Alessa a mi lahko pove? koliko si bolj zadovoljen z Forscanom vs. Torque (ko doda? svoje parametre)?
Lp
Matej
Forscan na Windowsih je top, v Androidu pa manjkajo servisne funkcije. Druga?e pa je Torque z dodatnimi PIDi enakovreden Forscanu, plus tega se Torque hitreje pove?e in lep?e zgleda. Za vsakodnevno uporabo imam na radiju nastavljeno da se mi samo za?ene Torque v katerem mam nastavljene Pide ki me zanimajo, Forscan pa ob?asno vklopim ko ho?em pogledat npr. stanje injektorjev...
Po zadnjem updateu forscana se meni tudi ne pove?e ve?. Javi da je fake obd2.
A komu forscan lite za anroid, danes po update-u ne deluje ve?? Meni javi sedaj da imam fake elm327 adapter
Sem glih updatal Forscan na 1.3.6, meni deluje tko kot prej, nobene napake ne javi. Vidim pa da so dodali nove funkcije TESTS. Moram sprobat ?e so dodali enake opcije kot za Win.
Na moji mazda 6 skyactiv 2,2 se delajo regeneracije to?no na 250km.?e so tej procenti, ki jih poka?e ra?unalnik za olje, je pri meni na 80%.. Nivo olja je normalen na max.
Procenti so mi?ljeni prek OBD-ja, zama?enost DF filtra v %.
Regeneracije se pri 2.0 dizlih za?nejo pri cca. 50% zama?enosti, pri 2.2 dizlih pa pri cca 60%.
Ker so se za?ele mal bolj zimske temperature, se mi je za?el zjutraj pri?igat Webasto, to je vse kul, ampak sem opazil da je postal neki glasen, lansko zimo se ni tak glasno sli?al.
A ve kdo mogo?e zakaj je postal glasnej?i?? Je mogo?e pumpa od Webasta ?e boga? Ali ima webasto kak svoj filter za gorivo??
A mu ne vzame kontakt ?troma? dejansko bi moral rabiti zgolj za hranjenje spomina (postaj, ure..)
Ja ja kontakt mu vzame ?trom, se radijo zaustavlja, ampak ima funkcijo da si lahko nastavi? na sleep mode in se radio da v spanje kot na PC-jih, da recimo gre? do trgovine ali pa na ?rpalko da se ne zaganja vedno znova z nule (?tart z nule traja cca 30s), bujenje z spanja pa je takoj 1s.
No pri meni jst sem mel nastavljeno sleep mode na 1uro, zdaj sem dal na 30s in ?el merit porabnike in je bila poraba v mirovanju 0,49mA.
Kar ustreza normativom ki sem jih na?el na netu.
Drga?e pa do zdaj ni bilo nikakr?njih te?av z v?igom avta, samo ker je akku star 4 leta, sem ga malo ?el preverjat da me ne pusti na cedilu sredi zime.
Sem ga pa danes v slu?bi stestiral z testerjem akumulatorjev pod obremenitvijo in je pokazal 9,9V kar je dobro. Upam da ?e bo ?e naprej dr?al.
Jest vem sm to varovalko skuril (pri prvi generaciji). Mi ni nobena notranja lucka delala, centralno, radio, prtljazna lucka... Skratka cista tema . A je mozno da eonon kaj pobira?
Ja moral bi vedet koliko je normalna poraba v mirovanju za Mazdo, sem pa nekaj bral da se nekateri moduli ugasnejo ?ez ?as, no saj tukaj sem opazil da se po?asi zni?a vrednost, ampak se mi ni dalo ?akat ve? kot 5min.
Zdaj si me spomnil na radijo, moram pogledat kok mam nastavljen sleep mode, da je radijo v standbyju, pogledam jutri.
Ker imam ?e malo slab?i akumulator sem z multimetrom malo premeril porabo elektrike ob mirovanju, in pregledal prek varovalk kaj najve? porabi.
No da preidem k mojim meritvam ob izklopljenem avtu vse tko kot ga normalno pusti? ?ez no?, je poraba v mirovanju 0,87mA.
Po kratkem pregledu na netu bi naj avti v mirovanju imeli porabo manj?o od 0,50mA.
Po pregledu varovalk sem ugotovil da mi prek notranje varovalke ROOM ?ere najve? elektrike, na to varovalko je prikloplenaa notranja osvetlitev in verjetno ?e kaj. ?e odklopim to varovalko pade poraba na 0,22mA.
Zdaj pa mam vpra?anje kak?no imate kaj porabo elektrike v mirovanju na va?ih avtih???
Seznanjanje ni potrebno ker se OEM TPMS ventili sami seznanijo z ECU-jem avta, OBD vmesnik pa nato od?ita podatke.
Prek Forscan-a mi poka?e temperaturo, pritisk in stanje baterije. Za Torque pa ne dobim pravih PID-ov za mojo Mazdo, so pa objavljeni eni PIDi za TPMS in nekaterim tisti pidi delujejo.
Aftermarket odvisno eno imajo bolj?o resolucijo kot oem.
Moja aftermarket ima lep?o bolj ostro sliko kot od kolega na OEM na Opel Astri.
Glede linij za parkiranje ki se premikajo pa ni od kamere odvisno ampak od Canbus modula, ki spremlja senzor kota volana. Na mojem Eonon canbus modulu to ni omogo?eno, ?eprav lahko vklapljam te dodatne linije ampak se ne premikajo z volanom. Eonon suport mi je pravtako potrdil da za mojo M6 GH to ni implementirano.
Za BMW pa Eonon ima implementiran canbus za te parkirne linije in delujejo kot original.
Ker je to verjetno manual za ameriko, slo pa za evropo.
Ampak fantje vsak je svojega avta vladar, jaz govorim zgolj o izkusnjah po menjavi, neprimerno lep?a menjanja (Mazda 5, Mazda 6 2x, Swift, micra, Xedos 6, mx-5) v vseh teh zgolj in samo olje ki sem ga omenil.
Sicer pa ?e menja? olje na 3-4 leta oz sem ga v vsakemu avtu ki sem ga kupil rabljenega je lahko tudi samo GL, pa bo dobro za avto.
Manual je Evropski, v Ameriki kolikorvem niso imeli dizlov in karavanov.
Je pa res vsak se sam odlo?a kaj bo dal v avto, jst pa? prvo pogledam tovarni?ka navodila in pol se posvetujem ?e z svojim mehanikom, ki dela tudi na mazdi.
Ma meni se regeneracija sprozi pri 50%.. Zgleda da je nekej narobe.. Sploh ne pride do 100%. Pa regenerscija se je sprozla pri 160km. Spektr kako pa si ti resil problem?
To je normalno da se spro?i regeneracija pri 50%, ?e se dobr spomnim pri 75% se vklopi lu?ka za DPF za napako in je potrebno prisilno regeneracijo delat, pri 100% pa baje prisilna regeneracija ve? ni mo?na in je treba DPF zamenjat ali pa demontirat in druga?e o?istit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dela mi zadnja verzija 1.3.6 na Eonon radiju (android 7.1) in gsm Huawei Mate 20 Pro (android 9).
OBDLink MX je bil 110? plus po?tnina.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani