Jaz pa moje diske in ploščice kar konkretno "pilim" in bremzam na polno. Prejšnji oh in sploh narezani brembo diski so po enem letu začeli konktetno opletat. Mi je pa bilo čudno od vsega začetka, ko sem jih montiral gor, da mi je spredaj "treslo". Kolesa sem dal balansirani pri treh različnih vulkanizerjih in nikoli ni bilo zares v redu. Ko pa sem pred enim letom in pol zamenjal sprednje ploščice in diske z coated Textar pro, naenkrat ne trese čisto nič.
to je verjetno res smola, in kot povsod, se lahko zgodi, da kakšen material/del ni bil ustrezne kvalitete in potem se pač to zgodi...ne more se pa na podlagi enega/dveh primerov delati kakšnih zaključkov (poznam primer, ko je nekomu na Civicu X gen, 1.5T motor odlomilo bat, pa je imel avto redno servisiran, itd., itd....pa samo 120k km....bolj kot ne nesrečni splet okoliščin, pa zaradi tega ne moremo reči, da ti motorji niso dobri). Verjetno je podobno pri vseh stvareh v življenju, pa ne samo pri avtih, itd....
Vem, vem. Samo je to dokaz, da tudi tej "vsemogočni", tako zelo opevani benzinarji včasih zaribajo.
Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo.
Fak... Ko sem že mislil, da so Mazdini benzinarji večno mladi in neuničljivi, pa takole. Kar eden za drugim kaput. V bistvu so "premagali" nezanesljive mazdine dizle. 🤔 Sedaj se malo bojim, da nismo varni niti lastniki x motorjev na cx30.
Če bo kadil črno kot lokomotiva pol je ziher zabasan DPF posledica nečesa drugega. Če je normalno bo rahlo črno pokadil le ob velikih obremenitvah in ostrih pospeševanjih.
Sem govoru z mehanikom, bo pregledal motor, turbino, injektorje, očistil in umeril, po potrebi menjal mešalni ventil in odstranil DPF, če je preveč zabasan.
Zanima pa me, ali je to normalno, da se DPF zabasa ali je odvisno od motorja/vožnje ali česa drugega, če je posledica drugih motornih težav, ki povzročajo prekomerno polnjenje? Drugače povedano, skrbi me da bi se motor ponovno zabasal, kljub temu da bo DPF odstranjen - je skrb upravičena, če pravite da gre za posledico drugih motornih težav?
Hvala!
Če boš dpf odstranil in blindiral oba egr-ja se nima več kaj zabasat. 😉
Dizli so lepo delovali 100let brez eko navlake. Čim so začeli t.i. inženirji resno skrbeti za naše zdravje pa je šlo vse navzdol.
Naj me kdo popravi, če se motim?!
Itak, da je tako. Vprašanje je, ali niso zanalašč dali vodilni komando, da se vgrajujejo to eko sranje v dizle, da bi jih ja ljudje zasovražil in kupovali njihove "eco" električne, negorljive, neprecenljive igračke. 🤔
Hvala, menjam še to kar jutri zraven filtra za gorivo. Katero Motul olje pa uporabljaš oz. imaš isto mašino? Sem zasledil da marsikateri Mazdi odgovarja Motul. Čeprav bom verjetno zdaj glede na stanje avta (pa upam da je turbina še ok...) raje uporabil orig. Mazdino olje, ki je tudi zdaj not.
Hja.. vedno bolj izgleda da lahko samo upam da ni turbina..
Hvala za nasvet, načelno ga menjam pred intervalom, na 10k pa ga nisem. Bom še to poštimal v kratkem.
Obvezno menjavaj olje na 10K. Ugotovil sem, da najbolj paše mojemu motorju olje Motul. Pa pazi, da ne ugašaš motorja medtem, ko ti izvaja regeneracijo. 😉
Tako boš imel veliko manj nafte v olju in ti ne bo naraščalo preko max.
Možno.. Nisem vedel da je tak narjeno, sem pa pomislil na loputo ker lahko da je tlak turbino zasukal v iber ko je snelo cev pa bi šla. Sicer ima pri višjih obratih več moči, ni je slišat piskat. Bom pa še to preveril, hvala!
Sem bil prisoten pri mojemu mehaniku, ko je pripeljal eden 6-ko s tako težavo.
Je imel zelo podobne težave kot jih ima tvoja mazda.
Vem pa, da je dobil nekje obnovljeno turbino in je stala, če se prav spomnim, okoli 1200€.
Hvala! Nisem razmišljal da je twin turbo.. Ima precej smisla, ker ravno v nizkih obratih ne gre nikamor. Ko je snelo sesalno cev (na avtocesti) je precej počilo zarad sprostitve tlaka. Sicer se je avto ustavil par 100m za tem in nato z vleko do pooblaščenega. Ko so cev nazaj namestili so zagotovili da do poškodb turbine zaradi tega ni oz. ni moglo priti ter da je z avtom po testni vožnji vse v najlepšem redu. Ker avto vozima izmenično nisem takoj opazil, čeprav se je obema zdelo da ne gre tako kot bi moral, glede na to da je cel sistem očiščen. V zadnjem tednu pa je pri nizkih obratih čist brez moči oz. navora.. Si mislim da verjetno ni dobro opraviti kakšne vožnje z njim v takem stanju? Ravno v naslednjem tednu imama čist druge poti, ampak...
@Janez007 zagotovo reklamiram, sem že bil v kontaktu. Bom počakal da se mehaniki oz. diagnostik na pooblaščenem, kjer so to delali, vrne z dopusta in ponovno pregledajo vse pa da dobim info kaj se sploh po njihovem dogaja.
Da ni šla loputa na mali turbini? Znana hiba zaradi precej amaterske original izvedbe. Skupaj jo drži le mali zatič, ki ima na, sredini premer 3 mm in rad poči.
Je bil pred cca. 20 leti primer, ko je Tehnounion na Roverju 214 le zaradi slabe mase na alternatorju še prej zamenjal računalnik vozila..., potem pa stranki ni hotel vrniti plačila za nepotrebno menjavo računalnika (takrat cca 1.000€). 😃
Isto sranje sem imel sam na peugeotu 306.Kupilnnovo sem novo čentrlino v Trstu za 1. 700. 000 lit. (lir), zamenjal in je bilo isto sranje. Na koncu je avto električar odkril slabo maso.
Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.
No, prav brez skrbi verjetno nisi. Je pa res, da ne rikne kar tako. Meni ni nikoli všeč, ko vem, da avto ni 100% v redu in mora dolgo pot. 🤔
Točno tako, sem tudi sam kupil preko motointegrator.at: null
Edino kar me je zmotilo je visoki stroški poštnine iz Avstrije... Je pa res, da je bilo še vedno ceneje kot pa da vzamem vse to pri nas...
Samo, kakšna razlika v ceni olja tam in pri nas. Tam je nekje realna cena, pri nas jo pa kar tako nabijajo. Ker pač vsi dvigujejo cene, pa dajmo še mi.
Od novega mi na CX-5, ko natankam poln tank, gre kazalec za gorivo čez oznako Full. Celo čez številko 1. To mi pokaže čisto vsakič. Tankam pa samo do prvega ''škljoc''... na servisu so mi rekli, da je to normalno in ne morejo popraviti, nastaviti... moja facelift CX5 je še stara tehnologija, CX30 in CX60 je že novejša. To mi je pa rekel sam g. Majes. Pa ne vem kaj da si mislim. Kako pa imate drugi izkušnje oziroma ste imeli??? Na CX30 mi je kazalo u nulo, vsakič!!!
CX 30 je premium, cx 5 pa ni. V tem je glavna razlika. 🤗😉
Na servisu, če ni napake bodo večinoma rekli da vse izgleda v redu. Za injektorje testerjev nimajo, pa tudi če bi jih imeli, ni nujno da bi kaj pokazalo. Bi moral res že klenkat vse skupaj..
Zadel si v nulo. V Kopru ima za testiranje injektorjev edini naprave moj mehanik na škofijah. In seveda to stane.
Saj avto gre na pregled/diagnostiko v ponedeljek... Kolesa/zavore da ni kaj, sesalni kolektor s kamero itd.
Na mazda servisu (selmar) pa nočejo niti slišat o kakem problemu. Niti da bi probali pregledat oz diagnosticirat. Vse OK bojda. Avto v garanciji.. mogoče se bojijo da bo treba injektorje menjat
Tipično za uradne mazda servise. Njim so interesantni samo redni servisi, kjer te lako na suho olupijo.
Mislim, da niti ne bi našli problema, ker so v večini primerov totalno nesposobni. Zato pa se tega branijo kot hudič križa, ker za to bi moral biti že kak dober mehanik in diagnostik hkrati.
Evo, sem v našem koncu našel en servis - pa malo brskam po netu in ima ful dobre ocen ipd, vsi hvalijo transparentnost in tako dalje. Pa sem rekel, da malo povprašam glede pregleda klime in pa morebitno menjavo olja v menjalniku. Sem pričakoval odgovor po mailu v stilu, to je ccad toliko, to pa toliko , pa čakalna doba je 14 dni.
No na mail sem pa dobil konkreten predračun, ki ga lahko samo še potrdim. Obenem še termin in vse kar se tiče nadomestnega avta ipd..:) Presenečen, no predračun je pa takle, se vam to zdi drago, meni niti ne:
Je pa nadomestni avto za 1 dan 10 eur, urna postavka, če prinese stranka svoj material je 40, sicer pa 30 eur.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz pa moje diske in ploščice kar konkretno "pilim" in bremzam na polno. Prejšnji oh in sploh narezani brembo diski so po enem letu začeli konktetno opletat. Mi je pa bilo čudno od vsega začetka, ko sem jih montiral gor, da mi je spredaj "treslo". Kolesa sem dal balansirani pri treh različnih vulkanizerjih in nikoli ni bilo zares v redu. Ko pa sem pred enim letom in pol zamenjal sprednje ploščice in diske z coated Textar pro, naenkrat ne trese čisto nič.
Bremzajo pa fenomenalno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani