Ali mogo?e kdo ve,kaj pomeni ropot v motorju ,ko je avto hladen?Zadnji? sem se odpeljal do trgovine in ko sem ugasnil avto sem sli?al ?e vedno,kot da se nekaj vrti v motorju.Kasneje tega ni bilo ve? sli?ati.Hvala lepa za odgovor.
Pa ?e se bo kaj kadilo od avta ne kli?i takoj gasilcov - tudi webasto
Nekaj podobnega so meli na RTL 2 v nedeljo (zloglasni pedal za plin, ?e se zatakne - tudi obrati do fula) in je bilo najbolj varno in sigurno ustavlanje - najvi?ja prestava in bremzanje, ?e je zavorni sistem v solidnem stanju, imajo zavore ve?jo mo?, kot motor. Velja tudi pri avtomatikih.
Ja ampak jaz sem bil na servisu pou?en, da je treba diske ves ?as ogrevat in ohlajat. Tisti k bremzajo z motorjem in ni? druzga, to je smrt za diske.
Se pravi, ?e se pela? v Nem?ijo po AC s konstantno hitrostjo 130km/h mora? na vsakih 10km enkrat stisnit bremzo, da diske segreje?, ?eprav bermze mogo?e 50km sploh nebi trebalo. LARIFARI
?e ti zavira? z motorjem, pol ?para? na gorivu in na zavorah, vstavit se pa ne more? na ta na?in.
Za vsako kri?i??e, za vsako rde?o, ali nepredvidene situacije, pa bo? lahko segreval diske in to bi moralo zadostovati.
Update: Avto eno uro stoji na parkiriscu in ker snezi ko da je sodni dan, ga zalaufam preden grem pucat. In laufa avto cca 5 minut, nakar crkne. Od tega trenutka avta ne morem vec prizgat brez gasa (takoj ko ga prizgem, je treba obrate drzat nad 1000, ce ne enostavno crkne, cez cca minuto se umiri), v prostem teku na semaforju obrati skocijo za sekundo pod tisto crtico, kjer normalno ponavadi kaze kazalec
Pa se ta sneg, pocasi dobivam popi*ditis. :ne vem:
Nabavi si aditiv in bi moglo bit dobro en ?as, vsaj dokler si ne nabavi? ventila. Jaz sem tak pregural eno zimo. Poleti se mi to ni dogajalo.
Sem pa aditiv dodajal na 4-5 tankov( en aditiv je 6-7?).
Nevem niti kje niti kako se imenuje ta firma, vem samo to da je to v Ptuju, tak so mi povedali in da se dol samo s tem ukvarjajo in da bi mogu avto dol peljat. Jah rekli so da je ventil na visokotla?. ?rp. crknu. Zdej ?e se temu ?e kako bolj strokovno re?e pa nevem.
Bom pa jutr klical na servis in jih bom upra?al kako se imenuje ta firma in da mi nej dajo tel. od njih pa se bom jas sam probal kaj bolje zmenit, ker ne gre mi v glavo zakaj hudi?a je treba avto dol pelat, da mi ta ventil not dajo in zakaj tega ventila ne morjo oni dol poslat!?? :ne vem:
Sej avto dol zapeljat je malenkost, ?e dela avto. ?e je pa avto v okvari in ne gre, je pa najbr? la?je ono zadevo dol dobit kot avto gor!
Res ne zastopim, ?e se to?no ve za kteri ventil se gre, kteri avto je znamka avta, itd. kaj je te?ko ta ventil dat na po?to ?? Jebemti in take servise....
Ko sem avto kupil, se je 125 km-jev kar obetajo?e ?ulo, ko pa sem stisnil gas pedal, pa se ni zgodilo ni? kaj posebnega. Sem ?e za?el razmi?ljat o monta?i turba, ampak stro?ek +1000? me je spet postavil nazaj na tla.
Prej?nji teden sem mel servis na audiju, ki ma 125 konjev. Sem se pa ?e pred tem s svojim mehanikarom pogovarjal o raznih aditivih in je reko da je vse skup larifari.
Po servisu sem vseeno not vlil "zlatkota" in ?ez par minut sem opazil da avto hitreje pride v obrate.
Ta teden pa mi je ?e mehanikar menjal zadnje bremze in po probni vo?nji mi pravi da avto dosti bolj potegne ko pred servisom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani