2004 Mazda 3
Hmh, ?e smrdi po izpu?nih plinih, pol vernetno niso dobro zmontirali izpusnega kolektorja in turbine, lahko so premalo zategnili, pozabli dihtungo...
Mozno paje tudi da smrdi od zazganega olja, ker so imeli vse narazen lahko da se je kje kaj razalilo po motorju, to bi moralo nehat po par sti prevozenih km ko dol zgori.
2004 Mazda 3
Hmh, po vsem tem ne vidim povezave da je servis Lepo?a kriv za te te?ave z avtom.
Bolj je krivo to kaj je bilo z avtom v tujini, kot je Jures povedal je o?itno ?e prej bilo kaj narobe in se je avto v tujini prodajal bolj poceni, z Danske se ponavadi ne spla?a uva?at avtov.
2004 Mazda 3
To smrdi po grozni ?lampariji, ?e je to poobla??eni serviser bi mu morali odvzeti licenco.
2004 Mazda 3
Hmh, kolk je pa bla napetost normalno ko ni lu?ka svetila?
?e se dobro spomnim lu?ka ne bi smela svetit ?e polni z ve? kot 13V.
No v vsakem primeru prvo preverit jermen ?e je zadost napet.
2004 Mazda 3
Napetost je vredu, se pravi da alternator polni.
?aki a ko ti je lu?ka svetla ste zmerili napetost 14,2V?
Drga? pa je za preverit ?e jermen ?e je zadost na?panan.
2004 Mazda 3
Mislim da kasko krije tudi kune.
2004 Mazda 3
Ma? sre?o da sem glih doma, pa sem vedno online
Temu se re?e toplotna za??ita izpu?nega kolektorja oz. po angle?ko exhaust manifold heat insulator. Je pa sestavljena iz 3delov, zgornji in 2 spodnja-stranska.
Sem ti poslikal iz EPC-ja ima? katalo?ko ?tevilko dela. Koliko sem na brzino pogledal je cena cca 60?.
2004 Mazda 3
Hahaha, ni PMS, to majo na?e ?ene
Zavore so od Mazde MPS.
Mora? pa menjat zavorne ?eljusti, ve?je diske in plo??ice, v nekaterih primerih tudi zavorne cevi, pri meni ni bilo potrebno.
Cenovno pa so mal dra?je, ?e dobi? ugodnl rabljene ?eljusti, te pride skor isto kot ?e pri poobla??encu menja? oem zavore.
Cenovnono najbolj?a varianta pa so Bremboti od Evota, jst bi jih takrat dobil ceneje kot od Mps. Vendar bi bil pri moji M6 GH problem z ETjem plati??.
Bremboti rabijo malo ve? prostora med plati??em in pestom, zato bi moral ET plati?? biti ccaET38, kar pa na M6gh potegne za sabo ?irjenje blatnikov...
Pri CX5 bi znalo pasat brez dodatnih predelav, ker ima malo ve? prostora v blatnikih.
2004 Mazda 3
Domnevam da to pomeni: Nemoj taknut bremzu ni slu?ajno.
Dajte no dajte, kak?na dinami?na vo?nja. pogovarjata se kot da bi vsi tekmovali v vrcju.
Bremza mora brez problema zdr?at zaviranje 1.5 tone te?kega avta s poltone te?ko prikolico brez naletne zavore po dalj?em klancu navzdol. To je dinami?na vo?nja.
?e pa nova bremza po nekaj deset km s praznim avtom penzionisti?ne vo?nje za?ne opletat, potem je samo za v kanto.
Se strinjam original bi moral dr?at tudi malo bolj dinami?no vo?njo, vendar so pri Mazdi ?parali in posledi?no so zavore kakr?ne so.
Druga ne pomaga kot te?it na servisu dokler je v garanciji naj menjajo, po izteku garancije pa upgradad zavore! Jst sem zelo zadovoljen z MPS zavorami
2004 Mazda 3
Jst zaenkrat nisem imel problemov z Mazdinimi zavorami, jih pa vsako leto spomladi ko montiram letne gume, razderem zavore, jih o?istim in nama?em.
Drga? pa glede pregretja zavor in zvitih diskov, pa je re?itev monta?a MPS zavor ali Brembo od EVOta, originalne so pa? namenjene normalni vo?ji (manj dinami?ni).
2004 Mazda 3
Predvidevam da so na poobla??enem zmontirali plo??ice kot je treba,...se pravi ?i??enje ?eljusti in mazanje vodil.
Zna bit da so pa? plo??ice v ku...?eprav original plo??ice+original diski ne bi smelo cvilit, ?e ?e bi moralo po 1000km nehat.
