Zaradi podlo?k, ki se "pretegnejo" in ne tesnijo ve? dovolj se za?nejo tam nabirat saje ki jih olje "odplakne"-odnese v karter, kjer zama?ijo cedilo pred oljno ?rpalko in potem je en post vi?je.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Tole "poliranje" in ?i??enje batkov je en navaden bla?ev ?egen, ker je ?koda ?asa, bolj da komplet ?eljust zamenja?i ni si ziher spet za 5-6 ali ve? let. Res pa ni poceni.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No potem sem o?itno osmoljenec leta, k jo spravim te?ko pod 7. ampak sej pravim, pustmo to. Mi pa te trditve delujejo zlo podobno tistim od mojega kolega ki trdi, da je 318D limuzina dovolj velik avto za 4 ?lansko dru?ino z vozi?kom.
Stari bi ti bil za en test, da ti montiramo međik box, za nekaj ?asa pa da vidimao kaj bo pol ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Samo nekaj v razmislek, vo?nja pod nizkimi obrati da se motor malo "matra" pove?uje porabo, tudi ?e se pele+jemo z 500 obrati ve? z eno prestavo manj bo poraba ni?ja.
To sem sam preizkusil na Xedos-u, M6 2.3 in tud na MPS, kjer 6. prestava kamot pelje med 50-60 km/h, samo je pa s 5. prestavo trenutna poraba ni?ja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?
Lahko pridem gledat ta podvig ?
Model POZABI jemanje batov ven spodaj, kako jih bo? pa nazaj dal ?
Glavna gred ti je na pot in .....
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ja potem takem, tudi z ro?ico ne more? prepre?it (?e jo dr?i?), da ga ne bi vrglo iz brzine!! a je tak? :ne vem:
Ni res, ?e z ro?ko "dr?i?" v prestavi ti te?ko ven vr?e razen ?e je sinhron totalno gotov.
?e pa se to samo ob?asno zgodi pa je na meji in vsi vemo da je motor vpet na ?asijo preko gumi nosilcev-selenov, zarad tega ker pa? med delovanjem pozro?a-oddaja vobracije in te vibracije se prenesejo na menjalnik ki je fiksno vpet na motor. Ti vzvodi ki jih z prestavljanjem premikamo na menjalniku, pa niso majhni in lahko pride do resonance in enostavno vr?e iz prestave, seveda ?a je obrabljen sinhronski zobnik, ?e je vse ok se to ne dogaja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Glede na to da imajo M6,M3,CX vse ZAJLO za prestave(prenos od prestavne do menjalnika) in ne ?TANGE kot modeli DO M6,M3,...
Tako da nosilci motorja ne morejo vplivat na prestave, tudi ?e so vsi gotovi do amena.
Tako da malo te?ko verjemem v to, ?e bi bil problem ?e v 1. in 3. prestavi bi blo to ?e mo?no, ker pa je samo v 5. pa ne more bit drugega kot sinhron, in guess what ni prvi in ni edini.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
aja ohi?ja filtra ni treba dat ven, nipel cilindra sklopke je takoj za killerjem v sredini tega avta - tako da sem ?e tam notri spumpal in zamenjal olje. se dobro da ma nasa dolge noge za asistentko
A je pol v zahvalo kaj spro??ala noge z dvigovanjem v zrak ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani