Hvala za vse nasvete! Sem govoril z mojstrom Pelkom in mi je pojasnil, da ni tako hudo kot so mi nekateri govorili. Na veliki servis bi se naj šlo šele, ko se prižge lučka DPF in utripa. Je rekel, da pred 250k načeloma verige ne menjajo, tako da sva se zmenila, da mu pripeljem avto na naslednji redni servis, pa bova potem dorekla kako naprej! Hvala vsem in veliko varnih kilometrov želim!
Lahko preverim, sicer pa zakaj bi to delal, če ti vse dela normalno. A veš koliko je takih 'čudnih' pid-ov , ki delujejo proti zdravi kmečki pameti..:)
Meni se je že v štartu zdelo, da čiščenje kolektorja ni razlog za to, no je pa vseeno dobro da si to uredil, zdej maš mir. Me pa zanima kaj bo na koncu res, najbrž res kak senzor.
Takrat enkrat se je malo lomilo , so bili FL-ji in so se nekatere zadeve že poštimale. SIgurno bi moralo biti ok tisti vpoklici z gredjo in turbino. Ostane pa še loputa na turbini, ki bi šla lahko tudi v sklop garancije.
Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (peskanje z orehovimi lušinami, podložke injektorjev, izpiranje motorja, ...). Kazalo je, da se bo enaka potreba zgodila pri cca. 120.000 km, torej drugič. Zame to ni normalno in je posledica nekega drugega nepravilnega delovanja motorja, recimo injektorjev in ima ponavadi še druge posledice, recimo puščanje antifriza na tesnilu glave motorja, ker prepogoste regeneracije (pregrevanje) uničuje glavo motorja. Za servise pa je to normalno in pravijo, da je posledica kratkih voženj.
Pred dnevi sem si v celoti še enkrat ogledal tale odličen prispevek (v 2 delih), ki daje marsikateri odgovor:
Dobro, ta tip ima polno prispevkov na temo motorjev različnih firm, ki imajo take in drugačne težave. Je pa res, da so težave z glavo bile pri prvih letnikih skyactive motorjev plus gredi , plus še kaj..So pa potem to počasi reševali.
Kakšna hiba je pa seveda še ostala, brez hib ga pa ni motorja pomoje. To da se zabije kolektor pa jbg, saj je tudi bencinarje treba čistit (najbrž manj pogosto) pa tudi kaka ketna je že odletela ipd...
Hja, tole z nabiranjem saj je žal kar realnost pri večini znamk. Za BMW vem, da je tudi katastrofa tam, VW ima pa mogoče kako drugo foro - mogoče več spusti ven, kot pa zadrži znotraj , who knows.
Saj ni nujno, da je zabasan kolektor kriv za te napake. Omenjal si neko loputo, lahko da je pa tukaj problem, sploh če avto v višjih obratih nima moči.
Voz ja, ampak sem ga menjal ker ga je rja napadla motor pa brezhiben, 15 let sem vozil audi pa vw sploh nisem vedel, da ima avto sesalni kolektor. Sedaj pa je skoraj tako kot pravijo za alfe bom spoznal vse dele vozila
Saj pri starih mazdah tudi nisi vedel. Sedaj je pa v ospredju ekologija..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tukaj marsikdo pretirava v marsičem
Povezava za deljenje
Deli na druge strani