To je bila pomoje bolana krava ali pa kaj takega. ?e se ne motim v?asih pri usnjenih izdelkih pi?e nekaj v stilu, da gre za naravni material in na dolo?ene zadeve nimajo vpliva.
Ma razlog je da je ravnokar po?akala turbina ki sem jo dal obnoviti in je mehanik reku da je biu karter pol opilkov in da so verjetno se ojni?ni le?aji za zrihtat in da ni prepri?an ?e se spla?a ... kaj ves kaksen je to stro?ek .. ? se sploh splaca ?
A je bilo cedilo ?e skoraj zabasano? V tem primeru je na to temo tudi dosti debate.
Kolikor jaz vem v teoriji ja, doda? ?e en sloj ne?esa kar slab?e odvaja toploto. Druga napaka, ki jo folk dela je, da polirajo sesalne kolektorje, da so bling bling. Dokler je grob ima ve?jo povr?ino, la?je odvaja toploto, ker je ve? povr?ine (nekako tako kot zra?no hlajeni cilindri). Ampak to je teorija, koliko se pozna v praksi pa ne vem. To je isto kot une dihtunge med glavo in sesalen kolektor, ki odbijajo toploto, oziroma jo ne prena?a na sesalni kolektor iz glave, da je hladnej?i, bla bla bla... ?e en detajl, ki pomoje v 99% nima opazen efekt. Razen, ?e je mazda mx kdaj testiral odvisnost temperature na mo??
Tole ne bo ?isto dr?alo, ker do vseh sistemov v avtu dostopa? preko tega konektorja. Pri FLAR koncernu je potrebno narediti le eno mosti?enje kontaktov in zadeva deluje - preverjeno. Zato me zanima ?e pri Mazdi tudi obataja kak?na "finta".
Ja kontakt je isti, saj imam tudi jaz en bolj specializiran vmesnik in dostopam do ABS in Airbag ra?nalnika pri Cliu. Ampak kot si sam napisal je potrebno mosti?enje kontaktov.
Danes sem preizkusu na moji Mazdici ScanMaster ELM v navezi z USB ELM 327. Lahko dostopam do motorne elektronike, ne morem pa do Air bag ra?unalnika.. Mogo?e kdo ve re?itev? Gori mi lu?ka in bi rad na?u vzrok.. Najvrjetneje je konektro pod enim od sede?ev sam vseen..
Hvala!
Lp
OBD je standard za motorno elektoniko, za airbage, ABS in podobne zadeve rabi? kako drugo elektroniko.
PS: a bi kdo tole spet vzel, ?e se nas nekaj nabere ga na ra?un cenej?e po?tnine za ve? komadov dobim za cca 20? po komadu.
Tole je pa bil projekt... A to si ?e imel pobru?ene kanale al si ti kaj rihtal dodatno ker na fotki na prvi pogled izgleda kot bi bi bili opilki na ventilu.
hja, tisti ki ima 15, 16, 17 ali celo 18 bo pri?el do zelo razli?nih ugotovitev....enako poln, prazen tank....kaj i??e? za katere feltne IN dimenzijo gum???
Naj raje merijo do centra feltne, je bolj merodajno. Ker pri razli?nih dimenzijah gum bo kar nekaj odstopanja. Pa v vaservagi mora biti 100% ker to dosti vpliva.
A se niti ne premakne ali se le ne dvigne? Verjetno si spregledal kak ?rauf, to se rado zgodi, da je ?e kje na kakem skritem mestu ?e pri?raufan kolektor. ?e ne pa z gumijastim kladivom malo potol?i, da se losa.
?kodovalo ne bo ?e bo? spucal. Zdaj sem dojel, a v tisto zadevo je priklopljena voda ane? To pri enih avtih blokirajo ali pa snamejo cev dol in naredijo, da ne gre ?ez tole, da se kao ne segreva, koliko ima efekta to pa ne vem. Nisem se nikoli spu??al v smiselnost tega, da se ogreva loputo za gas. Baje zato, da pozimi ne zmrzne. Po drugi strani je poleti to popolnoma odve?. Vrh vsega dosti avtov serijsko nima tega ogrevanja (tudi moj) pa isto ne zmrzne loputa. Konec koncev je tam okoli itak vro?e. Ampak, da bi se pa poznalo na konjih ?e bypassa? je pa po drugi strani spet nesmisel.
Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.
Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.
Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.
ne vem, zame je preve? vplivnih (zunanjih) faktorjev na auspuhu, da bi lahko o tem govoril - edino ?e se meri res na izhodu motorja (ampak ti merilci so dale? od tam)
Sploh ne. Je pa res, da je to kot sem napisal le ena izmed opcij. Evo en link. Pa saj tega je ful, samo sem samo na hitrco v google vtipkal in prilimal prvega in drugega.
Po temperaturi izpusnih bos pa ti res vedel kaka je mesanica ja....svaka cast
Ne se smejat, tule ima prav. Seveda je prava stvar wideband lambda (zdaj bo uletel YaVarye in omenil, da on to ima serijsko ), ampak vsaj delno je tudi temperatura izpu?nih plinov pokazatelj.
Ponavadi so tile EGT ?tevci za spremljanje temperature plinov pri navitih bencinarjev ker so nek pokazatelj izgorevanja. Za kaj tak?nega pa nimam pojma, ?e bi imelo kak smisel. Verjetno ko bo? na?tudiral pri kaki temperaturi se kaj dogaja zna priti prav.
Ja in ?e ena ideja/nasvet. Saj ve?, dirka?i nimajo ?asa ulaufavati. Gre? en krog po prazni regionalki, najprej lepo parkrat zabremza? ne?no, da se ogrejejo. Potem vsaj petkrat pri 100 bremza? na polno da se skor ustavi? (ne ?isto ker tako se pa naredi sranje!!!) se pelje? nekaj kilometrov s ?im manj bremzanja (da se ohladijo). Lahko ponovi? postopek, vklju?no s hlajenjem in ima? ulaufane bremze. Jaz sem ?e nekajkrat naredil tako in se obnese.
Nikoli se pa na polno ne ustavi in dr?i bremzo (ali zategni ro?no). Takrat se plo??ica zape?e na disk zaradi ?esar pride do vibracij ali tresenja. To delajo frajerji napako, ko se jim mudi v gostilno, terajo na polno, pribremzajo pa ro?na in hopa na pir. Potem pa pride do hvaljenja kako so ga terali, da so zvili diske. Yeah right!
Ate, Brembo, Ferodo... Vse bo OK glede na to, da si napisal da ne rabi? kaj hudega. EBC ultimax ali black stuff so normalne, green so brezvezne (ve?inoma jih grajajo), redstuff so ?e kar agresivne vendar niso tako dobre kot kake Ferodo DS2500...
Diske imam na Cliu naprimer Brembo HC (High Carbon) in upravi?ijo ceno. Ne pregrejejo se pa tudi trajajo ?e lep ?as. ?e obstajajo HC za Miato lahko le priporo?am. Pa ko bo? vse to menjaj glej da ne pozabi? menjati zavorno. Ve?ina jo nikoli ne menja. Tu raskiraj 10? ve? in kupi Motul RBF600. Jaz sem bil presene?en nad razliko. Prej sem dajal razne DOT 5,1 pa je bil pedal ?e vedno ?uden, tale RBF600 je pa DOT4 vendar RBF pomeni Racing Brake Fluid.
Glede na to, da pi?e?, da se bo? lotil malo ve?jega servisa (jaz bi naredil oreng veliki servis, saj za Miato ?e se znajde? je poceni material sem gledal). Menja? tudi sve?ke, kable, spuca? loputo pa bi skoraj ziher moglo izginiti.
To mi je bilo vedno sme?no ja, zakaj imajo vozniki kabrioletov kapce ampak od kar sem imel 100NX targa mi je jasno. Sonce in veter. Zato se spla?a imeti v avtu imeti tudi son?no kremo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je bila pomoje bolana krava ali pa kaj takega. ?e se ne motim v?asih pri usnjenih izdelkih pi?e nekaj v stilu, da gre za naravni material in na dolo?ene zadeve nimajo vpliva.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani