Tocno tako. Brembo diske dobis za 30e kar pa definitivno ne vgrajujejo v sportne avte. Za ferodo ploscice isto in sicer klasicne stanejo 40e med tem k so ferodo DS2000 (sportne) dost drazje. Skratka za nas normalne smrtnike mislim, da je ATE najboljsa izbira. Seveda je tudi textar in pa brembo ok kvaliteta.
Tako kot sem rekel G12 je narejena na organski tehnologiji (OAT) tako kot mazdina. Ima pa mazdin fl22 ze serijsko razmerje in sicer (55%/45%). Bi pa jest osebno dal original. Jebiga ziherca je ziherca pa se cena je ugodna
Mazda ima fl22 kar pomeni, da je tekocina ze vnaprej zmesana in se ne sme mesati z vodo. Na uradnemu servisu stane 5?/l (zelena barva). G12 bo isto vredu saj ne vsebuje silikatov in je primerna za aluminijaste bloke. Jest bi vseeno rajsi dal OEM in nebi kombiniral z razlicnimi barvami. Konec koncev je tudi poceni pa vsaj ves, da imaw original notri.
Pi?e vozilo v komisijski prodaji, to pomeni, da so oni samo posrednik, za dolo?eno provizijo prodajalcu dajo prostor, urejajo oglede, testne vo?nje, itd. Uradno kupi? direkt od lastnika.
Aha, sem spregledal ta podatek. Potem bi bilo najbolj pametno da vprasas Pelkota kaj vse bi bilo smiselno v temu primeru zamenjati in da potem pri tem tudi vztrajas pri avtohisi.
Jest sem imel takega z BT sicer na sestki, ampak je vse isto. Zelo, zelo zadovoljen tako s hitrost, kot s spominom. BT je deloval odlicno in pri telefoniranju in pro predvajanju glasbe. Jest sem takrat vzel znamko DENSIO, katera je sicer drazja zadeva pa mi ni niti malo zal.
Samo imas dva senzorja odmicne gredi, tako da vprasanje, kateri je hin ce sploh je kateri. Lahko je kriva tudi kaksna elektricna napeljava do senzorja itd. Skratka, kot je zmaj rekel in ga pelji k mehaniki naj ga lepo pregleda in ti pove kateri senzor je tocno za zamenjat. Cena novega (ne original) je pa od 40-50e tako da tudi ce sta sla oba k vragu je to strosek 100e. Zamenja se ga pa en, dva, tri
Moje zimske gume v enemu leta niso spustile niti za 0,1 BAR. Novembra 2017 so bile napolnjene na 2.3 bar in novembra 2018 so bile cisto vse se vedno na 2.3. Tocno.
Tam kjer je luknja je motorcek za zadnjo sipo. Desno od luknje je motorcek za sprednjo sipo. Pod vitrex posodico je pa motorcek za pranje zarometov. Ce sumis da je sel motorcek preprosto odstrani kolotek in naj nekdo sprozi pranje zarometov ti pa lepo poslusaj ce se motorcek zalaufa. Glede na to da ti tece pod zarometi ocitno motorcek dela, ampak ti soba me skoci ven. Jest bi rekel, da je res kaj sneto, ker kolikor vem voda pozene, da soba skoci ven iz odbijaca. More biti pa v vitrex posodici obvezno tekocina, saj v nasprotnem primeru soba za pranje zarometov nebo skocila ven. Sobo lahko tudi rocno ven potegnes iz odbijaca in pogledas, ce je vse priklopljeno tako kot mora biti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tocno tako. Brembo diske dobis za 30e kar pa definitivno ne vgrajujejo v sportne avte. Za ferodo ploscice isto in sicer klasicne stanejo 40e med tem k so ferodo DS2000 (sportne) dost drazje. Skratka za nas normalne smrtnike mislim, da je ATE najboljsa izbira. Seveda je tudi textar in pa brembo ok kvaliteta.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani