uporabljajte prednosti slovenscine, ki zna razlikovat npr. tlak v gumah ali pa pritisk vode na sipi podmornice...
v anglescini je obakrat "pressure", tko da 1:0 za slovenscino
da ne bom offtopic, prvi vtisi golda: v prostem teku je cista katastrofa, motorju se je zmesal (glasen tek in vrtljaji nihajo), medtem ko v visjih tece velik bolje (in hitreje) kot prej...to je kar lahko recem po cca. 100km prevozenih, bom porocal cez dva tedna ko jih bo 2500km
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ej by the way, strojniki bi imeli kar nekaj opazk glede teksta na metabondovi strani, najbolj obcutljivi so na "pritisk olja", pravilno je "tlak olja"...na to (tlak/pritisk) so se posebej obcutljivi profesorji
drugace pa danes ko sem dal oba aditiva noter so se mehaniki mal zajebavali, ces "to je vse larifari"
men pa je bla barva golda zelo vsec, skor sem ga sam spil (kot bi bil en cokoladen milk shake )
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ves cas servisa sem bil zraven, pred startom smo dodali Metabonda CL, po 10minutah zamenjali olje, potem dodali se metabond golda, zamenjal filtre, preveril SW, mal namazal vrata, dodal tekocine (hladilno in za sipe), preveril diske in to je to
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
imam nekaj cez 219.000km, cez cca. 10 dni me caka pot ljubljana-pristina-skopje-tirana-jadranska avtocesta (cca. 2500km), ali naj grem na servis zdaj (bo zelo na knap) al naj rajs pocakam, ko pridem nazaj??
vat tu du?
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ne pa ne (51 teden leto 2007) sej vem tipkarska napaka
drugace pa je DOT (department of traffic) stevilka samo na enem boku gume
ce smo pri osnovah se to:
195/65 15 91 T
195 = 195mm sirina gume
65 je 65% od 195mm, in je to visina gume (profil)
15 je premer luknje gume ali pa premer feltne v inchih, ali pa 15*2.54 za centimetre
91 indeks nosilnosti gume, v tem primeru 615 kg
T indeks hitrosti gume, v tem primeru 190km/h
se to glede indeksa hitrosti: razlika med T in naslednjo H (210km/h) ni samo v tistih 20km/h vec, ampak boki so pol tudi trsi...
recimo mazda 6 (stara) serijsko ima V (240km/h) ceprav niti ena mazda 6 (razen mps) ne doseze 240km/h
boljse gume imajo tudi kar nekaj rezerve nad hitrostno omejitvijo...se pravi, ce pise da je H, lahko se peljes tudi nekaj cez 210km/h brez bojazni, da bo guma eksplodirala
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
se kakih 1000km bom mel servis na 220.000km, tko da en update:
MEGASEL :
Tisti TOK TOK TOK pri cca. 1200rpm je pa se vedno prisoten (ki se se bolj slisi pri hladnem okolju (temp. motorja in okolice).
zdaj pa en velik plus: flase se ni pri koncu ampak uspelo mu je obcutno zmanjsat dimnjenje pri mocnem pospesevanju. (zdaj skoraj ni takega dima kot prej, katerega sem lahko videl celo iz retrovizorja)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
za brembo (ce si poslal na motomat) bos cakal 100 let pa se pol ti bojo rekli, da jih ne morejo dobit...
pri rsr-ju, pa mogoce tko na papirju (sem mel isto situacijo par let nazaj) pol, ko hoces narocit, se kar naenkrat dobavni roki podaljsajo...(pa se pazi kaksna je dimenzija sprednjega diska, ker so meni hotli prodat disk, ki je za mazdo 6 1.8 (je manjsi kot za ostale) in so mi rekli, da je isto za vse...
drugace pa, ce dobis brembo navadne in recimo ploscice nippan parts je to zelo ok kombinacija
mislim, da sem to napisal nekje (mogoce za na zacetku tega posta)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani