Jest sem jih stestiral in so bli vsi v normalnih mejah...tko da, takrat sem potem zmetal dnar za komplet menjavo podvozja, tr?anje amortizejev ipd., optike in potem je bilo kon?no OK. To je najhuj ko ne ve? kaj je...evri pa sam letijo.
Jest material prinesem s sabo (olje,filter) in mi zamenja pred mano, prav tako tudi ?e bi ga pustil tam, sem prepri?an da me na Gami nebi okol prenesli...ampak po?akam tistih 20-30min pa je servis narejen Aja olje pa prinesem zato, ker je pa? tam predrag, specifikacije ipd. pa seveda ?timajo.
Ja dobr, ?e bo? napa?no olje vlil v katerkol bolj ob?utljiv avto bodo problemi...itak pa tudi pri Mazdah ni vse tip top, glede turbine je tudi tako...bog ve kaj je delal prej?nji lastnik, ?e mrzlega ?ge?, vro?ega ko teranju ugasne? bo pri vsakem avtu ?la tako da...
Tudi jest sem imel podobni problem na trojki....zamenjal celo podvozje ker nikakor nismo pri?li do te?ave...nato je kot ka?e bil problem o zadnje pre?nih rokah al neki tazga (ne tiste pal?ke) ampak prav roke ki gre iz podvozja na most. Verjetno je bilo to krivo...prvo ti pa priporo?am da gre? optiko narest.
v glavnem, nekaj mi ni jasno kar so sodelavcu povedali na servisu.
Spraznila se mu je klima po letu in pol, tokrat so ugotavljali kaj je narobe in ugotovili da nikjer ne pu??a, da je pa verjetno slab ventilator za klimo in da zato zginja plin, ?e bo pa kje v koloni kdaj stal pa lahko zadeva celo odpove in klima neha delovati.
Je res mo?no kaj tak?nega zaradi ventilatorja klime?
To se je meni na Renoju dizlu nardil Ni bla fora klju?avnice ampak zdej bom res lai?no rekel...neka zadeva velika kot ?katlica v?igalic, ki prekinja dovod goriva...in pa? zadeva ni "hotela" ve? prekinit dovoda goriva. Sem takrat en teden odpiral habvo in uga?al motor, se spomnim se ve? kako ker je to 10 let nazaj. Res pa da je v tvojem primeru ?isto mo?no da je klju?avnica oz. kaj z elektriko, tisti moj R11 Dizl ni imel ve? ali manj ni? elektronike.
Za v naprej pa to?i vodo na Petrolu iz cevi za vodo...jo ima? poleg tiste kjer si napumpa? gume ...no lahko pa da je kje izjema in nimajo tega, ter so samo kante.
Nove Monroe in moje rabljene na Mazdi 3, se je dalo dol in zmerilo na napravi po 80t km....in so bili original moji in monrojevi s skoraj enakimi karakteristikami....tako da sem potem dal svoje malo tr?at in obnoviti...in avto je tip top
Jest sem za trojko dobil nove original na servisu ceneje kot so Boschevi, Champion ipd., pa moram povedat da so original res super, sedaj ?e pomoje da skoraj 2 leti delajo BP. Sem bil nad ceno presene?en (pa nisem za noben popust fehtal ipd, pa? redna cena), mislim da je bilo okoli 30 EUR za oba.
Problem so te fiksne ?katle za lu?mi ja, za levo so varovalke, za desno pa kangla za ?ipe prat in tole da se odbija? malo sname je res najenostavnej?e.
Evole iz prve roke, menjano 2 tedna nazaj pri meni. Najla?je je da se na polovico sname dol odbija? (4 vijaki), po eden v kolotekih in tista dva pri maski, ga malo proti sebi butne?, nato pa ?e od?raufa? 2 vijaka za lu? da jo malo ven potegne?...dela max 20min. Prej smo ?arali z drobnimi rokami od na?ega ?lana Uklopkota kateri je potem imel vse porajsane roke tako da...to ti je najla?ji na?in, sem bil presene?en da se da pri Mazdi nekaj narediti kar ni zakomplicirano Aja pa menjaj obe ?arnici, ker ti bodo druga?e razli?no svetile...
Pa kaj ga to se dogaja pri Mazdi s tak?nim malenkostmi kot so senzorji za te zadeve, tukaj zgleda kot da so svetlobna leta za vsem ostalim. Npr. BMW, pa ne samo novi, ima ?e avtomatski vklop dolgih lu?i pono?i, in ko zazna nasproti svetlobo, tudi iz ovinka, odsev od znaka ipd., jih ugasne...kot berem od folka ki ima to, ?e nikoli ni nobenemu kdo blendal. Da bo kej tazga na Mazdo na?telal bi kot ka?e blendalo non stop kot da ima? re?ilca.
Jah, lahko ti tudi motor po generalni ribne, ker da ribne je razlog, noben ne zariba kar tako. A ni bilo nekaj v v povezavi s karterjem in ribanjem motorja pri teh 6tkah?? bodo lastniki le teh povedali.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest sem jih stestiral in so bli vsi v normalnih mejah...tko da, takrat sem potem zmetal dnar za komplet menjavo podvozja, tr?anje amortizejev ipd., optike in potem je bilo kon?no OK. To je najhuj ko ne ve? kaj je...evri pa sam letijo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani