Skoči na vsebino
Veriga Skyactiv Diesel
Napisano (urejeno)

Sem že enkrat objavil Mazdina navodila za kontrolo raztegnenosti verige. 

No ker sem dobra duša bom pa še enkrat. 🤪

 

Mazdina navodila kako preveriti, raztegnjenost verige:

1. Start the engine and warm it up.

Engine coolant temperature: more than 65 degrees.

2. Before carrying out the inspection of chain elongation, prepare the vehicle in the following conditions.

Turn off the A / C switch

Turn off the lights, automatic lights and any other light.

Hold the steering wheel in the center.

3. Turn off the engine by turning the key to OFF.

4. Connect the M-MDS to the DLC-2.

5. Once you have identified the vehicle, select the following options from the home screen M-MDS.

(1). Select "Data Logger"

(2). Select "Modules".

(3). Select "PCM".

6. Select the PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)"

7. Select the PID "RPM (RPM)"

8. Start the engine and run it at idle.

9. The value of PID "CC_DIFP_WOA (ANGL)" will appear after 10 seconds after the engine start. Check the value to verify if the timing chain needs to be replaced or not.

 

10.44 degrees or less: the repair is complete.

10.45 degrees or more, perform repair procedure.

 

Note: If the value is 0, wait until the value changes and becomes different to 0.

 

P.S.: Mi pa? namesto MDSa priklopimo na? OBD vmesnik in pre?ekiramo z Forscanom ali Torque. V Forscanu je ime PIDa isto kot v teh navodilih, v Torque pa je potrebno PID dodati, je na 1.strani te teme.

🤪

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

Pri opisih raznih trgovcev z olji je potrebno biti malo pazljiv. 

V tvojem primeru lepo piše da je primerno tudi za dizle brez DPFja. 

Za dizle z DPF jem pa mora obvezno biti Mazdino z oznako DPF, ali katerekoli druge znamke z specifikacijo ACEA C2 ali C3. 

V spodnji tabeli so specifikacije Mazdinih olj, kjer se vidi da je Ultra DPF specifikacije ACEA C2, kar pa ne ustreza specifikacijo Mazdinega bencinarja. 

 

Screenshot_20220618_081528.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 urami je Jaka32 napisal:

Eno vprasanje na hitro: lahko v bencinarja dam DPF olje (mazda dpf oil 5w30)?

 

Ne!!! 

Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 je specifikacije ACEA C2. 

Za bencinarje je Mazda Original Oil Ultra 5w30, ki je specifikacije ACEA A5/B5. 

 

Kdo ti je pa rekel da paše Ultra DPF v bencinarja??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

Olje je iz moje M6 2.0MZR-CD, avto ima prevoženih 305kkm in še vedno delujočim originalnim DPF in EGR. 

Olje ima prevoženih 10116km oz. 133motour.

Je pa olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 z dodanim 145ml Archoil AR9100 aditivom. 

Glede nečistoč se olje dobro drži in mislim da bi zdržalo tudi 15kkm, ker je še rezerve.

Gorivo v olju je pri moji M6 standard, ampak ga je pri tem vzorcu videt manj kot pri 6kkm, mogoče je pomagala malo hitrejša vožnja na AC, po vzorcu ocenjujem na ene 4%, čeprav ga je pri analizi na 6kkm bilo 5,3%.

Vzorec olja sem poslal tudi v laboratorij, pa da vidimo kako se aditiv pozna na obrabi materiala, pri 6kkm je kazalo dobro, bomo videli kako je pri 10kkm

Ta vikend še menjam olje in gasa naprej😎

 

IMG_20220609_184333.jpg

IMG_20220609_184438.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 minutami je FuManchu napisal:

Kako mnenje o Mannol oljih mogoče?

 

So bolj budget olja, čeprav pri nas niso glih poceni in zato manj zanimiva.

So pa to olja s cenenim osnovnim baznim oljem, imajo moderne pakete aditivov, nekatera olja so z dodanim Estrom. 

Če ga dobiš poceni je vredu olje, za redno ceno v slo pa raje kaj drugega. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Deeyan Aha, si se odločil za 5w40 viskoznosti, glede na to da si generalko naredil bi lahko dal 5w30, ker so tolerance zdaj bolj tesne. Ampak ok 5w40 je tudi vredu, viskoznosti niso tako daleč narazen napram 10w30. Načeloma pa nenapisano pravilo je da se lahko gre za en razred viskoznosti v plus ali minus, vendar izven garancije.

Ta Motul je soliden izdelek, vendar imaš v 5w40 varianti veliko izbiro "boljših" olj.

Od Motula recimo 300V competition, 300V Power , so pa to že racing olja.

Od ostalih proizvajalcev pa Shella Helix Ultra 5w40, Ravenol (RCS, RUP, VST), Rowe Hightec Synth RS, ali pa bolj cenovno ugodni Castrol Magnatec A3/B4 5w40, Mannol Elite Ester 5w40, Total Quartz 9000 5w40.

V 5w40 viskoznostih imaš ogromno izbiro dobrih full saps olj, v bistvu skoraj težko zgrešiš z izbiro.

Malo za zanimivost o Motul 8100 X-cess Gen2 5W-40 se od prejšnje generacije tega olja razlikuje samo v manjši KV40 viskoznosti in odobritev BMW LL01 specifikacije. Vse ostala baza olja in receptura je ostalo enako kot pri stari verziji.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@SpEkTrShella Helix Ultra ACEA A3 sem priporočal @mazdamanu za M6 2.0 bencinarja, ki je za bencinarja eno boljših olj.

Za 2.2 dizla to olje ni primerno.

Za dizla je Shell HeliX Ultra ECT C3, kot ti je priporočalo v tvojem konfiguratorju.

Je pa za dizla Motul EFE boljše od Shell ECT!

BTW:. Potrebno je biti pazljiv pri oznakah olj, ker recimo Shell ima pod Helix Ultra polno podzvrsti in dodatnih oznak (ECT, AF, AM-L...) in različnih olj.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ja pri nas ni glih neke izbire Shella, oni konfigurator pa zame ni glih neka uspešnica glede, nevem po kaki logiki priporoča olja. Ker Helix Ultra ECT je LowSAPS olje ki ustreza tudi dizlom z DPF, kar pa ni optimalno za bencinarja, ajd za bencinarja z GPF ja za navadnega pa ne.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

@TiEnTako je poglej datume izdelave, tale na 5L pakungi je najnovejša, piše ESP zraven 5w30. Je pa res da 1L flašk ne uporabljam glih dosti in nisem 100%, če je samo novi dizajn pri 5L pakiranjih ali tudi pri 1L.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Alexpri meni se je Motul EFE odlično obnesel, obraba materiala je bila kljub veliki količini goriva v olju, pol manjša kot z čistim Mazdinim oljem. Ker pa me je zanimalo kako se obnese hvaljeni aditiv AR9100 v real life, pa sem se odločil narest še ta test, drugače bi kar Motul EFE točil, ker se mi je do zdaj glede obrabe najbolje obnesel.

Boš videl kako se bo tebi obneslo, priporočam da na 10kkm narediš analizo v laboratoriju, tako boš najbolj videl kako se olje obnese v tvojem motorju.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Evo še moj novi vzorec iz M6 diesel. Še nekaj podatkov:

-olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 z dodanim aditivom AR9100

-prevoženih km z oljem 9440km

-124 motour

Na prvi pogled zgleda vredu, ocenil bi da glede nečistoč še ima rezerve za kakih 5-6kkm, ampak pokvari pa gorivo ki ga ocenjujem na cca 8%.

Bomo videli pri 10kkm pošljem vzorec v laboratorij na analizo in bom točno vedel v kakem stanju je olje, najbolj pa me zanima kako je stanje obrabe materiala zdaj z dodanim aditivom (pri prejšnji analizi je bila obraba manjša kot z Motul EFE). 

 

IMG_20220516_194611.jpg

IMG_20220516_195634.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Deeyanja je videt da je olje v dobrem stanju, vsaj vizuelno, bi pa bilo zanimivo videt v kakem stanju je v laboratoriju. 🤔

Če je olje original zapakirano ojrani svoje lastnosti kljub starosti. 

Pri tebi je sicer malo rabljeno in vprašanje kolk je izgubilo svoje lastnosti, če še nudi ustrezno zaščito pred oksidacijo, mazalnih lastnosti... 

Sem pa šel zdaj malo pregledat Motul katalog za 10w30 olja in nisem našel nobenega ustreznega, imajo sicer v ponudbi ene par motorističnih olj in eno avto olje ampak ni ustreznih spec.

Mogoče so ga že nehali delat. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Deeyanevo pravi Shell Helix Ultra 5w30

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih...

 

@NevLadoja kratkoročno itak ne bo nič narobe, dolgoročno pa je druga pesem. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ponavadi pokajo stabilizator štangice. 

Drgače pa sem jaz lani na M6 imel "problem" z pokanjem sprednje spodnje desne roke.

Nikjer ni bilo nič lufta, vse gumice v dobrem stanju, sem menjal stabilizator štangice in ni nič pomagalo. Pol mi je kolega rekel da je imel že primer da je pokala puša ko pride spodaj prišraufan amortizer na roko. 

Zato sem demontiral in podmazal in je bilo vredu kak mesec dni pol pa spet isto. 

Na koncu sem naročil novo roko, menjal in zdaj je mir. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@dvorjangovorimo ostarem motorju ki rabi full saps, se pravi polno aditivirano olje.

Zato jaz niti slučajno ne bi ekperimentiral z eko naravnanimi olji!

Pri nekaterih starejših motorjih (oldtimerji), je ob uporabi novejšega olja dobesedno požrlo odmične, zato se je moralo uporabit ali ustrezno olje z ustrezno količino zddp aditivov, ali pa olju dolit zddp. 

 

@Deeyanmed temi Ravenol olji jaz ne bi izbral nobeno, LSG odpade ker niti nima registrirane nobene ACEA specifikacije, ampak je razvito prav po Opelovih spec za njihove motorje.

HLS in WIV III pa sta low saps olja prilagojena tudi  dizlom, kar posledično pomeni manj aditivov zaradi DPFa, zato nudijo spet manj zaščite kot full saps A3 olje. 

Ostaneta ti HCL in HPS ki bi ustrezala, če bi že vstrajal da izberem Ravenol bi izbral HCL prav zaradi kvalitete osnovnega olja in dostopnih podatkov o lastnosti ja. 

Za HCL imam tudi podatke o sestavi in paket aditivov je povprečen. 

Zato moje priporočilo še vedno gre zgoraj omenjenim Shell in Valvoline, moja prva izbira bi definitivno bil Shell Helix Ultra 5w30 😎

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.