Za sede? je bil vpoklic.... a so ti to popravljali na osnovi tega? Zamenjati bi morali ene nosilce na vodilih al neki tazga. Pri meni je zdaj OK pa mi je tudi pokalo na ovinkih.
Sej naj bi avtomatika vsakih 10.000 km naredila samokalibracijo. Pomembno pa je, d atakrat avto te?e v prostem teku in da ni vklopljena klima. Nekje v priro?niku za uporabo avtomobila je to napisano.
verjetno ti kje slabo tesni pa vle?e zrak notri mimo MAF senzorja in pride do prerevne me?anice potem pa cuka. ?e je dovolj mraz, ko je motor v re?imu, da mu ra?unalnik dodaja ve? goriva, kot tudi v limp modu pa ga preve? znaka dejansko ne moti, saj je goriva dovolj in ne cuka.
?e ti lahko malo pomagam... jaz sem imel zelo pogoste regeneracije in tudi DPF lu?ko sem zaradi tega fasal. Raziskovalo se je vse mogo?e od injektorjev (obnovljeni vsi ?tirje), EGR, DPF je bil razstavljen, sonde preverjene. Servis je ?e obupoval in so predlagali obnovo turbine, kjer se je pa pol po?asi vse skup nehalo, ker je bil stro?ek ?e precej velik. Tako je DPF letel ven ampak avto je ?e vedno imel te?ave, tako da ga je du?ilo oziroma ni bilo mo?i ob?asno. Ko se je to dogajalo je vedno za?el z regeneracijo in sem mislil, da je to zato, ker je DPF ?e oreng zabasan in ga zato du?i.
V glavnem bottomline, kar sem moral na koncu sam pogruntat, je bil zapacan MAF senzor (?e verjame? al pa ne). ?e sprej za ?i??enje je pomagal ampak sem ga vseeno zamenjal. Tako, da predlagam, da za?ne? s takimi zadevami. MAF majo prakti?no vse Mazde enakega zadnji 20 let in ne glede bencin ali dizel, tako da ga bo? z lahkoto na?el.
Ko se avto ne premika regeneracija ne deluje in pomembno je da je tudi motor na dovolj obratih (?e se ne motim vsaj 1750/min).
Druga?e je pa vzrok, da se del nafte zliva v karter, bolj zaradi na?ina delovanja regeneracije, kjer se nafta vbrizga v izpu?nem taktu, da lahko nato zgori v samem izpu?nem sistemu in tako pove?a temperaturo, da se?ge sajaste delci v DPF filtru. Ker pa je nafta vbrizgana v izpu?nem ciklu takrat seveda ne izgori v valju in pa? del?ek zdrsne mimo obro?kov v karter. Torej ve?, kot je regeneracij ve?ji bo dvig nivoja olja pome?anega z nafto. Seveda pa nedokon?ana regeneracija k temu dodatno pripomore.
bodo tvoje obnovili z originalnim Denso deli. Potrudijo se nastavit ?obe ?im bolj podobno originalnim parametrom tako, da na?eloma ?e u?enje ne bo potrebno oziroma prilagajanje parametrov. Pa ?e tvoje bo? dobu nazaj, ne pa od nekoga xy.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
vidim, da ima? izku?nje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani