...Pa ?e bo vse ok naprej in da zavorne plo??ice zdr?ijo do 110000,bo
podrla rekord ki ga pri meni ima Honda civic 1.4s,letnik 97....
Resni?no me fascinira dejstvo da vam uspe tako porabo imet,..... ta vikend sem malo po dunaju lutal in sem resni?no pazil na vo?njo..... in spravil sem na rekordnih 8,4 l na 100 km....
Sicer pa so meni plo??ice na 80 000 km zamenjali.... in so bile ?e ?ist na koncu...
Napi?i ?e kolk ma? kej porabo. Sam tko informativno, ker tukaj na forumu je par ?arovnikov, ki so imeli konstantno povpre?no porabo 11-12l na 100 prevo?enih km in smo se ?e nekaj kregali okrog tega. Me zanima kolk je bla taka neagresivna vo?nja dobra za motor, pomoje so ga ?ist zadu?il.
Jest vozim mojo trojko zdaj ?e dve leti, prevozil sem 40.000 kilometrov.
Garancijsko so mi pa menjali naslednje stvari:
- menjali so mi zaslon, ker ga ju ura malo ''srala'', vsako tolke se je ?as zamaknil za kak?no uro...
- pa cca 1 letu je za?ela ropotat zajla od prestavne ro?ice, najprej so mi nekaj flikal z neko izolacijo, pol so pa vse skupaj zamenjal....
- pol je pa tukej ?e ropotanje motorja pri hladnem v?igu, kot da bi nekaj drgnilo nekam. Na tem problemu pa ?e delamo. Zamenjali so mi ?e skoraj cel motor, samo ?e vedno ropota. Zdej peljem spet na servis, sem ?e mo?no besen .... Mislim da pogonska ketnica nekam drgne, ko je olje v motorju hladno, to lahko traja ob hladnem vremenu kar nekaj prevo?enih kilometrov!!!
Ne vem, na splo?no sem malo razo?aran, model 323 je naredil pri Mazdi res dobro reklamo, novi modeli pa nekako ne sledijo tej pregovorni vzdr?ljivosti in nepokvarljivosti. Je pa lepa
lp
No kot kontra argument lahko podam ?e lastno izku?njo z mazdo 3 sport 16i
Mam jo ?e 2 leti pa pol... v tem ?asu sem naredil ?e 98 000 km.... in dejansko nisem v tem ?asu imel ?e nobenega resnega problema.... kar je blo do zdej:
4 redni servisi od tega na 80 000 km "ve?ji"
zamenjana ena gumica pri servomehanizmu (nekaj pokalo pri speljevanju)
Popravljen naklon desnega brisalca (se je preve? spustil)
No evo... to je pribli?no vse kar se je "negativnega" zgodilo pri meni.... ostale stvari so predmet potro?nega materiala in zamenjave le tega.... (sprednja ?arnica, gume, sprednje zavorne plo??ice...
Skratka.... jaz sem zadovoljen z njo.... RESNO!!!
In kar je ?e bolj fascinantno je dejstvo da avta nikoli nisem ?paral.... to pomeni da je vozila povsod, od snega do grdega makadama....
Hm... ma vro?ega sem pripeljal na parking.... in ga nisem ni? tikal ve?... danes zjutraj pa je blo to.... hm.. verjetno ga je malo elektronika zafrkavala.... kr neki.... upam da se ne bo ponovilo...
Zanima me ali mi pripada oveljavitev garancije pri tak?nem problemu oz. ali mi bodo pri Mazdi prisko?ili na pomo?. V kon?ni fazi bo to zelo slaba reklama za Mazdo , predstavljajte si 6ko in rjavi blatniki
Torej ?e je kdo iz te stroke prosim za pomo? !
Ja to se dogaja pri nekaterih mazdah.... dejstvo je da te ma?inke ne slovijo po najbolj kvalitetnem plehu... vsaj nova generacija ne...
Sicer pa ima? garancijo na karoserijo in barvo 10 oziroma 12 let.... tako da ni? ne ?akaj.... kar na servis odpelji.... pa ti bodo po?timali... no problem at all...
prednje plo??ice od nippan parts oz. kashiyama co. in zaenkrat (po cca. 1500 km) ni nobenega cviljenja, plo??ice pa tudi zelo dobro primejo. ?e samo pomislim, da sem dal za njih cca. 30 EUR (original pridejo cca. 120 EUR), za ta denar ni bolj?ega za M6.
Kje pa si nabavil te?? Ker jih morem tudi jaz po?asi zamenjat.....
Servis na 80.000km je za mano - cena z 10% bo?i?nim popustom je bila 59.540sit zraven pa sem bil ?e dele?en garancijske menjave vseh ?tirih diskov in pranja avtomobila. Mislim, ?e niso face na Gami pol res ne vem kje so - vsaka ?ast in spet en velik plus za njih.
To si pa "malo" dal... evo jaz ga po novem letu peljem na servis 60k km.... ra?unam tudi tam okoli 60 k sit... will see...
Evo, zadeva je o?itno urejena. V?eraj sem kupil ?istilni CD in zadevo stestiral. Zaenkrat zadeva deluje normalno in upam, da bo tako tudi ostalo. Sem pa moral postopek kar nekajkrat ponoviti (2X na suho in cca. 7X s teko?ino), od sedaj naprej pa bo treba ?istiti redno. Je bila pa le?a o?itno zelo umazana, saj se je ena od dveh metlic iz bele spremenila v ?rno-sivo barvo.
Za info.: uporabil sem VIVANCO CD laser lens cleaner CD LC 06 EDV-NR I550 6 (1.990,00 SIT, Big bang).
.Pri starej?ih modelih mazde je v navodilih pisalo da ne priporo?ajo zavijana je do konca za dal?i ?as, ker se potem kaki ?udni zvoki oglasijo iz podvozja., to je da zavije? do konca pol pa par kotnih stopinj nazaj in ni panike.
Pri moji M6 so se pojavile te?ave s CD-jem. Ne glede ali je CD original ali zape?en mi ga skoraj vsaki? izvr?e in napi?e CHECK CD. Potem ga poizku?am zopet pognati in zadeva se ponovi. Tako "?oganje" traja ve?krat, potem pa mi v?asih uspe, v?asih pa tudi ne. Vsi CD-ji so ?isti, tako, da je problem s predvajalnikom. Sedaj pa ne vem ali ga je potrebno o?istiti, morda kaj nastaviti, skratka ali je kdo ?e imel podoben primer?
Hvala za odgovore.
Boj?
Meni se tudi dogaja to,....sam sem mislil da so moji CD-ji fu?...
Nisi edini ki se prito?uje nad delom zgoraj omenjenega servisa.....
Osebno ti predlagam da se odpravi? na izlet do Ljubljane.... v Biv?i Gama center v BTC-ju.... tam kontakritaj gospoda ?tefana. ki ?ef tega servisa.... pa mislim da bosta lahko na isto "valovno dol?ino" pri?la....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jap... prodaja bo stekla v roku 2 tednov... cene za diesel motorje so pa znane ?e ve? ?ase.... prav tako tudi cene za opremo.
In ja... tudi naro?ila ?e veselo sprejemajo.
LP David
P.S. Retail... lahko pove? na katerem servisu si jo testiral?? A-Cosmos Celov?ka??
Feel free....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani