Skoči na vsebino
Poraba olja mazda 2, skyactive 1,5
Napisano

Posledice vožnje s povišanim nivojem v posodi za olje so lahko enako resne kot vožnja motorja s premajhno količino olja. Prevelika količina olja se lahko dvigne pod pritiskom in preide skozi notranja tesnila, kar povzroči resno puščanje. Morda še huje, olje se lahko iztisne v sesalni sistem in zgoreva, kar lahko povzroči nenadzorovano delovanje motorja in tudi poškodbe motorja.

Tale v temi je sicer Mazdin bencinar, toda za famozne dizle, bi veljalo olje točiti le do polovice.

 

Pri nekaterih dizelskih motorjih je optimalna raven olja približno na polovici, da se upošteva morebitna kontaminacija z dizelskim gorivom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 13 minutami je MazdaBoy napisal:

Kaj to, boste zdaj vsi prodajali? 😄

Jaz ne. 😃

 

pred 12 urami je AndrejO napisal:

Berem ta forum, ker nameravam kupiti mazdo 3 ali 2 in me kar malce skrbi, ko vidimo koliko servisiranja je s tem.

Kupi skoraj karkoli drugega te starosti in boš plač(ev)al še bistveno več za vzdrževanje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano
pred 19 urami je Janez007 napisal:

Je bilo že večkrat omenjeno, da je to obvestilo lahko samo posledica drugih motornih težav, ki povzročajo prekomerno polnjenje DPF. Včasih so razlog s sajami zabasani kanali (sesalni kolektor, EGR, ...), temu pa so včasih razlog nepravilno delovanje injektorjev, ki ima za posledico nepravilno izgorevanje in prekomerne saje.

 

Brez servisa, ki pozna to tematiko, ne bo šlo, s poskušanjem pa je lahko še bistveno dražje (recimo čiščenje DPF, ki sploh ni izvorna težava).

Točno tako.

 

Zelo verjetno je poleg zabasanega DPF še kakšna druga težava - EGR, injektor(ji) ... Tako da naj se z njimi ukvarja strokovnjak, sicer boš (pre)večkrat plačeval.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 2016 zadnje zavore
Napisano
pred 14 urami je ignacij napisal:

Pa ni mi jasno, zadnjih 15let se nisem imel zavor da ne bi tresle, na vseh mazdah. Nazadnje mi ni treslo na golfu 3.

Jaz imam enake izkušnje. Najslabša stvar na Mazdah so zavore. Tudi meni so še pri vsaki tresle, zamenjam komplet vse, zdrži mogoče 20k km.

 

Pa sem v življenju dlje časa vozil že skoraj 10 avtov. Težave z zavorami pa samo pri Japoncih, npr. na Hondi Accord sem moral zadnje zavore menjati na 40k km, prednje na 60k km.

 

So pač poddimenzionirane. Za penzioniste in mestno vožnjo so menda okej ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.