Kako dosti? Na celi obali so štiri rdeče 6-ke karavanke in tri rdeče limuzini. In vsi se med seboj poznamo in si vedno blendamo. Je pa cel kup črnih in temno sivih. Največ je temno sivih. Kako je drugod ne vem.
Ta barva pač najbolj pristojni vsem mazdam, ne le 6-ki.Postavi recimo na cesto novo 3-ko. Vseh možnih barv, ki obstajajo pri Mazdi. In vprašaj naključne mimoidoče naj izberejo najljubšo oz najlepšo..Prepričan sem, da bo 78% ljudi izbralo red soul rdečo.
Verjetno res,ampak koliko od teh bi jo pa v resnici imelo? Meni osebno je ta nova rdeča bolj všečna in če bi imel izbiro takrat za mojo trojko bi jo mogoče celo vvzel.Ampak prejšnja rdeča se mi zdi,da nekako na trojko ne paše.
Vsak ima svoje gušte. A veš, da niti dva človeka ne vidita enako barv(odtenek, celo barvo vidijo drugače). Tako, da je njemu pač ta barva cool. Drugače je verjetno ne bi izbral. 😊
Ja,morajo ti biti res zelo,zelo,zelo cool,da jih daš na "belo Alfo" Ostaja pa odprto vprašanje,kako se kaj ona počuti v tej obutvi?
@Bini nvm katere prodajalce misliš? Lokalni prodajalci rezervnih delov imajo enake znamke delov kot autodoc, s tem da so ponavadi dražji.
Za nekatere dele kljub 30%rabatu pri bartogu recimo je autodoc v večini primerov cenejši.
Drugače če pa hočeš 100% preverjeno robo pa greš na Mazdo in kupiš originalne dele.
Btw, glede znamke rezervnih delov pa jaz gledam ponavadi samo za oljnega da je bolj priznane znamke mahle(knecht) mann ali oem. Mahle in Knecht sta ista tovarna ponavadi vzamem kateri od teh dveh je cenejši.
Jermene pa Gates ali Continental.
Ostale filtre pa ni tako pomembno kake znamke je.
No ravno to sem mislil s tem kar sem napisal,da vem kateri deli so vredu, ker ti ponudi malo morje artiklov.
Jaz lahko napišem za mazdo 6 letnik 2018 2,0 bencinar 165KM ker imam že izpisano za znamko materiala ki ga najpogosteje uporabljam.
Torej ti deli veljajo za bencinski motor skyactive od 2012 naprej 145KM,165KM in 192KM s tem da razlika je pri 192KM v mikro jermenu in jermenu za vodno črpalko.
Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828
Zelo bi bil vesel, če bi še zajel 120 KM čeprav vem, da ga 6ke nimajo imamo ga pa lastniki M3 (13-18), zato bi velikim uporabnikom prišlo prav! Se zahvaljujem za tvoj dosedanji čas in zagnanost.
Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex
Sem gledal malo po netu in Red line MT90 je z specifikacijo 75w 90gl4. MT80 nisem našel. V čem pa je razlika,a ni še boljše,če je 90?
Osnova je aisinova to je res, nisem še pa nikoli menjal z aisinovim oljem. Če gledaš specifikacije aisin je njihovo olje še za toyote in nwm kaj še vse. Pri ravenol fz piše samo za mazdine fw6ael menjalnike skyactive.
Menjalnika fwd in awd sta enaka
Kakšno specifikacijo pa ima M.za ročne menjalnike in katero olje je ok,da vem ko prilezem do tja.....
To sipko ko pogledaš nivo olja imas spredaj pod zračnim filtrom. Privijačeno je z vijakom, mislim da rabiš 10kljuc in to je to. Nivo olja gledaš v prostem teku in temperaturi olja 45 stopinj.
Če kupiš tak avto pač dobro preveriš prej če je vse ok z menjalnikom in čimprej menjaš olje. Ne me narobe razumet nikogar ne silim v interval menjave, meni je vseeno če ne menjaš nikoli pač ne menjaš to je tvoja odločitev. Zdi se mi pa neumno da se kupi avto za 30000€+ pol pa se gleda kdaj se bo menjalo olje ker pač liter pride 25€ in vse skupaj nanese 200€ materiala, nobeno olje ni večno in life time, se obrabi zgubi svoje lastnosti in potem se začne obraba in takšni potem pridejo na servis da menjalnik cuka in nwm kaj vse ja valda te pa si ti delaj pomfri v isti fritezi 5let pa da te vidim kakšen boš. In nazadnje bo znamka avta kriva ker dela slabe menjalnike. ni res menjalnik je top samo tisti ki je lastnik je kriv, pol pa daj raje 3000€+ za obnovo kot pa 200€ za menjavo olja. Še enkrat ne me narobe razumet, vaš avto vaša pravila, meni osebno je vseeno za vaš avto in vaše vzdrževanje, jaz menjam olje za sebe da jaz vem kakšna je situacija in se lahko v vsakem trenutku peljem na konec sveta (zdaj glih ne zaradi karantene ) ker je avto v nuli in točno vem kdaj je bilo kaj menjano in kdaj bo naslednjič.
Če ima kdo željo se lahko po karanteni zmenima, nabavi olje in filter pa menjama olje, zraven vse poslikama in objavima en DIY. Lahko tudi pri tistem doma če ima pogoje (kanal, dvigalo) in mu je lažje pa sem samo zraven in dela sam ni nobenga problema samo da je iz štajerske da se pač nerabim vozit na drugi konec Slovenije
Koliko pa stane olje redline za ročni m.in koliko ga potrbuješ,je še potreben kakšen filter ali kaj podobnega za M3 g120 sprašujem?
Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla
Mnenja nimam,bom pa spremljal kakšen bo rezultat tega čiščenja ventilov pri tvojem avtu in gdaj bo to me zanima?
Pozdravljeni, ne bom odpiral nove teme ampak me zanima če je možno na mazdo 3 letnik 2016 katera ima 18 col platišča v dimenzijah 7jx18 et 50 zamenjat z platišči 8jx18 vendar je et 38?
Možno je, samo ne vem če mogoče potrebuješ homologirat platišča.
Oil catch can je koristna zadeva, še posebej priljubljena pri raznih tuningihkjer zaradi večjih obremenitev motorja prihaja do več oljnih hlapov.
Za DI motorje pa folk to montira da poskuša zmanjšat problem pacanja sesalnih ventilov.
Moje mnenje da škodi zihr ne, direktnih izkušenj pa nimam, edino na Hondi sem imel na ta oddušek namontiran mini zračni filterček prek katerega so hlapi šli v zrak.
Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?
3 leta nazaj so mi ga dali na 3000 obratov in to bencinarja. Imajo pa različne države različne standarde za teh.preglede. Evropska unija daje samo priporočila.
Bio sam u mazda servisu i stavili su: mazda skyactiv 0W-20
Znanost kaže da je to za podneblje gdje temperatura ne prelazi 20°C (vidi prilog).
Kaj sad, da tražim da stave drugo ulje?
To olje je po predpisih in tudi olje 5-30. Prvo je bolj varčno in se bolj žge tako, da ga je bolje menjat pri 10-15k km. Jaz osebno bi rajši dal drugo olje naslednjič. Če pa v 1 letu narediš malo km pa je 0-20 ok.
Zdravo, malo sem raziskal kdo dela original svečke za skyactice G motor. In to je NGK z oznako ILKAR7L11. Torej na original škatlici je oznaka mazda PE5R-18-110 spodaj pa je oznaka ILKAR7L11, kar je oznaka NGK. Če pogledate v katalog je NGK svečka s to oznako namenjena samo mazdi, s tem ko svečke znamke Bosch in Denso zraven mazde zajemata še en vagon vozil. Sedaj pa cena, pri eurotonu je NGK svečka (original) 30€, Bosch 10€, Denso 17€. Na autodocu je cena NGK 19€. Za konec še moment pritrjevanja: najprej priviješ svečko z roko do podložke/tesnila nato priviješ še za M12 1/2 obrata, za M14 2/3 obrata, te svečke ILKAR7L11 so M14 in na NGK strani je predviden moment 17NM.
Malo off topic. Ampak moram. Jaz sem jo tudi malo razpihal zadnjič, ko sem šel v Lj. Ne vem, če je bil kdo tu s foruma z črno CX 30. MB oznaka na tablicah. Na zadnjem znaku od mazde ima prilepljene rogove in rep od hudička.V glavnem, oba sva vozila "po moško". Jaz dam gas, on da gas, jaz še bolj, on še bolj. Po klancu navzdol mu pustim malo veselja in me prehiti. Pogledam ga, nasmešek na njegovem obrazu od ušes do ušes.☺️ Nato pa pride klanec pod Nanosom.In uganite, kaj se je zgodilo? By, by CX 30 🤗 Ziher benzinarka.. On v avtu sam, mi smo bili štirje. Benzin... 🤗
On jo ni rabo razpihat ker je imel novo, če ne bi ti jo popihal... 😁
Jaz sem 99%, da tam v luki v Kopru vse cisterne natočijo iz iste nafte, ki pride k nam. Potem pa mogoče kdo kaj doda notr in to je to. Kot pravi shrek, mogoče je kak deci razlike, to je pa to. Pa saj vi veste, da so naše mazde (in ostala novejša vozila) že tako pametni, da režim delovanja motorja prilagodijo gorivu, ki ga dobijo? Avto ne gre nič več, nič manj.
EDIT: to prilaganje motorja pomeni, da ti čutiš iste performance in iste pospeške pri različnem gorivu...
Ja, tisti 1%je pa bio dizel, ki ga zraven dotočijo, pardon x20 in je tista razlika pri porabi 0,3 do 0,5 lit. Preverjeno pred nekaj leti,ko smo še tankali na Petrolu. Ker je bila takrat nafta presuha zaradi bio dizla so crkovale dizl pumpe in smo šli preventivno na OMW, nakar smo ugotovili, da se je poraba zmanjšala za cc0.5 litra! In to je pri naši porabi nekje 40lit.na mesec x 5avtomobilov in je že kar neka razlika! Lahko, da sedaj ni več tako, bogsigavedi?
Sem preveril, čiščenje sesalnih kanalov stane 180€+ tesnilo. Ni tako velik strošek in res razmišljam da bi kar na 100000km dal čistit in imam mir naslednjih 100000km.
Super,obvezno sporoči če so bili dovolj zapacani za čiščenje ali ne,pa da vidmo če je to to! Prosim sem pozabo napisat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi pri nas, največ je najlepših!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani