Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo.
Nočem ti slabih občutkov vzbujat, ampak, če imaš avto ponoči parkiran na javnih mestih je vse možno. Sploh če imaš kakšnega sovražnika. Ker da bi se losale matice kar tako je malo verjetno, tudi to, da si to opazil šele po 5 mesecih od menjave je skoraj nemogoče. Da res niso na delu kaki škodljivci na dveh nogah. Jaz osebno bi vsaj nekaj časa bil precej bolj pozoren.
Sam tega (še) nimam, me pa osebno zelo moti, da takšnih "elektronskih" nastavitev uporabnik ne more sam spreminjati. Recimo izklop start/stop sistema, odpiranje oken s ključem (na M6 2 generacije to je), verjetno še kaj...
Za prvo je kriva ekologija, za drugo pa en fuknjen američan, ki je svojega oneta tlačil med zapirajočo šipo, ker je hotel dokazat da avtomatika samodejno ustavi... pa pač ni in je zdej on ratal nehote ona.
Malo več napiši kako to zgleda, a ti zakuha med vožnjo, ko stoji v koloni, ko se pelješ v klanec? Navadno so za take zadeve krivi ali ventilator, ki se ne vklopi, ali termostatski ventil, ki ne odpre, ali pa je notri premalo hladilne tekočine oziroma je nekdo slabo odzračil, ko je napolnl sistem.
Večja jeba pa je, če so ti kej odpirali motor pa tesnilo na trsni dobro in uhaja hladilna v motor.
Če bo kadil črno kot lokomotiva pol je ziher zabasan DPF posledica nečesa drugega. Če je normalno bo rahlo črno pokadil le ob velikih obremenitvah in ostrih pospeševanjih.
Tole je nekaj narobe pri veliki turbini in kot kaže ne preklaplja med veliko in malo in zato v nizkih obratih ni moči. Sicer nisem mehanik ampak bi rekel, da so neki zajebal ne preusmerjevalnem ventilu in ta zdej ne deluje. je Pa en del palčke, ki opravlja to delo, da krmili ventil ravno tam nekje pri intercoolerju, če se ne motim, tako da če so drkal intercooler so lahko tud še kaj drugega sneli.
Jaz imam pa vseeno na sumu sam senzor. Če ti je ventil uničilo je lahko tudi ohišje in elektroniko notri razdrmalo. Mogoče mu je kazal ok, ko je avto stal, ko pa se pelješ in nanj delujejo centrifugalne sile.... jaz osebno bi komplet senzor menjal.
Javi za cel sistem skupaj. Se pravi al je radar zasvinjan (največkrat se recimo sneg nabere gor, al je recimo šipa zamehljena pri kameri oziroma je še kaj ledu gor. Se pa zgodi, da tudi, če je sonce nizko pod določenim kotom in pada svetloba direkt na kamero ravno tako dobiš omenjeno napako.
Recimo napako zarad sonca fašem ene 2x-3x letno. Zaradi ostalih zadev pa verjetno tam okoli 5x do 10x. Ni kritično, če veš, da je vzrok svinjarija v kolikor je pa kaj drugega pa hitro na servis dokler je garancija.
Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.
Ne vem če je čisto tako enostavno. Kolikor na hitro berem, vpliva to tudi na saje.
Ker naše šestke bi po tem za EURO6 morale že imeti SCR pa nimajo tega. Se pravi, ali je zgoljufano, ali se pa toliko več uporablja EGR, da se vse skup prefiltrira ipd.
Aha drži, tako je to. Če so želelei Euro6 so morali zmanjšat NOx-e a so s tem povečali nalaganje oblog. Pri zadnji prenovi po 2018 pa je dizlu dodan SCR katalizator, ki skrbi za NOx-e istočasno pa lahko zdaj motor deluje v načinz, ki zmanjšuje nalaganje oblog. To je v teoriji. V praksi pa povem, čez kake tri leta a je res.
Adblue je zaradi dušikovih oksidov oziroma NOx . Tole gre pa za nabiranje saj, ki bi načeloma morale ven ampak jih ponovno usmeri v sesalni kolektor, da jih ponovno skuri. Pri tem se pa pač nabirajo na stenah kolektorja.
Mislim, da ne, ker tole ni kaej dosti odvisno kolk kilometrov delaš v kosu. Je pač problen eko ponovne uporabe izpušnih plinov in počasi ti lepo polni sesalni kolektor. To se vsem dogaja v modernih dizlih.
Tole ni garancija ampak redno vzdrževanje tako, da jaz osebno se ne bi zapenjal za garancijo niti kulanco - na rednih servisih tega ne preverjajo tako, da pač ko ni več moči, višja poraba je treba opravit čiščenje. To je zadnje čase zaradi vse te ekologije pač ratal problem , ki pa ni nepremostljiv. Na vsake tok je treba dat očistit pa je to to.
Boš videl kolk boš bil pol zadovoljen spet od zmogljivosti avta do zmanjšanja porabe.
To smo že ugotavljali pred časom. Dizel v 6-ki in avtomatski menjalnik iz stališča porabe ni ravno dobra izbira. AT menjalniki so prilagojeni bolj bencinarjem in šibkejšemu dizlu a niso nič kaj dobro prilagojeni močnejšim dizlom in navoru, ki je na čisto drugem koncu obratomera.
Po spritmonitorju je poraba z AT menjalnikom v povprečju 6.7l/100km z ročnim pa 5.6l/100km.
Poskusi se en tank mal bolj konzervativno peljat (vem da to ni lahko) po omejitvah in z zmernim pospeševanjem brez, da gre v visoke obrate pa boš videl na čem si.
Tole sem oktobra napisal in verjetno bi bilo treba še sesalni kolektor očistit, pa EGR, pa MAF.
Drugač pa ja, poglej moj podpis in tukaj je moja povprečna poraba po 50.000 prevoženih. Je res 150KM dizel pa MT ampak vseeno bi morala bit tvoja poraba tam nekje med 6,5 in 7.
Ni za na forum. 😉 Samo res ne vem, koji k.. c jim ni jasno? Lepo in jasno sem jim napisal že prvič, da lahko zaradi mene to barako v BTC - ju takoj zaprejo. In oni meni, da če sem se kaj mogoče pomotil??! Da naj zopet izpolnim anketo. 😡
Tole boš ponavljal, dokler ne boš pravilno izpolnil ankete s samimi desetkami.Vidiš tako se meri javno mnenje.
Sej smešno ja... ko sem zadnjič razlagal o previsokih cenah, ki jih folk hoče za rabljene korete ste me pa podučevali, kako je to zakonitost trga. To je to kar razlagam - ne moreš na eni strani od nekoga drugega zahtevat, da te ne nateguje in da ti da realne cene a po drugi strani, ko pa sam prodajaš je pa k da bi mel avto najmanj narejen iz platine.
Pač tako ne gre, zato pa sem sam zagovornik kapic in šalov in rokavic ter bi uzakonil, da je omejena maksimalna marža. Verjetno bom zdaj izpadel najmanj komi, Marksist, Leninist pa še kakšen vzdevek se bo našel.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani