A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.
Upam, da kable ne drma?, ko so lu?i pri?gane? Res, ne se hecat ker tam nima? opravka z 12V ampak s 27.000V ob priklopu.
Druga?e pa ima? dve mo?nosti zakaj ti to po?ne:
1. ?e so notri svetilke ?e dlje ?asa je verjetnost, da jih po?asi vrag jemlje zaradi iztro?enosti. cca 5.000 do 8.000 delovnih ur zdr?ijo. Zamenjaj svetilki (najbolje obe) in preveri delovanje - to ti je najceneje in ?e je samo to ma? potem mir za dolgo ?asa.
2. Druga zadeva pa so sami balasti - originalni niso poceni se pa da menjat za kak?ne aftermarket.
Dvomim, da so balasti... najprej menjaj xenonske svetilke. Meni je po 8-ih letih in 240kkm za?ela ravno tako ena uga?ati, ker se je o?itno izrabila. Po menjavi svetilk vse deluje tako kot treba.
A ma? na kolesih original feltne? ?e niso in je luknja na feltni ve?ja od pesta potem nujno rabi? centrirne obro?ke. Zakaj ti pa v?asih ne trese - zato, ker pride do kontra resonance med nasprotnima kolesoma. Ta se nato izgubi saj v ovinkih je eno kolo hitrej?e od drugega in potem se resonanca samo se?teva , dokler se spet ne ujame v nasprotni in se valovanje/tresenje izni?i.
Je pa tako, da pod 80km/h je hitrost vrtenja kolesa premajhna, da bi se ?utile vibracije.
Saj notri ma? olje, ki je predvideno, da se bo me?alo z nafto. Razen, ?e se ti nivo olja zarad tega dvigne nad oznako X v servisnem intervalu 20kkm, se jaz ne tvojem mestu ne bi jebal z odstranitvijo DPF.
Na pove?ano frekvenco regeneracij ti lahko vpivajo slabi injektorji, okvarjen EGR, slabo delujo? MAF senzor, tudi turbina in verjetno ?ele na koncu zabasan DPF filter. ?e bo? samo DPF ven dal in je kaj drugega krivo bo? imel za sabo dimno zaveso, kar pa verjetno no?e?.
Druga?e pa se DPF odstrani, da notri blenda z luknjo, da je dovolj povratnega pritiska in popravi program, da ne zahteva regeneracij.
Ja kaj ho?e?, da ti ?e napi?emo? Jaz sicer stavim na sklopko/jermenico alternatorja, druga?e ti bo pa ?ist to?no lahko povedal le serviser oziroma nekdo, ki ima avtomehaniko v malem prstu.
To so ve? ali manj samo AC seveda skoraj po predpisih 130-140km/h in celo s Petrolovo nafto
Je pa res, da avto nima gor nave?enih prtlja?nikov in druge neaerodinami?ne krame in da razen obvezne opreme in gasilnega aparata je prtlja?nik prazen. Ampak na?eloma te?a pri enakomerni vo?nji ne igra neke bistvene vloge. Jo pa seveda oblika, ker 5 vratna ima precej bolj?i (okoli 4%) koeficient upora Cv kot karavanka in to se pri AC hitrostih lahko pozna od 2 do 3 deci oziroma cca 30km manj?i domet na tank goriva.
Datum Litri (l) Znesek (?) Kilometri (km) Prevo?eno(km) Povpre?na (l/100km)
To sicer dr?i ampak motor 2.0 diesel je konstrukcijsko enak prvi generaciji.
Na prvi ?estki s 120KM je bila povpre?na poraba 6,53l/100km od novega do trenutka, ko sem jo prodal. Na drugi generaciji s 140KM pa je poraba 6,41l/100km od novega do zdaj. Se pravi dober deci je razlike tako, da ne bi delal tukaj neke razlike med obema modeloma vsaj kar se ti?e porabe.
V bistvu ni kot klasi?na sklopka ampak kot neke vrste ra?na. Se pravi v eno smer se zatakne v drugo pa se prosto vrti. Na?eloma je pa zato, ker sodobni alternatorji imajo kar precej?eno maso rotorja, kar povzro?a pri vi?jih obratih motorja tudi precej velik masni vztrajnostni moment. Ta sklopa nekako omogo?a, da recimo, ko obrati motorja padejo se lahko alternator ?e naprej prosto vrti in s tem se bistveno zmanj?a stres na mikro jermenu in podalj?a ?ivljensko dobo tega, ker se seveda ne dogajajo zdrsi jermena na jermenici, da ne re?em, da lahko v dolo?enih primerih celo jermen sko?i iz jermenice, ?e ni pravilno napet.
Da naredi? 900 km je mo?no edino tako, da res vozi? kot po jajcih tam do enih 120/uro. Moj rekord je 840 km z 54 litri.Brez ustavljanja in mestnih vo?enj.Sem pa tudi jaz zamenja l vse 4 injektorje. Zadnji tank pa 640 km,Ve?inoma mesto.
Moj pa 1.006km s slabimi 57 litri. ?ez 900 pa sploh ni tak problem brez jajcanja po cestah.
na sesalnem kolektorju bi morali biti neki solenoidi in vakumske cevke... najprej samo izklopi konektorje in jih na?prical s kontakt sprejem, ?e je slu?ajno slab stik. Preveri ?e vakum cevkice, da ni kak?na po?ila. Potem zbri?i kodo in se pejt pljat da vidi? a je kaj pomagalo. ?r ma? ste?o je samo slab stik, ?e pa ne pa bo treba verjetno kaj od tega menjat.
Evo po cca 240kkm in skoraj devet letih uporabe avtomobila (cca 4.000 delovnih ur) je za?ela ena izmed xenonk kazati znake utrujenosti. Ob?asno se namre? ni pri?gala tako, da sem zamenjal obe.
Hvala Kaalmanu za DIY saj sem za?el na desni strani in nikakor nisem uspel obrniti kovinskega kontakta - enostavno ni dovolj prostora, da bi dobro prijel za kontakt in ga obrnil. Sem skoraj obupal in mislil, da po?nem nekaj narobe. Ampak po Kaalmanovem nasvetu sem le vstrajal in nekako je zape?en kontakt kon?no le popustil. V glavnem na desni strani sem se jebal ve? kot eno uro, na levi pa mi je ratalo prej kot v 15minutah - se pravi vse, dvignit avto, odmontirat kolo, odstranit za??itno plastiko koloteka in zamenjat ?arnico ter vse skupaj sestavit nazaj.
Neko? nekdaj pred cca 6 leti je bila ena debata in ?e takrat sem nekako na tiho razlagal, da bi bilo avto pametno menjat pred 200kkm. Nato pa sem se izneveril svojim na?elom najve? zaradi tega, ker se mi je letna kilometrina kar precej zmanj?ala, malo pa tudi zato, ker Mazda nima ve? v ponudbi ?eske s petimi vrati na drugo znamko pa ne bi kar tako ?el. ?e vedno upam, da jih bo mogo?e sre?ala pamet in bodo vrnili ali pet vratno razli?ico ali pa naredili limuzino, ki bo recimo tako uporabna kot je pri ?kodi Superb.
In ja kot ka?e me je moralo malce tepsti in dati vedeti, da se ?estemu ?utu ali pa statistiki pa? zaupa..
Aja pa ?e link do te debate... je bilo kar zanimivo in pestro, ko smo se udarili z argumenti za in proti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ko da? kontakt ne zasveti nobena lu?ka? Nekako ne razumem prvega posta. ?e je to potem je nekaj narobe z ra?unalnikom, druga?e pa visokotla?na pumpa, grelne sve?ke ali pa kaki od senzorjev recimo na odmi?ni gredi, lahko pa ti je tudi jermen presko?il za kak zob ali dva.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani