@BiniUff ta vzorec je pa tipičen primer izrabljenega olja in je zrel za menjavo, no verjetno je olje bilo že pri 10kkm fuč. Ampak ker je službeni se bo olje verjetno vozilo do konca intervala. 🙄
Območja:
1= 7+
2= 7+
3= 2
4= 2
To olje je polno nečistoč, nekaj je prisotne vode, in verjetno kakih 3-4% goriva.
Glede na to da 0w30 olja niso glih optimalna glede same zaščite motorja bi jaz raje dal 5w30 ali 5w40, pač odvisno od tega katere specifikacije so predpisane.
Pa pred menjavo bi naredo še en Engine Flush, da malo spere te nečistoče iz motorja, ker če se s tako obrabljenim oljem dela 20kkm intervale se zagotovo v motorju delajo usedline. 🥴
Aja na osvetljeni sliki sem poskušal določit območja za izračun, lahko poskusiš izmerit, z osvetljenim vzorcem tam se malo vidi jedro in obroči.
Aja, kaki režim vožnje pa ima ta službena Citronka??
Najprej hvala za tvoj trud in čas👍
Na tem avtu so intervali na 15k in olje Total 0w 30. Na prejšnjem je bil na 20k in Total 5w40.
Delam 80% AC, druga pa lokalno z malo mestnimi vožnjami. Tisto senco sem tudi jaz videl samo se mi ni dalo računat, ker je tako olje že na oko fuč. Tu je še slika porabe in povprečne hitrosti na 10k km. Drugi teden gre na servis itd.
Jim bom povedal na servisu drugi teden,da naj dajo namesto bučnega olja oljčno je bolj zdravo😂 Škoda,da nisem na prejšnjem naredil testa,bi videl kakšna je razlika med oljem in avtom. Naj spomnem,da sem naredil 430k km brez kakšnih problemov z motorjem pa še servis je bil na 20k km,sedaj pa na 15k km. Že vedo zakaj.💩
Danes zjutraj sem se odločil,da na službenem 1.6 Citroenu vzamem kapljico olja in vidim kakšen bo rezultat. Se že suši in zaenkrat ne kaže prav lepo po prevoženih 12k km! Aja dizel je...
Jutri slikam in naložim sliko.
Evo,tu so slike od kapljice olja Total iz Citroena 1.6 dizel pri cc12k km in mesecu in pol uporabe,skupno cc 102k km in dobro leto starosti.Servisi so na 15k km. Vizualno ima olje prisotnost vode in nafte,izmerit se pa nič ne da ,kolikor se jaz spoznam na tole!
@Aless bi te prosil,da podaš svoje mnenje na tale zmazek ali kako bi temu rekel.😁
Jaz bi pa koristil garancijo saj,če so mu zdržale 100k in nimaš potem avta še 100k ne vem zakaj bi si delal strošek brez potrebe,mehaniku pa tako moraš in ti gre čas. Živčke pa malo na dopust.
Danes zjutraj sem se odločil,da na službenem 1.6 Citroenu vzamem kapljico olja in vidim kakšen bo rezultat. Se že suši in zaenkrat ne kaže prav lepo po prevoženih 12k km! Aja dizel je...
Ko smo pri zavornih diskih sem nekje na YouTubu gledal razpravo,da je velik problem za zvijanje diska pri vulkanizerjih ,če prvi vijak s kompresorjem na ful zategne pri montaži feltne in tako lahko tudi zvije disk. Za kaj takega je zelo malo dosti in so že čez par tisoč km problemi!
Jaz osebno še na nobenem avtu,niti službenem pa jih je bilo okoli cc20 nisem imel teh problemov.
V kratkem se odlocam za nakup Mazde 6 CD150 Challenge (2.2dizel, 150KM), rabljena, 2014 letnik, 166.000 kilometrov, karavan. Kupljena bo pri preprodajalcu, bila je menjana staro za staro, 1 lastnik, slovenski.
Preprodajalcu ze po defaultu verjamem samo vsako drugo besedo tako da bi rad takoj po nakupu avto preventivno servisiral. Po vasih izkusnjah, katere stvari bi bilo pametno takoj ko postanem nov lastnik preventivno zamenjat? Definitivno standardne stvari, olje, oljni filter, morda celo akumulator ker je se originalen...dal bom tudi usnjen volanski obroc obnovit, ampak to je bolj kozmeticno.
Katere mehanske stvari bi vi preventivno zamenjali?
Najlepsa hvala za vsak odgovor.
Če je z avtom drugače vse ok bi ga peljal na M.servis,da vidiš kako je bil servisiran in potem vidiš kako in kaj.Jaz bi še potem ostala zr.filtra in v kratkem ketno! Tako ali tako pa ti bodo dizlaši bolj natančno svetovali,aja pa dobrodošel,če prideš med nas.
@Binivizelno bi jaz ocenil tako, je pa res da prek slike je lahko odstopanje(trenutno gledam na telefonu) ti na dejanskem vzorcu najbolj lahko primerjaš barve območij.
1= 2
2= 2
3= 1
4= 1
Ta vzorec zgleda odlično razen nekaj majhnih nečistoč ki so so nabrale ob jedru(temen obroč okrog jedra), je olje enakomerno obarvano in se lepo od jedra do drugega območja, in nato če pogledaš naprej proti robu (kjer je čistejše olje) je barva onesnaženega območja malo temnejša, pomeni da ni dosti nečistoč. Vode ni videt, pravtako ni goriva.
Za te kilometre je olje še v zelo dobri kondiciji.
Glede merjenja območij za koeficiente si malo zgrešil. "D" sem ti označil na tvojem vzorcu. Tisto kar sem označil z rdečo je območje "čistega olja" ki se ne upošteva pri izračunih, kar se zdi smiselno.
@Aless najlepša ti dala 😉. Si mi dal celo boljše ocene kot sam sebi 😁.
Naslednjič izmerim pred servisom in bom videl kakšno bo olje in to pravilno!
Joj pa letnico sem zgrešil,še dobro,da na olje ne vpliva.
Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.
Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo
Jaz nima nikoli tako dolgo avta,bi jo pa sigurno kot je predpisano !😃
@Aless malo bom predložil svoje podatke in slike svojega kapljičnega merjenja,potem bi pa prosil za komentar na moje merjenje oziroma na tvoje ugotovitve stanje olja v mojem motorju.😉
V motorju olje Mazda orig. 5- 30w
V uporabi 6 mes.
Prevoženo cc 6000 km.
Prevoženo skupno 20k km.
Izsledki mojih izračunov in meritev po 24 urah so:( upam ,da točni).
d1= 11.5mm.
d=12.5 mm.
D=34.5 mm.
KWD-2=2.76 mm.
KMV = 0.92 mm.
Moja vizualna ocena je: ( na slikah je nekaj svetlobnega odstopanja od realnosti)
Takole, tudi jaz sem vzel motorju eno kapljico olja ob 18 uri.po navodilih. Moraš pa kar pohiteti,da prvo kapljico spraviš na papir iz višine 3cm! Mi je uspelo v drugem poskusu,ker me je prvič malo presenetilo 😁.
Jutri poslikam in objavim. Po nekaj urah se že vidijo krogi kot se morajo in upam,da se ne bodo veliko spremenili do jutri,ker izgleda zaenkrat vredu po prevoženih cc 6000km. Bom videl kakšno oceno bo dal mojster @Aless ga bom lepo prosil za oceno.
Za 1.6 bencin motor pred 15 leti vem da so ga vgrajeval v Focusa in M3, čigav je pa bil pojma nimam. Sigurno obstajajo kaki podatki! Jaz bi rekel, da so Skayactiv motorji Mazdini, saj jih tako reklamirajo!
To ne vem ampak vem,da so iz navadnih traktorjev na common rail sistem šli čisto zadnji in tudi potem imeli problem s šobami in obrabo določenih cilindrov! To je utrpela celotna vw skupina razen Škode,ker so zadnji šli na nov sistem in so težave s tem bile že odpravljene. 🥴Italijani so pa tako bili prvi s common rail sistemom !
hvala za dovolenje, lepe praznike in cepit se ne pozab spomlad... js grem zdej guglat kaj ima mazda v motorju poleg olja haha
Glej ,res grdo od tebe,sprašuješ in mi ti svetujemo pol se pa zajebavaš in norce delaš to je res podlo od enga,ki je gost tukaj. Drugače pa le poglej kaj je še poleg olja v Mazdi ,da boš videl kak se odlični bencinar nardi,ker vw zna nardit sam traktorski motor pa še to so se nekaj časa od Italijanov učil.💩
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim,da je to olje Ineo First. Je pa predpisano za ta motor točno to olje 0w 30,vidim pa,da je zanič. Hvala za trud in nasvete.👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani