Skoči na vsebino
Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

Aha, cena je x2 ali raje x3 ?

 

 

No kon?no se spet lahko uvalim v debato... hvala adminu .. ;)

 

Dra?je za 300 ojrov od ponudbe , ki mi jo je dal zaplinjevalec tvoje makine.... :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dejanska poraba za M6
Napisano

Je pa finta, sem se malo poglobil v mo?gane moje M6, do 145 na uro, je motor v takoimenovanem "closed loop" to pomeni da prilagaja dejansko doziranje bencina glede na lambdo, ?e je preniska pove?a koli?ino benza, ?e je previskoga ga odvzame, gledal sem tudi faktor korekcije v procentih, in to prilagaja tudi +- 25% na dejansko prigramirano.

 

Ko pa prekora?im hitrost pa se parametri spremnijo, sicer lambdo ?e spremlja ampak je ne upo?teva ve? in dejansko motor dela samo po predprogramiranimi parametri (open loop) in "malenkost" bogatej?o zmesjo kar povzro?i cca 2-3 litre ve?jo porabo pri sprembi hitrosti 140 na 150, po ravnem seveda.

 

 

Zanimivo tole .. :bravo:

 

Me pa zanima ,pravi? preklopi iz closed v open loop in s tem na ve?jo porabo tamo negde po 140 nauro..

Vendar to najbr? ni vezano na hitrost , bolj verjetno na obrate motorja.. ?

?e je tako,pri katerih obratih se to zgodi..?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

WTF ? ?zmeden?

 

 

ja kaj ?zmeden? ...

azdej pa ti pravi? da ne ve? ..? :D

 

vbrizgavanje teko?ega plina,namesto sesanja uplinjnega..

menda to obstaja in se prodaja.. :ne vem:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

Navaden NI tolk problemati?en kot TURBO direktar.

Dol je res dale?, sam ?e se zmeni? in ?e vsaj vpra?a? dobi? nadomesten avto, res cela revolucija, js ma ?e dlje pa mi ni blo te?ko, servis pa pride na dom, tako da ni kakega velike te?ave, SERVIS nobene fure, ker servis naredi direkt v lublani kjerkoli se bo? ti zamislil.

Sicer pa kukr vsak sam ho?e, upam da bo? zadovoljen ker ti bodo montirali samohvaljeni najbolj?i. :rispekt:

 

 

Ja to je pa kul ,?e ?lovek pride kamorkoli po?tmat zadevo.. takih pa gotovo ni ve?.. :bravo:

 

Zadovoljen bom, ?e bo delal BP, pa katerikoli samohvaljnei ?e to bo... :D

Razmi?ljam, da bi se orenk vrgel v stro?ke in nabavil teko?insko varianto.

 

Sam bemti, rezvarji so pa kar konkreten kos jekla,v?eraj sem ?latal enega,..te?ki..

torej lep dodatek te?e v avto.. :huh:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

Tartarini, mam ga skor 3 mesece, ker sem bolj picajzlast, sem se ?e sam malo poigral in ga prilagodil mojim ?eljam, predvsem z parametri, malo pa ga ?e bom :blush:

 

Pa model ki mi ga je montiral je res dohtar, ?eprav prvi vtis ne daje takega mnenja, referenca je lahko da je v CX-7 montiral LPG, pa ?eprav se ga baje NE DA, ker je turbo bencinar z direktnim vbrizgom bencina v cilinder, podobno kot pri dizlih, le da ?e vedno sve?ka v?ge zmes in se ne samo kot pri dizlu. ?e ima? te?ave potem pride tud do tebe in zrihta.

 

 

Atako .. Tartini ti gode prau?. . ;)

 

Ja vem koga misli? , ta slavna cx7 je pa itak juresova , ne ?

Tud kontaktiral sem po mejlu ?e prej?nji teden..

In ?e par drugih sevede..

Ima v redu ponudbo, al se mi zdi mau od rok vozit tja dol to montirat.

 

Za direkt ?pricane motorje se progla?a uporabnega tud nizozemski Prins.

Pa ?e kdo...

Nazadnje se bom odlo?l za enega , ki ?raufa tu v Lj.

?isto samo zaradi tega, ?e je kaj narobe ,

de nau predal? teba avto rint.. :P

Malodane domov grede se peljem mimo treh monterjev plinskih naprav. :huh:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

Lej ?a ne more? napisat YavarYe, daj vsaj Ajvar prov napi?. :lol:

Tema je itaq ?e ?ist mim, v glavnem js mam ola dost ostale pa o?itno ne zanima. :ne vem:

 

Ja sori..trpim za tipkarsko disleksijo...dostkrat mimanjka kak ?rka.. :blush:

Tema pa kot tema ,vsaka slej ko prej kam dugam zavije... :D

 

Da bom ?e bolj off ..mi zaupa? za kateri plinski sitem si se odlo?il.. ?

Mater je tega.. pa kako naj izberem pravega.. ?

Pa vsk pravi da je edinstven na svetu .. :D:angry: ...

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx.

 

Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen. :angry2:

 

 

A bova spet midva padla v debato..? :D

Nazadnje jih bom pa od avarja sli?al naj se teme dr?im.. :blush:

 

Alora..takole je ... ima? na?eloma prav...

?e ..?E....

Je ventil vgrajen... :rolleyes:

 

?e ga pa ni..in je samo lajtenga od izpu?nega do sesalnega kolektorja ...

Kwa pa pol ? ?zmeden?

 

Tako se je namre? za?elo kolikor vem..

Samo lajtenga... kasneje so za?eli dodajat ventil zarad..

ma kaj vem.. cela fizka in znanost... :dudek:

 

Prebere naj si kogar zanima ..wikipedia ve .. :P

 

Na kratko ,pri dizlih ima ve?ji vpliv kot bencincih ,pri turbinarjih pa sploh...

In je verjetno pametno zahtevat da dela kot je predvideno..

Sploh v dana?njih cajtih elektronike.. :huh:

 

Moja mexi5 pa nima ni? od tega...

In sem lajtengo nepotrebno ?e davno zama?il.... :hudicek:

 

In VEDNO je ?el avto brez problema preko meritve auspuha ob registraciji.. B)

Tudi letos , pa je star 10 let.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

Nekateri sem bral, celo ta ventil za?epijo in ga obidejo.Samo,kako re?ijo to z light showom pa ne vem. :whatever:

 

Jep, nekateri smo ga za?epili ?e davno... B)

Ne na m6, na mx 5 pa sem tisto lajtengo zama?il kuj prvo leto...

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

no sam mal te bom dopolnil mazda ima to od takrat ko so naredili 1.8 2.0 in 2.5 litrski V6 motor, kar pa milim da je ve? kot desetletje nazaj, tako da ...

Samo tako za lasten firbec te vpra?am,?e ti je pa nepomembna debata zakaj se pol sploh vme?ava? ? ?zmeden?

 

 

?e dobro pogleda? se nisem spustil v debato olju temve? o mehaniki...

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj za vraga....
Napisano

Ubistvu .. ?e Petrol sam na veliko reklamira plinifikacijo vozil...

Vsaj po velikem ?tantu na motor?ovu sode? , imajo veliko ?eljo po ?imve? avtomobilih na plin...

 

No, plinski ?tant je bil ?e vedno pol manj?i kot tisti za ultimax.. :zvizga:

 

Enivej ,tudi sam se bom verjetno pridu?il plinoglavcem.. :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

imajo pa ?e nekaj drugega, spremenljivo dol?ino sesalnih kanalov od lopute za gas in do ventilov, kdo ima ?e to ? ?zmeden?

Audi... ? kako desetletje morda ? :blush:

 

 

Sicer je pa debata o olju a ne ?

 

 

Itak.. nepomembna, ?e mene vpra?a?.. :harhar:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

Ne bom trdil, da nima? prav v trditvi, da imajo nekaj pribli?no podobnega. Vendar je multiair sistem za benzince taka re?itev kot je skupni vod za dizle. Zanimivo je to, da sta oba sistema Fiatova iznajdba, le da je skupni vod dejansko prodal Boschu, drugega pa je za??itil. ?e ne bi sistema skupnega voda zaradi finan?ne stiske prepustil splo?ni uporabi, bi danes pobiral "davek" od vseh proizvajalcev dizel motorjev, tako pa...

 

 

no sem se kon?no spomnil mal pobrskat ..na jutubi ma? film?kov o raznih sistemih polno...

alora .. bmw svoj timing odmi?nih gredi imenuje vanos.

sistem krmiljenja hoda ventilov pa valvetronic.

 

tule je ena od animacij slednjega..

 

bistvo pa je v tem ,da ni du?ilne lopute in so s tem zmanj?ne izgube v motorju.

 

fiat pa je ta isti problem re?il re?il s hidravli?niom krmiljenjem..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

Ne,

to je novost. BMW in ?e nekateri drugi imajo mehani?ni variator faze odpirana in zapiranja ventilov, ki se ne more primerjati s fiatovo iznajdbo, katera omogo?a elektronsko krmiljenje vsakega sesalnega ventila posebej preko elektro-hidravli?nega solenoida. Poraba 100kw Mita (motor turbo 1,4) je v mejah 5,6 l/100, pri tem pa dosega standarde onesna?evanja skoraj Euro 6.

 

Ja faza odpiranja ,zamika odmi?ne gredi,za?eli so na sesali strani pa dodali ?e izpu?no..

to majo res ?e skor vsi ..sam mazda ne.. :hudicek:

naslednji bencinski motor bo to menda ?e , ?eeeeee... imel... :hohoho:

 

ampak hod ventilov od par mm do ?ez centimeter....dobro se spomnim prvih opisov po cajtengih,

zdelo se mi je ?ist neverjetno ,dokler nisem nekje videl skice mehanike..

nevem no ,ne bom trdil zaprmej..lahko da je ?lo samo za prototip ,ampak prepri?an sem bil ,da to

bmw serijsko dela pri nekaterih motorjih.. skupaj z variabilnim timingom odmi?nih gredi seveda..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za vsede diesel,bencin in dpf
Napisano

Kaj pravi? na to novost pri bencincih.

 

Gre za tisto, kar sem omenjal v zgornjem zapisu in je ?e v uporabi pri Moto-tu. Ve? TU

 

 

Nima bmw ?eencajt v serijsko takole tehniko... ?

Da namesto du?ilne lopute dozira pretok zraka spremenjliv hod ventilov..?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cukanje
Napisano

Mazda dobr dihta. :bravo: vsaj tam kjer ni nujno. :angry2:

 

Ja ma? prav... tisti ?epi za sve?ke so tko frdamano diht

de res nevem, kako bi tja not lahko sopravil kako vodo.

?e z direknim ?usom ?trajfiksa ne..

 

Ko bi streha tako dihtala... :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cukanje
Napisano

Kon?no sem sam ugotovil zakaj mi mx5 cuka. Spomladi sem pral ma?ino in premalo spihal vodo iz tam kjer ne sme biti. Okoli sve?k.... :angry2:

 

 

Madaj..!? Od spomladi do zdej bi pa tista voda ?e morala izparet, alkako ...?

Razen, ?e se nisi od takrat ni? vozil..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reprogramiranje turbine pri novi M6
Napisano

Ne samo vaste gate,

zmogljivej?i dizli majo turbine z variabilno geometrijo statorskih lopatic..

 

Spremenljivk za ?telat torej dost..

Pa za z.ebat tud.. :P

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cukanje
Napisano

Moja mexi je neko? trpela za cukanjem pri nizkih obratih,

v glavnem pri speljavanju, ko se je ma?ina zavrtela je bilo pa ok.

 

Ta problem se je pojavil tam nekje pri 60kkm.

Zamenjali so kable in je bilo v redu.

 

btw, par dni nazaj pa smo obrnili 100 000 .. :cheers:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Delovanje stikala Auto za lu?i.
Napisano

Bom ?e mal na servisu pobaral kako je s to zadevo.

 

no da vidimo kaj ti bojo povedal..

ampak ,de bi bil posebej not procesor, ki bi to ra?unal... neverjamem.

 

bolj mi je butasto , da podnevi ne izklopi stranskih lu?i,

?e je ?e tolk iberpametno zami?ljen tale auto light.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Delovanje stikala Auto za lu?i.
Napisano

ampak ima notri vgrajen ?e nekaj v zvezi s ?asovnim pasom in datumom.

 

 

Semau zeza? ,anede ...? :D:D:D

 

po mojem je crknila gps navigacija za ta senzor ..ki dolo?a ,glede na pozicijo avta na zemeljski

obli, vklop in izklop osvetliteve diplejev.. :zvizga:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

I??em dobro optiko podvozja
Napisano

Nism specjalc za optiko, sam po logiki bi zaklju?u, da je pr prvi postavki (zaostajanje) najve?ja razlika med levo in desno osjo: 4,30 proti 3,48. Zdej nagib ma verjetno ve? veze pri "lizanju" gum, tak da to verjetn ni.

 

Pri "Sekundarnih kotih" je pa nagib sornika dost od specifikacij. Vpra?anje, ali so to to?ne specifikacije za M6?

 

V servisni dokumentaciji je nekaj razlik, poleg tega tam omenja ?e to, ali je rezervoar poln ali prazen!

Pomoje je M6 nekoliko bolj "ob?utljiva" oz. zahtevna za nastavljat.

 

lp,

D

 

 

A sevede ,ob?itljiva ko mimoza... :P

 

Ker klasi?na ?telunga ni dala dobrih rezultatov je

pri moji stari 6ki je majster zelo precizno ,z narve?jo gedoro

od?raufal ,popustil, cel prvi most

in ga z metrskim pajsarjem porinil v ?eljeno smer ,kolker so dovolile luknje...

 

Filigranska dela ,res.. :hudicek:

 

No, pol ?ele je pa bilo pribli?no v redu..

Torej ,avto je le ?e komaj opazno vlekel v desno..

?ist v nulo se pa ni dalo zrihtat..

 

Toda to je bilo kot no? pa dan glede na prej?nje stanje..

Se sploh nisem ve? sekiral.. :bravo:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.