Jaz sem pa z delovanjem brisalcev preko senzorja de?ja zelo zadovoljen. Imam ga stalno na poziciji AVTO in le v izjemnih primerih ga prestavim na ro?no-rahle ?kraplje in ve?ja hitrost. Hajbr? vsaka ?kraplja ne zadane senzorja, da bi malce pospe?il brisanje.
Minili so mi ?asi, ko sem se moral v primeru de?ja stalno vklapljati brisalce.
Moje mnenje je, da so v ve?ini primerov krivi tefloni. Pregretih teflonov ne ozdravi noben aditiv ve?. Ko poraba olja naraste na 1l/2000 km, je skrajni ?as za ukrepanje. Olje danes ni ve? poceni teko?ina in kaj hitro se zgodi, da ti ni potrebno ve? menjavati olja ob letu, ker ga motor dejansko sproti kuri in ima skoz "sve?ega". Odvisno od koli?ine olja v motorju, se pogosto pri?ne pri?igati kontrolka za nivo olja in bognedaj, da si brez rezevnega olja v prtlja?niku. Ko sem bil sam v prej?njem avtu v podobni dilemi (med 100.000 in 140.000km), sem se odlo?il, da je najceneje menjati teflone. Sevda sem prej presku?al razli?na olja, preskusil nek aditiv, vendar je vse skupaj bil le Bla?ev ?egen. Ko je mehanik stare pobral ven in mi jih pokazal, se nisem ?udil, da je ?lo toliko olja - trdi in krhki.
Rezultat menjave teflonov je bil poraba olja okoli 3 dcl/10.000 km. V glavnem po menjavi teflonov ni bilo potrebno ve? dolivati olja na 10kkm.
Stro?ek menjave je bil enak dvoletnemu dolivanju olja.
Seveda pa je v?asih tudi odvisno kak?no olje je v motorju, meni ?al ni pomagalo nobeno, pa sem jih kar nekaj preskusil. Motor je imel mehansko okvaro-pregrete in iztro?ene teflone.
Oseminpetdeset slovenskih mazd povabljenih na pregled
Mazda je v ZDA napovedala prostovoljno servisno akcijo v zvezi z morebitno napako delovanja servo volana pri dolo?enih modelih mazde 3 prej?nje generacije in mazde 5. Te?ave so lahko prisotne pri modelih, ki so bili proizvedeni med 1. aprilom 2007 in 30. novembrom 2008. Napaka se lahko pojavi na elektrohidravli?nem sistemu volana zaradi mo?nosti korozije hidravli?ne cevi in posledi?no zama?itve ventilov. Zaradi pove?anega upora sistem izklopi delovanje hidravli?ne ?rpalke in posledi?no servo oja?itve volana. Ob tem se pri?ge opozorilna lu?ka. Upravljanje z volanom je te?je, posebej pri manevriranju na mestu. Po trditvah Mazde varnost vo?nje kljub temu ni ogro?ena in pri doslej zabele?enih primerih te?av ni bilo ?rtev ali po?kodb. V Evropi, kjer bo servisna akcija za?ela te?i oktobra letos, bo v posebni servisni pregled vklju?enih okoli 70 tiso? avtomobilov. Na slovenskem trgu je oseminpetdeset vozil, katerih lastniki bodo povabljeni na servisni pregled. (GP)
Iz tega lahko sklepamo, da bo ?ez nekaj let med oldtimerje pri?la le Mazda xedos , ostale pa bo veliko prej pojedla rja in se jih ne bo spla?alo vzdr?evat.
Se pravi mora? stalno 12 let voziti na uradni servis... v teh letih te za toliko oderejo, da lahko da? cel avto prebarvat k li?arju (vklju?no s kleparijo), gre? s 4-?lansko dru?ino za 2 tedna z letalom na dopust (all inclusive)...ko se vrne? ima? avto kot nov in gre? pla?at cestnino, zavarovanje, kasko, vinjeto...pa ?e za kofe ti ostane
Tole bo bolje: iz razlike tega denarja ima? ?e tretjino do polovice denarja za nov avto.
Homologacijski karton?ek mora? dobiti zraven avta, ?e je avto tak?en letnik, da ga mora imeti. Zato bi ti ga moral priskrbeti prej?nji lastnik, oz. mora pla?ati stro?ke izdaje duplikata. Karton?ek je treba paziti.
Danes je ?la en pol colska ra?na v maloro :ne vem: .
Lansko leto sem si privo??il novo avtoprikolico. Jeseni se mi ni dalo preveriti v kak?nem stanju so vijaki koles. Danes, ko sem pa imel ?as sem pa ra?no zlomil na zape?enih vijakih. Nit en vijak ni popustil. Groza, da bi na cesti guma spustila. Ma bi bil kot eno dekle ob avtu, ki ne zmore zamenajti kolesa.
Po mojem so v fabriki kar na pnevmatsko ma?inco brez momenta vse vijake pritegnili.
Prej ko slej jih bom tudi sam moral menajti. Ampak cena za nove, ki so mi jih lani na servisu ponudili se mi je zdel dobesedno rop. Tudi zato, ker po enem letu originalni niso bili ve? v vrhunski kondiciji.
Preglej avto, ?e je nastavek kje skrit. ?e je imel montirane varnostne vijake, menda ni bil tako nor da je imel nastavek doma. V primeru defekta jih tudi sam ne bi mogel sneti.
Najbr? mu nastavek visi v gara?i na ?eblju.
Najceneje bo, ?e najde? prej?njega lastnika.
Ostale variante pa so rorcange, varjenje in ?e kak?na kova?ka zadeva bi se na?la.
Samo boga moli da vijaki ni zarjaveli.
Druga?e pa ima ostale ?tiri vijake skupaj shranjene z varnostnim nastavkom.
Priklju?i namesto varovalke za kratek ?as ampermeter z vsaj 20A obmo?jem in bo? videl kak?en tok ste?e. ?e je varovalka 15A, to pomeni da ima ?e kar nekaj rezerve pri polni obremenitvi.
?e ga pa kaj res dr?i, je pa nevarno, da se ti navitje pregreje.
Kolikor vem, se pu?e ne ma?ejo, ker so medeninaste oz. kerami?ne in ne potrebujejo dodatnega mazanja.
halo... pa kaj si strojnik ali pocar ? vijakov iz navadnih nelegiranih jekel se ne ma?e se jih pa redno o?isti !
no, dosedaj ?e na nobenem avtu ni bilo potrebe po mazanju vijakov, razne takrat, ko je gume menjaval vulkanizer, ki se mu gladko hebe za to, kako naredi...
kot re?eno, ?e zategne? kot je treba, se pravi na cca 10-11kg, potem itak ni panike z od?raufavanjem..
pa niso to dandanes ve? ?raufi ko na stoenkah, ki so v?asih kar skup zarjaveli
Mislim da ve? ?kode in te?av naredi? s suhimi vijaki kot pa z malce namazanimi. ?enin avto je bil v jeseni pri vulkanizerju, ker so montirali nove gume. Mo?akar je to opravil strokovno, jaz pa sem 14 dni nazaj porabil veliko ?asa in spretnosti, da nisem zlomil klju?a pri ?kripajo?ih vijakih. . Si predstavlja?, da bi zimske gume pustil gor in jih hotel odviti ?ele drugo leto (pa nima stoenke). Potem pa bi ?ena imela v "vukojebini" gumidefekt pa ni varijante, da si vijake odvije pa tudi ?e ska?e po klju?u :ne vem: .
Kaalman ti si misli kar ho?e?, ampak jaz sem imel zadnjih 16 let na vsakem avtu podmazane vijake, o?i??ena in rahlo namazana le?i??a plati??, pa ?e nikoli ni bilo noben vijak zrahljan zaradi tega, ka ?ele da bi kolo odpadlo. ?e si ?e strojnik, potem bi lahko vedel, da suhi spoji uni?ujejo navoje.
Mogo?e ?e finta, ki bi kdaj komu koristila, verjetno pa jo ve?ina ?e pozna. Z avta moje najdra?je nisem spravil prednjih koles dol pod nobenim pogojem - ?ez zimo je vse tako zarjavelo skupaj, da niti 5kg macola z udarci na polno po feltni (ok, dilca vmes) koles ni premaknila in sem obupal. Potem sem z vijaki odvitimi za 2mm zapeljal 3m naprej in nazaj in feltni sta popustili.
Lp
M
Ta problem se pojavi, ko vrli mehaniki vse na suho skupaj zme?ejo. Potem pa zvija? klju?e, ?e ho?e? kolo odviti...
Dve leti star auspuh na CX7...ampak je to normalno pravijo, dokler ne prepari....pol se menja
Da nebo? mislil da je na trojki kaj druga?e. ?e po enem letu je bil tak kot tvoj. Ko sem serviserju to omenil je omenil nekaj podobnega kot tebi. Za primerjavo na prej?njem 16 let/200kkm starem citroenu je podobna cev ?e originalna mnogo blje izgledala.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem pa z delovanjem brisalcev preko senzorja de?ja zelo zadovoljen. Imam ga stalno na poziciji AVTO in le v izjemnih primerih ga prestavim na ro?no-rahle ?kraplje in ve?ja hitrost. Hajbr? vsaka ?kraplja ne zadane senzorja, da bi malce pospe?il brisanje.
Minili so mi ?asi, ko sem se moral v primeru de?ja stalno vklapljati brisalce.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani