Dokler ne bo za ve? centimetrov razlike se sploh ne sekiraj, torej dokler je ET nad 25 ali 30, z enako ?irino kot original bo ok. ?e bo pa ?e ?ir?a feltna pa vihat robove blatnikov in je spet re?ena zadeva.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ko dam js mx5 v gara?o za zimo, kar je tudi skoraj pol leta, ji pred tem napolnim tank (po nekaj ?asa bencin izgubi oktane in so lahko kak?ne te?ave pri v?igu), napumpam gume na 3 bare in odklopim aku.
Potem pa vsake 2-3 tedne v?gem za kak?ne 15 ali 20 minut, premaknem nekaj centimetrov zaradi gum (tudi dvigovanje na klocne je varjanta, ampak tisto lahko spet druge posledice pusti na podvozju), malo pri?gem klimo, preklopim parkrat plin-bencin in pritisnem bremzo. Spomladi je potem avto tak, kot da sploh ne bi ni? stal, ampak se pelje kot se je dan preden se je gara?iral, vseen pa preventivno zamenjam ?e olje in filter, da je nekaj ?asa mir.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?e so ?e tako mojstrsko montirali in nastavljali, bi se osebno na veliko izogibal njihove demonta?e, tudi ?e bi bila brezpla?na. Sem imel podoben primer z G1 (napa?en sistem,brez mazanja ventilov, posledi?no te?ave z motorjem in njihova ignoranca na vse to ipd.) in sem na koncu peljal na SIGAS, kjer so tisti sistem odstranili in vgradili novega, skupaj z mazanjem ventilov in seveda tudi maksimalno zoptimizirali. Sedaj dela kot urca in imam ob?utek, da bo ?e dolgo tako
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Dobro bi blo vedt za kater letnik mx5 gre Po avatarju sklepam, da i??e? za NB serijo (99-05) Js mam sicer navodila za ta letnik, ampak morm prevert v katerem jeziku, ker je avto uvo?en iz Italije pa vpra?anje, ?e ni tud tam notr sama makaronijada.
?e ne drugje, bi mogo?e blo za dobit na kakem uradnem servisu, najbr? pa ne zastonj.
Lahko pa tud kar tuki brez sramu vpra?a?, ?e je kak?na nejasnost glede mx5, ki bi jo iskala v navodilih (eno najpogostej?ih vpra?anj novih lastnikov je, kje je lu?ka za rezervo )
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Js sm svoje v celoti govoril iz prakse, kaj bo pa teorija(beri:internet) povedala je pa men vseen in na koncu se bo ?e lastnik sam odlo?il kako ukrepat. Lahko pa naredi tko kot sm js; premenja vse mo?ne senzorje, kable, akumulator, loputo, resetirava ra?unalnik in i??e/bere/bri?e napake, na koncu ko ni ve? idej pa odpelje zadevo odpret. Ni to nek hud stro?ek in ?e je vse ok, bo vsaj vedel da je sam motor vredu, v nasprotnem primeru pa sledi kar sledi.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tko kot je tist mojster ugotovil, zelo je odvisno od tega pri koliko stopinjah hladilne teko?ine preklopi na plin. Manj?a kot je temperatura, bolj ob?utljiv je motor in manj u?inkovito deluje uparjalnik, ker ?e nesegret ni sposoben spremeniti plina iz teko?ega v plinasto stanje, tko da se v?asih spla?a kak km ve? nardit na bencin, da je zadeva segreta kot more bit. Tud to je en od razlogov prito?evanja nad plinom, ker ob predzgodnjem preklopu pocuka. Malokdo pa pomisli kaj je sploh vzrok.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ne, segret je bil ?e ok, bi se pa tud kmal za?el poznat, ?e se ne bi servisiral. (Vedno bolj bi bli ventili obrabljeni oz. skurjeni) Nasplo?no je znano da je mrzel motor bolj o?utljiv, zato se takrat najla?e/najpogosteje opazijo napake.
V glavnem fora vsega je samo to, kar se ves ?as govori po forumu, da niso vsi vgrajevalci najbol?i. Ravno kar si prej omenu, da niso si motorji enaki, marsikater vgrajevalec ne vzame v zakup in zato vgrajujejo napa?ne zadeve al pa ne optimizirajo tko kot je treba. ?eprav nisem pla?al vgradnje LPG sistema in sm z vgrajenim avto ?e kupil, je bila to dobra ?ola za naprej.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
To dr?i da se morata motor in uparjalnik segret, da dobro deluje sistem. Zato na za?etku niti sumu nism, da bi blo kaj s tem, kasnej pa se je sam ?e stopnjeval in ko je enkrat stalno za?el uga?at,?e nisem dr?al gasa mi je blo jasno, da bi se blo treba poglobit v problem.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tko ?ist za info, tud men se je za?el po treh letih oz. nekaj ?ez 60.000km, s tem da mazanja niti vgrajenega ni blo, kar lahko pomen da najbr? tud pri teb mazanje ne igra neke vloge.
?e ena stvar glede plina... recimo da stvar uredim, popravim ventil... verjetno obstaja velika verjetnost, da se stvar spet ponovi, glede na to, da bi ostal v avtu enak plinski sistem?
Sm imel isto pi****ijo na moji mx5 in ?e bi zasledil da je plin v igri, bi takoj lahko vedel kolk je ura Ga tudi sam nisem sumil, dokler se ni odprlo glave in pregledalo ventile, pred tem pa sem prav tako posku?al z menjavami vsega ?ivega.
Najbol pomembna nadaljna zadeva po serviru bo to, da se pozanima? kak?en sistem dejansko ima? in ?e je dovolj moderen za VVT motorje. Mogo?e je ra?unalnik za zamenjat al pa ?obe, lahko pa tud da je bil samo slabo optimiziran. V vsakem primeru ?alabajzerija v rangu kakega G-1..
Aja pa ?e ima? mazanje ventilov elektronsko ga raj zamenji za navaden vakumski sistem-ne more crknit, ker dejansko dela skupaj z motorjem.
Pa ?e ?ist tko mimgrede, cca koliko km se je prevozilo medtem ko mazanje ni delalo?
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?e se prav spomnim je lu?ka za rezervo ?ele od 2003 ali 2004 naprej.
Spet sem se odlo?u in verjetno bom vzel tiste Vmaxx iz linka.
Problem pa mi ostaja homologacija plati?? in seveda
Ena stvar samo ?e glede vi?ine oz. v tem primeru ni?ine
Nekateri tehni?ni imajo zelo visok za??itni rob servisnega kanala, hkrati pa zelo nizke valarje za test zavor, kar pomeni da avta niti pregledat ne morejo in ne naredi? tehni?nega. Sem ?e imel probleme, danes pa spet, tko da treba v zakup vzet, da bo treba ve? razli?nih tehni?nih obiskat/preizkusit.
No, ?e ima? gewinde to ni tak problem, pred pregledom samo mal dvigne? avto in gre. Bom mogu tud js za?et mal bol aktivno ?parat
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
O hvala Za tehni?ni bi dal potem nazaj original gor, to ne bi bil problem. Ampak zaenkrat nevem ?e bom kaj nabavil, ker kot sem gledal, ne najdem nobenega Tuva za 8.5x15. Tudi za 8x15 nisem ?e ni? na?el, ?e bi potem kar Rota Grid V nabavil namesto JR12, ker gre za isti dizajn. Ampak niti za ene, niti za druge ni ni?.
Od teh firm skor 100% ne bo papirjev, se jim enostavno ne spla?a s tem ukvarjat, tko da poglej malo med nem?kimi zadevami, ?e je kaj podobnega ki bi ti ustrezalo. (Borbet,Keskin,ATS,BBS,Schmidt..)
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?e ne drugje te bojo na tehni?nem povpra?al za homologacijo, pri policajih pa se mogo?e 'pre?verca?', ?e bojo vidl da ima? dost drugih stvari vpisanih in ti samo feltne mankajo.
Tuki je ?e -40, ampak na 15x7 ET38, ?e ti kaj pomaga. Mal je ?e blo nizko, se je pa vseen brez problema dal vozit ?ez le?e?e in ob?asno splezat na kak?en nizek plo?nik.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se jutr sli?va in ?e ma? vitl in vso orodje zna bit hitr zrihtan
No pa tud ?e ni vsega takoj na razpolago,nekak se bo ?e zrihtal,glavna je volja.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani