@Bossek: Trenutno je avto na dvigalu razstavljen in ?aka na popravilo. Prav tako ima te?ave z DPF zaradi ?esar sem ga peljal tja. ?al se mi je na poti do servisa pripetila ?e ta nezgoda. S tak?nim avtom se ne bi mogel dale? pripeljati, ker je takooo po?asen postal (zafilan DPF). Smo posku?ali spro?iti regeneracijo ra?unalni?ko, ampak ta ni ve? mogo?a. Glede teh zobnikov mi ne gre v ra?un, da se jih ne da nabavit lo?eno. Na?el sem jih na ebayu posebej za druge znamke avtomobilov, zato mi ne gre v glavo ?emu bi bila Mazda tako posebna. Bojim se, da se je mehanik zadovoljil s prvim odgovorom, ki ga je dobil s strani poobla??enega servisa oz. svojega dobavitelja. Ker je 500 eur zame velik denar, sem se odlo?il, da tukaj preverim ali obstaja kak?na alternativa. V kolikor se tega ne da dobaviti lo?eno in je potrebno zamenjat oljno ?rpalko, potem bom to primoran storit. Jbg, avto je stro?ek
@yavarye: Hvala za opozorilo. Bom rekel serviserju, da preveri ?e je tudi to problem (sr?no upam, da ni). Je bila pa od znotraj navzven poknjena jermenica pogonske gredi, ki jo bo tudi zamenjal - sicer ne vem a ma to kak?no vezo s tem kar si napisal. :ne vem: Na te stvari se spoznam povr?no, ker nisem mehanik.
DPF se ?imprej znebi bo ceneje kot menjava, pa ?e drugi bonusi so, ?e ga ni.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Nebi rad stra?il ampak pri 2.0d DPF motorjih se je v nekaj primerih zgodilo da je po?rlo zobnik na glavni gredi ki poganja oljno ?rpalko, in je najprej ropotalo potem pa tudi zaropotalo. Zadeva se da sanirati predno povsem odpove vse skupaj. Samo v opozorilo nebi rad stra?il ampak poznam par primerov.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To se vse da predelat, zanimivo pa je da je VEDNO bil problem na mazdi 6 tvoja je prva trojka s temi te?avami, ?eprav dvomom da je problem tam kjer so ti rekli. Ra?unalnik in ?arnica ne bo ?lo - po doma?e BU?E.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne bi ti radi kvarili veselja, samo jermen se pri Mazdah ne utr?e kar tako. Torej bodisi avto ni redno servisiran bodisi je gonjen na visoke obrate dalj?e ?asovno obdobje...
Skratka, ni? dobrega.
Avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj bolan. Avto pa se lahko sveti kot nov, tehnika je pa uni?ena do konca. Torej, sam motor oziroma tisti zobati jermen zamenja? za 1000? in motor se bo zavrtel. Vendar je ponavadi tako, da ko se tak motor odpre, se kar za?ne odpirati dodatno delo. Pa tesnila, pa vodna ?rpalka, pa le?aji, pa injektorji (vsaj za o?istit in poservisirat), pa sito in oljna ?rpalka, pa lamela sklopke, mogo?e tudi vztrajnik, pa... ... ...In vse letanje naokoli, preden zbere? vse skupaj. Pa na koncu ugotovi?, da je bolje, ?e kupi? ?e en rabljen motor zraven, da iz dveh zani? sestavi? enega. In na koncu koncev ima? ?e vedno star avto, sestavljen iz kosov...
Pri tvoji ga strgam v 1 tednu pa NIKOLI je ne bom zavrtel nad 3k rpm.
Stari mazdini motorji imajo VELIKO hibo kar se zobatega jemena ti?e in ni jih malo ki so to izkusili.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pumpo je OVEZNO treba menjat CELO.
Zobnika za glavno gred se ne da kar kupit, ampak ga en to?no dolo?en mojster naredi direkt na gredi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani