V?eraj so mi na Autorentu nalo?ili nov SW. Napaka ?e vedno ostaja (cukanje)
Mehanik mi je govoril nekaj o injektorih,....
ja, te ?obe pogosto radi omenjajo. sicer pa, jst mam naslednji tedn zmenjen testiranje. upam, da bojo kej pametnega na?tudiral (?e ho?jo kej pokasirat). sm pa ugotavlju te dni, da je avto nehu cukat pr 1300-1400 rpm, kar mi je delu ?e sred poletja. neki se o?itno "spreminja".
Imel sem isti problem?ek z istim avtom letnik 2007. Po nadgradnji SW mesec dni nazaj je sedaj zadeva OK. Sicer pa bo? sedajle imel vpoklic zaradi reprogramiranja DPF filtra in dobi? nov SW, pa bo verjetno odpravljeno.
Mene zanima pa nekaj drugega: A tebi pri pospe?evanju in prestavljanju iz ni?je v vi?jo prestavo naredi spredaj levo kak?en ?uden zvok kot bi nekaj "tok, tok tok" naredilo? ?e vpra?am tukaj ne forumu nekateri pravijo, da tega nimajo, drugi pa mislijo, da sem tr?en, ker to sli?im.
vidva imata 2. generacijo z DPF. Moram vpra?at, ?e majo tud za 1. gen. kak?no "nadgadnjo".
te zadeve pa so obi?ajno mote?e sam zarad tega, ker ve?, da nekaj "tam" ni ?ist ok. je**na (pod-)zavest
sicer pa bi se v ve?ini primerov moralo stanje pri takih napakah (?e to pa? so tak?ne napake) poslab?evati s ?asom, tako da dlej kot ?aka?, bolj o?itna je napaka in la?je jo je odkriti...hopefully
Provzaprov bom takole rekel: v tehleh mrzlih dnevih sem opazil nekaj zelo "?udnega", kar sicer ne moti pretirano obi?ajne vo?nje v ve?ini primerov oz. ko je ma?ina ogreta, pa vendar je pomoje nek fehler (mogo?e v ECUju oz. SW).
Namre?, ko je hladn motor, pri nekih srednih obratih okol 1500-2000, ko se pelje? enakomerno z rahlim gasom, ali celo pojenjajo?im, nato pa malo hiteje pritisne? na gas (kar niti ni tako redko oz. nepotrebno), ma?ino popolnoma zadu?i za kake ?etrt sekunde, nato pa ?ele potegne. Pri tem pa spusti tak?n ropot iz motorja, ko bi ventili zleteli iz glave, res
Tak?no cukanje je izrazito samo pri hladni ma?ini, pri ogreti je samo slab?a odzivnost -verjetno problem "?paranja" turbine.
Sedaj me zanima, glede na to, da je kolega Sebastjan tudi zaznal podoben problem (sicer ne za hladen motor), ali je ?e kdo od vas zaznal kaj podobnega, ali pa ?e lahko v priliki malo sprobate tak?en manever in napi?ete ugotovitve.
Razmi?ljam, ali je za to kriva nekak?na neusklajenost "komponent" (turbina, kontrola vbrizga goriva, razli?ni pritiski...) oz. ali ?trajka kak?en od senzorjev in ali bi "chip-anje" ECUja pomagal re?it zadevo.
?enkrat jaz...mi ni dalo miru teh tvojih zapovedanih 5litrov na po?ez za vse dizle...
In kon?no gledam v navodila od M6 in pi?e na strani 10-4
motorno olje -dizel- z filtrom : 4,1l. , brez menjave filtra: 3,9l.
Edini motor v katerega gre 5,0 l. olja ,z filtrom, je 2488cm3 bencinar L5 ..
Tako o tem v moji knjigi za uporabo.
Ti mor? met pa kako za serviserje verjetn...
5litrov za vse... !!
Na ra?unu sevede.. jeah!
Pob, zdej pa ?e mal utruja? s temlem olom, se ti ne zdi
?e ma? navodila, kaj potem tolk spra?uje??
V moji servisni je tako, kot sem napisal. Prepisvat bom pa menda ?e znal. Ni mi pa znano, da bi za razli?ne trge/serije definiral razli?ne nivoje - razn pri 2. generaciji, ki je mela "DPF situacijo". Moj je letnik 2005 (1.gen), je pa res iz Italije ...?e to kej pomen, nism 100% ziher, bi blo pa hudo neverjetno
Za tiste, ki ne veste; da bo enkrat jasno, kaj je v knji?ici z navodili za M6 1. generacija, brez DPF (ali se boste tega dr?ali ali ne, je va?a odlo?itev):
Priporo?ljiva motorna olja:
BENZIN:
API SL ali ACEA A3/A5 5W-30 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 10W-40 original Mazda Dexelia
API SL ali ACEA A3 5W-20 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
Tip motorja L8, LF: 4,3L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP A): 3,5L
Tip motorja L3 (dalj?a, 2x zavita merilna palica - TIP B.): 4,4L
Razlika min - max na merilni pali?ici: 0,75L
DIESEL:
API CF ali ACEA B1/B3/B5 5W-30 original Mazda Dexelia
API CF ali ACEA B3 10W-40 original Mazda Dexelia
API CD/CE/CF-4 ali ACEA B3/B4 5W-30 ali 10W-30 - - -
Koli?ina olja v motorju (upo?tevajo? menjavo oljnega filtra):
tud jst ne je*em ve? original servisov za redne servise, ni normalo. ?e bi ?e kaj zarad tega prej odpovedal, bi v parih letih s tem itak tolk na?paru, da bi s tistim dnarjem pokril, pa ?e cenej ?ez pri?u.
Nisem spra?eval za razliko med tema dvema zaradi cene (razlika 1?) ampak oznak. Klical sem pa tudi na servis in so rekli, da ni va?no kak?no da? not samo da je 5W-30! Zato sem pa? pogledal ?e kak?ne druge znamke razen dexelije...
Ali je dexelia res toliko bolj?a, kot recimo ta mobil 1 5w-30? Verjetno je, ker je narejena prav za mazdine motorje... bwo, nisem mehanik zato spra?ujem...
lp
?e te ?e zanima, tud jst bom naslednjo menjavo probu neki ala Mobil, Total (itak PSA koncern) 5w-30, mogo? 40, ker bo poletje.
Me ma firbec, ?e bo v ?emerkoli razlika par 1000km po menjavi (upam, da bo vsaj temp. takrat stabilna, da ne bo ?e to vplival na ob?utek).
Sicer pa vseeno mislim, da je bolje poleg specifikacije "5w-30", da ?e gleda? za polno oznako, ki je "API CF/ACEA B1 or B3, 5W-30" (je ?e kar nekaj teorije zraven).
Rad bi povedal, da sem ?e probal zalju?iti cd a mi vse eno ne predvaja kopij. Res, da nisem probal ?e zape?t cd-je na nekem drugem peka?u, vendar mislim, da je glava na playerju za ni? oz. je za spucat.
Klical sem ?e v Mazda servis. Rekli so mi da glave ne ?itijo, in da je predhodnih pred menoj verjetno predvajal kopije zato je tudi glava ?la. Lahko pa mi zamenjajo radio za skromnih 500 eur. MADONCA.
Hvala vsem ki ste mi odpisali in svetovali.
Lep pozdrav Uro?.
Na ebay.de je nov CD modul za 150?, ?e bi kdo rabu. Vseen bistven cenej, kot 500?
Nisem spra?eval za razliko med tema dvema zaradi cene (razlika 1?) ampak oznak. Klical sem pa tudi na servis in so rekli, da ni va?no kak?no da? not samo da je 5W-30! Zato sem pa? pogledal ?e kak?ne druge znamke razen dexelije...
Ali je dexelia res toliko bolj?a, kot recimo ta mobil 1 5w-30? Verjetno je, ker je narejena prav za mazdine motorje... bwo, nisem mehanik zato spra?ujem...
lp
Po moje ni nekih ogromnih razlik, je pa, sploh v tehleh mrzlih ?asih, 5w-30 najprimerjen?e z najmanj kemikalijami za doseganje velikega razpona delovanja, katere poslab?ujejo trajnost olja.
Poleti pa malo bolj "gosto"(5-10w 40) tudi ne bo ?kodilo, ?e ima avto ?e kaj ve? kot samo 100k km.
Na moji 3-ki je sklopka odpovedala pri 58.000 kilometrih - en teden pred iztekom garancije - garancijsko popravilo.
Zgleda d res hitro crkujejo sklopke na novih Mazdah, na prej?nih avtomobilih sem sklopke menjal pri cca 150.000 km.
150.000 pa menjava sklopke, se hecate
Fotr je mel svoj cajt ?kodovo Felicio 1.9D, traktor diesel, letnik 97, pa je naredu u 8 letih 400.000 km z njo. Mislim, res da ne nevem koko udobn konc pleha, pa vendar si se povsod pripeljal (?e jst sm jo v?asih gonu ).
O potrebi po menjavi sklopke ne DUHA ne SLUHA!
Res pa je, da je bla ma?ina "malo" ?vohnej
?e dela? lepo z avtojem, ima da dr?i vsaj 300.000, ...?e ne je stvarni DEFEKT!
Kar se ti?e tehleh ropotanj izpod pokrova motorja, se mi zdi (glede na ?t. dizlov, ki sem jih do sedaj sli?al/vozil), da je to neke vrste tipi?ni oz. statisti?ni feler oz. posebnost "po dizajnu". Sem se pa mal spustu v tehnologijo sodobnih dizlov (po Wikipedii) in pri?el do taiste teorije, za katero i??ete re?itev:
?e so ti zvoki tak?ni, kot so tam govorijo, potem bi lahko zaklju?ili tudi k problemu neoptimalnega me?anja zmesi goriva in zraka (Detonation), kar ima za posledico neoptimalno fronto v?iga zmesi in kar posledi?no privede do "ropotajo?ega" zvoka (hkrati pa menda tudi k znatnem pove?anju temperature v cilindru). Na tej osnovi pa lahko sumimo sistem vbrizga goriva oz. najverjetneje kar same ?obe. Mogo?e bi v tej fazi res prvo lahko probal z nekaj mese?no uporabo aditiva / ?istila za sistem vbrizga goriva, nato pa ?ele menjava ?obe. Kar se pa ti?e diagnoze, bi se pa pomoje ziher to moralo nekako videti na testerjih za ECU.
Varianta 2, za katero prav tako ne morem re?i, kak?en je "njen" zvok (strojniki, mehaniki bi to naj bolje obvladal ), pa so "raz?telani" ventili, ki pa imajo za nastavljanje mehani?no nastavljive vijake (- http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_...282.0_MZR-CD.29
Diesel motorji so na?eloma bolj "prone" za to to?enje, vendar imajo sodobni "common rail" motorji bistveno ni?ji nivo teh zvokov (dokler vse dela kot mora, po tem pa ). No, sej ubistvu nism n? novga povedu, sam mal potrdil ideje
PA dela tudi BP, sem v?erja konektal BMW 330 XD, pa dela bp.
Ejga model, kaj ne pove? prej
A bi midva lahko neki stestirala (sm ti ?e enkrat omenju tist senzor za luft, pa je zdej ?e en nov "indic", ki bi lahk imel z istim simptomom cukanja veze - sicer redko, a ko je hladna ma?ina, ma pr nizkih obratih, s spu??enim gasom in nato na hitro gas na ve? kot 50% "twitch" simtom)? Oz. a misli?, da je to ECU logger zabele?u?
S kolegom ?e nisva uspela zamenjat MAF-a, sem se pa ravno hotu na Gami dogovort (sam druga kolega ?akam, da mi mal veze potegne, da bo la?je "steklo")... pa je mal organizacijsko zahtevno in ?e avtoj bi verjetn tam ostal kak dan, ker sicer ne bo hladn motor
Bi blo mo?no, da enkrat (v teku zimskih temperatir pod 0 stopinj C), ko bo? kaj okol LJ, se ustavi? pr men, pa da hladnega stestiramo? Seveda pa bi morala poleg "finan?ne podpore" dogovort primern cajt, da zaklju?imo na kak?nem .
lp,
D
PS: Sm pa razmi?lju, ?e bi z nadgradnjo (beri:tuningom) ECUja mogo?e tud ta simptom re?il... mogo?e je celo zadeva taka "by design"...
Lep pozdrav!No,da malo obnovim ?e nekoliko starej?o temo,ki sem jo na?el,ko sem brskal po arhivu.Namre? meni je tudi za?ela tol?t ena od vbrizgovalnih ?ob TAK TAK TAK se sli?i tam nekje med 1800rpm ter 2500rpm.Avto(MAZDA6 DIZEL) ima 118tkm prevo?enih.Zanima me ali je lahko to karkoli nevarno za motor?Ali je ?as za menjavo ali obnovo ?ob?
Ti, tole bi pa res rad sli?al (a si ti z LJ?)
Se ti to sli?i samo pri mrzlem motorju ali tudi pri segretem?
Nekak sem ob?utljiv na zvo?ne "posebnosti", odkar pomnim
V tehleh mrzlih dneh tud mojga dizla "stiska" pri zagonu (par sekund do nekaj 10 sekund), kar je sicer do neke mere pri?akovano, sicer pa ni ravno kak?nega "tok tok tok...". Sicer pa bi ?lovek rad "pomagal", ?e bi imel dost verjetno zagotovilo v neko re?itev, samo nekatere aditive (sploh oljne) nekateri odsvetujejo, ?e posebaj pri ni?jem ?t. kilometrov motorja. Me pa zanima, kako sedaj v mrzlih dneh "rezgetajo" razli?ni motorji, da pribli?no ve? kje si - neke vrste statistika (to bi potencialno lahko bil znak, da bo ?as za kak?en "ukrep").
Sicer pa ta aditiv za gorivo pomoje ne more ravno ?kodovati - v najslab?em primeru ravno toliko, kot ?e tanka? razli?ne vrste (beri: na razli?nih ?rpalkah) goriva.
Ali lahko dam v mojo 6, ki nima DPF filtra, to olje? Po moje ne bi smelo bit problem...Je ugodno, ker na servisu so mi rekli, da je 23EUR.... Tu pa 15 EUR...
Edino, kar lahko re?em je, da ?e ?elite biti "sigurni" v tip olja za svojo makino, je kot prvo to, da se dr?ite specifikacij proizvajalca v servisni knji?ici (knji?ica z navodili). Nadaljni experimenti pa so v domeni in odgovornosti vsakega posameznika. Tudi prakti?ni "rezultati kakovosti" (doma?e ugotovitve bazirajo ve?inoma na poorabi olja, nekoliko tresljajih in glasnosti motorja ter pogojno porabi goriva in ostalih faktorjih) olj so lahko razli?ni od motorja do motorja, nekateri verjamejo tudi, da ?e bolj od znamke olja.
Dragi moji. ?tampiljk ni ve?. So le elektronski vnosi.
lp
Pod "?tempelj" sem mislil pa? vse v zvezi s tem, tudi zabele?enje v "elektronsko bazo". Pardon za zme?njavo pojmov.
Pozdrav.
Pred ne davnim sem pisal o ceni servisa za mazdo 6 za 120.000 km.
Napisal sem da je cena servisa v Ljubljani 930 EUR. No to je bila pomota saj je cena servisa na Mazda servisu v Velenju 1,230 EUR., ker naj mi nebi v Ljublani povedali, da je potrebno menjati ?e hidravli?ni zategovalec oz. ?poner jermena.
?e se vam pa to zdi apsurdno potem naj vam povem ?e ceno servisa za iste kilometre v Italiji to?neje v Trstu, kjer pride? na vrsto ?e isti dan in ta je 1,300 EUR.
Lep zgro?en pozdrav Uro?.
?e misli? met avto vsaj nekaj let, potem ne kompliciraj ve? s servisno in najdi solidnega "lokalnega" serviserja, ki mu lahko do neke mere zaupa? (da ti bo dejansko naredil tisto, kar bo rekel, ra?unal), ker v parih letih bo? pri?paral toliko, da bo definitivno preseglo razliko, ki bi jo zaradi potrjene servisne potencialno "profitiral" pri nadaljni prodaji (upam, da si razumel). Kot nadomestilo pa lahko shranjuje? ra?une od delov (?e gre, ?e od servisov), pa je to to - ?e dobi? razumenga kupca, ne bo te?av - v kon?ni fazi potrjena servisna le pogojno zagotavlja "brezhibnost" avtomobila, ali pa ?e to v?asih ne - govorim iz lastnih izku?enj!!!
Danes sem klical Gama Center, ter vpra?al za redni servis na 120000 km.
CENA 930 EUR.
ALI MI LAHKO POVESTE KAM NAJ PELJEM MAZDO DA BO CENEJE IN OBENEM dobim ?tempilko v servisni knigi.
Lep pozdrav Uro?.
Da se prit na Gami tud bistveno cenej ?ez, samo to je ?e zgodba poznanstev. Se pa tudi nekateri mehaniki hvalijo, da zrihtajo ?tempelj v servisno, ?e ste bolj na "prijateljski ravni" z njimi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
LOL
Lp,
D
Povezava za deljenje
Deli na druge strani