- avto ima popolnoma zabasan sesalni kolektor. Vsi sensorji itd tam..to je bilo vse čist zabasano.
Na valjih je imel avto pod 150KM.
Jza imam avto zadnjih 22k km...sam delam pretežno dolge relacije. 1x mesečno tudi 1.2k km v eno smer itd. Zgleda je prejšnji lastnik imel kratke relacije..ampak vseeno..
Sedaj pa vprašanje: avto ima 72k km in je še v garanciji, redno na vseh servisih. Kakšna je možnost da se tukaj koristi garancija?
Daj povej, kje so ti to diagnosticirali in ali so kolektor dali dol da so videli ali je zabasan.
Jaz imam enak motor in menjalnik, je pa res da ima še AWD in večjo čelno površino.
v tvojem primeru je poraba pri 140 res višja kot normalno.
Me pa nekaj zanima koliko km si naredil preden sta šla testirati?
ker na moji ko se vozim v službo cca 42 km se menjalnik še ne segreje dovolj, da bi poraba padla nižje, v primeru, da pa grem kam dalje proti LJ ali v Lendavo, je pa poraba lahko ker precej boljša.
ne bo pa Mazdin diesel nikoli tako malo pil kakor VW ali BMW.
@Boss številke so stalo izjemno dobre ker vozi pametno in po moje z VW pride tudi na nizko porabo.
Do grosista iz Avstrije sem izvedel, da Zimmerman naj nebi sam izdeloval diskov in ploščic, ampak prepakira pod svojo znamko kvaliteto, ki ji lahko zaupa.
ATE je pa tisti, ki sam izdeluje material pa še to ne za vse tipe.
koliko sem pa gledal pa ima cx 5 184 kW diesel največje diske, ki se verjetno na 6 tudi ne bi zvijali.
jaz sem z mojimi naredil cca 100000 KM in je avtomatik
Žal je Mazda pri bencinskih motorjih v drugi generaciji Mazde 6 in ostalih modelih, nekaj naredila narobe saj motorji pijejo olje. Prejšnji motorji so bili brez porabe in obrabe, za skyactive pa bo čas pokazal ali so uspeli rešiti prejšnje grehe.
Kakšno je kaj mnenje glede 1.8 motorja, 116 km (bencinar)?
Barney, daj povej za katero generacijo motorja te zanima ker v 626 je bil motor neuničljiv potem v mazdi 6 in teh novejših je pa lahko popil nekja olja
Podobno kot ostali, se tudi meni se nikoli ni zgodilo, da bi se samodejno premaknilo... Prav tako ni teorije, da bi s kolenom ponesreci vklopil ali izklopil kaksno stikalo pod volanom ... Edino, kar se obcasno zgodi, je da si nekdo na zadnjem sedezu s komolcem na sredinskem naslonu vklopi gretje zadnjih sedezev ...
meni se isto dogaja kot Jest-u samo zadnja stikala za gretje so na nerodnem mestu.
Lahko tudi k Pogačniku v Lesce al pa avtoklinika v Pesnici.
Koliko ima to KW 150 ali 160, je 4x4? Ker ena serija je imela multitronik not, če je 150KW je multitronik 0AW, če je pa 160KW je pa DSG z oznako 0B5, s tem da dsg so bili vsi 4x4, cvt je pa navadni.
Ja ima Quattro in DSG, je pa dobil sedaj informacijo, da so pri Jarcu na 60.000 zamenjali olje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Daj povej, kje so ti to diagnosticirali in ali so kolektor dali dol da so videli ali je zabasan.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani