Kako pa je z to mobilno asistenco, katero tudi zgubis v kolikor ne servisiras pri uradnem serviserju?
MES je veljaven do starosti avtomobila 10 let... ce je vsako leto narejen redni servis pri pooblascenem servisu ...
http://www.mazda.si/buyingamazda/warrantie...ide_assistance/
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Mogo?e kdo z glave ve kako je z temi garancijami in storitvami? Koliko ?asa od kupljenega avta ima? te pravice?
Namre? moral bi na redni servis pa bi skorajda raje peljal k Pelkotu kot v BTC
J*ga dons je usak euro pomemben. Nevem pa ?e ?e imam garancijo/asistenco in ?e ?e koliko ?asa. Sem pozabil v?eraj te?it u BTCju.
Any ideas people?
Mazda ima splosno 3 letno garancijo od dneva nakupa ali 100.000 km ... Lahko pa jo podaljsas na 5 let in 150.000 km (kar prej pride) ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Noja... tega ni nikjer napisal... samo v enem stavku, da je preveril DSK in da je bil servis delan na pooblascencu... Ampak poznam par ljudi, ki prinesejo svoje olje ... in v flaski, kjer gor pise eno, je lahko cisto nekaj tretjega... sploh ce je recimo to olje 5x cenejse kot ga zaracunajo na servisu...
Najveckrat se zgodi, da je del zgodbe namerno ali nenamerno izpuscen. Jaz imam zaenkrat se polno zaupanje v servis, kamor ga vozim (bivsa Gama v BTCju oz. sedaj ze nekaj casa A-Cosmos) ... Pri rabljenem pa nikoli ne ves tocne zgodovine...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Ja ti smola no - sam ?ist tolk za info MES nima svoje mre?e pomo?i na cesti ampak koristijo AMZS-jeve storitve in pogodbenike AMZS-ja. Tako, da po vsej verjetnosti bi takrat ?akal tudi ?e bi direktno rabil pomo? AMZS-ja.
Sem hotel enako napsiati.... takrat, ko sem rabil, je prisel AMZSjev pogodbenik.... In podobno je tudi recimo s Triglavo asistenco in verjetno tudi z ostalimi.... AMZS sem jaz enkrat s Crodobo cakal kaksno urco in pol... Redi Ljubljane pri hotelu Lev
... Pac odvisno je, kje se ravno takrat nahaja najblizji kamioncek za odvoz...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Jaz po opravljenem rednem servisu vedno dobim print iz DSK... kjer je zabelezeno to, kar je v sistemu...
Sem pa enkrat samkrat koristil MES, se pri prejsnji sestici... Ko je nekaj spedaj pri kolesi prav nagrazvno cvililo... Psem poklical MES in v pol urce so risli domov po avto... Ter ga peljali na takratno Gamo v BTC... Napaka je bila odpravljena v 15 minutah... Neka plocevina, ki drzi pakne pri zavorah se je snela in je drajsalo oo disku...
Ni pa sedaj vec kartice z vpsianim datumom veljavnosti (enomleto od servisa)... Ampak se menda vse preverja v DSK... vsaj tako ki je Majes razlozil....
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Vse kar je notri je eno vezje in toj to (se pravi ne more bit slab stik).
Evo slikco: https://www.dropbox.com/s/mkapipo4z7m6xat/2...011.42.03.jpg?m
Je pa zanimovo:
Na tem klju?u, kjer ne dela zaklepanje deluje ledica (tisto med knofoma).
Na drugem klju?u kjer delata oba knofa pa ledica ne dela
Lahko je slab kontakt na tipki ...
Ceprav ce pravis, da lucka posveti, bi prej rekel, da je s centralno enoto kaj narobe... Najbolje, ce se oglasis na poblascenem servisu ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
sam isto zmatram....je kak?na ve?ja znanost odpret ta klju? ali je simpl?
http://www.google.com/search?hl=en&cli...ved=0CHUQ1QIoAA
http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=152075.0
Tools needed: Small (3/32") flathead screwdriver
Supplies needed: Replacement CR1620 button battery
Step 1: First, we need to separate the key portion from the remote portion. Flip the key blade open, then look in the slot where they key blade is stored when it's closed. Note the little tab in this slot in the picture below:
Step 2: This part is a little tricky. Hold the flip key in one hand, then push the tab in the picture above with the screwdriver in your other hand. While holding the tab in, pull the key portion away from the remote portion. Some people might find it easier to hold both the remote portion and the screwdriver in one hand, then use the other hand to pull the key portion off.
Step 3: If you're successful, you'll end up with this:
Step 4: On the remote portion, note the little slot right below the "VISTEON" writing on the now-exposed part of the remote portion (in the compartment where the "tab" of the key portion goes into). Stick your screwdriver in this slot, then tilt the screwdriver so it's parallel with the face of the remote:
Step 5: You should now have the case cracked open a bit. Grab the two halves and unfold them as if the metal keyring part on the bottom is a hinge. The two halves should come completely apart:
Step 6: The remote PCB stays attached to the "top" (button side) half of the remote; the battery sits in a compartment in the "bottom" half, and supplies current to the PCB through a couple of metal tabs that make contact when the remote is snapped shut.
Step 7: To remove the old battery, press on it as indicated here, and the battery will flip up so you can grab it and pull it out:
Step 8: Insert the new battery into the compartment, making sure the positive (+) side is facing downward.
Step 9: Snap the two halves of the remote portion back together.
Step 10: Snap the key portion back into the remote portion.
You're all done!
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Verjetno je aktiven TA (Traffic Announcement)... Ta ima ponavadi tri stanja (vsaj pri meni z Navi int ouchscreenom)... In sicer... TA Off (da ne sprejema prometnih informacij), TA On ( da se ob prometnih informacijah pojaca glasnost) in se tretje, da je radijski sprejemnik ves cas na "mute" in se samo ob prometnih informacijah glasnost poveca...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
vsak ima po svoje prav, jaz sem tudi ?e ogromno vlo?il v to 6, preko 2 jurja ?, pa mam jo komaj dobro leto... o?itno je bil tudi moj prej?nji lastnik bolj malomaren pri servisiranju ali kaj ne vem, jaz v glavnem tudi saniram vsako napako ki se pojavi v ?imkraj?em mo?nem ?asu, servisi pa so itak redni, ker si jih sam delam...
Saj vlozil sem jaz tudi ze vec kot 2.000 ? ... za redne servise, gume, gorivo,... Nekateri si predstavljajo, da je edini strosek avtomobila nakup le tega ter gorivo ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Jaz tudi nisem imel se nikoli nekih problemov z Mazdami... Imam pa vedno redno vzdrzevane... in z znano zgodovino...
Sedanja sestica je itak se "skoraj nova" ... z 98.000 km in 4 leti ne grbi ... Prejnsja sestica je ob prodaji bila stara 5,5 let, prevozil pa sem okoli 175.000 km ... Se prej je bila Mazda Xedos 6 2.0 V6 ... ki se se danes vozi (letnik se mi zdi, da je bila 1993 ali 1994) ... In z nobeno od teh nisem imel nekih omembe vrednih problemov ...
Probleme pa imajo pomoje predvsem tisti, ki z avtom delajo kot "svinja z mehom"... ali pa je tako delal predhodni lastnik ... Ali pa taki, ki obiscejo serviserja sele takrat, ko se avto ustavi in zacne delat probleme... Takrat je marikdaj ze prepozno
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Meni se ugasnejo, ko pridem iz tunela... Edino zmede jih, ce recimo startas z voznjo v garazni hisi ali garazi... V tem primeru pa potem traja kar nekaj casa, da "opazi", da ni vec v temi ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Zraven si pa lahko zelo hvale?en, da ima? tak sistem ne pa tako kot drugi, ki lu?i sploh ne moremo ugasniti pri pri?ganem avtomobilu.
Jest sem cisto zadovoljen s tem, kar je sedaj... (da ne morem ugasnit luci) ... Mi ni treba pazit se na to, da jih prizgem. Sicer sem se sedaj, ko imam nadomestno Mazdo2 z zelo malo dodatne opreme (oprema CE plus), kar nekako navadil, da jih moram prizgati... Edino ugasnit jih pozabim... za to pa itak poskrbi buzzer, ko odprem vrata ...
Samo dnevne spredaj mi pa niso vsec... saj folk z njimi vozi potem tudi zvecer ali ob slabi vidljivosti in je zadaj popolnoma neosvetljen ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Sej vem, da je glupo vpra?anje ampak a slu?ajno nima? zaklenjenih ?ip s tistim gumbom. ?e je zaklenjeno ne dela noben gumb za dvig ?ip ne na voznikovi strani ne na posami?nih vratih.
Bi pa vseeno rekel, da je ta gumb kriv - pokvarjen ali pa kaj podobnega.
Jaz sem tudi na to pomislil ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Zatem sem ponovno priklopil akumulator in pojavi se problem, saj mi potovalni ra?unalnik ne prikazuje ve? RMNG km - koliko ?e lahko prevozim dotakrat ko moram tankat oz. z dejansko koli?ino goriva, ki je v tanku.
Kaj nardit?
A dr?i, da sem z odklopom akumulatorja izgubil dolo?ene pomembne podatke (nekateri celo pracvijo, da je mo?na sedaj vi?ja poraba in da se mi je lahko tudi zmanj?al navorin bo potrebno avto ponovno dat na ra?unalnik ter vnest program?V glavnem ni? mi ni ve? jasno, saj mi vsak pove druga?e tak da sn ?e ?ist zmeden.
Hvala vsem za odgovore, nasvete.....
Pa si po tem, ko si odklopil akumulator, ze naredil kakasen kilometer? Ker ko si odklopil akumulator je v bistvu enako, kot da bi resetiral te stevce za povprecno porabo, povprecno hitrost,... in ti podatki se zacnejo racunat takrat, ko se vozis... in se zacnejo prikazovati, ko je dovolj podatkov za prikaz ... Ko recimo resetiras prikaz povprecne hitrosti ali povprecne porabe, traja recimo nekaj kilometrov voznje, da zadeva spet zacne prikazovati podatke ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Mi lahko kdo posreduje kontakt mehankarja iz medvod prosim.
http://www.itis.si/AVTO-PELKO-VZDRZEVANJE-...H-VOZIL?6525052
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Gama BTC oz. sedaj ze nekaj casa A Cosmos .... bilo pa je pred kaksnim mesecem ... ze izven garancije... Delam pa vse servise pri njih ...
Si ze probal menjati baterijo? Se ti to dogaja z obema daljincema?
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Moja prejsnja (2003) je imela ob prodaji cca. 170.000 km ... s prvo turbino... in tudi drugace brez kaksnih vecjih izrednih stroskov ... Sedanja (2008) pa ima okoli 85.000 km ...Upam, da tudi s to ne bo problemov... vsaj se naslednji dve leti, ko je planirana menjava ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Napisano
Naceloma naj bi garancija veljala, tudi ce ne servisiras na uradnem servisu ... Vsaj tako pravi uredba ... >> http://www.euroservis.si/prednosti-euroservis-a ... Ampak kako je to v praksi pa ne upam trditi...
Seveda pa to ne velja za MES ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani