Ponavadi je dovolj ?e zamenja? cel set tesnil, batek in ohi?je pa kvalitetno o?isti?, in mora delat. Sam sem ravno na premacyju to naredil in avto se sedaj po dolgem ?asu spet lepo mirno pelje.
POkli?e? sem http://www.a-mb.si/tehnini-pregledi-in-tahografi in rezervira? KR tabice, ?tevilko tablice pove? svojemu agentu, ki naredi polico. z polico in Gyo se odpeljeta do A-MB kjer uredita prepis, ti tam tudi dopla?a? cestnino koliko je potrebno, Gyjaa pa da TRR kam mu bodo vrnili ostanek cestnine in dasta uni?it stare MB tablice. Ko prepi?ejo na tebe ti dajo novo prometno in KR tablice in pol ?e lahko pi?i? nazaj na Gorenjsko.
Po mojih izku?njah je najbolj ziher SD kartica pa usb, ?e bi rad mel muziko s telefona na radiju je bolje da si zmontira? Parrot MKi 9000, pa ima? vse ob enem, ?e res kvalitetno prostoro?no telefoniranje z dvemi mikrofoni muziko iz skoraj vsega kar obstaja.
Si bom kar tole temo sposodil: Imam M6, letnik 2005 z originalnim Webastom in uro v kabini, ki so mi jo vghradili ob nakupu mazde na uradnem servisu. Pred nekaj dnevi je Webasto nehal delovati. ?e ga vklopim z uro se za nekaj sekund zasli?i delovanje (kot nekak?en ventilator), zna?ilnega (tik-tik-...) delovanja nisem zasli?al. Tudi avto se pri redni vo?nji pogreje bistveno pozneje.
Zanima me, kateri servis priporo?ate za tovrstne te?ave.
Tole ne dr?i. S programom ScanXL lahko na dolo?enih Mazdah preko ELM327 bere? in resetira? napake na ABS in airbag. Moja je letnik 2004 in dela dostop tudi do teh dveh komponent.
V ScanXL je potrebno izbrati model Mazde, potem ti ponudi advanced diagnostiko.
Problem z "advanced diagnostiko" pa imajo nekateri vmesniki, ki podpirajo samo baudrate 9600 (kot je tisti kovinski z DX).
slu?ajno vem, da ima C35 tako imenovan "bo?ni prenos". Da so bolje izrabili prostor, so motor in menjalnik sti?ali malo vi?je, pa se jim os menjalnika ni ujemala z osjo gum. Zato so na vsaki strani montirali ?e tako imenovan "bo?ni prenos": po en par zobnikov, ki ti vrtilni moment prena?a z diferenciala na kolesa. Sem pa ?e pozabil, od kod dobi olje: iz menjalnika ali ima svoje. Kakorkoli, lahko, da je izrabljen tudi kateri od teh zobnikov. ?e ti na eni strani zobnik ne zagrabi in ker C35 nima zapore diferenciala, ti druga guma lepo miruje. Poleg tega ima C35 neko ?udno re? glede sklopke. Se ne spomnim ve? to?no, kako, a na pedalu ima? hidravli?ni cilinder in nato cev do potisne ko?are, kjer je drugi cilinder. In ko pritisne? pedal, potisne? olje po cevi in na drugi strani "napihne" cilinder in pritisne na potisno ko?aro ter lo?i lamelo od vztrajnika. Dobro, mislim, da sem malo zakompliciral, a bo? ?e razumel. Torej, ta hidravlika uporablja enako olje kot zavorni sistem. Ne vem pa, ?e isto, ali ima svojo posodo. Lahko, da ti tega olja zmanjkuje, pa pod naklonom dobi? noter zrak, ki je stisljiv in zadeva ne dela, kot bi morala. Ko je voz na ravnem, zrak splava gor in zadeva spet deluje. ?morn, vsaj mislim, da je to C35. Kakorkoli, iz podatkov, ki si jih dal, je to te?ko ugotoviti, ker je v transmisiji C35 toliko sestavnih delov, da brez natan?nega pregleda ne bo ni?. Najbolj zoprno pa je, ker se ti napaka pojavlja, pa spet izgine. ?e bi se konstantno ves ?as pojavljala, je la?je dolo?iti. Tako pa lahko prevozi? pol Slovenije, pa ko bi ga radi pregledali, bo vse v redu teklo, enkrat (ko bo najmanj treba) se bo pa spet zataknilo.
In ?isto resno bi te nekaj vpra?al: zakaj na Mazdinem forumu spra?uje? o te?avah Citroëna?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ponavadi je dovolj ?e zamenja? cel set tesnil, batek in ohi?je pa kvalitetno o?isti?, in mora delat. Sam sem ravno na premacyju to naredil in avto se sedaj po dolgem ?asu spet lepo mirno pelje.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani