Saj po moje znam bremzat glede na to, da so mi diski pri prejšnjih avtih zdržali cca. 200kkm
No, nč slabga nism mislu, bolj se gre za to da sem ti hotel povedat da so te diski in ploščice rak in rana mazde6, od 2018 so spremenili kataloško - izboljšani materiali in imajo na koncu kataloške še pripisan "A".. ugl ne šparat, pa bo, vozi normalno
To čimprej zamenjaj. Jaz sem tako naredil prejšnji teden, v temi od mojstra Pelkota boš našel debato. V glavnem ker sem nov uporabnik Mazde, nisem zakapiral i-stop opozorilne rumene lučke, potem se je še check engine light prižgala ker je bila nekje prenizka napetost. No, v tretje me pa avto ni več spustil nikamor, ker je akumulator umrl. 😁 Sem ga napolnil, naredil daljšo vožnjo da sem ga malo zbudil in dugi dan letel na servis. Prejšnji uporabnik se je vozil na dolge relacije, jaz se pa ne in je akumulator hitro popustil. V glavnem zdaj je nov in dela vse kot je treba.
Kako se kaj obnesejo diski. Tudi sam jih bom moral zaradi tresenja zamenjati. Očitno je problem zvijanja diskov pri malo zaviranja in enakomerni AC vožnji
Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.
Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.
Imas popolnoma prav. Ampak jaz bolj vzdržujem ljubiteljsko, lepo počasi si delam sam, pomembno mi je da je avto v nuli da sem brez skrbi. Drugače se pa strinjam s tabo avtu ne smeš bit suženj, se zavedam ampak jaz v vzdrževanju uživam to mi je sprostitev tako kot je nekaterim šport ali bilo kaj druga je meni vzdrževanje avtov 🙂 .
Nimam sreče. Danes zjutraj pa še lučka za akumulator, pa ga zagnati ne morem. Zdaj polnim akumulator. Res mi je bilo rečeno, da gre proti koncu, samo me je malo presenetil. Izgleda bo treba par stvari pregledati čimprej.
Potem je verjetno nekaj narobe z altenatorjem? Ker najprej bo začel blinkat istop, potem bo šele lučka za aku se užgala!
Prva objava tule. Sem dokaj frišni lastnik Mazde 6 G194 AT, letnik 2019, 185.000 km, karavan, Revolution paket opreme. Včeraj se mi je prižgala rumena Check engine light. Gori, ne utripa. Avto je prej delal daljše relacije, zdaj so tudi krajše na spisku. Kje začeti z diagnozo? Servis in računalnik ali lahko še kaj prej ugotovim preko vaših izkušenj tu? Avto se pelje in deluje normalno, vsaj kolikor ga že poznam.
Kar sem uspel preiskati po navodilih in spletu, je par možnosti: kaj z električnim sistemom motorja, izpušni sistem, premalo bencina v rezervarju (to ni bilo), pa slabo tesnenje pokrova rezervarja za bencin - nekaj novega in ta opcija mi ni znana, sem preizkusil in pri pokrovu izgleda vse v redu.
Ima kdo kaj izkušenj? Načeloma pri bencinarju nisem pričakoval problemov s kratkimi relacijami. Če ni to ali lahko pričakujem probleme kje drugje?
Check engine light lahko pomeni praktično karkoli. Nekaj je narobe, ni pa tako kritično, da bi se moral takoj nehat vozit.
Predlagam, da se oglasiš na prvem testerju čim prej, ali privat ali pooblaščenec, oba lahko pogledata kaj je narobe.
Sam to bi se slišalo tudi, ko stoji pa malo po gasau stiska, ko je hladen. Ok ne pretiravat ampak do ene 2500 obratov pa ne bo hudga, da se preveri ali je res jermen.
sej zato sm vprašou če na mestu tut to dela in je reku da neglede na hitrost, kar pomeni da je lahko hitrost tut 0 dooooooh bosss
Pri neuničljivem G120 motorju pri Mazdi 3 letnik 2018, MT, slabih 100.000 prevoženih, se zjutraj, po cca 1 minuti od štarta nekaj tednov pojavlja meni zanimiv, čuden zvok (uuuuuu ...), ki traja po nekaj sekund, potem nič, pa spet, skupaj nekajkrat, potem pa po cca 3 minutah od štarta tega ni več slišati. Kakšna ideja? Dodatno pojasnilo: če bi avto vozila žena, tega ne bi opazila. 😃
Prilagam jutranji posnetek (v kabini), pri čemer so odseki s čudnim zvokom ojačani, odseki z običajnim zvokom vmes pa izbrisani.
Posnetek ne pali, a si prou pripel
pred 4 minutami je Janez007 napisal:
Pri neuničljivem G120 motorju pri Mazdi 3 letnik 2018, MT, slabih 100.000 prevoženih, se zjutraj, po cca 1 minuti od štarta nekaj tednov pojavlja meni zanimiv, čuden zvok (uuuuuu ...), ki traja po nekaj sekund, potem nič, pa spet, skupaj nekajkrat, potem pa po cca 3 minutah od štarta tega ni več slišati. Kakšna ideja? Dodatno pojasnilo: če bi avto vozila žena, tega ne bi opazila. 😃
Prilagam jutranji posnetek (v kabini), pri čemer so odseki s čudnim zvokom ojačani, odseki z običajnim zvokom vmes pa izbrisani.
a na mestu tudi to dela?
jaz mislim da je nekaj v resonanci, ker je hladno in je plastika "ravno prav trda"
En čuden pojav. Naša Mazda 3 G120 letnik 2018 se je v času garancije servisirala na pooblaščenem servisu, notri naj bi dajali original Mazdino 5W-30 olje (Ultra brez oznake DPF, čeprav je bila na računu celo ta oznaka DPF...). Med zadnjimi nekaj servisi je motor žrl nekaj olja, cca. 1 liter na 15.000 km.
Zadnji servis je bil prvič narejen pri lokalnem mehaniku, ki sem mu prinesel 5l kantico Mazdinega olja Ultra 5W-30, kupljenega v https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/. Od servisa je sedaj prevoženih 10.000 km, pa je praktično nivo še vedno blizu zgornje oznake. Sprašujem se, kaj se je zgodilo oziroma kaj se dogaja, ker bi pričakoval ravno obratno. Ali se je olju začel bolj izrazito primešavati bencin, kar pa dvomim, ker so vožnje skoraj izključno relacijske? Ali je bilo olje na Mazdinem servisu redkejše, oziroma je tole kupljeno gostejše? Bi lahko bilo kaj tretjega?
Sicer me ne moti, ni mi pa jasen vzrok. 🙂
Verjetno ga je sin nehal tiščat tako kot ga je včasih, se je malo umiril, pa ti manj pije
Ja jebat ga če deluje nekako podobno kot dizel, pol se naj pa tud oglaša kot dizel, ko je hladen.
Drugač pa tole je verjetno kr normalno dokler je motor hladen. Lahko mal eksperimentiraš z boljšim več oktanskim gorivom, z različnimi vrtljaji. Recimo nad 2500 obrati, menjava olja, itd. Vseeno pa glede na način delovanja in pred vžigom zna bit tole kr normalno sploh, ker imaš prvo generacijo Skyactive X. Pri drugi so tole znatno popravili in je komaj slišno, ko se pojavi. Naj ti ostali lastniki to potrdijo.
A niso pri prvih letnikih menjavali kompresorja? Ker so bile neke težave? Mogoče to, ampak kompresor verjetno miruje ko avto štartaš.
Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane? V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?
Zdravo,
1. Če spustiš olje iz karterja, ga gre ven blizu 4litre
2. Če spustiš olje iz karterja + snameš dol karter in menjaš filter, ga gre ven blizu 4,5 litra
V vsakem primeru ostane še cca 2 litra olja
Jaz mislim, da ni dobro prisilno spirat olja s črpalko - največ boš naredil, če boš že samo menjal olje. Nekateri so pri 60kkm že totalno zapacani - moj npr je bil pri 90kkm še dobr, na 120kkm se je že poznala črnina. Kdaj menjat je odvisno od tebe in tvoje vožnje - veliko mestne vožnje ali pa veliko naglih teranj na AC. A se voziš sam al voziš družino polno otrok + počitniško prikolico vsake pou leta. Nekateri ga sploh ne menjavajo, pa vseeno naredijo 300kkm bp.
Je pa odsvetovano, če imaš že visoke kilometre, npr 200kkm, da ga potem sploh ne menjaš, ker lahko narediš več škode kot koristi.
Bo pa definitivno še @scania kaj dodal glede tega. Povej pa, kater motor imaš in v kakšni kombinaciji, bencinci so manj obremenjeni kot dizli.
Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.
Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.
Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.
Mogoče za koga, ki bo v prihodnosti mel podobne probleme. Mazda CX5 2.2d (2015 facelift) - 170k km.
Pred mesecem dni mi je na avtocesti vrglo SCBS napako ko sem izključil tempomat. Priključim na Forscan in poleg vseh možnih SCBS napak tudi P0101 (MAF Range/Performance) in enega za MAP (ne vem več PID-a). V glavnem resetiram in avto pelje naaslednjihh 50km normalno ko se to sped zgodi. Ponovno isti problem, vgasnem/vžgem avto in se peljem na prej, takrat že zavil iz AC in naredil še 100km brez problemov po regionalni cesti.
Poguglal, pravijo očisti MAP senzor in je res bil malo zabasan (pri 160km smo očistili sesalne kolektorje in EGR). Peljem po AC brez problemov. Pred parimi dnevi na AC spet ista napaka, sedaj samo P0101 (MAF), brez MAP napake in ostale SCBS ki se tak vedno vključijo.
Peljem na servis in glej ga zlomka, obrabljena izpušna odmična gred tako kot že nešteto drugih 2.2d skyactiv motorjev in ker ne odpre dovolj izpušnega ventila sproži P0101 (MAF Range/Performance). Na youtube je tega polno primerov...
Menda sem s tem avtom imel čisto vse težave (tesnilo glave, turbina, senzor izpušnega pritiska, menjane sprednje LED luči), ki so znane ampak na srečo je bil takrat avto še v garanciji...sedaj žal ne več.
Na prvih letnikih mk3 so menjali odmično gred na 2.2. dizlu "džabe" pod garancijo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
v naslovu teme ima m6 2.5
Povezava za deljenje
Deli na druge strani