Evo tudi na dopustu debatiramo in se izobrazujemo o avtomatskih menjalnikih 😄 , pri mazdinih menjalnikih kjer je bilo menjano samo olje in filter brez adaptacije se je začelo pojavljat, da kasneje prestavi v 2 ali 3 prestavo ter da vcasih celo cukne. Pomembno je da se adaptacija po menjavi olja naredi saj s tem izenacimo tlake vklopa sklopk pri prestavljanju. Če se vam pojavlja zgoraj omenjeno, naredite adaptacijo sami po sledečih korakih.
Čez celoten postopek držiš zavoro. Vžgeš avto ga daš v N in ga vgasneš, nato šifter prestaviš v - in ga tam držiš 5s, med držanjem šifterja v - probaj vžgat avto, nesme vžgat. Potem prestaviš šifter v N in vžgeš avto. Gres s šifterjem v + držiš 5s nato v - držiš 5s in obrati začnejo varirat, spustiš šifter in počakaš da obratijo prenehajo varirat in se ustalijo v prostem teku in to je to. Sprobaš z nežno vožnjo do 6 prestave in počasi ustavljaš da prestavlja v -.
Upam da komu pomaga in prišpara še prav čas denar za menjavo mehatronike 😉
Po tem, ko sem na Mazdah zamenjal olje ročnega menjalnika, lahko rečem, da je občutek prestavljanja ročnega menjalnika za odtenek boljši. Posebno velike razlike pa vsaj zame ni.
Vseeno menim, da se je zamenjava olja menjalnika izplačala.
@scania mogoce bi pa moral iti na večje diske in ploščice, ne vem pa ali je potrebno zamenjati tudi nosilce čeljusti. Meni na cx5 ne delajo težav diski pa je avto težji z AT in pri 100.000 km ni bilo težav so bili obrabljeni prej. Će boš delal kakšne primerjave imam stare diske in ploščice se doma v arhivi
Sem razmišljal tudi v tej smeri. Bom počakal da vidim kakšen bo zdaj rezultat s Textar diski.
Update: naročil textar pro+ diske, ki imajo več karbona in ploscice, v pon prevzamem potem pa konc tedna menjam ko bom se kar gume, da bo avto perajt za jugo road trip konc oktobra. Upam da bo bolje.
Sem se danes oglasil na enem Mazdinem servisu in vprašal glavnega mehanika glede zvijanja diskov. Odgovor je bil v smislu, da bo treba zamenjat še pesto z ležajem in seveda diske ... Ko se zvije pesto-ležaj bi pomagalo samo drejanje na samem avtu ... če se odmontira diske jih je treba postaviti nazaj na isti položaj.
Smo merili z merilno urico ze xx krat pa je pesta ok. Saj z prejsnjimi zimmerman je bilo vse ok sem naredil 80000km brez tezav, zdaj pa spet je...a
Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣
Se prepoznam v opisu, cim bolj enakomerna gladka voznja z neznim zaviranjem 😕
Jaz sem na Mazdi 5 originalne spredaj menjal, ko je avto imel 300.000. Baje so bili pretanki, da bi jih lahko imel še naprej. Zadnje so bile še originalne, ko sem avto prodal... Je pa res, da sem vedno kupoval tudi originalne ploščice. Pa tudi to je res, da sem s hribov doma. Ja, pa tudi to je res, da imajo dizli boljši zavorni učinek motorja kot ne-dizli...
Na BTjki so še vedno originalni diski, pa ima blizu 210.000 km. Tudi vedno originalne ploščice...
Že probal pa nič, zvije takoj. Zgleda je problem v tej tulki, ker mali drži zraven diska, vbistvu vakum nastane znotraj tulke, bom probal manšeto zarezat da nebo podtlaka, pa da vidim.
Zdravo, z mazdinimi diski bom dobesedno znorel. Sem menjal ne dolgo nazaj vse diske in ploščice zdaj pa mi po par 1000km spet trese. Diski seveda zimmermanovi ta jači, ploščice zimmermanove tajače. Opazil sem da tulke kar prime v čeljusti, zdaj pa nwm če manšeta na tulki toliko drži. Vglavnem razmišljam o EBC yellow programu.
Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?
Če je redno vzdrževana nima kaj bit. Podvozje preveri glede rje, če je ok pa če se odločiš pa daš krown naret pa mas mir
Po moje 400000km+ glede na vzdrževanje. Najbolj mu življenjsko dobo pije po moje karbon na sesalnem delu, pcv sistem (tukaj jaz vedno bolj razmisljam o oil catcherju), pa par primerov je bilo na letnikih od 2012 do 2014 z oljnimi črpalkami kjer je tlačni ventil zatajil in spuščal olje nazaj v karter namesto po motorju, menjala se je črpalka).
Ampak redno vzdrževanje prepreči večino težav, tako da ta motor je kot motor na letalu cessna ki kar gre in gre in greeeee.
Lučka je namenjena opozorilu da je nekaj narobe. Torej je zabeležena neka koda napake, ki jo boš pa izvedel ko priklopiš na tester. Lahko je 1000 stvari, zato je brezpredmetno pisati vklopila se mi je lučka za motor kaj je narobe? Nihče neve kaj je narobe, ko se pa na tester priklopi se pa vidi katere električne naprave so zaznale napako in se povezuje v stvari da odkriješ glavni vir napak.
Ko bos priklopil na tester slikaj vse napake in objavi, takrat pa ti bomo lahko kaj vec pomagali.
Lani ali predlani sem pisal da se istop da izklopit tako da stikalo na pokrovu motorja zamaknes in istop se ne vklopi pa tudi lucka ne gori. To je varnostno ce imas odprt pokrov in saris po motorju da ti ob zagonu ne potegne roke itd. Je pa res ko sem gledal sheme je to stikalo vezano na alarm, torej alarm takrat ne dela.
Aja zdaj sem videl posnetek zgoraj, to je to ampak alarm potem ne dela. Jaz imam to narejeno, ko grem pa na jug pa nazaj naredim 🙂
Glede na napisano bi rekel daj ji lekadol. Ko boš pa kaj več napisal pa bomo celo vedeli kaj več napisat. Si pogledal nivo tekočine? Zračni žep v sistemu po velikem servisu? Glava motorja? Termostat? Črpalka? Visko?
Ajde zdaj se pa potrudi pa vsaj napisi kater motor kaj se je delalo itd itd. Niso vse mazde 5 enake, ali pač?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
S forscanom lahko?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani