Jaz po opravljenem rednem servisu vedno dobim print iz DSK... kjer je zabelezeno to, kar je v sistemu...
Sem pa enkrat samkrat koristil MES, se pri prejsnji sestici... Ko je nekaj spedaj pri kolesi prav nagrazvno cvililo... Psem poklical MES in v pol urce so risli domov po avto... Ter ga peljali na takratno Gamo v BTC... Napaka je bila odpravljena v 15 minutah... Neka plocevina, ki drzi pakne pri zavorah se je snela in je drajsalo oo disku...
Ni pa sedaj vec kartice z vpsianim datumom veljavnosti (enomleto od servisa)... Ampak se menda vse preverja v DSK... vsaj tako ki je Majes razlozil....
Step 1: First, we need to separate the key portion from the remote portion. Flip the key blade open, then look in the slot where they key blade is stored when it's closed. Note the little tab in this slot in the picture below:
Step 2: This part is a little tricky. Hold the flip key in one hand, then push the tab in the picture above with the screwdriver in your other hand. While holding the tab in, pull the key portion away from the remote portion. Some people might find it easier to hold both the remote portion and the screwdriver in one hand, then use the other hand to pull the key portion off.
Step 3: If you're successful, you'll end up with this:
Step 4: On the remote portion, note the little slot right below the "VISTEON" writing on the now-exposed part of the remote portion (in the compartment where the "tab" of the key portion goes into). Stick your screwdriver in this slot, then tilt the screwdriver so it's parallel with the face of the remote:
Step 5: You should now have the case cracked open a bit. Grab the two halves and unfold them as if the metal keyring part on the bottom is a hinge. The two halves should come completely apart:
Step 6: The remote PCB stays attached to the "top" (button side) half of the remote; the battery sits in a compartment in the "bottom" half, and supplies current to the PCB through a couple of metal tabs that make contact when the remote is snapped shut.
Step 7: To remove the old battery, press on it as indicated here, and the battery will flip up so you can grab it and pull it out:
Step 8: Insert the new battery into the compartment, making sure the positive (+) side is facing downward.
Step 9: Snap the two halves of the remote portion back together.
Step 10: Snap the key portion back into the remote portion.
Verjetno je aktiven TA (Traffic Announcement)... Ta ima ponavadi tri stanja (vsaj pri meni z Navi int ouchscreenom)... In sicer... TA Off (da ne sprejema prometnih informacij), TA On ( da se ob prometnih informacijah pojaca glasnost) in se tretje, da je radijski sprejemnik ves cas na "mute" in se samo ob prometnih informacijah glasnost poveca...
?e s tem cilja? name si v zmoti. Vsak nenavaden zvok nesem mehaniku takoj pokazat in servisi so vsi redni. Ampak verjamem, da si govoril na splo?no
Pisal sem bolj splosno...
vsak ima po svoje prav, jaz sem tudi ?e ogromno vlo?il v to 6, preko 2 jurja ?, pa mam jo komaj dobro leto... o?itno je bil tudi moj prej?nji lastnik bolj malomaren pri servisiranju ali kaj ne vem, jaz v glavnem tudi saniram vsako napako ki se pojavi v ?imkraj?em mo?nem ?asu, servisi pa so itak redni, ker si jih sam delam...
Saj vlozil sem jaz tudi ze vec kot 2.000 ? ... za redne servise, gume, gorivo,... Nekateri si predstavljajo, da je edini strosek avtomobila nakup le tega ter gorivo ...
Ne leti na nobenega konkretno... spet pisem na splosno
Jaz tudi nisem imel se nikoli nekih problemov z Mazdami... Imam pa vedno redno vzdrzevane... in z znano zgodovino...
Sedanja sestica je itak se "skoraj nova" ... z 98.000 km in 4 leti ne grbi ... Prejnsja sestica je ob prodaji bila stara 5,5 let, prevozil pa sem okoli 175.000 km ... Se prej je bila Mazda Xedos 6 2.0 V6 ... ki se se danes vozi (letnik se mi zdi, da je bila 1993 ali 1994) ... In z nobeno od teh nisem imel nekih omembe vrednih problemov ...
Probleme pa imajo pomoje predvsem tisti, ki z avtom delajo kot "svinja z mehom"... ali pa je tako delal predhodni lastnik ... Ali pa taki, ki obiscejo serviserja sele takrat, ko se avto ustavi in zacne delat probleme... Takrat je marikdaj ze prepozno
recimo tunel na avotcesti: prizgejo se luci, vse lepo in prav, ampak potem se ne ugasnejo...
tko da jaka automatika
Meni se ugasnejo, ko pridem iz tunela... Edino zmede jih, ce recimo startas z voznjo v garazni hisi ali garazi... V tem primeru pa potem traja kar nekaj casa, da "opazi", da ni vec v temi ...
Zraven si pa lahko zelo hvale?en, da ima? tak sistem ne pa tako kot drugi, ki lu?i sploh ne moremo ugasniti pri pri?ganem avtomobilu.
Jest sem cisto zadovoljen s tem, kar je sedaj... (da ne morem ugasnit luci) ... Mi ni treba pazit se na to, da jih prizgem. Sicer sem se sedaj, ko imam nadomestno Mazdo2 z zelo malo dodatne opreme (oprema CE plus), kar nekako navadil, da jih moram prizgati... Edino ugasnit jih pozabim... za to pa itak poskrbi buzzer, ko odprem vrata ...
Samo dnevne spredaj mi pa niso vsec... saj folk z njimi vozi potem tudi zvecer ali ob slabi vidljivosti in je zadaj popolnoma neosvetljen ...
Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.
Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.
Zatem sem ponovno priklopil akumulator in pojavi se problem, saj mi potovalni ra?unalnik ne prikazuje ve? RMNG km - koliko ?e lahko prevozim dotakrat ko moram tankat oz. z dejansko koli?ino goriva, ki je v tanku.
Kaj nardit?
A dr?i, da sem z odklopom akumulatorja izgubil dolo?ene pomembne podatke (nekateri celo pracvijo, da je mo?na sedaj vi?ja poraba in da se mi je lahko tudi zmanj?al navorin bo potrebno avto ponovno dat na ra?unalnik ter vnest program?V glavnem ni? mi ni ve? jasno, saj mi vsak pove druga?e tak da sn ?e ?ist zmeden.
Hvala vsem za odgovore, nasvete.....
Pa si po tem, ko si odklopil akumulator, ze naredil kakasen kilometer? Ker ko si odklopil akumulator je v bistvu enako, kot da bi resetiral te stevce za povprecno porabo, povprecno hitrost,... in ti podatki se zacnejo racunat takrat, ko se vozis... in se zacnejo prikazovati, ko je dovolj podatkov za prikaz ... Ko recimo resetiras prikaz povprecne hitrosti ali povprecne porabe, traja recimo nekaj kilometrov voznje, da zadeva spet zacne prikazovati podatke ...
Menda je v elektroniki problem ... Meni so menjali vse skupaj... elektroniko v armaturi in oba daljinca ... Prej je bila menda Siemnsova elektronika.. sedaj pa neki japonskega (nevem... Panasonic, ... )
Moja prejsnja (2003) je imela ob prodaji cca. 170.000 km ... s prvo turbino... in tudi drugace brez kaksnih vecjih izrednih stroskov ... Sedanja (2008) pa ima okoli 85.000 km ...Upam, da tudi s to ne bo problemov... vsaj se naslednji dve leti, ko je planirana menjava ...
Druga?e pa svaka ?ast italijanom za tale tutor, voznja v ITA je ratala spet uzitek, cel cas 140 brez problema, ker je vse teko?e in obenem umiorjeno, zna biti da tudi me?ka?e lovi....
Mazdica je bila pa v bistvu doma....150k je nabila Verona - Milano, kupljena v Brescii....
Sem sel pred kratkim do Benetk... In je zanimivo, da kljub temu, da je bilo med tednom, ko je bilo ogromno sleparjev na AC, se ti niso prehitevali in tako povzrocali zastojev... Takoj cez mejo od Sezane pa sem se vozil 90 km/h, ker so se sleparji zaceli prehitevati...
Jaz se nisem imel nikoli problemov s speljevanjem v hrib z mazdo (niti s prejsnjo 120 PS, niti s sedanjo 140 PS)... ce sem ze imel problem s speljevanjem je bilo to z bencinsko Cordobo, ki ima samo 60 PS ... in to na ravnem... ampak to predvsem zato, ker sem navajen dizla, pri katerem se vse dogaja na nizjih obratih... ...
Koliko casa se ti pa to dogaja? Ze dlje ali sele kratek cas? Jaz bi prej rekel, da je nekaj narobe z avtom (drsi sklopka ali kaj podobnega ...). Nisem pa toliko v tem, da bi znal svetovati, kaj je lahko narobe ...
Primerjavo porabe med vozili je edino relevantno na isti cesti ob istih pogojih in z isto hitrostjo in z enako obremenjenostjo avtomobila. Potem bi ?ele bilo relevantno.
In isti sofer... ker veliko pri tem je tudi odvisno od soferja in nacina voznje ...
Noja... 10 litrov na 100 km je pa ogromno za 120 KS dizla ... kakorkoli se ga ze vozi... Jaz nisem med tistimi, ki bi dosegal nizko porabo... pa sem imel s prejsnjo sestico (2003, 121KS, dizel) povprecje 7,41l / 100 km ... s sedanjo (2008, 140KS, dizel) pa 7,52l / 100 km ... To je poraba po podatkih na www.poraba.com ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz po opravljenem rednem servisu vedno dobim print iz DSK... kjer je zabelezeno to, kar je v sistemu...
Sem pa enkrat samkrat koristil MES, se pri prejsnji sestici... Ko je nekaj spedaj pri kolesi prav nagrazvno cvililo... Psem poklical MES in v pol urce so risli domov po avto... Ter ga peljali na takratno Gamo v BTC... Napaka je bila odpravljena v 15 minutah... Neka plocevina, ki drzi pakne pri zavorah se je snela in je drajsalo oo disku...
Ni pa sedaj vec kartice z vpsianim datumom veljavnosti (enomleto od servisa)... Ampak se menda vse preverja v DSK... vsaj tako ki je Majes razlozil....
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani