Skoči na vsebino
Android Auto
Napisano (urejeno)

Imaš star telefon (sistem)?
Novejše verzije (mislim, da od verzij Android 10 naprej) imajo Android Auto že vključen v sistem.
Pri starejših pa ga lahko namestiš tudi ročno. Trenutno zadnja verzija je tukaj.

Je pa res tako, da čisto uradno AA v Sloveniji še ni na voljo. Dokler pač ne sklenejo vseh zadev zadaj (sinteza govora, razna pridobivanja novic ...).

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ko ravno omenjate cene - koliko (takole na oko) pa bi stalo pri pooblaščencu:
- menjava podložk injektorjev,
- menjava sita za olja,
- menjava verige za oljno črpalko.

2.2D, 175 KM, 2016, CX-5, 142 kkm
Pač malo razmišljam, da bi pri naslednjem servisu naredil še to preventivo. Rad imam tudi preventivne stvari urejene (olje v avtomatskem menjalniku in čiščenje kolektorjev in loputa so že urejeni).
Saj načeloma bi lahko vprašal, vem. Pa tukaj je tudi nekaj modrecev, ki povedo še kaj več 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sistem nadzora dolgih luči (HBC)
Napisano

Takšne vožnje (in področja) imam vsak dan 😁. Pa še zgodaj začenjam in se tudi poleti peljem v temi ("believe me or not").
Saj kdaj res preklopim na ročno, saj takrat ni veliko premikanja, ko ni veliko prometa. Je pa smešno, ko moraš iz AUTO načina v običajnega iti preko "parkirnih" in vmes se ne vidi nič. No, saj to narediš hitro, če pa bi kdo opazoval, bi pa delovalo čudno.
Sem pa tudi opazil, da so vsi senzorji zelo občutljivi. Že pred časom sem pisal, da se mi po makadamu kar hitro prižge kakšno opozorilo, da ne dela recimo zaznavanje mrtvega kota. Pač dokler veter zadeve ne odpihe. Sedaj, ko je malo hladneje in se na vetrobranskem steklu kdaj pojavi rosa (tudi med vožnjo - pač zjutraj, ko so "najboljši" pogoji za to), se mi je že dvakrat pojavilo opozorilo, da "senzor ne vidi, naj ga očistim" in potem ostanejo prižgane dolge luči. No, ni tako hudo, opažam pa, da so Japonci precej občutljivi pri različnih senzorjih. Izkušnje imam s Subaruji, Toyotami in Mazdami. Pri Nemcih se mi kaj takšnega zlepa ni pojavilo.
Ni hujšega sicer. Ni panike. Da bo le motor deloval kot mora.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sistem nadzora dolgih luči (HBC)
Napisano

Ali te nič ne moti, da šele pri 40 km/h preklopi na dolge luči? No, odvisno od ceste, ampak zavite vaške ali gozdne ceste so res sitne, ker se vozi ravno za dlako pod 40 km/h. In takrat me že zelo moti, ker ni dolgih luči. Ročni preklop pa zahteva, da zavrtim ročko za dve stopnji (in to seveda preko tiste pozicije, ko so luči ugasnjene 🤪). Škoda, ker ne manjka veliko, da bi bilo to zelo uporabno.
Zato me zanima, če je to (na servisu) nastavljivo? Bom sicer vprašal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sistem nadzora dolgih luči (HBC)
Napisano

Imam, imam ... in velika razlika je, če so uporabljene zasenčene ali dolge luči. Seveda gre za precej kompleksen sistem, ki je načeloma sestavljen iz treh glavnih podsistemov.
Mogoče bo še kdo drug kaj napisal, kako se obnaša.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sistem nadzora dolgih luči (HBC)
Napisano (urejeno)

Odkar imam CX-5, me pri uporabi avtomatskega nastavljanja luči moti, da se dolge luči vključijo šele pri hitrosti nad 40 km/h (upošteva se sicer še nekaj pogojev).
Dobra dva meseca že redno preklinjam to, saj po naših vaških cestah vozim ravno malo pod to hitrostjo in posledično s kratkimi lučmi. Zadevo sem prediskutiral z nekaterimi, ki so se vozili z menoj in prav vsi so bili mnenja, da bi takrat človek izbral dolge luči. Navodila sem prebral že ob nakupu, ampak očitno pri tem nisem bil pozoren.
Potem pa - glej zlomka - slučajno na eni spletni strani opazim, da je omenjena hitrost preklopa:
- na dolge luči pri 18 mph (29 km/h)
- nazaj na kratke pri 12 mph (19 km/h).
V glavi se mi prižge opozorilna lučka in preverim še nekaj evropskih (tudi uradnih, Mazdinih) zapisov. In tudi tam piše, da se vključijo dolge luči pri 30 km/h. Pogledam še v slovenskih navodilih in tudi tam piše: "...... se samodejno vklopijo dolge
luči, ko je hitrost vožnje približno 30 km/h. Sistem preklopi na zasenčene luči v naslednjih primerih ...... ..... hitrost vozila je manj kot 20 km/h."
Zakaj za vraga se pri meni preklop naredi pri 40 km/h (v to sem prepričan, ker imam vsak dan možnost v miru opazovati)? Lahko to na servisu prenastavijo?

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zagon motorja
Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Normalno je pri mazdah, da gre na višje obrata vendar to ne traja več kot par sekund 5-7s.

 

lp,

Pri meni traja kakšne pol minute.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zagon motorja
Napisano

Sicer imam dizelsko Mazdo šele dobra dva meseca, vendar mislim, da je to normalno. Se tudi meni pogosto dogaja in me tudi precej moti, ker zjutraj zbudim kup ljudi ("u gluvo doba noči").
Citiram navodila: "Po zagonu hladnega motorja število vrtljajev motorja naraste in iz motornega prostora se zasliši cvileč zvok. To se zgodi zaradi dodatnega čiščenja izpušnih plinov in ni okvara."
Če se motim, naj pa izkušeni mojstri povedo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Connect Infotainment
Napisano

Ne pomaga niti to, da avto najprej ugasnem in nato izključim kabel. Naslednjič (če ni kabla gor) je radio v FM načinu na neki frekvenci brez signala. Z malo smole še nastavljeno na glasno. In ker je infotainment počasen, kar čakaš, da zadevo ukrotiš.
Rešitev pa je naslednja: preden ugasneš, se iz AA prestaviš v Mazdin sistem. Potem pa bo naslednjič tam tudi startal.

Še glede sličič pri Bluetooth predvajanju - meni jih nikakor ne prikazuje, prav tako mi tudi ne omogoča prikaza seznama glasbe ali podkastov. Zanimivo, da tudi premikanje na naslednjo skladbo kdaj deluje, kdaj pa ne. Je pa res, da za te težave bolj krivim telefon kot Mazdo.
Mogoče je s tem povezana tudi naslednja težava. Občasno uporabljam AmiGO (opozarjanje na radarje, zastoje ...) in ta naj bi "vskočil" zgolj občasno. Na Passatu se je med poslušanjem radia ali BTja lepo oglasil alarm, tukaj na Mazdi pa to deluje zgolj, če sem v BT poslušanju, pa še takrat opozorilo za alarm izgleda tako, kot bi prejel klic (prekine predvajanje, trenutek tišine, pokaže kvadratek, kjer piše, da je klic, predvaja se opozorilo, nato pa po kakšni sekundi premora nadaljuje). Skratka - ni ravno lepo. Upam, da je krivec telefon, ki bo kmalu na vrsti za menjavo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Connect Infotainment
Napisano

Bom poskusil (najprej ugašanje avta, nato izklop kabla). Pri Passatu je tudi bilo nekaj takšnega, se spomnim.
Glede slik na BT - prejle se je z menoj peljal sin in sem mu nalašč rekel, da se poveže in predvaja iz Spotifya (pustimo to, da sem bil pripravljen, da mi bodo šli lasje pokonci). In glej zlomka, pri njem so se slike res prikazale. Sedaj sem v Developers Setting malo dvignil en protokol pri BT. Mogoče bo kaj pomagalo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Connect Infotainment
Napisano

Na CX-5 imam zadnjo verzijo programja "70.00.367 EU N", vključno s podporo za Android Auto in CarPlay. Pač tista verzija, ki je sicer najbolj sodobna, jo je pa Mazda precej zaščitila pred raznimi tweaki.

Na različnih koncih sem preverjal, ali bi lahko dosegel, da bi pri poslušanju DAB radijske postaje lahko videl tudi logo postaje v tistem kvadratku. Pa očitno to nikakor ne gre. Sem obupal.
Podobno se mi je zdelo smešno, da je prazen kvadratek pri poslušanju preko Bluetootha, ampak če ne gre, pač ne gre. A glej zlomka - slučajno opazil na tej strani, da bi se načeloma sličica lahko (ali celo morala) prikazovati?
Se vam prikazuje? Ena od možnosti je, da je težava v telefonu, ki je že malo zastarel, pa morda ne podpira česa pri Bluetootha. Po drugi strani ne verjamem v to, ker je telefon sigurno mlajši kot infotainment.

Za daljše vožnje večinoma uporabljam Android Auto. Za kratke vožnje pa ne, ker se blesavo obnaša, ko snemam telefon s kabla po ugašanju avtomobila  --> naslednjič se namreč postavi na neko FM frekvenco in če je slučajno infotainment nastavljen na glasno, te pričaka svinjsko hreščanje. Za nameček infotainment ni najhitrejši in traja kar nekaj časa, da v tem primeru vse urediš na začetku. To je sicer zoprn ščurek, ki bi ga sigurno lahko odpravili, da bi se privzeto postavil na prvo postajo v spominu ali na prvo med priljubljenimi, če obstaja.
 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Upam, da bo (približno tako) ostalo še nekaj časa.
Sicer imam verjetno najtežjo nogo na forumu 😁, ampak nežna pri vožnji pa je.

Še tole ponovim, kar sem zjutraj vprašal: ali je v aplikaciji Torque možno prikazovati podatke Battery SOC, EOP (Engine Oil Pressure) ... in ostale zanimive, ki jih nekateri imate v Forscanu?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Se mi je zdelo, da sem pred časom pritisnil na zajem slike na telefonu, ko se je bližala regeneracija. Pogosto je tudi več, je pa seveda tudi manj.
Glede porabe bom več napisal, ko pripravim članek o CX-5 za blog. Sem pa danes poskusil še malo bolj nežno voziti. Kamnik - Domžale - Kamnik - Ljubljana Rudnik - Ljubljana Šiška - Mengeš - Kamnik je bila poraba 5,2. Seveda bi šlo tudi nižje, ampak nimam namena, da si ga javno merimo 🙂
Običajno pa je višja 6,5 do 6,7. Včerajšnji vzpon na Jermanco pa je kazal trenutne porabe preko 70 😁
Mislim pa, da drži, kot je napisal predhodnik. DPF v večini primerov res ne bi smel biti težava, kvečjemu posledica vseh tehnologij za bolj ekološko delovanje.
 

unnamed.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo.
Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje.
Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km.
 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Tudi sam priznam, da kar težko sam zaznam, da se izvaja regeneracija. Pa sem kar občutljiv v avtu 😁
Načeloma delam podobno kot Samuel - torej pri približevanju magičnih kilometrov, zaženem aplikacijo, da poskusim dokončati regeneracijo. Čeprav priznam, da se mi to zdi to (vsaj) smešno, da sem suženj avtomobilu. Zanimivo, da sem pri Passatu lažje zaznal regeneracijo. Pa ne vem, zakaj. Mislim, da je razlog v tem, da je Mazda precej bolj robata/glasna/ropotajoča in se regeneracije zato ne opazi. Pri Passatu je motor občutno mirnejši in tišji, vozi s precej manj vrtljaji in zato sem tam lažje zaznal, ko se je povečal hrup.

Kakorkoli že, še eno vprašanje - sam uporabljam Torque in v njem ne najdem nekaterih podatkov. Recimo EOP (Engine Oil Pressure), ki je verjetno kar zanimiv podatek, če bi bilo kaj narobe v sistemu. Ali pa Battery SOC.
Ali teh (in drugih) podatkov v Torque ni možno prikazovati?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.