Moj ob?utek po vo?nji do Vrhnike in nazaj je da je koles ker so opravili pred dvemi dni ve? topu kot ostali. Morda umi?ljam, ampak sem radi preventive dogovoru z Matejom da zamenja cilindar v ?etrtek. Tako bom mirne glave ?ou na pot do Beograda.
Ja, ?e ti delno blokira zavorni cilindr?ek, se ti bo tisto kolo precej bolj grelo kot na drugi strani (plati??e bo tako vro?e, da se bo? opekel, ?e ga prime?).
Vpra?aj Simona, ker ne vem ali ti je pri zadnjem servisu ?istil tudi loputo za gas. Vem, da so imele nekatere bencinske te?ave s to zadevo, v?asih je celo vrglo v "safe mode"
To je pa res ugodna cena. Priporo?ljiva bi bila ?e (preventivna) sanacija druge strani zadaj, ker bo mogo?e kmalu na vrsti, da zablokira ?e tista druga.
Poro?aj kako se je iz?lo in za koliko denarja. V naslednjih dneh bodi ?e vseeno pozoren, da se ti spet ne za?ne kaj pregrevati, ?e posebej na dalj?i vo?nji.
WD 40 nisem poprskal na vro?e, ampak po eni uri od poslednjeg pelanja. Danes sem naredu en krog in je ?e vedno zablokiran, pol sem poklical Pelka in otpovedal termin ker mi je problem odpelat se so do Medvodov. Pustu sem avto v Avtoservisu Gruden in po tem otpru to temu in vidim da je Boss tudi to tvrdtko napisal. Hvala! Oni nimaju gumice, ampak verjamem da bo za dost da se ?eljust o?isti in podma?e. Mojstor me bo poklicao kasneje. Cena je 25e za eno uro in je povedao da ve? kot eno uro ne morjo naplatit. Hvala na hitrim odgovorima!
Lahko ti pa zdaj vsaj za?asno po?timajo in se kasneje odpelje? do Pelka, da ne bo? ?el potem s strahom nazaj na dolgo pot do Srbije.
Slivka, OBA na?teta mojstra sta vrhunska, tako da ni potrebna nikakr?na diskusija. ?e bi jaz imel Mazdo in v garanciji, bi ?la vsekakor h g. Majesu v BTC.
Pelko je res mojster prve lige in ?e ve? kot to. ?e je zadeva tako resna, bi jaz na tvojem mestu ?e kar v Logatcu (vsaj za?asno) re?il te?avo, pa magari potem odpelje? do Medvod. Zavore niso taka stra?na zadeva, da ne bi ?e kak lokalni mojster znal tega po?timat.
@Boss, ima? kak?nega lokalnega mojstra za svetovat?
Mojster Pelko je danes potrdil, da gre v tem primeru najverjetneje za obrabljene bakrene podlo?ke, obenem je posumil, ?e nima ta 6-ka bistveno ve? prevo?enih kot 115.000km
Ne bi ?elel preve? svetovat na podro?ju, ki ga ne obvladam dobro. Naj ?e kak?en dizel ekspert pove, da nisem slu?ajno brcnil v temo, saj "dizelske teme" tega foruma bolj povr?no spremljam. Vem le to, da je pri dizlih Mazde6 1. generacije (GG oz. GY oznaka) te?ava ravno pri teh podlo?kah, ki predstavljajo zanemarljiv stro?ek in pa cedilu karterja, zaradi ?esar v nadaljevanju motor zariba, saj je sito oz. cedilo zama?eno in dejansko motor sploh ve? ne dobiva motornega olja, brez tega pa razumljivo ne more prav dolgo delovati.
Dans sem uspe?no izpeljal ?e eno cenitev, tokrat na Tilia d.d., barval bo pa seveda velemojster - Toma? Oblak. ?e imate kak?ne praske, udrtine, po?kodbe od to?e ali kaj drugega kar vas moti na avtu, veste kam se obrnit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@TKMA - odgovor dr. Pelka na tvoje vpra?anje:
Cena tega posega je 80 eur .
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani