jutri gremo na o?ivljanje mrli?a. PA da vidmo kaj ga boli. Avto je ob utripanju dpf lu?ke (utripat za?ne po cca 10 min vo?nje) bistveno slab?e odziven. Bomo ?e odkril kaj je. Samo upam da ni kaj povezanega z mnogo ?????.
Jaz sem imel enako te?avo, kot ti. Po dveh priklopih na ra?unalnik, mi miso na?li nobene napake. slu?ajno sem bral na nem?kemu forumu v zvezi z to napako in zasledil, da je mo?nost teh lu?k slaba baterija. ker ra?unalnik pri vsakem v?igu pregleduje sistem in kar o?itno nima dovolj ?troma oz. amperov baterija se te lu?ke pri?gejo. Meni je tudi svetila lu?ka od abs. No torej jaz sem zamenjal baterijo in pri drugem v?igu so se mi lu?ke samodejno vgasnile.
To je moja izku?nja.
Uro?
HVALA. Moj akumulator je star 2 meseca cca. Upam da ni to.
Pri?akoval sem odgovor v skladu z izku?njami, kaj bi lahko bilo. Avto bom ?e dal na servis samo fino bi bilo vedet preden mi mehanik pove kaj ga boli. Spet.
Danes se peljem iz slu?be, ko se mi je najprej pri?gala DPF lu?ka. Nekaj ?asa veselo utripa, potem pa se ji pridru?ita ?e lu?ki za dsc in pa check engine (oran?na), kot ka?e slika. ?al nisem na?el lep?e, a tisti k poznate boste ?e vedli. Samo obna?anje avta se mi je zdelo kot da je rahlo ?vphnej?i, da ne razvije polne mo?i, a ni neke drasti?ne razlike.
Avto ima 137.000 km. Ker sem ga kupil pri 16000 km in takrat tudi servisiral, sem potem vsak servis poskusil nategnit, da bi pri?el do okrogle cifre. Zadnji je bil narejen na 98500, oni na 120.000 pa ne vem to?no.
Avto je CD 89kW letnik 2007, ve?inoma se vozi ve? kot 50 km ?e se ?e pelje, torej ni neka 2 km drkarija po mestu.
Nivo olja je cca 2 cm pod x-om, kar je glede na to da je avto slaba 2 tiso?aka pred servisom, normalno. Je pa zlo ne?itljivo tole od?itavanje s te palice. Ampak pustmo to ni bistveno.
A je mo?no, da se ta interval skraj?a za kak tiso?ak kilometrov kar samodejno? To bi razlo?ilo utripanje DPF.
Tkole je. Na servisu akumulatorja niso ve? o?iveli. OK, pa?. Nimam kaj. drugo kar me moti - ?e kdo ve kaj bi lahko bilo, zakaj so mi zjutraj svetili ?migavci zadaj in parkirne u?ke spredaj? Je to kak?en znak da ni ?troma al mam kaj v stiku?
Po vsej verjetnosti ga je zadela "kap" kot je rekel serviser.. hmmmm upam da bo nov delal brez te?av da ni kaj v stiku.
sicer je pa tako, da ?e ?tarta? s klem, mora? vsaj 10 minut ?akati na klemah s pri?ganim drugim avtom, da dobi tvoj akomulator zagonski tok, takoj ne bo palil nikoli.
No ja.... sem ?e precej upehanih avtov s kabli v?gal, vsi so kresnili takoj ko sem kable priklju?il. Seveda pa je bil avto, ki je pri?igal, vedno moj 95Ah ki je zelo mo?an, ve?ina so vsi manj mo?ni.
tak akumolator mor? dobit nekje okrog 100?
Hudo. Kje pa? doslej preklical ?e precej, cene so od 136 do 160. Original M je 153?. popousta ne dajo. Jim ni treba.
Preveri, da pa?e dimenzija. Kolikor imam v spominu, ne.
?e mi nekdo proda akumulator z besedo, da je za M6 mu to tud verjamem. ?e pridem domov in ne pa?e notr grem nazaj in mu ga vr?em v bu?o. sploh pa nimam namena dati 136? zanj, ?e se le da..... Zato i??em cenej?o varianto.
meni je pa danes kot ka?e umrl akumulator na M6 CD89kW, letnik 2007. Akumulator je letnik december 2008.
Zjutraj sem pri?el v avto pa so mi ?isto narahlo svetile utripalke in pozicijske lu?i (WTF?) avto sem dal na kable res na malega bencinarja in ni niti muksnil.
?udi me, kaj mu je ker sem v?eraj naredil 400 km v kosu torej bi moral biti akumulator poln. Res pa sem puastil vtaknjeno navigacijo ampak itak ko vzame? kontakt ni ni? ?troma v naviju, se prav mi ga ni navi spumpal.
Akumulator je pri serviserju, poskusil ga bo spravit k sebi. Sicer pravi da je pri njemu topla 136? in bosch 150 ? :( :(
naslednjic kupi gume, ki imajo trse boke (tudi tebi kot vozniku bo boljs )
good year optigrip, dunlop fastresponse in razni conti grupa so vsi softici in pobira robove na tezjih avtih kot je mazda 6
ce je to ta kermu je peljal mojo mx5, pol lahk recem, da to ni to, ker volan mi stoji levo in nasploh se cudno pelje...ko pridem nazaj bom probal tega iz kamnika
Hehe to?no fastresponse mam gor, doma so pa continentalke neke za nasledenje leto.....
Res imam 2 x dnevno Trojanske ride to je skupaj 4 km. Zanimiv je to, da sem bil v?er na optiki in avto spet znotraj toleranc, ampak ga je mojster prilagodil glede na pobranost gum. Pa ?e to: ni teden tega, kar sem preverjal tlak na lokalnem petrolu in je kazalo 2,6. Pri optiku je blo pa 2,1. Torej ni ?udno. Mater. ?e to bom moral kupit, da bo realno kazalo tlake. Saj te gume so sedaj zani? a za naprej.....
A mi lahko kdo svetuje, kaj hudi?a mi pobira robove gum, saj imam optiko v nulo, gume pa kot na sliki. Naj jh bolj odprem ali zaprem da bo mir? Res mi ni ddo tega da bi gume menjlal vsako sezono....
zanimivo je to, da sem pri?el ?ez leto dni nazaj in je bil avto v nulo na zelenih poljih, gume pa pobrane po zunanjih robovih. Tako da ne vem kaj naredit a ne obsojam Stipi?a.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lambda sonda je ?la. 560? plus delo.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani