Skoči na vsebino
Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

@BiniAha, no so pa vsaj znižali interval če so že šli na 0w30 olje. Katero Totalovo pa je Ineo First?? 

Če ima predpisano tudi 5w30 bi priporočil raje 5w30. 

Kljub večino AC vožnje olje ne zdrži intervala. 

Če pogledamo povprečno hitrost na 10kkm dobimo 175 Moto ur. 

Če je na 12kkm enaka povprečna hitrost dobimo 210 Moto ur, kar se poklapa da je ponavadi olje zanič  med 200-250 Moto ur. 

 Mislim,da je to olje Ineo First. Je pa predpisano za ta motor točno to olje 0w 30,vidim pa,da je zanič. Hvala za trud in nasvete.👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 7 minutami je Aless napisal:

@BiniUff ta vzorec je pa tipičen primer izrabljenega olja in je zrel za menjavo, no verjetno je olje bilo že pri 10kkm fuč. Ampak ker je službeni se bo olje verjetno vozilo do konca intervala. 🙄

Območja: 

1= 7+

2= 7+

3= 2

4= 2

To olje je polno nečistoč, nekaj je prisotne vode, in verjetno kakih 3-4% goriva.

Glede na to da 0w30 olja niso glih optimalna glede same zaščite motorja bi jaz raje dal 5w30 ali 5w40, pač odvisno od tega katere specifikacije so predpisane.

Pa pred menjavo bi naredo še en Engine Flush, da malo spere te nečistoče iz motorja, ker če se s tako obrabljenim oljem dela 20kkm intervale se zagotovo v motorju delajo usedline. 🥴

Aja na osvetljeni sliki sem poskušal določit območja za izračun, lahko poskusiš izmerit, z osvetljenim vzorcem tam se malo vidi jedro in obroči. 

Aja, kaki režim vožnje pa ima ta službena Citronka?? 

IMG_20210114_193026.jpg

Najprej hvala za tvoj trud in čas👍

Na tem avtu so intervali na 15k in olje Total 0w 30. Na prejšnjem je bil na 20k in Total 5w40.

Delam 80% AC, druga pa lokalno z malo mestnimi vožnjami. Tisto senco sem tudi jaz videl samo se mi ni dalo računat, ker je tako olje že na oko fuč. Tu je še slika porabe in povprečne hitrosti na 10k km. :nevem:Drugi teden gre na servis itd. 

16106512715146700356741911827057.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Meni zgleda grozno.

Meni je že včeraj, ko sem videl kako teče in to kake barve je in sem si nekje globoko v sebi mislil,dobro da nimam dizla 😁.

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Mogoče pa sploh olja niso zamenjali?!

Tudi možno,bom videl kakšnono olje bo ob naslednjih 12k km po menjavi?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Jim bom povedal na servisu drugi teden,da naj dajo namesto bučnega olja oljčno je bolj zdravo😂 Škoda,da nisem na prejšnjem naredil testa,bi videl kakšna je razlika med oljem in avtom. Naj spomnem,da sem naredil 430k km brez kakšnih problemov z motorjem pa še servis je bil na 20k km,sedaj pa na 15k km. Že vedo zakaj.💩

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
dne 13. 1. 2021 ob 14:42 je Bini napisal:

Danes zjutraj sem se odločil,da na službenem 1.6 Citroenu vzamem kapljico olja in vidim kakšen bo rezultat. Se že suši in zaenkrat ne kaže prav lepo po prevoženih 12k km! Aja dizel je... :nevem:

Jutri slikam in naložim sliko.:prstgor:

Evo,tu so slike od kapljice olja Total iz Citroena 1.6 dizel pri cc12k km in mesecu in pol uporabe,skupno cc 102k km in dobro leto starosti.Servisi so na 15k km. Vizualno ima olje  prisotnost vode in nafte,izmerit se pa nič ne da ,kolikor se jaz spoznam na tole!

@Aless bi te prosil,da podaš svoje mnenje na tale zmazek ali kako bi temu rekel.😁

IMG_20210114_083900.jpg

dne 13. 1. 2021 ob 14:42 je Bini napisal:

 

 

@Aless😁

IMG_20210114_084017.jpg

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Jaz bi pa koristil garancijo saj,če so mu zdržale 100k in nimaš potem avta še  100k ne vem zakaj bi si delal strošek brez potrebe,mehaniku pa tako moraš in ti gre čas. Živčke pa malo na dopust.:prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Ko smo pri zavornih diskih sem nekje na YouTubu gledal razpravo,da je velik problem za zvijanje diska pri vulkanizerjih ,če prvi vijak s kompresorjem na ful zategne pri montaži feltne in tako lahko tudi zvije disk. Za kaj takega je zelo malo dosti in so že čez par tisoč km problemi!

Jaz osebno še na nobenem avtu,niti službenem pa jih je bilo okoli cc20 nisem imel teh problemov.:prstgor:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boturus napisal:

Spostovani uporabniki foruma.

 

V kratkem se odlocam za nakup Mazde 6 CD150 Challenge (2.2dizel, 150KM), rabljena, 2014 letnik, 166.000 kilometrov, karavan. Kupljena bo pri preprodajalcu, bila je menjana staro za staro, 1 lastnik, slovenski.

 

Preprodajalcu ze po defaultu verjamem samo vsako drugo besedo tako da bi rad takoj po nakupu avto preventivno servisiral. Po vasih izkusnjah, katere stvari bi bilo pametno takoj ko postanem nov lastnik preventivno zamenjat? Definitivno standardne stvari, olje, oljni filter, morda celo akumulator ker je se originalen...dal bom tudi usnjen volanski obroc obnovit, ampak to je bolj kozmeticno. 

Katere mehanske stvari bi vi preventivno zamenjali?

 

Najlepsa hvala za vsak odgovor. 

Če je z avtom drugače vse ok bi ga peljal na M.servis,da vidiš kako je bil servisiran in potem vidiš kako in kaj.Jaz bi še potem ostala zr.filtra in v kratkem ketno! Tako ali tako pa ti bodo dizlaši bolj natančno svetovali,aja pa dobrodošel,če prideš med nas.:bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Aless napisal:

@Binivizelno bi jaz ocenil tako, je pa res da prek slike je lahko odstopanje(trenutno gledam na telefonu) ti na dejanskem vzorcu najbolj lahko primerjaš barve območij. 

1= 2

2= 2

3= 1

4= 1

Ta vzorec zgleda odlično razen nekaj majhnih nečistoč ki so so nabrale ob jedru(temen obroč okrog jedra), je olje enakomerno obarvano in se lepo od jedra do drugega območja, in nato če pogledaš naprej proti robu (kjer je čistejše olje) je barva onesnaženega območja malo temnejša, pomeni da ni dosti nečistoč. Vode ni videt, pravtako ni goriva. 

Za te kilometre je olje še v zelo dobri kondiciji.

 

Glede merjenja območij za koeficiente si malo zgrešil.  "D" sem ti označil na tvojem vzorcu. Tisto kar sem označil z rdečo je območje "čistega olja" ki se ne upošteva pri izračunih, kar se zdi smiselno. 

IMG_20210111_170712.jpg

@Aless najlepša ti dala 😉. Si mi dal celo boljše ocene kot sam sebi 😁.

Naslednjič izmerim pred servisom in bom videl kakšno bo olje in to pravilno! :bravo:

Joj pa letnico sem zgrešil,še dobro,da na olje ne vpliva.:vskalo:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Antifriz? Kateri in kako?
Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Scr3am napisal:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Jaz nima nikoli tako dolgo avta,bi jo pa sigurno kot je predpisano !😃

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

@Aless malo bom predložil svoje podatke in slike svojega kapljičnega merjenja,potem bi pa prosil za komentar na moje merjenje oziroma na tvoje ugotovitve stanje olja v mojem motorju.😉

 

V motorju olje Mazda orig. 5- 30w

V uporabi 6 mes.

Prevoženo cc 6000 km.

Prevoženo skupno 20k km.

 

Izsledki mojih izračunov in meritev po 24 urah so:( upam ,da točni).

 

d1= 11.5mm.

d=12.5 mm.

D=34.5 mm.

 

KWD-2=2.76 mm.

KMV  = 0.92 mm.

 

Moja vizualna ocena je: ( na slikah je nekaj  svetlobnega odstopanja od realnosti)

 

1= 2

2= 2-3

3= 1

4= 1

 

IMG_20210110_094351.jpg

IMG_20210110_094437.jpg

IMG_20210110_094635.jpg

IMG_20210110_094810.jpg

IMG_20210110_113810.jpg

Vzorec iz navodil za primerjavo.

IMG_20210110_113445.jpg

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Takole, tudi jaz sem vzel motorju eno kapljico olja ob 18 uri.po navodilih. Moraš pa kar pohiteti,da prvo kapljico spraviš na papir iz višine 3cm! Mi je uspelo v drugem poskusu,ker me je prvič malo presenetilo 😁.

Jutri poslikam in objavim. Po nekaj urah se že vidijo krogi kot se morajo in upam,da se ne bodo veliko spremenili do jutri,ker izgleda zaenkrat vredu po prevoženih cc 6000km. Bom videl kakšno oceno bo dal mojster @Aless ga bom lepo prosil za oceno.:)

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je mazdaman napisal:

Tako sem jaz izmeril
d1= 6,255
d= 7,24
D= 28,585

KWD-1= 0,93584
KWD-2= 3,9482
KMV= 0,8639

Ocena
1- (5-6)
2- (4-5)
3- (2-3)
4- 1

Mazda cx-5 Diesel 184KM, prevoženih 32229 km olje menjavo pred 17.500 km.e8616b826cbea6e52dcfd26f7cac1146.jpgea41f576a091fe9de240d03c4b96ca01.jpg97da1097fbcd9caa30367005d409c3b0.jpg

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Kaj sledi iz tega? Bi rekel,da je za menjavo,bolj ugibam?

Ko bo prilika bom tudi jaz raskiral eno kapljico olja!😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano

To ne vem ampak vem,da so iz navadnih traktorjev na common rail sistem šli čisto zadnji in tudi potem imeli problem s šobami in obrabo določenih cilindrov! To je utrpela celotna vw skupina razen Škode,ker so zadnji šli na nov sistem in so težave s tem bile že odpravljene. 🥴Italijani so pa tako bili prvi s common rail sistemom !:jupiii:

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nadgradnja firmware-a na servisih
Napisano
pred 29 minutami je gregc88 napisal:

hvala za dovolenje, lepe praznike in cepit se ne pozab spomlad... js grem zdej guglat kaj ima mazda v motorju poleg olja haha

Glej ,res grdo od tebe,sprašuješ in mi ti svetujemo pol se pa zajebavaš in norce delaš to je res podlo od enga,ki je gost tukaj. Drugače pa le poglej kaj je še poleg olja v Mazdi ,da boš videl kak se  odlični bencinar nardi,ker vw zna nardit sam traktorski motor pa še to so se nekaj časa od Italijanov učil.💩

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.