Tako je tudi pri bencinarjih, bodi brez skrbi glede tega. Poglej pa si "nujno" kako se vzdržuje ta D2.2 motor, da ne boš imel kasneje težave. Na tem forumu dosti piše o tem. 👍😉
Jaz ne vem za nobenga bi pa bilo dobro vedet za kakega "dobrega", ko ne bodo avti več v garanviji.... 👍Lahko, da je bila samo kaka kratka napaka in je lučko prižgalo, baje da po petih zagonih sama ugasne. Ne vem pa od katerega letnika naptej je to, poskusi nič ne stane.... 👍😉
En čuden pojav. Naša Mazda 3 G120 letnik 2018 se je v času garancije servisirala na pooblaščenem servisu, notri naj bi dajali original Mazdino 5W-30 olje (Ultra brez oznake DPF, čeprav je bila na računu celo ta oznaka DPF...). Med zadnjimi nekaj servisi je motor žrl nekaj olja, cca. 1 liter na 15.000 km.
Zadnji servis je bil prvič narejen pri lokalnem mehaniku, ki sem mu prinesel 5l kantico Mazdinega olja Ultra 5W-30, kupljenega v https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/. Od servisa je sedaj prevoženih 10.000 km, pa je praktično nivo še vedno blizu zgornje oznake. Sprašujem se, kaj se je zgodilo oziroma kaj se dogaja, ker bi pričakoval ravno obratno. Ali se je olju začel bolj izrazito primešavati bencin, kar pa dvomim, ker so vožnje skoraj izključno relacijske? Ali je bilo olje na Mazdinem servisu redkejše, oziroma je tole kupljeno gostejše? Bi lahko bilo kaj tretjega?
Sicer me ne moti, ni mi pa jasen vzrok. 🙂
Jaz sem imel za na servis s sabo isto olje za menjavo in mi pije dobra pol litra na 15kkm
Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.
Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.
Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.
Če boš imel avto vsaj do 250kkm jo rajši menjaj in si brez skrbi, ker če ti jo utrže se boš jokal in sekiral.... 😔😩Ostale podrobnosti ti je pa že @Janez007napisal....👍
Prava led žarnica ima zadaj v ohišju ventiliranje, da se žarnica ne pregreva, zato pa moraš imeti dovolj prostora okoli luči,da imaš dostop in jo lahko montiraš..... 😉
Ja. Ne vem kako je drugod, ampak na dveh različnih ljubljanskih servisih so še pred dobrim letom za servis dveh bencinarjev zaračunali Mazdino DPF olje. Menda samo administrativna težava zaradi knjiženja, sicer naj bi vlili notri ULTRA (brez DPF) olje. Takšno je bilo ustno pojasnilo, ker je tudi mene zmotilo. Kontaktiral sem tudi Mazdo Slovenija, kjer so se začudili nad takim ravnanjem servisov in verjetno tudi ustrezno ukrepali. Zato me zanima, kje in kdaj so tebi v bencinarko natočili DPF olje?
Kaj zares vlivajo, pa vedo samo oni. Glede svojih izkušenj vem, da se je po menjavi olja na Mazdah že večkrat nekaj spremenilo.
Ko sem pri dizelski Mazdi pred leti menjal olje pri nepooblaščenem Mazdinem mojstru, se je naenkrat interval med regeneracijami praktično razpolovil, notri pa naj bi šlo original Mazda Dexelia DPF. Sprašujem se, ali res, ali pa je morda delavec natočil olje iz napačnega soda, olje za bencinarja?
Pri dveh Mazdah bencinarkah ugotavljam, da je "žretje olja" odvisno od servisa in tega, ali sem prinesel svojo kantico olja - po oznaki enakega, kot naj bi ga natočili na servisu - Mazda ULTRA Original oil 5W-30 🙃 Torej kaj dejansko točijo na servisih, se kdaj zmotijo??? Če sklepam po drugih opravilih, kjer so se dokazano zmotili, se tudi pri olju zgodijo napake. Je pa manj boleče, če v bencinarja vlijejo DPF olje, kot obratno, če v dizla vlijejo olje za bencinarja.
Danes sem se peljal z bencinsko Mazdo 3 G100 letnik 2018 z 224.000 prevoženimi km. Do sedaj le redni servisi + 1 x menjane zavorne ploščice in zadnji diski.
Da. Po nekaj minutah se temperatura motorja dvigne.
2019 letnik, 2.2 dizel, 150 KM. Klima vedno vklopljena, da se zrak suši.
Ne pričakujem, da se bo po 5-10 min segrel na 100%. Vem, da to ni realno. Ampak se mi ne segreje niti toliko, da bi se mi začelo odmrzovati
Jutranja pot zgleda tako, da najprej peljem avto cca 5 min, potem ga pustim prižganega na mestu za dodatnih 5-10 min nato pa še 10-15 min vožnje. Šele, ko končam vožnjo lahko rečem, da se je temperatura zraka bistveno dvignila. Ni pa na max. V primeru, da uberem drugo pot, kjer je povprečna hitrost poti do službe 70-90 km/h, lahko rečem, da se zrak segreje na visoko temperaturo.
V primerjavi z drugim avtom (Citroen 1.6 dizel) je občutna razlika. Zrak je po 5-10 min že dovolj segret, da npr. začne ogrevati/odmrzovati vetrobtansko steklo.
Ne vem kako je pri 6tkah🤔,moja cx30 ima spredaj pri hladilniku avtom.lopute,ki so pri hladnem motorju zaprte in se tako v mrzlem vremenu že po 3km motor zagreje in posledično tudi kabina. 😊Poglej če imaš lopute in če delujejo, mogoče pa je to krivo....
Pri novejsih je bolje reseno (vsaj ori CX-60… pa se mimzdi, da tudi CX-30,..) … da lahko rocno prizges dolge tudi, ko deluje avtomatika in ni potrebe po premikanju iz AUTO polozaja…
Res je tudi cx30 ima tako👍. Vseeno pa bi bilo bolje,da bi avtomatika preklopila pri 30km/h,ker pri teh naših lokalnih cestah je res tista prava hitrost ravno nekje med 35 in 40.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na 3ki bo kmalu 6 let.... 👌😊😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani