Je pa finta, sem se malo poglobil v mo?gane moje M6, do 145 na uro, je motor v takoimenovanem "closed loop" to pomeni da prilagaja dejansko doziranje bencina glede na lambdo, ?e je preniska pove?a koli?ino benza, ?e je previskoga ga odvzame, gledal sem tudi faktor korekcije v procentih, in to prilagaja tudi +- 25% na dejansko prigramirano.
Ko pa prekora?im hitrost pa se parametri spremnijo, sicer lambdo ?e spremlja ampak je ne upo?teva ve? in dejansko motor dela samo po predprogramiranimi parametri (open loop) in "malenkost" bogatej?o zmesjo kar povzro?i cca 2-3 litre ve?jo porabo pri sprembi hitrosti 140 na 150, po ravnem seveda.
Zanimivo tole ..
Me pa zanima ,pravi? preklopi iz closed v open loop in s tem na ve?jo porabo tamo negde po 140 nauro..
Vendar to najbr? ni vezano na hitrost , bolj verjetno na obrate motorja.. ?
Dol je res dale?, sam ?e se zmeni? in ?e vsaj vpra?a? dobi? nadomesten avto, res cela revolucija, js ma ?e dlje pa mi ni blo te?ko, servis pa pride na dom, tako da ni kakega velike te?ave, SERVIS nobene fure, ker servis naredi direkt v lublani kjerkoli se bo? ti zamislil.
Sicer pa kukr vsak sam ho?e, upam da bo? zadovoljen ker ti bodo montirali samohvaljeni najbolj?i.
Ja to je pa kul ,?e ?lovek pride kamorkoli po?tmat zadevo.. takih pa gotovo ni ve?..
Zadovoljen bom, ?e bo delal BP, pa katerikoli samohvaljnei ?e to bo...
Razmi?ljam, da bi se orenk vrgel v stro?ke in nabavil teko?insko varianto.
Sam bemti, rezvarji so pa kar konkreten kos jekla,v?eraj sem ?latal enega,..te?ki..
Tartarini, mam ga skor 3 mesece, ker sem bolj picajzlast, sem se ?e sam malo poigral in ga prilagodil mojim ?eljam, predvsem z parametri, malo pa ga ?e bom
Pa model ki mi ga je montiral je res dohtar, ?eprav prvi vtis ne daje takega mnenja, referenca je lahko da je v CX-7 montiral LPG, pa ?eprav se ga baje NE DA, ker je turbo bencinar z direktnim vbrizgom bencina v cilinder, podobno kot pri dizlih, le da ?e vedno sve?ka v?ge zmes in se ne samo kot pri dizlu. ?e ima? te?ave potem pride tud do tebe in zrihta.
Atako .. Tartini ti gode prau?. .
Ja vem koga misli? , ta slavna cx7 je pa itak juresova , ne ?
Tud kontaktiral sem po mejlu ?e prej?nji teden..
In ?e par drugih sevede..
Ima v redu ponudbo, al se mi zdi mau od rok vozit tja dol to montirat.
Za direkt ?pricane motorje se progla?a uporabnega tud nizozemski Prins.
Pa ?e kdo...
Nazadnje se bom odlo?l za enega , ki ?raufa tu v Lj.
?isto samo zaradi tega, ?e je kaj narobe ,
de nau predal? teba avto rint..
Malodane domov grede se peljem mimo treh monterjev plinskih naprav.
Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx.
Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen.
A bova spet midva padla v debato..?
Nazadnje jih bom pa od avarja sli?al naj se teme dr?im..
Alora..takole je ... ima? na?eloma prav...
?e ..?E....
Je ventil vgrajen...
?e ga pa ni..in je samo lajtenga od izpu?nega do sesalnega kolektorja ...
Kwa pa pol ?
Tako se je namre? za?elo kolikor vem..
Samo lajtenga... kasneje so za?eli dodajat ventil zarad..
ma kaj vem.. cela fizka in znanost...
Prebere naj si kogar zanima ..wikipedia ve ..
Na kratko ,pri dizlih ima ve?ji vpliv kot bencincih ,pri turbinarjih pa sploh...
In je verjetno pametno zahtevat da dela kot je predvideno..
Sploh v dana?njih cajtih elektronike..
Moja mexi5 pa nima ni? od tega...
In sem lajtengo nepotrebno ?e davno zama?il....
In VEDNO je ?el avto brez problema preko meritve auspuha ob registraciji..
no sam mal te bom dopolnil mazda ima to od takrat ko so naredili 1.8 2.0 in 2.5 litrski V6 motor, kar pa milim da je ve? kot desetletje nazaj, tako da ...
Samo tako za lasten firbec te vpra?am,?e ti je pa nepomembna debata zakaj se pol sploh vme?ava? ?
?e dobro pogleda? se nisem spustil v debato olju temve? o mehaniki...
Ne bom trdil, da nima? prav v trditvi, da imajo nekaj pribli?no podobnega. Vendar je multiair sistem za benzince taka re?itev kot je skupni vod za dizle. Zanimivo je to, da sta oba sistema Fiatova iznajdba, le da je skupni vod dejansko prodal Boschu, drugega pa je za??itil. ?e ne bi sistema skupnega voda zaradi finan?ne stiske prepustil splo?ni uporabi, bi danes pobiral "davek" od vseh proizvajalcev dizel motorjev, tako pa...
no sem se kon?no spomnil mal pobrskat ..na jutubi ma? film?kov o raznih sistemih polno...
alora .. bmw svoj timing odmi?nih gredi imenuje vanos.
sistem krmiljenja hoda ventilov pa valvetronic.
tule je ena od animacij slednjega..
bistvo pa je v tem ,da ni du?ilne lopute in so s tem zmanj?ne izgube v motorju.
fiat pa je ta isti problem re?il re?il s hidravli?niom krmiljenjem..
to je novost. BMW in ?e nekateri drugi imajo mehani?ni variator faze odpirana in zapiranja ventilov, ki se ne more primerjati s fiatovo iznajdbo, katera omogo?a elektronsko krmiljenje vsakega sesalnega ventila posebej preko elektro-hidravli?nega solenoida. Poraba 100kw Mita (motor turbo 1,4) je v mejah 5,6 l/100, pri tem pa dosega standarde onesna?evanja skoraj Euro 6.
Ja faza odpiranja ,zamika odmi?ne gredi,za?eli so na sesali strani pa dodali ?e izpu?no..
to majo res ?e skor vsi ..sam mazda ne..
naslednji bencinski motor bo to menda ?e , ?eeeeee... imel...
ampak hod ventilov od par mm do ?ez centimeter....dobro se spomnim prvih opisov po cajtengih,
zdelo se mi je ?ist neverjetno ,dokler nisem nekje videl skice mehanike..
nevem no ,ne bom trdil zaprmej..lahko da je ?lo samo za prototip ,ampak prepri?an sem bil ,da to
bmw serijsko dela pri nekaterih motorjih.. skupaj z variabilnim timingom odmi?nih gredi seveda..
Nism specjalc za optiko, sam po logiki bi zaklju?u, da je pr prvi postavki (zaostajanje) najve?ja razlika med levo in desno osjo: 4,30 proti 3,48. Zdej nagib ma verjetno ve? veze pri "lizanju" gum, tak da to verjetn ni.
Pri "Sekundarnih kotih" je pa nagib sornika dost od specifikacij. Vpra?anje, ali so to to?ne specifikacije za M6?
V servisni dokumentaciji je nekaj razlik, poleg tega tam omenja ?e to, ali je rezervoar poln ali prazen!
Pomoje je M6 nekoliko bolj "ob?utljiva" oz. zahtevna za nastavljat.
lp,
D
A sevede ,ob?itljiva ko mimoza...
Ker klasi?na ?telunga ni dala dobrih rezultatov je
pri moji stari 6ki je majster zelo precizno ,z narve?jo gedoro
od?raufal ,popustil, cel prvi most
in ga z metrskim pajsarjem porinil v ?eljeno smer ,kolker so dovolile luknje...
Filigranska dela ,res..
No, pol ?ele je pa bilo pribli?no v redu..
Torej ,avto je le ?e komaj opazno vlekel v desno..
?ist v nulo se pa ni dalo zrihtat..
Toda to je bilo kot no? pa dan glede na prej?nje stanje..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kuker?e?...
V glavnem ,odlo?il sem se za to varinato ,zadeva je naro?nena ,enkrat sred meseca pa bo vgrajena.
Ex......... M6 136 diesel , l.02
Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08
Forever.. MX5 1.6 , l.99
Povezava za deljenje
Deli na druge strani