bini nic ne bo z mazdo... cx3 je res majhen in samo napihnjen... bw , cx 30 je pa nova 22K in ima mlincek 120 konjev ki ima lahko tezave...se še ne ve + da ne dobiš niti ogrevanih sedezev, ročna klima.. modra armatura fuj,... ugl,, ne se šalit, to ni vredno 15K ... bo kr še wc pr bajt brezskrbi....
Malo si pozabil na popust,ker dobiš za 22.5k že uno z več opreme in preverjenim 2.0 motorjem!
Ce ti je Mazda3 premali avto, potem nikar ne glej CX-3, ker je se manjsi ... Narejena je na osnovi Mazde 2 ... Je pa res, da je visja od trojke ... Ce ze Mazda, potem CX-30 ali CX-5 ...
to da se popravi ni problem, sam ce je skoz nekaj pol te mine vse skup in je pošteno da veš pred nakupom kaj te caka.... smo si razlicni, mene zelo moti da bi mogu krnaprej neke vpkolice delat in ke vozit.. . nimam ne casa ne zivcev , sploh pa ce je zadeva nova in stane prek 24 jurjev... bi mogl bit vse ok...
kaj pa cx3 2017... 120ks bencin... so te avti ok? al je tud skoz kj... glede na leta bi se ze kaj moralo pokazat
Pa ne,da se zanimaš za Mazdo? Jaz imam navadno M3 ne pa tisto visoko podhranjeno "avšo"
Meni služi vredu,imam pa samo 20k km in do sedaj nikoli nič 😃. Enga poznam,ki se mu lušči lak iz feltne,druga ok.
Veriga je po pregledu g. Pelka popolnoma ok, pustili jo bomo pri miru. Kakšne so nasploh izkušnje z večjo kilometražo teh 'novejših' modelov, obstajajo znani problemi? Avta ne mislim menjati, zadnja Vectra mi je služila skoraj pol milijona km, preden je zgnila od zunaj.
Mogoče pa je verigo menjal že prejšnji lastnik ,če je možno bi ga vprašal ,da si bolj siguren.
Nvm kaj imate spet proti dizlom??? V vsaki temi neko prepucavanje benc vs dizel🙄
Tisti ki nimajo dizlov itak največ vejo. Kao da vse crkne pri 50kkm, ja in pol pride Božiček z novo Mazdo bencinc🙄😁😁😁
Glede neuradnih mehanikov, pa je odvisno kok mu zaupaš menjavo verige. Če bo zajebal so posledice katastrofalne €€€, tko da jst bi raje dal 200€ več in imaš račun z garancijo na to delo, kot pa da daš enemu popoldancu k ti lahko zajebe mašino za tistih nekja € razlike.
Saj dizli so ok,ampak pri 220k km ne vem kak bi bilo s prvo ketnico,ker sem slišal ,da jih tudi trže že pred 200k km. Mislil sem pa na mehanike kot je Pelko in še kdo,ki ve kaj dela!
Imam M6 2013 s prevoženimi 220,000km in so mi na (uradnem) servisu priporočili preventivno menjavo verige, brez kontrole. Strošek okoli 800€.
Če mislite imet avto še nekaj časa bi jaz osebno menjal. Bi pa mogoče vprašal še kam drugam za ceno! Kak mehanik,neuradni ki šravfa tudi Mazde bi bil verjetno kaj cenej,saj ga nimaš več v garanciji!
Če bi imel pa dizla bi jo pa verjetno že vlekel za seboj
Pa še ena opcija nadgradnje baje da obstaja. Zapelješ z golfom skozi servisno delavnico in ven se pripelješ z najnovejšim passatom, verzija 2021 pro.... brez, da bi izstopil iz avta.
Ja to pa res in potem se zbudiš in imaš roko v kahli,v kahli pa.......
Na armaturi se je prižgalo opozorilo "SBS malfunction" , Mazda 6 GJ CD175, ročni menjalnik. Kaj bi to bilo?
Kot je @Alexnapisal,očisti senzorje in bo ok. Tudi če je šipa pred senzorjem zamrznjena se pojavi to obvestilo,vsaj pri moji 3jki je tako,ampak po nekaj minutah ugasne.
Sem imel mazdo v BTC na servisu vsaj 3x in tudi enkrat mi niso oprali avta, kaj šele posesali Enkrat se spomnim, da je bla fora, k mi je g Majes še v salonu razlagal, da je avto poštiman, pa da so mi ga še oprali, ko pa prideva do parkirišča, pa isto umazan kot prej
Zdej sem 2x naredil servis pri s.p.-jevcu , sicer me malce moti, ker mu je vsaka stvar odveč. Al pa bognedaj, da bi pri rednem servisu se še mal prehodil pod avtom, pa mal diske & ploščice pogledal in ostali potrošni material 🙄
Tako, da imam sedaj malce dilemo, avto bo imel 200 000km in bi bilo najbrž fajn, da se ga malce bolj pregleda, ne vem ali delajo kak test, kolk je pretegnjena veriga na motorju al kaj, pa itak imam še en vpoklic za poštimat (sovoznikov air bag). Tako, da bi ga mogu itak na pooblaščenca peljat. Sedaj samo ne vem, ali bi šel v BTC ali v interclass, da še njih probam
Izgleda, da sem nekje v sredini med vama. Če se da imam vedno opran avto na roke, včasih pa, če ni vremena ga splahnem na fliperju-r.avtopralnica na wap, da je vsaj površinsko čist. Poliranje in voskanje skupaj pa na 2-3 leta oziroma po potrebi. Ko pir ostane na havbi in mu ne drsi je pravi čas za poliranje...
Še jaz prispevam svojo izkušnjo. Vse pohvale servisu v BTC in g. Maješu. Nobenega nabijanja stroškov, ugodna cena, dodatni popust na starejši avto. Obračunali so 1.8 ure dela za redni servis na 150k, kar se mi zdi popolnoma ok. Avto so tudi oprali, pa niti omenili niso, kot da to itak spada zraven
Dokler bodo tako delali, se mi ne splača vozit drugam. Edino Mazdino olje bi lahko ravno danes kupil pol ceneje na Mimovrste, ker imajo ravno akcijo, ampak pač nisem vedel prej.
Dobrodošel med nas. Napiši malo kaj voziš in okvirno ceno servisa za tisto kar so ti naredili. Olje na Mimovrste je pa po 7€ že kar kake 2leti. Srečno
Do 4000 rpm je mogoče minimalna razlika, potem se pa kar pozna, predvsem to, da ni treba prestavljat do 6500 rpm. Tudi na vključevanju na avtocesto gre bistveno bolje.
Tuning sem naredil jeseni 2018. Od takrat je poraba pri normalni vožni (skoraj vedno je kdo pred tabo, ki narekuje tempo po omejitvah ali pa še manj ) enaka. Sicer pa zelo odvisna od relacije in načina vožnje. 5,7 - 6,4 l, za celoten tank. Nad 7,1 l pa je še nisem spravil. Porabo računam sam, ker se mi zdi, da računalnik včasih pokaže malo manj, odvisno od relacij vožnje.
Skratka ni mi žal, da sem dal avto čipirat. Za vsakdanjo vožnjo je poraba enaka, ko pa se rabi več moči npr. pri prehitevanju pa jo dobiš
Super, tudi podatek porabe je ok, kako pa kaj vleče proti končni hitrosti, ker ima daljšo razmerje kot G165 in kolk gre, če si sprobal? 😁
Razen občasnega zatikanja menjalnika je vse super (na na servisu še vedno trdijo, da je to normalno, čeprav se je tudi serviserju zataknil menjalnik na testni vožnji). V času garancije sem 3x izpostavil to občasno težavo, ampak tega niso jemali resno, zato me tam ne vidijo več odkar je potekla garancija.
Bomo sedaj poskusili z menjavo olja v menjalniku - Redline.
Moja Mazda je čipirana na 169HP, zato je malo bolj živahna
Sicer pa bo počasi treba nabavit večji avto, zato na moji "šparam s kilometri", ker bo še nekaj časa ostala doma.
Malo opiši razliko po mapiranju pa če se kaj pozna pri porabi z enako vožnjo. Kjee si mapiral in za koliko?
Sem se spolnil,letnik 15 je. Tudi jaz jo ne bom po 4 letu več vozil tja. Samo ne vem še kam jo bom,ker ne poznam v bližini nikogar,ki bi bil maher za Mazde! Če kdo slučajno koga pozna in je ok.naj pove.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Malo si pozabil na popust,ker dobiš za 22.5k že uno z več opreme in preverjenim 2.0 motorjem!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani