?e je garancija, pelji kar na servis, pa naj uredijo. Zna bit res kak?na smet v filtru...ni pa re?eno. Jst vedno pravim da je garancijo treba do konca izkoristit
meni kdaj pa kdaj zjutraj ko v?gem avto (povsem mrzel) malo tol?e v motorju, kot bi ventili ornk ropotal, vendar po cca. 5 sekundah neha. So krivi dro?niki?
Jst mam take mere na hondi (205/55/15) in mam vedno napumpane na 2.5. Glede na tezo avtomobila bi moglo bit podobno. Sej tiste 0.1 bara ni tko vazno, ker na pumpi tud ne meri tlaka ravno tocno.
ponavad je vzrok takih tezav tranzistor. Ce priklopis na racunalnik, ti te napake racunalnik ne pokaze. Kot sem reku, naj tu eden posodi tak razdelilc in bos takoj videl pri cem si. Nov tranzistor na gami stane cca 40000 in mas enoletno garancijo, dobis pa ga tud od konkurence, za pravilno delovanje pa pri konkurenci ne garantiram. Preber stevilke dol z tranzistorja ter ga probi narocit v kaksni trgovini z avtodeli...zna bit bolj poceni kot v gami...lahko pa tud na mitsubishiju vprasas, ker je razdelilna mitsubishijeva.
?e prow vidim, bi moral biti ta v?ig kar ta prav. Ti povem jutri, ko pridem iz servis, kako in kaj. Namre? baje da je kriv tranzistor...in ?e je se vsekakor sli?iva
Sorry, ampak vuga v NG sux. Mam en kup kolegov ki so dol peljali in se po enmu letu vsi prito?ujejo.
Amortizer sport v ljubljani...Turn?ek...?e ho?e? cifro ti jo povem. K njemu vozijo ve? ali manj vsi dirkalniki amortizerje ?timat in to?no ve kaj dela!
pomojem je tvoja tezava v lambdi sondi. Namre? v primeru okvare le te avto deluje po defaultu, ki je zapisan v ra?unalniku, posledica tega pa je cca 2-3 litre vi?ja poraba.
odpri hawbo, poglej proti auspuhu in preglej koliko ?ic vodi od lambde sonde ko konektorja. ?e ena, potem je eno?i?na, ?e dve -> dvo?i?na, itd. Sicer pa, obstajajo univerzalne lambde sonde...ti samo poglej kolk ?ic vodi do lambde sonde in si nabav potem tako univerzalno lambo sondo.
Je pa zihr kriva lamba sonda, saj ti avto pije ve?, pa se na testih izpuhov si padu. Namre? avto s pokvarjeno lambdo sondo dela po defaultu, kar pa pomeni vi?jo porabo...
sm pogledu injection in nikjer ne pi?e efi. Na injectionu pi?e "injection 1.6", ve? pa te?ko povem.
Glede vakuuma: sej to je tist del, ki je gor na razdelilcu pritrjen, dokaj majhen, do njega pa vodi tanka cevka...ane? Gor na razdelilcu je videti kot en del, se pravi ena komora za vakuum, razen ?e ni noter deljena.
Aja, kje se nahaja tist motor?ek oz kje je tist kabel ki ga moram odklopit?
Probi poslat slike ja, da vidim ?e pa?ajo tvoji kosi gor na moj avto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e je garancija, pelji kar na servis, pa naj uredijo. Zna bit res kak?na smet v filtru...ni pa re?eno. Jst vedno pravim da je garancijo treba do konca izkoristit
mazda 323 karavan
honda civic 1.6 130hp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani