Skoči na vsebino

- pravi, da ni krivec plin ampak to, da pri rednih servisih niso bili ventili pregledani in po potrebi nastavljeni

Ima kdo podobne izku?nje? Zakaj niso na servisu nastavljali ventilov? Kak?na je praksa pri teh motorjih?

 

?e ima? plin je dobro na 2-3 leta preveriti kako so nastavljeni ventili (zahteva? sam!). Zaradi vi?je temperature se materijal bolj ukrivlja in lahko pride do 'neoptimalne' nastavitve in s tem do uni?enja ventilov :( .

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pri prej?nji ?e sem ga pustil na mestu da je delal na benz , se je precej hitro segrel, ?e pa je bil na LPG pa ?e je stal je komaj dosegel delovno, med vo?njo je tud trajalo dlej na LPG kot na benz ...

 

To pa zato ker se plin iz teko?ega v plinasto agregatno stanje spremeni v uparjalniku (pred vstopom v motor) za kar je potrebna toplota, ki jo uprajalnik dobi iz hladilne teko?ine motorja (antifriza). Zato mora biti motor vsaj malo ogret pred preklopom na plin, da ne prihaja do zmrzovanja uparjalnika.

 

Res je slaba stvar LPG-ja vi?ja temperatura izgorevalne komore. To je ?e posebej problem pri motorjih s slab?imi materijali in tu prihaja do po?kodb ventilov.

Eno re?itev je omenil Yavar, da se vgradi dodatno mazanje/hlajenje (flushlube).

Druga re?itev je t.i. teko?a faza LPG. Tu prihaja plin do injektorjev v teko?i fazi, pri vbrizgu se uplini za kar porabi toploto in ne prihaja ve? do pregrevanja. Je pa ta vgradnja dra?ja od 'navadne'.

 

P.S. Mojemu ?estaku pu?ajo tefloni (verjetno tudi obro?ki) in imam natural mazanje/hlajenje :D V vsakem slabem nekaj dobrega ;)

 

Vidim, da ste se kar razpisali in da nekateri dobro obvladate stvari. O?itno je tale plin pri naknadni vgradnji lahko malce nepredvidljiv.

Nekateri nimajo nobenih problemov, spet drugim pa lahko na dalj?i rok prinese ve? ?kode kot pa koristi.

Izgleda, da je predvsem odvisno od uporabljenih materialov pri sami zasnovi motorja.

?e veliko pred nakupom sem sli?al razne zgodbe o plinu ampak ve?inoma pozitivne. Slabih izku?enj je bilo malo in tudi zato sem se odlo?il za nakup avtomobila s plinsko napeljavo. Razmi?ljal sem ?e, da bi plin vgradil tudi v moj drugi avto ampak po teli izku?nji ne bi rad riskiral.

 

Edino ?udno pri tebi je kako, da so zgoreli le ventili na enem cilindru - bi morali na vseh enako. Po?akajmo, da se dejansko re?i tvoj problem. Upam, da se bo? lotil popravila in izvemo dejanski vzrok okvare.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava tesnil motorja na RX8
Napisano

...tesnila so prisla 400$...le?aje na glavni gredi...pobrusli stranske ?elezne plo??e...menjali sklopko in potisni le?aj...olje...malenkosti...skupaj 700?

Vse to za pol cene od sklopke M6 navor ?zmeden?

Aja kaj se ti?e porabe je pa tak v to, ki sem jo zdaj popravljal pride not plinska in?talacija, ki jo bo vgradil moj kolega cena le te je pa 900? :D

 

To bi mene zanimalo kot naslednji avto RX+LPG :ouje:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?e so ugotovili, da je nekaj narobe na enem cilindru potem ne morejo za to krivit ventile! Najprej naj preverijo kaj je s tem cilindron narobe!

Koliko km je narejenih na plin? Ne bom trdil ampak mislim, da se na tem motorju da nastavljat ventile.

Pri plinu je po cca 50 kkm dobro preveriti nastavitve ventilov (?e niso samonastavljivi).

Drga? pa stare mazde so delale na plin ?ez 200kkm brez problemov...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

nenormalna poraba olja
Napisano

avto je za?el zdej ?e ?rno kadit :( pa ko ga zalavfam ugasne, ?eprav so obrati dost visoki, ko dodam malenkost gasa, daje ?udne zvoke (kot da bi mel kak cilinder slabo kompresijo)...

 

Izmeri kompresijo pa bo? videl...verjetno bo potrebne generalna :ph34r:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava vztrajnika in sklopke
Napisano

jaz pri 272000km nisem menjal sklopke/vztrajnika, pa avta se tud ni sparal...tko da :glare:

 

Ja samo ti si vozil ve?inoma relacije. ?e ima? pa 70-80% mestne vo?nje pa sklopka pri dizlu te?ko zdr?i 200kkm (pa? slaba stran navora). Ko ti re?ejo, da je samo materijal 1600? ja pa zame tko kot bi se u kolen ustrelu!

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

vzig
Napisano

Pol ima? pa nekje prekinjen kontak na konektorjih, ki gredo na 'frtajler' (3 pa 6-pinski). Preveri ?e to.

 

bil je KABL DO SENZORJA GLAVNE GREDI. Ker je oni tak fajn prilotal ko je plin delal.. :hudicek::whatever::whatever::whatever::whatever:

 

:rulam:

 

P.S. glavno da dela :danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z ventilatorjem
Napisano

ma ja samo ventilator se je ?e tudi prej vrtel nonstop ko sem mel 2.0 motor not v tem je ?tos to je ?e napaka od takrat ko sem kupil avto vrjetno so kaj po kablih rovali fantje ki so ga prej imeli pa je kaj na napeljavi elektrike bo treba k ?tromarju peljat pa bomo vidli kaj je bom pa probal ?e prej preverit vse te zadeve ki ste jih omenli :bravo:

 

100% je povezava do senzorja nekje prekinjena! A si preveril, da ni strgana katera ?i?a na konektorju? A ima konektor na senzorju dober stik? Lahko tudi rja prekinja stik...po?pricaj s kontakt sprejem ali WD40.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.