Problem je slaba motorna kablaza. Odkar delajo kablazo v Maroku, je slo vse navzdol. Ze novim avtom menjajo celo kablazo, ker pride slabo narejena iz tovarne. Kaksen slab spoj, stik ki je ali pa ni.
Tako da edina resitev za te "fantomske" tezave je v menjavi komplet kablaze od motorne elektornike do motorja.
Moji kolektorji so bili zmeraj spolirani kot ogledalo. (prav tako pokrov ventilov) Zaenkrat gre avto kar dobro. Glede na to da je pod havbo zelo zelo vroce, se itak nima kam hladit.
Od znotraj se spolira. Tudi tako, da se kolektor "odpre", pobrusi in spet zavari skupaj. Odvisno od orodja na razpolago. Zraven pase se povecana loputa za plin. Tole se da povrtat na 70mm.
Zaenkrat se je ustavilo pri 250KM. Seveda se da se vec.
Glede sesalnega kolektorja, boljsega od original Mazdinega se niso naredili. Vse ostalo so bili eksperimenti, ki sem jih v zadnjih 10 letih spremljal po ameriskih Mazda forumih.
Dovolj je obdelat originalni sesalni kolektor, meni se je poznalo 20KM.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lucka od zavor. Preglej stikalo na rocni zavori, senzor za olje v posodi za zavorno olje. ABS dela?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani