Js sm dal namesto H11 not LED z ventilator?kom. Kvaliteta v redu, s svetilnostjo sem bil zadovoljen, svetile so bolje in lep?e od halogenk H11. Je pa vrtenje ventilatorja motilo radio in je hre??al. Po enem dnevu sem jih zamenjal in ?el nazaj na H11. ?e koga zanima, jih ugodno prodam. Al pa ?e mi zna kdo povedat, kako odpravt hre??anje radia.
Hmmm, mislim, definitivno se sli?i kot kak ventilator. Mogo?e ima avtoradio kak ventilator?ek zadaj, da mu hladi elektorniko. Kak podoben, kot so na ra?unalnikih. Tudi na PC znajo po dolo?enem ?asu ropotat, ko se na vetrnici prah nabere in ko se le?aj?ki posu?ijo.
Kakor se to sli?i iz posnetka na youtube, bi rekel, da se sli?i ventilator. Daj ga na nulo in probaj ?e enkrat. Mogo?e ma? kako suho listje okol vetrnice al je pa motor?ek ?e mal zmatran.
Mazda 3, letnik 2010, navadna ro?na klima. A bi moral kompresor nonstop laufat, ko je klima vklopljena? Meni se namre? stalno vklaplja in izklaplja cca. vsako minuto. Sicer OK hladi, sam to vklapljanje in izklapljanje je pa kr mote?e, ker nikoli ne ve? to?no, kdaj kompresor laufa. In potem ko mora? koga prehitet in pohodi? gas, ti glih takrat ?e kompresor vklopi in avto ne potegne kot si pri?akoval. Preden za?nem skakat okol servisrejev bi rad od vas mnenje, ?e je tako delovanje sploh prav ali je napa?no.
Evo, narejeno in je v redu. Sede? sem vzel ven, v tist bolcen izvrtal 3mm luknjo, dal podlo?ko in notri zabil razcepko. Je pa treba pazit, da je luknja na pravem mestu, da ko da? razcepko notri, da vse skup lepo na?pona in podlo?ka ni ohlapna. Re?itev je bolj?a od originalne. Originalno so na bolcne nabiti take jekleni vzmetni obro?ki, ki se jih gor lahko nabije, dol pa ne grejo, razen ?e ga uni?i?. In s ?asom, ko sede? ?pona levo-desno na ovinkih, se ti obro?ki razrahljajo in sede? se za?ne premikat. Pri meni je na mestu sanacije celo manjkal in ni ?udno, da se je sede? tako premikal in pokal. Tak sistem je samo na voznikovem sede?u, ker je samo ta nastavljiv po vi?ini. Ta vi?inski mehanizem je name??en na 4 bolcne in vsi 4 imajo kar perecej lufta. ?e bo s ?asom spet za?el pokat, mam ?e alternativno re?itev - vse 4 bolcne stran po?agat, namesto njih dat M12 vijake in zategnit tako tesno, da se vseskup glih ?e lahko premika. To bo 100% trajna in kakovostna re?itev.
Na moji fotki je sede? ?e na mizi in obrnjen na glavo.
Na angle?kem forumu je tip objavil to fotko. Menda je problem pokanja in premikanja sede?a v ovinkih v tem seger obro?ku. Tako kot na sliki so mu zrihtali na poobla??enem servisu. Dali nov obro?ek pa ?e dodatno utrdili z razcepko. Pravi, da je sedaj OK. Sam ?e nisem probal, bom pa takoj, ko najdem ?as. Ker je to premikanje sede?a res zoprno.
Jaz sem sprobal z novo SONY baterrijo - delala 1 mesec, potem z novo VARTA baterijo - delala en mesec. Zdaj imam ?isto novo DURACELL baterijo, ki je ob vgradnji kazala 3,3V napetost. Bomo videli, koliko bo zdr?ala. Pre?ekiral sem tudi notranjost daljinca in ugotovil, da nikjer ni tako narejeno, da bi se lahko pomotoma + in - kontakt stikala.
So ?e kaka nova dognanja okoli tega pokanja sede?a? Meni na M3 2010 tudi poka v ovinkih. Kupil sem rabljeno in ni ve? v garanciji, tako da poobla??eni servis verjetno odpade.
Ne me zdej stra?it. Katalizator sem videl na lastne o?i, tudi notri tisto satovje. Novak pravi, da teh katalizatorjev veliko vgradijo in da ni te?av. Dvomim, da bi res bili taki prevaranti in vgradili le imitacijo.
Tam okol 7 - 7,5 litrov, je pa ve?ina mestne vo?nje. Nisem ?e dolgo natan?no meril, tankam ko je treba. Jebiga, ?e se vozi? je treba tud tankat. Opa?am pa, da se s pojavom te?av poraba ni bistveno spremenila, vsaj po tem, kako hitro pade cagar za gorivo.
Meritve so bile narejene v dveh razli?nih AMZS poslovnih enotah (na Oto?cu in v Ko?evju), pa je pri obeh kazalo enako. Zdej mi je ?e en rekel, da je lahko kaj z vbrizgom goriva narobe ali pa da so ?obe zamazane in naj probam v rezervar nalit kak aditiv za ?i??enje. A bi bilo to mo?no? Sam sicer dvomim, da bi bilo kaj s ?obami narobe, glede na to, da avto normalno potegne in ga ni? ne mori ali du?i.
Mi grejo ?e itak na roko, ko mi kar naprej zastojn ?ekirajo pline, pa ne morm zdej ?e to fehtat. Poleg tega mora naprava kazat OK, sicer ne more izdat potrdila. Pa ?etud bi ga kako lahko, bi s tem samo podalj?al agonijo za ?e eno leto. Avto al zrihtat, al pa stran.
Mah, sej veste, kako je to. Avto je star 16 let. Zdej smo vanj dali ?e skor 200 EUR (nov kat + lambda), torej ve?, kot je sam vreden, pa ?e ni v redu. Vsak dodaten EUR je ?ista zguba. Sej smo pri?akovali, da bo enkrat spustu du?o, ampak nas je vseeno malo presenetil. Predvsem zato, ker ni zaznati nobene slabosti, motor dela ko singerica, samo ti plini nas hebejo. Avto je 2. avto pri hi?i in je sicer super duper za na?e potrebe (drkarije po mestu sem in tja) in nam je ?e dobro slu?il. ?e bi ga uspeli porihtat ?e s kakimi min. stro?ki, oz. da lahko ?e sami kaj postorimo, bi ga ?e porihtal, sicer pa ga ne nameravam vozit okoli mehankarjev in ?e dodatno zgubljat denar. ?e ne druga?e, bo ?el v rashod.
Avto ni na plin, katalizator je nov, menjan pri Novaku v Novem mestu. Sve?ke so bile vgrajene nove NGK, sedaj imajo prevo?enih nekaj 1000 km. Vsi servisi so bili redno delani na 12000 km.
Razmi?ljam o prodaji. A mogo?e koga zanima nakup za rezervne dele? Prodam po "sindikalni" ceni. Registriran je ?e do 23.9.2015.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogo?e tule
www.servo-com.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani