Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem. Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red.
sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete
Si prvi lastnik? Ogledalo je bilo menjano, zakaj? Je bil avto kaj butnjen ali kaj podobnega, ker pri 11kkm nebi smelo tresti zaradi oblog razen, če si jih pregrel in kalil v vodi ali vroče opral v AP....
In glej ga zlomka, eno leto staro olje v Mazdi je še vedno na 0% vode. Verjetno ker je posoda zaprta, oziroma cel sistem v avtu. Me res zanima kaj pravi @scania na to? Zakaj bi menjal olje na 1-2 leti, če je recimo še vedno 0% vode notri? Sicer ne vem kaj bo drugo leto z oljem, menjam na dve leti, pa vseeno... recimo da zdrži na 0%...
Isto olje, ki je do sedaj ležalo na polici v garaži, pa je doseglo vrednost 1%. Sklepam da zato, ker se je že odpirala kantica parkrat. Uglavnem, še vedno bo dobro za motor.
Jaz to olje poznam iz racing programa. Za navadno uporabo ne ravno. Tako da nevem kako se bi obneslo v vsakodnevni uporabi. Ni to da bi sparal na olju, samo ce dobim kvalitetno olje za ugodno ceno zakaj bi placeval polno ceno v trgovini.
Vse specifikacije primerjaj, da boš sigurn in če so ustrezne bo ok, tako kot je MOTUL, MOBIL itd... 👍
Danes pomerim nivo olja na obeh bencinskih Mazdicah, ki imata prevoženih med 10-12.000 km od menjave olja in sta ga požrli mogoče 2 dcl.
A veš, da sem ravno zadnjič,ko sem menjal gume na hčerini 3ki pogledal olje in isto opazil, poraba ULTRA 5W30 je 0.0 lani pa isti čas pri prejšnji stari embalaži olja 5W30 poraba dobra 0.5 l na 10kkm.... Očitno je to novo olne verjetno drugačno in boljše... 👍
Po tem, ko i-stop v skoraj 6 let stari trojki (še prvi akumulator) že od lanskega poletja ni delal, je danes spet začel izklapljat motor. Kaj se je zgodilo, da se je spet po več mesecih zbudil, nimam pojma ....
Dobro, da je tako a jeseni računaj na menjavo za novega....
Tako je tudi pri bencinarjih, bodi brez skrbi glede tega. Poglej pa si "nujno" kako se vzdržuje ta D2.2 motor, da ne boš imel kasneje težave. Na tem forumu dosti piše o tem. 👍😉
Jaz ne vem za nobenga bi pa bilo dobro vedet za kakega "dobrega", ko ne bodo avti več v garanviji.... 👍Lahko, da je bila samo kaka kratka napaka in je lučko prižgalo, baje da po petih zagonih sama ugasne. Ne vem pa od katerega letnika naptej je to, poskusi nič ne stane.... 👍😉
En čuden pojav. Naša Mazda 3 G120 letnik 2018 se je v času garancije servisirala na pooblaščenem servisu, notri naj bi dajali original Mazdino 5W-30 olje (Ultra brez oznake DPF, čeprav je bila na računu celo ta oznaka DPF...). Med zadnjimi nekaj servisi je motor žrl nekaj olja, cca. 1 liter na 15.000 km.
Zadnji servis je bil prvič narejen pri lokalnem mehaniku, ki sem mu prinesel 5l kantico Mazdinega olja Ultra 5W-30, kupljenega v https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/. Od servisa je sedaj prevoženih 10.000 km, pa je praktično nivo še vedno blizu zgornje oznake. Sprašujem se, kaj se je zgodilo oziroma kaj se dogaja, ker bi pričakoval ravno obratno. Ali se je olju začel bolj izrazito primešavati bencin, kar pa dvomim, ker so vožnje skoraj izključno relacijske? Ali je bilo olje na Mazdinem servisu redkejše, oziroma je tole kupljeno gostejše? Bi lahko bilo kaj tretjega?
Sicer me ne moti, ni mi pa jasen vzrok. 🙂
Jaz sem imel za na servis s sabo isto olje za menjavo in mi pije dobra pol litra na 15kkm
Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.
Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.
Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.
Če boš imel avto vsaj do 250kkm jo rajši menjaj in si brez skrbi, ker če ti jo utrže se boš jokal in sekiral.... 😔😩Ostale podrobnosti ti je pa že @Janez007napisal....👍
Prava led žarnica ima zadaj v ohišju ventiliranje, da se žarnica ne pregreva, zato pa moraš imeti dovolj prostora okoli luči,da imaš dostop in jo lahko montiraš..... 😉
Ja. Ne vem kako je drugod, ampak na dveh različnih ljubljanskih servisih so še pred dobrim letom za servis dveh bencinarjev zaračunali Mazdino DPF olje. Menda samo administrativna težava zaradi knjiženja, sicer naj bi vlili notri ULTRA (brez DPF) olje. Takšno je bilo ustno pojasnilo, ker je tudi mene zmotilo. Kontaktiral sem tudi Mazdo Slovenija, kjer so se začudili nad takim ravnanjem servisov in verjetno tudi ustrezno ukrepali. Zato me zanima, kje in kdaj so tebi v bencinarko natočili DPF olje?
Kaj zares vlivajo, pa vedo samo oni. Glede svojih izkušenj vem, da se je po menjavi olja na Mazdah že večkrat nekaj spremenilo.
Ko sem pri dizelski Mazdi pred leti menjal olje pri nepooblaščenem Mazdinem mojstru, se je naenkrat interval med regeneracijami praktično razpolovil, notri pa naj bi šlo original Mazda Dexelia DPF. Sprašujem se, ali res, ali pa je morda delavec natočil olje iz napačnega soda, olje za bencinarja?
Pri dveh Mazdah bencinarkah ugotavljam, da je "žretje olja" odvisno od servisa in tega, ali sem prinesel svojo kantico olja - po oznaki enakega, kot naj bi ga natočili na servisu - Mazda ULTRA Original oil 5W-30 🙃 Torej kaj dejansko točijo na servisih, se kdaj zmotijo??? Če sklepam po drugih opravilih, kjer so se dokazano zmotili, se tudi pri olju zgodijo napake. Je pa manj boleče, če v bencinarja vlijejo DPF olje, kot obratno, če v dizla vlijejo olje za bencinarja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zelo zelo čudno....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani