First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.
Jap, tudi jaz tako preverjam, ali je zaklenjen. Drugače pa čakam že več kot mesec dni, da me pokličejo za novega. V tem času si je staro ogledalo spet premislilo in se zopet poklaplja xD Sj človek ne ve, kaj naj si misli
Opazil sem, da se pri mojem avtu to dogaja, ko ga operem. Izgleda, da kam voda res zamaka in se dogodi, da se ogledalo ne odpre dovolj. Ko se posuši, deluje normalno do drugega pranja. In, ker se pere dva do trikrat na teden, je to skoraj stalna težava 🤔
Tilen misli, da med samim poiranjem spihas gobico, ker polirna gobica tudi rata malenkost umazana, ker s samim predpranjem oz. pranjem ne spravis 100% umazanije dol iz avta. Pri tebi se pomoje to se toliko bolj opazi, ker imas belo gobico. Odlično napisano in pohvalno :). Sam uporabljam identično medoto edina razlika je ta, da imam jest oranžno hex gobico :P. Brisačo za sušenje avta pa uporabljam Chemical Guys Miracle Dryer Premium Towel. Alex enkrat probi Chemical guys butter wet wax. To bi pomoje perfektno izpadlo na rdeči barvi
Hvala. Ja, mislim, da je na polirki M8 navoj. Ali M 10? Enkrat v bodoče bom kupil še manjši nastavek za polirno gobico. Kak fi 130 za bolj natančna dela in oranžno gobico. Ja, kar se tiče spihovanja imata prav. Bo treba uporabi tudi kompresor.
Ta butter wet Wax sem imel v mislih tudi sam. Ko mi zmanjka tega, ki ga imam sedaj, cherry, ga bom nabavil.
Edino to, zakaj mi polirka na trenutke odskamuje nisem še pogruntal. A ti kaj pritisksš na lak ali loliraš s samo težo polirnega, stroja?
Jaz sem pa pred enim mesecem zamenjal prednje diske in ploščice (oboje ATE), ker so mi stari cvilili pri nizkih hitrostih kar mi je šlo zelo na živce. Drugače so bili stari diski in ploščice še OK, na cca 50-60%. Po 2-3 tednih mi spet cvili pri nizkih hitrostih . A se še komu to dogaja?
Pred poliranjem gobico zmoči, zavrti polirko in jo razpihaj s kompresorjem
Te gobice ne rabiš močit, ker ravno to je štos nje, da ne pregreva laka. In dejansko ga ne. Ta polirni stroj ima regulacijo obratov od 600 do 3500/ min in mehki zagon, kar pomeni, da ti ne razmeče paste okoli,ko počasi zarotira.
Ker me je kar nekaj soforumašev kontaktiralo glede vzdrževanja barve, poliranja in vsega, kar sodi zraven, bom tu na kratko pojasnil, kako to delam sam in kaj uporabljam. Seveda obstaja en kup drugih, dobrih, profesionalnih sredstev za nego avtomobilov, a jaz zaupam in delam s temi. 😊
Do sedaj sem vse delal ročno(poliranje, voskanje).
Pred kratkim sem nabavil novo polirko Dewalt. 😊
Danes sem jo prvič uporabil na moji stari Mazdi 6 in je res učinkovita. Predvsem prišpara boleče roke in kup ročnega dela. 😊
Par stvari, ki jih je dobro vedeti.
1. Vedno uporabljajte dve vedri, v enem, kateri ima po možnosti pri dnu mrežico, da prepreči kontaminacije spužve ali rokavice za pranje z vsedlinami, natočite vodo s kvalitetnim avto šamponom.
V drugo vedro natočite čisto vodo, v kateri splaknete gobo ali rokavico, preden zopet nanesete šampon na avto. Tako se izognemo hologramom na laku, ki bi nastali, če bi nanašali na lak umazan avtošampon.
2. Za sušenje avta uporabljajte kvalitetno sintetično krpo namesto jelenove kože, kot se je to včasih priporočalo. Tudi jelenov koža s časom postane groba in lahko pusti holograme na laku.
Pa se lotimo.
To je vse, kar sem uporabil. Na sliki manjka Klay bar. Uporabljam srednjo trdoto.
Avto naj bo v senci, lak avta naj ne bo vroč od sonca. Najprej avto splaknemo z močnim curkom (po možnosti z visokotlačnim čistilnikom), ne preblizu avta in ne premočan curek, da ne poškodujemo laka. Nekateri uporabljajo tudi šampon za predpranje, če je avto res umazan. To sem preskočil.
Za pranje avta sem uporabil šampon Mr, pink. Nato sledi sušenje avta. Avto mora bit res dobro opran. Nato sledi obdelava laka z Klay barom.
Najlažje ugotovite, ali je kaj nečistoč in zračne rje v laku tako, da si daste PVC vrečko na roko in lepo greste po laku gor in dol. Začuti boste nepravilnosti, lak ni gladek, vrečka se zatika. Ko delate s Klay barom morate obvezno uporabiti poseben lubrifikant, ki preprečuje, da bi se pojavile rise na laku. NIKOLI NA SUHO! Sam uporabljam Clay Luber od firme Chemical Guys. Seveda obstajajo tudi drugi.
Ko je cel avto "obdelan" z clayom, boste pod roko začuti, kako je vse skupaj sedaj gladko. Avto lahko dobro posušite ali ga ponovno operete. Sledi poliranje.
Sam uporabljam polirne paste od firme Menzerna. Uporabljam tri različne polirne paste.
1.Menzerna Heavy cut 400.
V resnici ni tako groba, kot izgleda. Pri tej polirni pasti je dobro to, da hkrati "pobira" hograme in pusti visok sijaj. Se pravi je nekakšna 2 v 1 polirna pasta.
2.Menzerna Medium cut polish
2500.
To uporabljam takrat, ko je lak dokaj dobro vzdrževan in so na površju le drobne riše.
3.Menzdrna super finish 3500
Ta polirna pasta ustvari vrhunski, zrcalni, superfiniš.
Te polirne paste lahko uporabljate za ročno ali strojno poliranje. So na vodni osnovi, okolju prijazne. 👌😊
Za strojno poliranje sem tokrat uporabil Light-Medium gobico, firme chemical Guys, fi 150 mm.
Ta posebna hex struktura polirne gobice poskrbi, da se lak ne pregreva, pa tudi polirna pasta se lepo razporedi po utorih.
Polirno pasto nanesemo na par točk na gobici. Ne rabi je preveč nanesti, da jo ne razprši preveč naokoli.
Nato nanesemo pasto na lak.
Uporabil sem polirno pasto 400 za začetek. Nato 2500 in na koncu super fino 3500.
Nato sem uporabil Creme glanz od firme chemical Guys.
To doda laku dodaten lesk in poskrbi, da, se zapolnejo mikro luknjice, da je vse še bolj gladko. Manj kot je nepravilnosti na laku, manj se svetloba lomi, bolj bleščeč lesk dobimo
Ta Creme glanz se nanese ročno na lak z mikrokrpo, pustimo 15 min, da se dobro sprime na lak in z čisto mikrofibro krpo dobro spoliramo. Ima čudovit vonj po grozdju. 😊
Ker ta glanz nima velike obstojnosti, jo moramo zaščititi z dobrim voskom. Lahko je naravni karnauba vosek ali sintetični. Jaz prisegam na naravnega.
Strojno sem nanesel vosek Collinite Insulator N° 845.
Je zelo obstojen, zdrži nekje do pol leta. Zelo je primeren za zaščito laka preko zime, ko se lepo upira si, snegu in drugim zimskim nevšečnostim. Za rdeče barve pa priporočam Cherry wet Wax. Na rdeči barvi naredi globino 3D z "mokrim" videzom barve.
Rezultat na 17 let starem laku mazde 6 je impresiven. Raje sem prvič izprobal novo polirko na starem avtu, da ne bi bilo kakih presenečenj na, rdeči streli. 😊
Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.
Ne drži. Kdor hoče svojemu dizel motorju dobro, bo to naredil sam, če mu tega nočejo narediti na servisu. Na servisu ti niti verige preventivno ne zamenjajo!!!
Verjetno več zaslužijo z menjavo komplet motorja (ali generalnim popravilom) kot z menjavo štirih bakrenih podložk za par deset €.
1. Vzemite čisti pisarniški papir z gostoto 80g/m2 10x10 cm.
2. Segrejte motor na delovno temperaturo - 90 stopinj Celzija.
3. Izklopite motor in pustite, da se olje odteka 3-5 minut po ustavitvi.
4. Vzemite šipko za olje in brez brisanja s krpami počakajte na PRVO kapljico na papirju z višine 3-5 cm.
5. Dajte papir na nevpojno osnovo - steklo, pleksi steklo, plastiko ali širok prstan, tako da kapljica olja, ki se širi, se ni
dotaknila baze kupov pod papirjem, najbolje je dati na kak obroč npr. Selotejp, ducktape...
6. Nato izvedemo sušenje vzorca: pri sobni temperaturi - vsaj en dan, v pečici vsaj eno uro pri 100 stopinjah Celzija
7. Merimo obseg premerov posameznih območij, da lahko izračunamo koeficiente: "KWD" = koeficient pralnih in
disperzijskih lastnosti in "KMV" = koeficient mehanskih nečistoč.
8. Če je kateri od izračunanih koeficientov slabši kot navedeno spodaj, menjamo olje.
Je še preveč sveže. 😊
Pred mesecem dni sem ga šele zamenjal. Ko bo imelo kakih 5000 km bomo preverili.
Za moj Motul smo že ugotovili, da je dobro olje. Kako bo s tem ravenol pa bomo videli.
Ja ima večino časa. Kdaj pa mu zmanjka moči v 6 brzini ko vec ko 2,5k obratov negre in cukne, pc da nima moči, ko pa dam v 5. Gre pa spet vse normalno.
Na obratih vrže za trenutek v safe mode zaradi zaščite motorja Jaz bi na tvojem mestu najprej dal očistiti dfp filter. Stane od 180€-270€.
A desni te zafrkava? Čudno prej bi mislil, da levi.
Ok mal zajebancije, zdaj pa resno. A vsi tisti, ki imate težave imate ogledala na auto in se vsakič zložijo ko ugasneš motor? Men se je to zdelo škoda, da bi vsakič motorček šibal, ker imam tako doma kot na šihtu dovolj placa levo in desno, da bi to rabil. Takrat, ko pa res kje parkiram, ko je prostora malo pa pritisnem gumb in zložim špegle.
Zakaj tako delam, sem pač pristaš tega, da če nekaj brezveze deluje, da je bolje da sploh ne deluje. Je pa vprašanje a tak način razmišljanja tukaj sploh pomaga, ker verjetno, če ogledala nikoli ne zložiš tudi ni glih dobro. Ampak edino čas lahko pokaže a sem se motil.
Jaz imam vedno na auto. Mi je bolj praktično, da so ogledala zložena. Je manj verjetnosti, da ti ga kdo odlomi ali poškoduje. Sicer pa, če je že ta opcija na avtu, mora tudi delovati. Ni sedaj štos v temu, da rečemo vsi, od sedaj naprej bomo samo včasih uporabljali ogledala. Mazda bi se morala angažirati in to težavo odpraviti.
Točno tako. Problem je star že nekaj let, tako da mi je res čudno, da ga še niso razrešili.
Njihov način dela je, da ti v garanciji zamenjajo, če je treba tudi oba mehanizma. Ko pa gre garancija mimo, pa bolje da ne vemo, koliko pride stati ta nov mehanizem+ delo.
Meni so pri zamenjavi desnega mehanizma pri demontaži ratzbili stekelce ogledala in sem moral potem čakati na novega še teden dni. Res je malo delikatno za ga sneti dol.
Pri moji M6 2019 sta obe ogledali pričeli štekati po dobrem letu. Mehanizem v obeh ogledalih so mi v BTC-ju v okviru garancije zamenjali. Od takrat poklopim ogledala samo v avtopralnici in ozkih parkiriščih - s tem sem število preklopov zmanjšal na minimu.
Škoda, ker se v znani problem ne poglobijo na, servisu in ugotovijo, kje je v bistvu pravi problem.Z zamenjavo mehanizma rešijo stvar za nekaj časa in se stvar ponovi v večini primerov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani