Jaz imam univerzalni tester od delphi-ja in dela brez problema na starih sestkah. Ce pa isces kaj profesionalnega moras vzet kitajsko kopijo originalnega testerja ki te pride okrog 400 eur. Ali pa elm327, ki stane okrog 15 eur samo z njim lahlo pogledas samo napake v motorju.
Ce rabis tester samo za resit napako me lahko kontaktiras, sem vsak vikend v LJ.
Ok ok. ?eljust je zame tisti del litine, kjer je notri bat. Res je na?eloma ?eljust vse komplet. Torej ?e ?eli? odstranit bat, ki je na dveh vodilih (od tega je en imbus) mora? odraufat lajtngo za bremze, ker je lajtnga ?isto na knap. Kapi?
LP,
?eljusti polo?i? na disk, da lahko zamenja? plo??ice potem pa kar nazaj? Saj jih ne rabi? ne vem kam dale? prestavit.
Jaz sem jih za mojo f-ko v starih ?asih kupil v lokalni trgovini z elektronskimi deli, so steklene z nitkami, ki jih potem okoli navije? kot so bile stare in po??ipa? vstran kaj ?trli.
ej jst ne morem ugotovit tega sikanja pri dodajanju plina, vendar nekaj se dogaja ker motor ni ve? tko agresiven kot je bil prej. se pozna, da mu neki mnjka. kolk si mel dela , da si menjal podlo?ke? a gre lepo vse razstavt?
ni bilo ni? zape?eno pa je ?lo vse lepo hitro narazen. Koliko je bilo to ?asa pa ne vem 2 uri, mogo?e ker sem ?e druge stvari delal (zobati jermen, vodna ?rpalka,, olje, filtri,.. pa je bila na koncu ura ?e zelo pozno.
Bom (?e enkrat) preveril celo cev od zra?nega filtra do motorja, predeloval pa nisem ni?.
Tudi MAF bom lociral, demontiral in poskusil spihati, o?istiti...
Ma?ina pa se ne obna?a tako kot v videu, mogo?e podobno kot v zadnji tretjini videa, le da obrati padejo v ?asu 1 sekunde, nato malo ostanejo nizki, potem po 2 ali 3 sekundah po?asi in neenakomerno narastejo na kakih 950, nato pa po 1 sekundi na kakih 850 in potem tam ostanejo, ko da bi bili vse ok. ?e speljem z nizkimi obrati, obrati spet padejo in se obna?ajo kot sem opisal. ?e speljem z nekaj ve?jimi obrati o?itno prestopim neko mejo oz. neki polo?aj ne?esa in potemupada obratov ni, se pa ?uti, da ne vle?e zvezno in gladko, pa? pa malo bi in malo ne bi. ASmpak to ni zelo mo?no opazno, iritira pa me vseeno. Prvi del posnetka se mi zdi bolj kot problem z lambda sondo.
Ti si iz Podlehnika, kajne? se mi zdi, da sva se enkrat na to temo ?e pogovarjala, vendar se potem nisva sre?ala. Namre?, avto vozim le poleti, pozimi pa je v gara?i in takrat bolj ali manj pozabim nanj. In pol me isti problem spet pozdravi spomladi, ki dam avto spet na cesto..
Lp, Bo?tjan
Jaz sem vsaki, dan na relacij Podlehnik-MB-Podlehnik. Moramo se enkrat dobiti pa ?e BOBI pride saj je on tudi bil iz tega Ptujskega konca. Drugo soboto pa gremo na piknik lahko se nam pridru?i?.
Lahko da ti kje pu??a cev za dovod zraka do motorja. Si morda menjaval zra?ni filter z konusnim in kaj predeloval? Preveri gumijasto cev za dovod zraka v motor.
Problem je bil pri nekaterih v MAF senzorju in pu??anju zraka na tej dovodni cevi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Morda potisni le?aj sklopke?
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani