so najmočnejša po sestavi. 

Katero od teh treh se pa pri kom bolje obnese je pa potrebno stestirat. 

P.S.: V kratkem se pripravlja analiza rabljenega Ravenol VMP olja. 😉

Me zelo zanima ta analiza ravenola. A bo to prava, laboratorijska analiza? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Aless napisal:

@Deeyanče že hočeš Shella v Skyactive-D, pol bi vzel Shell Helix Ultra ECT C3 5w30.

Drgač pa so moja prva izbira za dizle:

-Motul 8100 X-Clean EFE 5w30 

-Mobil1 ESP 5w30 

-Ravenol VMP 5w30 

 

Btw: Tudi Mazdino olje je vredu če nimaš mestnih voženj in če menjuješ olje na 10-15kkm. Zgornja olja imajo več rezerve proti Mazdinemu. 

Moja, trenutna izbira je sledeča:

1.Ravenol VMP 5w30

2.Motul 8100

.

.

.

.

.

Mazda original. 

 

Ravenol= najmanjša poraba, občutek, da ima motor večjo moč. 

Motul= malo večja poraba, pri 9000 kilometrih še zelo dobro ohranjeno, 

 

Mazdino original= nič posebnega, olje kot olje. Ima lepo embalažo. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

S tem se pa ne strinjam.

Če je prisilna regeneracija delovala, pomeni, da je regeneracija zmožna zažgati večino pepela v filtru. To pomeni, da težava ni v DPF (zamašen DPF je zgolj posledica težave), ampak da nove saje prehitro polnijo DPF. Vzrok je v najslabših primerih lahko turbina, s sajami zamašeni kanali ali injektorji. Glede na to, da ti motor cukne pri 2.500 obratih, bi sam sumil turbino.

Ko imaš zabit DPF filter, s prisilno regeneracijo očistijo le del filtra, ob straneh ostane zabito. Prehod je zelo majhen. In, ko se bo zopet kmalu zabil, regeneracija ne bo uspela očistiti filtra in se bo zgodba ponovila. Z prisilno regeneracijo ni še nihče rešil stvari za prav. Moje mnenje. Jaz bi dal očistiti najprej filter, da sem siguren, da je čist. Če ne bo pomagalo pa raziskovati naprej. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano
pred 23 minutami je 22Diesel napisal:

Samo poročam, da so na pooblaščenem servisu naredili samo prisilno regeneracijo.

Upam, da je to to, samo malo dvomim.

 

Priporočate morda kakšnega dobrega serviserja mazd, ki bi znal povedat kaj je narobe v primeru, da se napaka ponovno pokaže?

 

lp

Če je vsaj trenutno pomagala prisilna regeneracija imaš zabit DPF. Druge ni. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

@Binihja vzorec iz Citronke ni težko ocenit, že na pogled od daleč se vidi da je fuč. 🥴

Mi je pa pri tem vzorcu zanimivo da ni videt goriva v olju🤔

Na prejsnjih tvojih vzorcih je bilo prisotno tudi dost goriva. 

No kakorkoli pri Citronki bi moral biti interval na 10kkm ali še manj, glede na to kako hitro uničuje olje. 

 

Glede sodov na Mazda servisu pa ni nič narobe, olje je enako kot iz kantice. To da imajo skor vsi servisi kjer imajo dosti prometa, ker se jim bolj splača in še logistično je lažje. 

Pri nas npr. na eno menjavo olja na MB Actrosu porabimo 38L olja, da bi to morali iz kantic nalivati in prenašati je bolj taktak. 🥴

 

Ja. Res ni nič narobe a je bolj priročno pa še zaslužek na 1 litru je na servisih pribl. 14€./na original mazdinem olju. Pri enem avtu je to reči in nariši več kakor 50€ po tamalem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

@Aless tokrat te ne bom spraševal kakšen se ti zdi vzorec od disel citrončka olje pri 15k km,saj sam  vem da je katastrofa od katastrofe!😩( Lahko pa komentiraš,če želiš....😂)

Objavljam pa ga zato,da vidite kako olje ne spada več v motor! Sicer kmalu sledi menjava ketnice in še kaj drugega,bomo videli kako dolgo bo šlo 🤔.

Ps; enkrat je tekla debata,kakšno olje točijo v avte na uradnih M. servisih....🤔

Iz te slike je jasno ,da iz originl sodov pri Selmar.👍

@Jest je videl pri Btc Mazda,da ga iz kantic,tako da je odvisno od servisa.👍

(Možno,da nimajo za sod olja😁)

 

IMG_20210908_194835~2.jpg

IMG_20210908_194806~2.jpg

IMG_20210906_100451.jpg

In v teh sodih je olje, ki ga poceni kupijo  in drago preprodajajo. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

Kot že večkrat napisano Torque Pro in Forscan😉

Katera od dveh je bolj pregledna, bolj za "začetnike", da ni preveč komplicirana? 

Obe sta plačljivi. Ali je Forscan lite prava? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Uf, meni to s tem obd 2 nikakor ne gre. Sicer se je po mukah povezal s telefonom, a imam aikacijo  obd Autodoctor Light in razen hitrosti in temperature ne pokaže nič.🙄 Totalno neuporabno. Kaj naj naložim, kupim, da bo enostavno in da bo delalo, (snemalo) parametre motorja kot se šika? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx7 dvig luči
Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko :)

Res je. Samo bi bilo dobro, da najprej preveri, če sploh to deluje. Postaviš se pred zid, prižgeš luči in na zidu takoj vidiš, ali opravijo luči pot gor dol. To se zgodi vsakokrat, ko prižgeš luči. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx7 dvig luči
Napisano (urejeno)

Avtomatska nivelizacija na začetku, glede na število potnikov in prtljage v prtljažniku, postavi s pomočjo senzorjev luči v pravi požaj. 

Če ima luči, ali samo eno, ki svetijo precej v tla, je nekaj zatajilo oziroma ne deluje. 

Spomnim se, da so nekateri na prvih Mazdah 6 morali zamenjati komplet cele luči. Tega, je bilo ogromno. 

Če boš vrtel ta vijak pazi, da ga ne boš preveč, ker se zna zgoditi, da pade vijak iz matice in potem moraš razstavit celo luč, da to popraviš.Meni se je to zgodilo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx7 dvig luči
Napisano
pred 1 minuto je Zeromb napisal:

Ja to sem mislil , samo tega vijaka ne najdem. Tudi v Mazdini knjigi ga ni not

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.