Moje izku?nje so npr.na M3 oem diski so z EBC plo??icami cvilile prvih 500km, so pa imele na plo??icah BreakIn Coating, ko se je ta znucal so bile zavore tiho celih 70kkm.
Jst bi jim peljal nazaj na servis naj porihtajo, ker nevem kolk ljudi bi kupilo nov avto s cvile?imi zavorami.
2004 Mazda 3
Ima? morda link?
Jst sem tele kupil, in pa?ejo v nulo.
2004 Mazda 3
To?no taki so kot na sliki, sem jih tudi jst kupil na ebayu 20kos.
2004 Mazda 3
?tifte dobi? na ebayu za drobi?, polomil bo? pa skor zihr kakega.
2004 Mazda 3
Ja pol ima? enako kot jst, sam je vseeno za preverit to?no kateri injektorji so not ker v 2.0 dizle so dajali RF8G13H50 in RF7J13H50 injektorje.
RF8G so imeli ponavadi novej?i z dpf-om, lahko pa da? bilokatere (vse 4 enake), samo se morajo vnesti v ECU.
2004 Mazda 3
ko je ?e ravno govora o ?obah - lahko kdo priporo?i kje obnoviti ?obe? pri moji m6 so vse ?tiri ?e na meji...
Nem?ija, ebay...pri nas so me?ane izku?nje od drugih.
Kake pa rabi? za kateri motor?
Jst mam 2 dobri za prodat po nabavni ceni so pa od 2.0dizla, oznaka ?ob pa so RF8G13H50.
2004 Mazda 3
zdravo, na mazdi 3 2005 1.6 smo odstranili dpf... avto zdej gre ko nov, ampak kaze oranzno lucko za motor in itak bolj kadi...
bi mogu kj predelat vbrizg oz predelat mapo vbrizga da bo vedu avto da ni dpf in bi pol manj kadil? kdo kaj ve o tem?
?e se odstrani DPF je nujno potrebno tudi izbrisat iz ECUja in prilagodit mapo!
?E se tega ne naredi bo slej ali prej ?e kaj drugega fu? ne samo dpf.
2004 Mazda 3
Evo dans se je pri meni izvajala regeneracija pri rekordnih prevo?enih 282km, kar je odli?no za 2.0 dizla.
Predvidevam da je Dpf filter v top formi.
2004 Mazda 3
Danes sem po letu dni ugotovil kako nastavit uro na zgornjem original displayu po menjavi radija z Eononom
V bistvu je ?ist enostavno, dr?i? 10sekund tipko SET na volanu in ?e utripa ura, pol pa samo z pu??icami levo desno spreminja? uro in minute, na koncu spet pritisne? SET in to je to.
?koda da ni? od tega ne pi?e v navodilih.
2004 Mazda 3
2004 Mazda 3
Mercedes je imel ?e se dobro spomnim do 3L na 1000km v navodilih kao normalne porabe olja
2004 Mazda 3
To je znana te?ava pri prvih serijah. Z menjavo olja bo? bolj malo dosegel. ?e ve?ji problem je bil pri trojkah.
Prva serija M3 2003-2006 nima te?av z menjalnikom, na moji M3 215kkm butersmooth menjalnik.
2004 Mazda 3
?e ma? 2.gen M6 se pravi od 2008-2012, pol je tovarni?ko predpisano olje GL4 75W80. Pomembno je da je GL4 ker GL5 ni primerno za 2gen M6 in lahko zje..sihrone.Hvala za odgovor, ja menda ni bilo menjano, katero pa priporo?ate? Nekateri pravijo da je dobro
Motul Gear 300 LS 75W90 oziroma Motul Gear 300 75W90 ? LP
Priporo?am pa Total GL4 75W80, sem ga tudi sam vlil noter, in je menjalnik tipitopi, mam pa prevozenih cez 260kkm.
P.s. Tudi original Mazdino olje za menjalnike dela Total.
Je pa Total zelo poceni in nima? kaj zgubit, ?e bo bolje super, ?e ne pa i??e? napako drugje., npr vzvodovje menjalne ro?ice, obrabljeni sinhroni...
2004 Mazda 3
Napisano
Glede na kilometre avta, bi znal biti DPF pri koncu, ?e je ?e prvi.
Pred kolk km ti je naredil zadnjo regeneracijo? Na kolk % je zabasan DPF??
Preveri PIDe s forscanom.
Drga? pa lahko zajebava tudi senzor pritiska, to lahko preveri? kolk ti ka?e, PID je DPF_DP.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani