Meni ni jasno, kako lahk plastični elementi trokirajo? Kaj po novem že plastika rjavi?
In ja jst že zdej en mesnc čakam, da me pokličejo za menjavo levega, k je začel trokirat Po dopustu jih pokličem, kaj je zdaj s tem, a so zgubli moj motorček al so samo na dopustu.
Mislim, da je glavni problem v plastičnem vodilu, kjer se obrača osovina ogledala.
Ko ne bo več tako vroče, bom vse razstavil, poslikal in ugotovil, kje je problem.
Si mislim, da imajo mladi mehaniki v svojem delovnem okolju premalo svobode v teh enormih količinah receptov, protokolov, ki jih morajo spoštovati. Včasih je potrebna tudi intuicija, ki se zgradi na osnovi znanja in izkušenj.
Tako so na uradnem servisu BTC v Ljubljani znancu na 3.000€ vredni Mazdi na rednem servisu postavili diagnozo ter za njo trdno stali, ki bi zahtevala popravilo v vrednosti cca 2.000€. Na koncu je poiskal drugo mnenje pri izkušenem avtoelektričarju, ki je ugotovil, da je vse OK. Danes je od tega že eno leto in je vse OK.
Tako je. Namesto, da bi se življenjsko in s čim bolj realnimi stroški približali lastniku vozila, da bi našli najugodnejšo rešitev, se obnašajo velikokrat, kot da ima vsak, ki pride do njih, nov avto. In kot praviš, ti namesto, da bi zamenjali samo del sklopa, ponudijo cel sklop, ki velikokrat presega vrednost starejšega avta. Pa greš potem sam na net in sam najdeš ta kos za zanemarljiv strošek. Če ga še znaš zamenjati sam je to zmaga.
@Janez007ja imaš prav, prvo itak pomisliš da so na servisu kaj zaje..
Lahko je pa samo naključje, lahko pa so res kaj zašuštral.
Čeprav pri menjavi olja in filtra, pa verjetno je pregledal napake z računalnikom, tako da nobeno od teh opravil ne bi smelo imeti vpliva na tvoje težave.
Moje mišljenje je, da so na veliko uradnih servisih mehaniki premalo izobraženi, da se spopadajo z novimi, v veliki meri elektronsko podprtimi sistemi v sodobnih avtomobilih. Moj dober prijatelj, po profesiji elektronik-diagnostik je moral že neštetokrat vskočiti, ko so se na uradnih servisih znašli pred problemom in nerešljivimi težavami. Velikokrat je moral posredovati na mercedesovem uradnem servisu v Kp. Nemalokrat je sam odpravil težavo v pol urice in jim mastno zaračunal. Seveda jim ni povedal, kje je bil problem. 😊
Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?
Mogoče, da so ti naložili kak slab program? Pri njih nikoli ne veš, kaj ti čačkajo po avtu. Jaz ne bi nikoli dovolil, da mi na uradnem servisu nalagajo neke kao "nove, izboljšane" programe. Ne, tako kot je je v redu. Ne morejo nič izboljšati.
Ker je tudi zame popolnoma novo področje bom verjetno rabil Janez tvojo pomoč in ostalih, ko dobim stvar domov (ja, tega ne obvladam, da boste veseli 😊)
Že kakšen mesec s Torque spremljam parametre (tudi log datoteke) in ugotavljam enako. Pri zadržani vožnji po ravnih cestah in majhnih hitrostih (recimo do 100 km/h) se tudi meni saje V DPF nabirajo zelo počasi, bi rekel normalno. Večje obremenitve zahtevajo več energije, to pomeni več goriva in temu ustrezno več zraka. In v teh režimih pri meni očitno ni več optimalnega izgorevanja (na primer pospeševanje na vključevalnem pasu avtoceste).
Daj Alex, ti si pravi za akcijo. Vtakni pod volan OBD2 adapter (desno od ročke za odpiranje pokrova havbe), naloži si Torque PRO aplikacijo, nastavi na beleženje vseh tehničnih parametrov (lahko povem kateri me zanimajo), in objavi log file. 😁
Najprej bi moral nabaviti ta obd 2.Kje se da to kupiti po normalni ceni, da mi ne nabijejo carine?
Saj 99% voznikov se s tem vprašanjem nikoli ne ukvarja (dokler ni s sajami vse zabasano in na armaturni plošči zagori lučka). Meni avto deluje normalno, po mnenju servisa je avto celo zelo dober
Zadnjič sem za foro (med regeneracijo) vozil "po jajcih", interval je bil cca. 130 km, poraba 4,6 l/100 km.
Ampak, saj če ti dela regeneracije, tudi pogoste, je v redu. Preden se ti prižge opozorilna lučka, baje, da sploh ne dela več regeneracij. To je šele problem.
Jaz sem opazil eno stvar. Ko je motor bolj obremenjen (hribi, avtoceste, mesto) se po moje filter bolj zabaše in posledično so regen. bolj pogoste. Sedaj že kak mesec vozim samo relacije, 40 km v eno smer, hitrost 100/ uro, motor dela optimalno in so regen. na vsakih 230-240 km. Zadnja celo na 255 km. Tako, da je vsekakor odvisno od stila in režima vožnje.
Sem prepričan da za @Janez007 težave ni kriv DPF, težava je nekje drugje, sumim na injektorje, ker ima tudi ob ugodnem voznem režimu (daljše avtocestne vožnje) enostavno preveč goriva v olju, plus tega da je vzorec olja tudi zelo onesnažen za 4kkm.
Ta avto bi brez DPFa verjetno konretno dimil iz izpuha, zdaj pač to kompenzira dpf.
Čiščenje DPFa z dodatkom pa sem prepričan da ne bo rešilo njegovega problema, četudi bi zdaj namontral nov DPF bi se verjetno isto dogajalo z regeneracijami.
No probat ni greh, za tistih 10€ za dodatek ne bo revež, ampak ne preveč pričakovat.
Se strinjam. No, kot si napisal, škoditi ne more. Bo vsaj ugotovil, ali je DPF tako zabit, da so posledično tako (pre) kratki razmaki med regeneracijami.
@Alex zanima me, ali so v teh tvojih 200 km že vključeni kilometri, ko se izvaja regeneracija (200 km je prevoženih od začetka prve do začetka druge regeneracije)?
Evo, zadnje regeneracije so vsakih 230-240 km. 👍 Tole olje, ki je sedaj noter je res top of the top. Poraba tudi znatno nižja, zdi se mi, kot da motor lepše potegne. Jaz naredim tako, da ko se regen. začne, dam števec kilometrov na nulo in ko se konča, zopet na nulo. Tako tudi preverim, koliko kilometrov se regen. izvaja. Trenutno se konča po 12-14 kilometrih. Najbrž pripomore k temu tudi liqui moly, ki sem ga že dvakrat dodal za zaščito in čiščenje dpf filtra.
Poleg silikonskega spreja je morda boljša varianta teflonski?
Za ga prav popraviti, ga boš moral razdreti in potem zrihtati. Vse ostalo podmazovanje tako, mimo stekelca, je kratkoročna rešitev. Ima pa mazda to z zložljivimi ogledali res slabo rešeno.Čim pride malo več vode zraven, že trokira. Imam občutek, da so uporabili neke cheap plastične komponente.
Regeneracije so se normalizirale na vsakih 200 km. Danes sem zopet vliv v poln rezervoar tekočino liqui moly za čiščenje in zaščito dpf filtra. In res, regeneracija se je že takoj izvajala le 10 km. Baje, da s tem dodatkom dosežeš, da se regeneracije izvajajo tudi pri nižjih temperaturah v samem dpf filtru. Posledično je tudi čas regeneracije krajši.
Brembo, Ate ... oboje je za Mazdo OK. Celo kombinacija deluje (@Alex ).
Vendar ni važen samo material, ampak vsaj toliko tudi strokovna montaža, kjer je potrebno določene dele temeljito očistiti (videl sem celo peskanje), namazati in v določenih primerih zabrusiti ploščice.
Na moji M6 so se ravno zaradi nestrokovne montaže na uradnem servisu BTC diski zvili že po nekaj 1000 km po menjavi ploščic. Reklamacije seveda niso priznali in so mi s tem povzročili dodaten strošek 300€. To se od uradnega servisa ne pričakuje.
Res je. Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km.
Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.
Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje.
Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič. 😉
Zimmerman sem menjal samo zaradi pokanja ker sem zacel sumit da je mogoce ploscica ampak ce bi imela te plehece nebi pokala, drugace z brembo ploscicami se mi zdi da bolje prime. Trw so mi dizaster, sem pa na toyoto od moje dal jakoparts ploscice ker sem edino te imel (kupil pred leti), zdajsnje boschove so postale trde in se je slisalo kot po tracnicah. No jakoparts ploscice so samo zacasno montirane dokler brembo ne prispe 😁😁
Jaz imam brembo na stari 6 - ki in so res vrhunske zavore. 👍
Tudi na ostalih avtih prej sem jih imel pogosto. Edina slabost pri njih je ta, da je malo več prahu na feltnah.
Je pa to dokaz, da niso trde in tako ne uničujejo in zavijajo diskov. Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski.
Če kdo ni picajzlast kot jaz glede znamke zavornih ploscic imam sedaj trw zadnje ploscice za 6ko g165 na 80% in sprednje zimmermanove z 70% samo da te zimmermanove nimajo vzmetnih plehecov na eni strani (kar je bil vzrok pokanju) lahko se pa s starih premonturajo. Vglavnem ce kdo rabi podarim, drugace gre v smeti.
A te zimmerman niso bile v redu, razen tega, da so pokale?🤔
Saj moje ATE tudi niso imele original tistega svetlega plehka. Smo vzeli iz starih trw in je bilo rešeno.
Šele sedaj, ko imam vrhunske zavore spredaj vidim, kako zanič so te trw zavore.
pred 8 minutami je scania napisal:
Drugače pa bremza prime sedaj čisto pri vrhu in ko so zavore tople res grizejo, brembo mi je postal vsec. Sedaj imam spredaj zimmerman diski z luknjicami in brembo ploscice, zadaj pa oem disk in brembo ploscice. Mi je vsec 🙂
Tudi pri meni. Opazil sem še to, da bolj ko se segrejejo, bolje primejo. Pri starih trw pa je bilo tako, da ko so se segrele po kakem divjem spustu prek prelaza, so na koncu v dolini bile zelo boge, pa še po bremzah je smrdelo.
Malo nadgradnje glede mojega pokanja ki se je spet pojavilo priblizno teden dni nazaj. Ni mi dalo miru in tudi pogled na napis trw na zadnjih ploscicah mi kazi avto sem se odlocil da zamenjam vse ploscice z brembo ploscicami. No in danes sem lepo zamenjal ploscice ter opazil da sprednje ploscice ki so bile menjane na uradnem servisu na eni strani niso imele namescene distancne vzmeti ki drzi ploscico v sredi v utorih nosilca. Cudno mi je bilo ko sem primerjal staro in novo ploscico, vglavnem namontiral tako kot mora biti in pokanja ni vec. Jaz pa kupoval nove tulke nove plehece za nosilec, gumi manseto za stabilizator in nove stabilizator stangice. Ko sem pa na servisu nazaj peljal pred letom da nekaj poka pa so rekli da oni nic ne slisijo da je vse ok. Mislim popizdis, zato tako sovrazim uradni servis (razen Celje Selmar, ki se posvetijo zadevi) samo kasirat znajo. V mb na servis v zivljenju vec ne. Mb se lahko gre k Selmarju v Celje ucit pa se takrat jim nebodo segli do kolen. Razjezli so me do konca, šalabajzerji. 😡😡😡😡
Vglavnem pokanja vec ni, ce se komu poka poglejte te plehece.
Hvala za tole. Še enkrat več, da se je potrebno izogibati uradnem servisu, če res ne poznaš koga tam. Kot sem že omenil, na uradnih servisih ponavadi delajo kaki mehaniki, ki nimajo kam it oziroma nimajo znanja in jajc, da odprejo svojo mehanično delavnico. In se tam švercajo.
Meni so tako uničili spodnje plastično dno, ki me je stalo "uko iz glave". Eden izmed vajencev, ki je zamenjal olje, je tako pozabil dati čepe, ki držijo plastiko nazaj gor. 🙄
Na glupo vprašanje je dobil glup, čeprav točen odgovor. Smo v temi, kjer se je okoli tega ogromno debatiralo, če pa se mu ne da brat pa to ni moj problem. Sploh me pa navdušijo taki novinci, ki pridejo par mesecev nazaj na forum pol so pa klele neki jaki in razlagajo drugim kaj se sme in kaj ne pisat na konc pa surala pa odhod s foruma.
Glede regeneracije mi ni več nič jasno. Na poti v Dolomite se je izvajala na vsakih 180 km. Nato sem tankal njihovo agip+ nafto. Ko smo se spuščali iz prelaza(preko 2000m) v dolino, se je regen. izvedla šele pri 243 km. Najbrž zato, ker je bilo veliko km brez čisto brez gasa, le bremze so hudo trpele. 😬 Polno naložen avto in štiri odrasle osebe noter. 🤪
Nato pa zopet na avtocesti na vsakih 170 km. 🤔 Moram pa še enkrat pohvalit to olje ravenol, saj je bila poraba le 6l/100 za domov. Kar je za polno naložen avto in normalne avtocestne hitrosti res ugodna poraba. To je sigurno zasluga olja. Možno je, da so tudi krajši intervali "zasluga" olja?🤔
Brembo diski in ate ploščice so pa res vrhunska kombinacija. Vse štiri spuste čez dvatisočake (prelaze) so vrhunsko izdržale. A ste že kdaj doživeli, ko parkiraš avto po takih vratolomnih spustih in pokajo zavorne čeljusti od vročine. In feltne čisto vroče, da jih skoraj ne moreš prijeti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim, da je glavni problem v plastičnem vodilu, kjer se obrača osovina ogledala.
Ko ne bo več tako vroče, bom vse razstavil, poslikal in ugotovil, kje je problem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani