Do grosista iz Avstrije sem izvedel, da Zimmerman naj nebi sam izdeloval diskov in ploščic, ampak prepakira pod svojo znamko kvaliteto, ki ji lahko zaupa.
ATE je pa tisti, ki sam izdeluje material pa še to ne za vse tipe.
koliko sem pa gledal pa ima cx 5 184 kW diesel največje diske, ki se verjetno na 6 tudi ne bi zvijali.
jaz sem z mojimi naredil cca 100000 KM in je avtomatik
Žal je Mazda pri bencinskih motorjih v drugi generaciji Mazde 6 in ostalih modelih, nekaj naredila narobe saj motorji pijejo olje. Prejšnji motorji so bili brez porabe in obrabe, za skyactive pa bo čas pokazal ali so uspeli rešiti prejšnje grehe.
Kakšno je kaj mnenje glede 1.8 motorja, 116 km (bencinar)?
Barney, daj povej za katero generacijo motorja te zanima ker v 626 je bil motor neuničljiv potem v mazdi 6 in teh novejših je pa lahko popil nekja olja
Podobno kot ostali, se tudi meni se nikoli ni zgodilo, da bi se samodejno premaknilo... Prav tako ni teorije, da bi s kolenom ponesreci vklopil ali izklopil kaksno stikalo pod volanom ... Edino, kar se obcasno zgodi, je da si nekdo na zadnjem sedezu s komolcem na sredinskem naslonu vklopi gretje zadnjih sedezev ...
meni se isto dogaja kot Jest-u samo zadnja stikala za gretje so na nerodnem mestu.
Lahko tudi k Pogačniku v Lesce al pa avtoklinika v Pesnici.
Koliko ima to KW 150 ali 160, je 4x4? Ker ena serija je imela multitronik not, če je 150KW je multitronik 0AW, če je pa 160KW je pa DSG z oznako 0B5, s tem da dsg so bili vsi 4x4, cvt je pa navadni.
Ja ima Quattro in DSG, je pa dobil sedaj informacijo, da so pri Jarcu na 60.000 zamenjali olje.
Ok, malo kot zanimivost, včeraj sem bil na enem izobraževanju oz. seminarju, kjer se je debatiralo o avtomatskih menjalnikih in prišlo je tudi do pogovora o Aisinovem menjalniku (ki ga uporablja tudi mazda FW6a-el). Namreč pri skyactive x motorjih (baje samo pri prvih motorjih x180) z avtomatskem menjalniku se je na nekaj primerih pojavila povečana obraba oziroma na magnetu v karterju se je pojavila večja količina kovinskega materiala (obraba). Zanimivo je bilo zakaj glih pri skyactive x, baje bi naj imeli drugačen program kot na G in novejših x motorjih. V glavnem če se olje ne menjuje redno se počasi obrabljen material nabere na obe razdelilni tlačni stikali, ki več ne dovajata olja pod pravilnim tlakom in posledično pride do drsenja in še povečane obrabe. Kaj se priporoča? da se krmilna plošča odstrani in preveri razdelilni tlačni stikali, če sta polni z usedlinami se menjata, menjalnik se spere in menja se oljni filter. Jaz osebno če že imaš krmilno ploščo veni bi preveril še vse elektromagnetne ventile in jim počistil sitice.
V glavnem menjalnik ima filter in šipko za nivo olja, torej olje se menja obveznooo, doživotnega olja ni. Bolje dat 200€ pa menjat olje na vsakih 60000km (brez spiranja) pa si miren. Drugih težav koliko je bilo rečeno ni, ob rednem vzdrževanju je ta menjalnik večen.
A so na servisih dovolj usposobljeni za te menjave na AT menjalnikih? Ali imaš koga boljšega (baje je pri vas eden strokovnjak za AT samo ne vem kateri tip AT menjalnikv obvlada).
Grega pa ko boš dobil od pošte Slovenije čim več reši online, drugače ni samo 2,5 €, ampak so še njihovi neki drugi stroški.
to sem imel jaz
Spoštovani/-a Kristijan Pipan,
uspešno ste dopolnili podatke za izvedbo carinskih postopkov za prispelo pošiljko s sprejemno številko:RX115919441JP.
sem fizična oseba
POENOSTAVLJN POSTOPEK
Neposredno zastopanje
Stroški pošiljanja: 7,01 EUR Opis blaga: Stikalo vrat prtljažnika za Mazdo 6 HS tarifa: Stikalo vrat prtljažnika za Mazdo 6 Vrednost blaga: 15,63 EUR
Po opravljenem postopku bo pošiljka dostavljena na vaš domači naslov. V kolikor poslana dokumentacija ne zadošča oz. bomo potrebovali še kaj vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz jo ponavadi naredim v AMZS MB
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani