Lahko dr. Pelka vprašam, če ga zanima vozilo v okvari. Verjetno bo njegov interes najbolj odvisen od zamišljene cene prodajalca ni če lahko prideta skupaj.
Bo kurc mir..prokleta jajca japonska mazdina..nikoli več nočem tega sranja na svojem dvorišču!!! Po skor celi generalki je po 5000km začelo neki ružit v motorju tku da je spet pri mehaniku in kar je blo delano je vse ok tako da je šlo spet neki druzga u kurac..naj bi šou regulator ventilov al neki tacga..mater ej..najrajš bi jo zakuru
Nazaj na servis - zdaj pa je odvisno kakšna napaka je bila prej in zdaj po menjavi pumpe.Če ne pa štrik in hruško poiskat.
Naj štrik in hruška počakata. Jaz bi se na njegovem mestu zapeljal na nek "nevtralni" servis, oz. v mojem primeru bi šel do Pelka v Medvode, naj naredi podroben test oz. analizo vozila, potem bo vsaj vedel lastnik kakšno ima izhodišče in če se obetajo kakšni večji stroški s tem avtom, ga samo pelje nazaj in pove; HVALA, NE
Na tvojem mestu ne bi iskal lokacijo ampak kompetentnega mehanika pa četudi ni glih pred vrati. Pelko iz Medvod je recimo en takšen, ki že vrsto let servisira v glavnem Mazde.
Točno tako, pa tudi iz Logatca sploh ni neka razdalja do Simona se zapeljat. Čakalne dobe ima ponavadi dober teden, tako da se splača vnaprej računati na operativni poseg v njegovi ordinaciji
Res je, zelo sem hvaležen za hitri nasvet. Avto trenutno ni vozen zaradi gumidefekta, tako da naslednji teden, ko bo zadeva rešena, peljem avto direkt njemu na pregled.
Nekje v zacetku avgusta gre ponavadi Simon za 2 tedna na dopust in ima zaprto delavnico, cakalna doba pa je ponavadi 1 teden, da prides na vrsto za servis.
Dobro porihtajte, da bo se naprej voznja varna in TIHA
Simon Pelko bo dobra varianta, gleda na to da vozilo ni vec v garanciji in mojster odlicno obvlada tovrstna vozila: avto.pelko@gmail.com oz. 041 667 335, Zg. Senica 46, Medvode.
Točno v sredini hodnika Leclerca, tik zraven so blagajne, ta prodajalna pa je v tisti pasaži, ko so potem vzporedno še banka, optika, zlatarna in še kaj.
Predlagam, da se kar pri Pelku naročiš, še najboljše preko gsm; 041 667 335 (bo poklical nazaj, če se ne utegne oglasit oz. kar napiši SMS, ker je total zaseden)
Glede na to da Bmw uporablja ZF menjalnike, ZF priporoča menjavo na olja na 100kkm oz. 8let. Jst bi filter tud menjal.
Drgač pa sem že menjaval na enem Bmwju in moraš malo pazit ker imaplastični karter menjalnika, ne smeš šraufat če je prevroč in pazit da ne pretegneš ker lahk poči.
Glede avtomatskih menjalnikov povprašaj scania, on ima dost izkušenj z avtomatami😉
Odgovor mojstra za BMW z istoimenskega foruma;
interval ni nikjer uradno predpisan, je pa priporočljivo menjati nekje na 80k km.
menja se olje filter in odvisno od tipa menjalnika še štiri gumice in ena mal večja med mehatroniko in menjalnikom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Simon Pelko, Avto Pelko doo, je imel opravka že z večimi težavnimi 2.3T Maxdami in kolikor vem vse rešil.
Priporočam!
041 667 335
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani