meni pa je nekaj vibriralo ,sem mislil tudi da je kak zglob ali lager.To se je dogajalo ko sem se po?asi gibal pri zelo zmotanem volanu v desno.Na koncu sem ugotovil da ena plastika ki je pri letvi volana kjer so gor man?ete,od tresljajev se malo nasloni gor na man?eto in zavibrira.Tista plastika pa je gor narejena z dvema plasti?nima ?epoma in se je malo zrahljalo pa se maje.Sem malo podlo?il ?epe pa je zdaj vredu.V?asih se sli?i kot da je pol avta hin ,pa na koncu sploh ni? ni.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
samo to je vseeno prenizko da bi roko gor dr?al, najbolj?e je v mazdi 6,tam je prave vi?ine.Mam jaz v moji mazdici tudi to pa je prenizko.Dobi pa se ta del da ga zraven pri?raufa? odzadi pride pa nad tem.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
?e ti je napokal verjetno tisti del ki je naguban da se cev lahko giblje ko se motor maja v avtu, ta del ven odre?e? pa v a3m kupi? ta vmesni del ki je iz silikona in je rebrast(za air intake delat) in ga vgradi? vmes.Pride pa okrog 4k sit,pa je mnogo ceneje kot pa dati 30k za gumijasto cev.Za ta denar si raj?i kupim poliran air intake.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ve? kot ima Ah bolj?e je, samo je tudi ve?ji.Gledati mora? da ga dobi? notri.Maksimalen tok pa naj je nad 200A.Saj ma? V6 motor in rabi malo ve? toka za zagon.Dobijo se tudi za tok 2000A,pride pa okrog 30k,to je dobro da ?e ma? kako hudo ozvo?enje v avtu da ti ne bliskajo lu?i.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
meni je za?elo zdaj cukati in je stalno bolj ,na koncu ?e pokalo v aspuhu pod obremenitvijo.Krivi so bili v?igalni kabli.Sem jih komaj dobil za ta tip motorja,original so predragi, mam pa aftermarket ?portne kable od powertec(angle?ki).Ti so ?e bili edini za ta motor,so pa iz ?istega silikona notri pa karbonska vlakna.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
?e ?e da? notri to olje 0W-30 ,raje kupi original mazdino Dexelia Ultra 5W-30,liter pride okrog 3000sit, pa to olje je korporacije TotalFinaElf ki ne more biti slabo.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
bil na servisu in glih za ta model pride 16k sit za druge pa okrog 10k sit.Sem iskal drugod pa majo povsod samo prednje, zadnjih pa ne.Tako moram pa? kupiti na servisu.So mi rekli,da je to pa? slabost mazd.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Ve kdo kje se da poceni dobiti pal?ka ki gre iz ohi?ja amortizera na stabilizator,in kolik?na je cena za 323c, je pa to odzadaj.Pal?ka ima na vsaki strani kot en zglob in je ven vijak.Pa saj veste kaj mislim.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
meni pa je nekaj vibriralo ,sem mislil tudi da je kak zglob ali lager.To se je dogajalo ko sem se po?asi gibal pri zelo zmotanem volanu v desno.Na koncu sem ugotovil da ena plastika ki je pri letvi volana kjer so gor man?ete,od tresljajev se malo nasloni gor na man?eto in zavibrira.Tista plastika pa je gor narejena z dvema plasti?nima ?epoma in se je malo zrahljalo pa se maje.Sem malo podlo?il ?epe pa je zdaj vredu.V?asih se sli?i kot da je pol avta hin ,pa na koncu sploh ni? ni.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani