Dpf ja nimaš not zgleda al orng počen
Ma kake dize tle en kup drugih težav.
Če rabiš pomoč piši zs
Razširikako se pa priklopi ta dapter ce je prekratki da bi na obstoječe kontaktete dal.
Dnes bil na tehničnem, izpuh katastrofa 4.5 3x preveč.
Je mizno da katera diza ščije.
Imel kdo podobno.
daj slikaj list da vidim kaj so mereli
ti v zs razložim
Popravljeno od miha20Če rabiš pomoč piši zs
RazširiNi vsaka stvar poceni (ceneje) zanič. Velikokrat je stvar draga zaradi požrešnosti prodajalcev. Hotel sem samo slišat kak komentar (pozitiven mogoče) od nekoga, ki je to že preizkusil.
Če nočeš težav daš znamko drgač se najde marsikaj sam je loterija, kaj dobiš
Če rabiš pomoč piši zs
Ne išči ovinkov ker jih ni. Maš čungalunga robo z alienxspress (Imaš na stotine kometarjev pa izberi) al pa osram philips.
Če rabiš pomoč piši zs
Naprej mora pridet do kontakta potem šele rabi maso motor, prej nima veze je pa en notranji modul ( F-BCM) problem k pride vlaga noter.
Če rabiš pomoč piši zs
RazširiZasilni zagon s pametnim kljucem, ki ima prazno baterijo je, da kljuc prislonis na gumb START in probas “vzgat”… ampak to je samo, ce je prazna batwrija v daljincu, da premostis blokado motorja… Se vedno pa bi moral dati kontakt… le motor se ne bi zagnal, ce je baterija v daljincu prazna…
Ali je alarm originalni ali naknadno vgrajen?
To je 2gen ima drugače zasilni zagon
Če rabiš pomoč piši zs
Zasilni zagon imaš daš pokrovček stran tm je za navaden kluč dat noter razkopleš kluč in ga utakneš noter.
RazširiSe bojim da ni tako enostavno izklopiti alarma, tudi če ga izklopiš vprašanje kaj se zgodi z aktiviranim anti theft. Avto je bil 24 ur iz klem in ni resetiralo napake. Ni posebej varovalke za alarm, vsaj ne da bi jo jaz našel... Če kdo ve kje bi ga lahko izklopil brez, da se podere pol avta, prosim za informacijo. Za prvo generacijo sem našel na yt da lahko odklopiš en konektor v prtljažniku desno zadaj za tapeto. Prav tako me zanima če obstaja še kakšen drug način da mu dam kontakt, vsaj da ga priklopim na diagnostiko, mogoče avto sam "ve" kaj mu je... Problem je ker sem obstal na javnem parkirišču in ga ne morem niti do garaže spraviti.
Zs
Če rabiš pomoč piši zs
ja kataološka je prava, jaz jih lahko precej ceneje dobim injektorje.
obvezno preveri na starih injektrojih
obstajajo 2 kataloške za 150hp
odvisno od letnika SH18-13H50 ta je nekje od 2018+cca
Popravljeno od miha20Če rabiš pomoč piši zs
RazširiSem jih tudi jaz poklical po telefonu in so mi zagotovili, da je notri pravo olje. Na računu pa napačno zaradi njihovega ''sistema''.
Vlili pravo olje računali pa DPF olje pa so ti dodatnih 20€ spulili z rok s tem. Ker dpf olje je malenkost dražje.
Če rabiš pomoč piši zs
Dročniki majo noter imajo notri vzmeti ki se sesedejo in potem po nekaj časa vstane od vibracij, pa izklop valjev dela škodo temu motorju, ustrajnik, veriga, dročniki, sicer škoda ni velika se po pri veliki kilometrini pozna večja obraba.
Če rabiš pomoč piši zs
Lahko pa off nardimo
Če rabiš pomoč piši zs
Mazda ima moznost nagradnje na PTC heater (elektro grelec)
Tudi v kodiranju ga lahko omogočim
Če rabiš pomoč piši zs
Prov veliko ga ne more bit k sm mev folijo okol cevi navito več kot 1bar sigurno ni bilo,
Zgleda visok tlak ampak ni samo visok pretok je.
Če rabiš pomoč piši zs
Potrebujemo solno kislino 20% 1l (zmešamo jo z 3l vode)
Visokopretočno črpalko 100l/h+ (jaz nimam tok močne črpalke ampak 100l ekspanzisko posodo za hidrofor, za moment dosežen ogromen pretok)
Fajn je če je pred čiščenje narejena prisilna regeneracija da seje zgorijo in da ostane samo pepel.
Najprej odstranim use senzorje
Nisem našel vijakov zamašitev luken od senzorjev(so od podvozja isti ko navoj senzorjev 😅)
V DPF nalijem solno kislino počakam 30min in operem z visokim pretokom vode, prem toliko časa dokler ne teče čista voda
Zmontiram nazaj in motor pustim v prostem teku 30min da se voda počasi posuši v filtru
Po čiščenju ima tlak DPF 0.3-0.4kpa ( z EGR off, brez egr off 0.3kpa) toliko tlaka ma nov DPF), črnega izpuha ni tako da je DPF ostal cel
Popravljeno od miha20
Če rabiš pomoč piši zs
seveda in tudi na drugih znamkah
Če rabiš pomoč piši zs
Za bolšo porabo:
kemično očistit dpf ( Po prisilni regeneraciji ne sme bit tlak višji od 0.8kpa idealno 0.4kpa)
EGR off (po egr off pade poraba za 0,5-1l)
Zabasan sesalni kolektor (potrebno peskanje z orehovimi lupinami)
Posebi če je poraba proti 8-9 litrom
Ko se use to postori more bit poraba okol 6-7 ročni
automatik + 4x4 6.5-7.5
Odvisno seveda od vožnje
Če rabiš pomoč piši zs
Nekaj se da narest sm preveru.
Če rabiš pomoč piši zs
RazširiKakšna težava s katalizatorjem mogoče?
Če je prva sonda napaka presežen limit al pa kj podobnga je lahko težava injektroji ali svečkam loputo map senzorjem ali maf
če je druga sonda težava je lahko katalizator
najprej treba na tester d se vidi ob kakih parametrih se napaka pojavi
Če rabiš pomoč piši zs
Napisano (urejeno)
Original!!
Ne išči ovinkov.
Popravljeno od miha20Če rabiš pomoč piši zs
Povezava za deljenje
Deli na druge strani