moje (osebno) razumevanje je da vse kar se na avtu redno menja (diski, ploščice, aku, olje, filtri) je zame osebno potrošni material in ne okvara, in vse te komponente tudi ne stanejo v generalnem več kot cca.150€.......ostale okvare (ki niso recimo del rednega servisiranja), pa so zame okvare, ki jih ne pričakuješ oz. pričakuješ, da jih ne boš imel (oz. čim manj), razni senzorji, in večje zadeve.
Evo, rdečka je zopet hitra in predrzna na cesti. 😊
Je pa mehanik predlagal, da jo gonim sedaj nekaj časa, da vidimo, ali se bo lučka zopet kaj javila. Oni so jo, dva mehanika in šef, tri dni terali po obali in okoliških hribih in je bilo vse v redu.
Pregledali in prečistiti so par senzorjev,
vse cevke so temeljito pregledali (eno so zamenjali, ker so sumili, da malo pušča.)... in to je to.
Sedaj pa gasa in bomo videli, kako bo.
Tudi, če jo vrže v safe mode še enkrat, sem doma in bom prišel z lahkoto do mehanika. 😊
Pri takih napakah je vedno problem, ko točno ne veš, kaj je narobe.
Jaz najraje vidim, da rečejo:" je bilo to in to narobe, to smo zamenjali, stane toliko in toliko in bo naprej mir".🤔
Testirat spet mal v vrhniški in kozinski klanc, da preveriš če še gre za kaj😉😁👍, dobro da si uredil...
Sem se pač odločil, da gre od hiše. Pa ne samo zaradi te lučke, ampak ker ne delam več veliko kilometrov, dizel ni več prava opcija. Novi avto bo definitivno benzinar. Žena se bolj nagiba za kak suv. Meni je pa v bistvu vseeno, samo da bo avto nov. Malo mi ga bo žal, a tako sva se z ženo odločila.
SUV in športen bencinar in da je dizajnersko lep je za moje pojme alfa stelvio😉
Po zapisanem bi potem v teoriji lahko rekli da je mazda CX-30 in CX-5 z najmanj težavami/problemi, kakorkoli bi se to že moralo pravilno zapisati (se izraziti)
Meni na H.Accord (sicer ni Mazda, lahko da je ista zadeva), mi je pregorela zarnica v stikalu, s katerim parking senzorje lahko ročno izklopim/vklopim in mi niso delovali :), zamenjal žarnico in vse bp (mi je pa comp javljal error - check senzor system), tako da mogoče poglej še to, če ima Mazda tudi kaj podobnega...
Hmm, kaj pa vem. Ene slabih 14dni je blo sigurno pa še mal sm mogu priganjat. Sem pa mel rezerno feltno. Delal mi je nekdo iz gorenjske( poljane nad šk.loko). Mislim pa, da to naredi vsak ličar. Stalo me je pa 3€ za gumo dol vzet, 50 za samo platišče, pa še cca.20 za gumo nazaj in ventilček.
14.dni....1feltna?!?wtf, to se mi zdi pa kar na hard....
Bon še ni 100% ziher, ker jih za to dimenzijo potalajo le 70 (200 vavčerjev v vrednosti 30 euro in 70 vavčerjev v vrednosti 60 euro).
To je meni enako, kot denar ... tam smo kar pogosto. Lahko pa bon podarim. Pred leti je bil bon za gorivo pri Petrolu, tudi OK. 🙂
vidim, da so sedaj že PS5 zunaj, dobro gumo si kupil, jaz imam PS4, sem jih ravno včeraj zamenjal, sedaj vstopam v 2.sezono in moram reči, da je super guma.
19'col je kar draga v primerjavi z 18'col (cca.50€ na gumo), ki sedaj postaja že kot včasih 14col, relativno poceni oz. vedno ceneje.....in skoraj že vsak avto ima 18ko
Pozna kdo servis Kolmanič&Dokl Murska Sobota? Tukej so bli delani servisi
to je kot vidim uradni serviser/prodajalec za Mazde, (vem da ni primerno situaciji, ki jo imaš), kot kaže so servise delali skladno z tisto drugo znamko, ki jo tržijo Opel.....kakorkoli, če si avto kupil pri njih ali imaš v pogodbi kako garancijo (vsaj na netu omenjajo da ponujajo rabljene z garancijo). Vsekakor pa glede na to da si kupil avto pri uradnem prodajalcu (in ne nekem švetoru), bi se jaz z kakim odvetnikom, če imaš kakega kolega odvetnika ali vsaj pravnika, da ga vprašaš za nasvet, da se preveri tudi zakonske opcije, ker to lahko kaže tudi na "skrito napako", ki so ti jo "zamolčali" ob prodaji in ti z njo nisi bil seznanjen...ne vem pa kaj in koliko se lahko na tej podlagi kaj naredi.....(kolega je imel opel zafiro avtomatika in mu je šel menjalnik mislim da malo izven garancijske dobe, popravilo 8k€, pa se je potem kregaril ne vem do kam....na koncu so mu priznali strošek materiala, delo pa je plačal sam). Kot rečeno glede na to da si kupoval pri uradnem prodajalcu, imaš verjetno vse uradne papirje, bi jaz na tvojem mestu preveril tudi ta pravni vidik (ni ravno malo € v igri)....
Kar sem jaz "študital" so pirelli daleč najboljše v suhem, so pa zelo mehke in se izredno hitro porabljajo....(ne vem pa ali je kaj veliko razlike med p zero in temi ki jih navajaš)
Jaz sem tudi pred nakupom novih pnevmatik. Mišelinke so se zlizale po 4h letih in je čas za nove v dimenzijah 215/45/18. Ma kdo kak predlog?
pred 1.letom ko sem jaz kupoval zelo podobno dimenzijo (225/45/r18) sem gledal za temi modeli, nato sem se kar odločil za Michelin Pilot Sport 5, ker sem bil že s 4tko zadovoljen in tistih 20€ razlike ni odtehtalo novega eksperimentiranja (Continental PremiumContact 6/Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5/Pirelli P Zero/Kumho Ecsta PS91), in sedaj sem z PS5 tudi zadovoljen, tako da nimam pripomb....
..sedaj si je pa očitno nakopal prevec dela, ker ga treba čakat kot Pelkota najmanj 3 tedne in se ocitno ne posveca vec autu kot bi mogu.
to je žal kruta realnost vseh teh majstrov, ki si naberejo (nagrabijo) preveč dela in potem fušajo, folk pa plačuje....jaz se takih izogibam, tudi če ga osebno poznam se s takimi ne grem več, ker je kot si rekel, pripelješ avto potem pa mu uletava 1000 strank in vsak nekaj hoče, na koncu ne ve več ali je natočil olje ali ne :), takim grem jaz samo gume premontirati, kar naredi v 10minutah, in nima kaj za zaje....in ne razumejo da je kvaliteta > kvantiteta, ampak gledajo verjetno vse samo čez denar
Original volan Mazde 6 l.2018 pri 52.000 km - na levi že krepko zlizan.
Original volan Honde Accord l. 2008 pri 228.000 km.
Lahko potrdim, da Accord 2015 nima niti blizu tako dobrega/kvalitetnega volana/usnja kot ga je imel 2008😉👍, tako da....šparajo vsi povsod, kot kaže...(na 2008 sem imel pri 250k km manj zmatran volan kot ga imam sedaj na 2015 pri 140k km)....
Problem so ostri nohti, prstani in drug nakit, pa seveda pH rok, ki držijo volan. Volani niso trdi kosi plastike in materiali, ki omogočajo mehek otip in prijetnost pri držanju volana res niso tako zdržljivi, da bi bili večni. Po moje je edina pametna rešitev, da daš nekemu majstru, da ti preobleče volan na novo. Bo spet za kar nekaj let bil mir.
to mislim, da je bolj kot ne težava tudi pri drugih znamkah, in kot je zapisano, mislim da je najboljša rešitev, če te to res moti, da poiščeš kakega majstra, ki se ukvarja prenovo (t.i. tapetniki ali kako se jim je v starih časih reklo ) in ti potem to uredi, sploh če ti lahko zagotovi kakovosten material.
Moje pojmovanje, če kupiš top 3 gume, ki so seveda tudi najdražje, napram najcenejšim, ki so zagotovo slabše je potem recimo max.400€ razlike (recimo govorim za dimnezijo 18col, kjer so michelin pilot sport 4 cca.600€, neki kitajski klump pa verjetno 200€, ceneje verjetno tudi ne).....če jih imaš 3 sezone, je to 133€ na leto ali 11€ na mesec :), torej cca. 3 piva in malo več kav.....
Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.
Če te malenkosti ne motijo, potem sploh nimaš težav...kar se tiče diskov/ploščic je pa zame to potrošni material, kot akumulator, itd....kot si rekel zamenjaš z boljšo robo in imaš rešeno, ne moreš pa reči da je to kak velik problem😉....ravno govoril z kolegom ki ima vw dsg....ni da ni kaj in koliko je že zmetal v avto....
Mazda app sem ze naložil,notri je žal zabeležen samo prvi servis.Servisna je sicer potrjena.
Avto je z leasing hiše,kjer imajo svoje servise,tako mi je povedal prodajalec.
Avto dela super,po občutku,gre pa siguno na servis,da ga temeljito prdgledajo in upam na najbolje😁
Če bo kar koli večjega narobe imam 1 leto garancije.
glede na odgovore predvidevam, da si "mladenič", se opravičujem, če sem se zmotil, ali temu ni tako.....te garancije pre-prodajalcev so tako tako, ko bo kakšna večja težava bodo našli 1000 razlogov, zakaj to ni v tej garanciji, so podkovani, kot da bi bili najboljši pravniki :), servisna potrjena, dandanes ni več garancija, ker si dilerji med seboj to potrjujejo, četudi gre za e-knjižico, še 1x, kot so že ostali pisali, pojdi na servis in preveri kaj in kako je z avtom......saj veš kako pravijo bolje preventiva kot kurativa
Ne bi rad izpadel pesimist, ampak avto iz IT in nepoznavanje zgodovine ni ravno optimističen podatek in garancija da ima avto res toliko km kot navajaš....kot so fantje predlagali, bi šel sam res najhitreje na en res dober preventivni servis, da preveriš kaj in kako je z avtom....seveda upam in ti želim, da je vse ok👍
Zato so bili/so dizli brez dpf zakon👍😉, nobenih težav z regeneracijami, temi dpf filtri.....itd. si ga gnal in tankal, včasih je bila sklopka/vztrajnik še največji potencialni problem...
Ah dej no, kje si pa to pobral. Avto bo crknil predno bo sploh karkoli lahko zaribalo pa še to je bolj kakšna visokotlačna pumpa. Pa še to težko v tako kratkem času. Če pa že, bi mogoče opilki s pumpe celo zamašili injektorje. In to je to... motor sigurn ne bo ribnil saj se gibljivi deli mototja mažejo z motornim oljem in ne gorivom.
točno tako, meni se je to na starem accordu 2.2 cdti zgodilo 2x, avto je po 100m začel trokirati, takoj sem vedel, da sem zaje...., avto ugasnil, avtovleka, črpanje bencina ven, poln tank nafte in gas naprej....nobenih posledic, res pa je, da sem tankal poln tank in ni bilo mešanice :), so mi pa razložili, da imajo japonci zelo občutljive motorje in ne moreš z njim prevoziti več kot par sto metrov in zato ni škode....ni kot pri kaki vag groupi, kjer bi se verjetno lahko vozil par 10 ali 100km , da bi sploh kaj opazil in bi lahko že nastala škoda....
Mazda bi tukaj lahko kopirala mehanizem od Peugeot-ja ali Renaulta, ki mislim da sta to imela med prvimi....moj oče je imel P407 ki je imel to zapiranje/odpiranje vedno avtomatsko, ko si zaklenil/odklenil avto in to je bilo 20.let nazaj....avto vedno zunaj, nobenih težav....smešno, da je to problem v 2022....
Prosim, ne razumem tako visoke porabe, obcutek mam vedno da mu zmanjka se ena prestava.
Avto gre super ma mislim da bi moral it bolse za te konje v primerjavi z Accordom, 35km razlike ni malo, je pa res da sem z hondo drzal do 200 bavarce z 170km..
Japan👌👌😁
če se malo pohecam, bi bilo bolje da bi Accorda čipiral na 170km, ker tiste 2.2. mašine to zdržijo brez problema, tudi prvo-gradnja sklopa 170km zdrži brez težav večji navor.....vsekakor taka poraba je bistveno previsoka, jaz na svoji stari nisem imel nikoli več kot 6.5 pa sem jo res "gonil".....upam, da ugotoviš vzrok in saniraš 👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
moje (osebno) razumevanje je da vse kar se na avtu redno menja (diski, ploščice, aku, olje, filtri) je zame osebno potrošni material in ne okvara, in vse te komponente tudi ne stanejo v generalnem več kot cca.150€.......ostale okvare (ki niso recimo del rednega servisiranja), pa so zame okvare, ki jih ne pričakuješ oz. pričakuješ, da jih ne boš imel (oz. čim manj), razni senzorji, in večje zadeve.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani