Hmh, ?e smrdi po izpu?nih plinih, pol vernetno niso dobro zmontirali izpusnega kolektorja in turbine, lahko so premalo zategnili, pozabli dihtungo...
Mozno paje tudi da smrdi od zazganega olja, ker so imeli vse narazen lahko da se je kje kaj razalilo po motorju, to bi moralo nehat po par sti prevozenih km ko dol zgori.
Hmh, po vsem tem ne vidim povezave da je servis Lepo?a kriv za te te?ave z avtom.
Bolj je krivo to kaj je bilo z avtom v tujini, kot je Jures povedal je o?itno ?e prej bilo kaj narobe in se je avto v tujini prodajal bolj poceni, z Danske se ponavadi ne spla?a uva?at avtov.
Temu se re?e toplotna za??ita izpu?nega kolektorja oz. po angle?ko exhaust manifold heat insulator. Je pa sestavljena iz 3delov, zgornji in 2 spodnja-stranska.
Sem ti poslikal iz EPC-ja ima? katalo?ko ?tevilko dela. Koliko sem na brzino pogledal je cena cca 60?.
Domnevam da to pomeni: Nemoj taknut bremzu ni slu?ajno.
Dajte no dajte, kak?na dinami?na vo?nja. pogovarjata se kot da bi vsi tekmovali v vrcju.
Bremza mora brez problema zdr?at zaviranje 1.5 tone te?kega avta s poltone te?ko prikolico brez naletne zavore po dalj?em klancu navzdol. To je dinami?na vo?nja.
?e pa nova bremza po nekaj deset km s praznim avtom penzionisti?ne vo?nje za?ne opletat, potem je samo za v kanto.
Se strinjam original bi moral dr?at tudi malo bolj dinami?no vo?njo, vendar so pri Mazdi ?parali in posledi?no so zavore kakr?ne so.
Druga ne pomaga kot te?it na servisu dokler je v garanciji naj menjajo, po izteku garancije pa upgradad zavore! Jst sem zelo zadovoljen z MPS zavorami
Jst zaenkrat nisem imel problemov z Mazdinimi zavorami, jih pa vsako leto spomladi ko montiram letne gume, razderem zavore, jih o?istim in nama?em.
Drga? pa glede pregretja zavor in zvitih diskov, pa je re?itev monta?a MPS zavor ali Brembo od EVOta, originalne so pa? namenjene normalni vo?ji (manj dinami?ni).
Predvidevam da so na poobla??enem zmontirali plo??ice kot je treba,...se pravi ?i??enje ?eljusti in mazanje vodil.
Zna bit da so pa? plo??ice v ku...?eprav original plo??ice+original diski ne bi smelo cvilit, ?e ?e bi moralo po 1000km nehat.
Moje izku?nje so npr.na M3 oem diski so z EBC plo??icami cvilile prvih 500km, so pa imele na plo??icah BreakIn Coating, ko se je ta znucal so bile zavore tiho celih 70kkm.
Jst bi jim peljal nazaj na servis naj porihtajo, ker nevem kolk ljudi bi kupilo nov avto s cvile?imi zavorami.
Danes sem po letu dni ugotovil kako nastavit uro na zgornjem original displayu po menjavi radija z Eononom
V bistvu je ?ist enostavno, dr?i? 10sekund tipko SET na volanu in ?e utripa ura, pol pa samo z pu??icami levo desno spreminja? uro in minute, na koncu spet pritisne? SET in to je to.
Hvala za odgovor, ja menda ni bilo menjano, katero pa priporo?ate? Nekateri pravijo da je dobro
Motul Gear 300 LS 75W90 oziroma Motul Gear 300 75W90 ? LP
?e ma? 2.gen M6 se pravi od 2008-2012, pol je tovarni?ko predpisano olje GL4 75W80. Pomembno je da je GL4 ker GL5 ni primerno za 2gen M6 in lahko zje..sihrone.
Priporo?am pa Total GL4 75W80, sem ga tudi sam vlil noter, in je menjalnik tipitopi, mam pa prevozenih cez 260kkm.
P.s. Tudi original Mazdino olje za menjalnike dela Total.
Je pa Total zelo poceni in nima? kaj zgubit, ?e bo bolje super, ?e ne pa i??e? napako drugje., npr vzvodovje menjalne ro?ice, obrabljeni sinhroni...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede na kilometre avta, bi znal biti DPF pri koncu, ?e je ?e prvi.
Pred kolk km ti je naredil zadnjo regeneracijo? Na kolk % je zabasan DPF??
Preveri PIDe s forscanom.
Drga? pa lahko zajebava tudi senzor pritiska, to lahko preveri? kolk ti ka?e, PID je DPF_DP.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani